Limity przedmiotów - kolejna dyskusja

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Taki podział na przedmioty jest bardzo dobry :) sam taki stosuję i nie ma w grze z tym problemów.
Znaczy się nasz własny podział nie wymyślony przez kogoś.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

A jakie zmiany w zasadach niesie wprowadzenie takiego podziału? I co w nim takiego dobrego poza dodatkowym zamieszaniem i jak zakładam zniesieniem jednej z ciekawszych rzeczy w MiM - doboru odpowiedniej strategii - czyli noszenia tylko 4 przedmiotów, ale za to starannie dobranych. Zakładam, że taki podział pozwala nosić więcej? Co jeszcze?


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Chaosu nie ma żadnego. Graliśmy ze znajomymi kilkanaście lat w różne rpg i na oko własne oceniliśmy gabaryty wszystkich przedmiotów i podzieliliśmy je na lekkie, te które nie wliczają się do limitu 4 przedmiotów czyli jakieś pierścionki, naszyjniki albo zwoje, oraz ciężkie praktycznie wszystkie inne oraz na przedmioty samo idące - konie muły itp.
W dalszym ciągu można nosić tylko 4 przedmioty tzw ciężkie zbroje, miecze itp. Przedmioty w dalszym ciągu muszą być odpowiednio dobrane żeby stworzyć mocną postać bo zazwyczaj nie używamy jakiś tam śmieci tylko te co nas interesują a w mimie występuje wiele różnorakiego sprzętu bezużytecznego. Z tym co znów napisałem wiąże się limit że można nosić tylko 1 pierścień u jednej ręki i tylko jeden naszyjnik plus przedmioty niesione przez przyjaciół, na mule nie są brane w walce jako dopalacze tylko te bierzemy co mamy na sobie. Jeszcze jest troszkę tego do opisywania ale nie w tym rzecz. To się może wydawać pokręcone ale w rzeczywistości jest to banalnie proste :biggrin: praktycznie nigdy nie było na naszej partyjce zamieszania związanego z przedmiotami. Raz było ale o tym napisze w innym dziale jak tylko zeskanuje jedna kartę.
Co nam to dało? a więc wprowadziło w jakimś stopniu elementy rpg do świata mima oraz pozwoliło nam dodać 'realizmu' do gry. Realizmu czytaj w pewnym stopniu bo wiadomo czary, magiczne przedmioty...


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

przedmioty samo idące - konie muły itp
Ja kiedy się nad tym zastanawiałem i chciałem sobie wytłumaczyć jak to jest, ze muł niesie 8 przedmiotów, ale muła niesie poszukiwacz, doszedłem do wniosku, że jedna ręka trzyma uprząż i prowadzi muła - dlatego zdecydowanie wliczam go do limitu - muł to nie pies i nie zawsze musi mu się chcieć kroczyć za panem.
Przedmioty w dalszym ciągu muszą być odpowiednio dobrane żeby stworzyć mocną postać bo zazwyczaj nie używamy jakiś tam śmieci tylko te co nas interesują a w mimie występuje wiele różnorakiego sprzętu bezużytecznego.
Tak, ale z tego co napisałeś wcześniej, wiele rzeczy z tego sprzętu można nosić nie zużywając miejsca. A co np z takimi rzeczami jak Magiczny pas? Zakładam, że nie wlicza się do limitu. A co jak połączymy Magiczny pas z Pasem? Można mieć dwa, skoro pierścionek tylko jeden na ręce? Czemu pierścień tylko jeden, skoro 3/ręka nie byłoby za dużo? :)
tylko jeden naszyjnik
Skąd taki limit? I w sumie po co?
na mule nie są brane w walce jako dopalacze tylko te bierzemy co mamy na sobie.
Kiedy następuje etap zmiany przedmiotów? Czy można tego dokonać w dowolnej chwili, czy tylko w określonym czasie? Jeśli tylko w określonym czasie to co to za czas i czemu taki, a nie inny? Ile razy na turę można zmieniać przedmioty z Muła/Tragarza?
To się może wydawać pokręcone ale w rzeczywistości jest to banalnie proste
Jak widać wyżej, moze jest proste jak ktoś lubi dodawać 100 tysięcy zasad i w co chwilę rozwiązywać nowe problemy związane z nowymi zasadami. Niewiele czasu zajęło mi wymyślenie wyżej wymienionych pytań i o tyle o ile niektóre rzeczy jak np ilość pierścieni na ręce są mało istotne, to np takie zmiany stuffu są juz dość znaczące i wymyślanie do tego zasad na poczekaniu może być kłopotliwe tudzież problematyczne :)
a więc wprowadziło w jakimś stopniu elementy rpg do świata mima oraz pozwoliło nam dodać 'realizmu' do gry.
Realizmu jakoś nie dostrzegłem. Np pierścienie - czy to zwiększa realizm? Albo ten samo-idący muł?


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Stwierdziliśmy z kumplami że muł jest w stanie iść sam ;)
Nie można mieć dwóch pasów na sobie dwóch zbroi dwóch hełmów ale dwie pary butów bo teo jest sam powiedz ale chore.
Czemu tylko jeden naszyjnik? bo dwa to za dużo a tak naprawdę to po prostu stwierdziliśmy kiedyś grając w jakąś grę - nie pamiętam już jaką - że co za dużo naszyjników na sobie to nie zdrowo. A innym argumentem jest to że we większości rpgów nosimy poi jednym naszyjniku i u nas się to tak przyjęło jako nie pisana zasada.
Zmiana przedmiotów na mule koniu albo gdzieś indziej następuje hmmm przed rzutem kostką lub po wyciągnięciu karty(na końcu swego ruchu jak już przebadałeś obszar, wyciągnąłeś kart, zawalczyłeś itf) Każdy sobie sam operuje przedmiotami te co są na mule znajduje sie ułożone jedna na drugiej i leże pod mułem, koniem lub czymś innym. W czasie walki walczysz tym co masz na sobie i nie możesz nic zmieniać. Chyba na wszystkie pytania z tego działu odpowiedziałem :P

Ty nie dostrzegłeś 'realizmu' a ja znów inaczej dostrzegłem. Realizmu to jednak za mocne słowo. Normalności? wyleciało mi określenie tego z głowy :/ Ja wolę mieć wiele innych zasad w mimie niż grać na troszkę wypatrzonych zasadach co są zawarte w regulaminie bo jest tam kilka sprzeczności i wiele niedociągnięć. Nie grałeś na takich zasadach to nie możesz powiedzieć że komplikują rozgrywkę bo są to zasady praktycznie z większości rpgów w jakie się dziś gra. A jeśli grałeś w rpgi to zasady byś pojął w 10 minut? nawet krócej.
Wiem że jesteś w stanie podwalić to wszystko co napisałem ale ja jestem w stanie podwalić to co piszesz bo ty trzymasz się zasad gry i fajnie grasz tak jak lubisz i uważasz to za normalne ja gram na troszkę innych zasadach i też dobrze się bawię.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Nie można mieć dwóch pasów na sobie dwóch zbroi dwóch hełmów ale dwie pary butów bo teo jest sam powiedz ale chore.
Dwa pasy chore? Hmm... Nie powiedziałbym tak.
Czemu tylko jeden naszyjnik? bo dwa to za dużo a tak naprawdę to po prostu stwierdziliśmy kiedyś grając w jakąś grę - nie pamiętam już jaką - że co za dużo naszyjników na sobie to nie zdrowo. A innym argumentem jest to że we większości rpgów nosimy poi jednym naszyjniku i u nas się to tak przyjęło jako nie pisana zasada.
Coś te RPGi chyba źle rozumujesz :) Jestem w stanie się założyć, że zaden szanujący się RPG nie określa ilości noszonych naszyjników. W RPG ma być realnie - nie chodzi o to, żeby było jak najwięcej zasad, tylko o to, żeby w miarę możliwości oddawały jakiś tam realizm. Ograniczanie liczby naszyjników nie ma wiele wspólnego z realizmem, ani pewnie z zasadami żadnego RPG.
Zmiana przedmiotów na mule koniu albo gdzieś indziej następuje hmmm przed rzutem kostką lub po wyciągnięciu karty(na końcu swego ruchu jak już przebadałeś obszar, wyciągnąłeś kart, zawalczyłeś itf) Każdy sobie sam operuje przedmiotami te co są na mule znajduje sie ułożone jedna na drugiej i leże pod mułem, koniem lub czymś innym. W czasie walki walczysz tym co masz na sobie i nie możesz nic zmieniać. Chyba na wszystkie pytania z tego działu odpowiedziałem
Eee... co znaczy przed rzutem? Jakim rzutem, skoro np podczas walki nie można zmieniać? :> Czy jak wyciągniemy Zdarzenie i Wroga to podczas rozptrywania zdarzenia można zmieniać, a podczas rozpatrywania wroga już nie?
Normalności?
Nie dostrzegam normalności w ograniczaniu ilości noszonych pierścieni, naszyjników czy pasów :) A skoro i tak nie będzie normalnie czy tam realistycznie to czy jest sens zmieniać zasady tylko po to żeby zmieniać?
Ja wolę mieć wiele innych zasad w mimie niż grać na troszkę wypatrzonych zasadach co są zawarte w regulaminie bo jest tam kilka sprzeczności i wiele niedociągnięć.
Niewiele jest niedociągnięć w zasadach gry, a to dlatego, że są proste. Więcej komplikują karty. I chyba nie chodziło o "wypatrzone zasady" :)
Nie grałeś na takich zasadach to nie możesz powiedzieć że komplikują rozgrywkę bo są to zasady praktycznie z większości rpgów w jakie się dziś gra. A jeśli grałeś w rpgi to zasady byś pojął w 10 minut? nawet krócej.
Ehh te dzisiejszwe RPGi - masz chyba na myśli cRPG bo nigdy w życiu nie spotkałem takich zasad w zwykłym RPG, o którym cały czas pisze. Nie widzę kompletnie sensu naginać zasad MiMa, po to, żeby zbliżyć go do świata wirtualnego.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Możesz nosić i nawet trzy pasy. My ustaliliśmy że nosisz tylko jeden wzorując się na innych grach.
Pokaż mi tego rpg, crpg i innych rodzajów rpg. Ja zawsze się spotykałem że magiczne naszyjniki, nie ozdobne, możesz mieć na sobie tylko jednego aktywnego. Może nie grałem we wszystkie rpgi ale w znacznej ilości tak było.
Przed wykonaniem ruchu (dosłownie przed przemieszczeniem swego pionka). w walce nie można zmieniać.
Jest sens zmieniać zasady po to aby łatwiej nam się grało i żeby rozgrywka była przyjemna.
Nie no nie powiesz mi że zasady w dodatku miasto są takie proste... do dziś nie wiem czy gram tak jak trzeba w mieście czy gram po swojemu :/
Rpg, cRPG - wydawane na tych samych silnikach mają zasady prawie identyczne jak na papierze i w kompie ;) ja się z takimi spotkałem. Ale to prawda chyba powinienem napisać cRPG ale czy to nie jest rpg?

wybacz że nie odpowiadam w quote ale nie cierpię tej opcji na forum :/ za dużo z nią zabawy jest.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Johnny 5
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 72
Rejestracja: środa 31 paź 2007, 23:49

Post autor: Johnny 5 »

Pokaż mi tego rpg, crpg i innych rodzajów rpg. Ja zawsze się spotykałem że magiczne naszyjniki, nie ozdobne, możesz mieć na sobie tylko jednego aktywnego.
Nigdy się nie spotkałem żeby tego rodzaju dziwaczne zasady że można mieć tylko jeden naszyjnik w jakichkolwiek RPGach występowały (nie mówię o RPGach komputerowych, te mni enie interesują). Grałeś w ogóle w jakieś prawdziwe, (nie komputerowe) RPGi ? A jeśli tak to w jakie?
Rpg, cRPG - wydawane na tych samych silnikach mają zasady prawie identyczne jak na papierze i w kompie
To może tylko w DnD są takie dziwactwa, ale w żadnym poważnym RPGu coś takiego nie mogło by mieć miejsca.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12809
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Johnny 5 pisze:Nigdy się nie spotkałem żeby tego rodzaju dziwaczne zasady że można mieć tylko jeden naszyjnik w jakichkolwiek RPGach występowały (nie mówię o RPGach komputerowych, te mni enie interesują). Grałeś w ogóle w jakieś prawdziwe, (nie komputerowe) RPGi ? A jeśli tak to w jakie?
No właśnie mi sie zdaje że to chodzi bardziej o przyzwyczajenie do rodzaju gry znaczy czy dany rpg komputerowy albo jemu pokrewny czyli na podobnych silnikach, określają ilość przedmiotów - mamy okienko na 1-2 pierścionki jeden amulet i tylko jeden! Jeden hełm, zbroje (to akurat normalne z tym hełmem czy zbroją). Czy to jest dobre rozwiązanie czy też nie to kwestia sporna (jak widać) ale bardziej tu chyba właśnie chodzi o przyzwyczajenia.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Mi osobiście podoba się rozwiązanie z Kartą Postaci autorstwa (chyba) lukasa.

Broń,
tarcza (lub broń dwuręczna),
hełm (lub inne nakrycie głowy),
zbroja,
2 zwierzęta oraz
3 inne, dowolne przedmioty.
Max. daje nam to 9 przedmiotów, ja tak gram i jeszcze ani razu na ten sposób nie narzekałem.


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12809
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

No i do tego właśnie służą karty Postaci poszczególnych osób, każdy wybiera taką jaką lubi i jaka mu wystarcza do gry.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

No właśnie miałem takie wrażenie Emilu, że mówisz o czymś w stylu HoMM :) Jakaś karta i na niej miejsca na jeden naszyjnik itp. Powiem tak - po co w ogóle ruszać to co jest w MiM? Ja uważam, że to nie ma sensu, bo to planszówka i warto jedynie coś kombinować tam, gdzie mamy niejasności. Jeśli już ktoś chciałby na upartego zmieniać zasady żeby np było bardziej logicznie, tudzież realistycznie, to w żadnym wypadku nie powinno się dążyć do przekształcania MiMa w cRPG - jak każdy dobrze wie, cRPG nie ma nic wspólnego z realizmem i logiką. Po co więc przekształcać jedną teoretycznie nielogiczną grę w drugą nielogiczną? Oczywiście może ktoś to lubi, ale ja nie widzę w tym ani odrobiny sensu. Prędzej zrozumiałbym robienie z MiMa zwykłego RPG - bo te z reguły mają na celu być logiczne i realistyczne (oczywiście w ramach przyjętego świata) do bólu. Tylko czy nie lepiej wtedy się faktycznie za RPG wziąć? Jak się komuś nudzi, to sugeruję spróbować dodac realizmu karcianej Wojnie :D


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

pretorianstalker, jako że ten temat został wydzielony z tematu o ukrytej kieszeni zanim powstały działy Zasady Wg Instrukcji i Zasady Wg Logiki nie będę usuwał/przenosił Twojego posta, ale polecam zapoznać się z regulaminami do tych działów. To tyczy się wszystkich, piszę to po to żeby uniknąć późniejszych nieporozumień.

Wyciąg z regulaminu ;):
3. Osoby, które wyznają tylko i wyłącznie oryginalne zasady, proszone są o niekomentowanie poruszanych tutaj tematów jeżeli jedyne co będą miały do powiedzenia to będzie marudzenie w stylu: "to jest bez sensu, bo tego nie ma w zasadach; robicie RPG z planszówki; itd". Sekcja ta służy tworzeniu alternatywnych rozwiązań problemów, a nie wyjaśnianiu oryginalnych zasad — w tym celu powstała sekcja Zasady wedlug instrukcji.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Gratuluję pomysłu. W trakcie dyskusji najlepiej przenieść temat do działu, w którym poglądy części dyskutujących są nielegalne :)

Temat został przeniesiony wczoraj około godziny 9:00 w ramach porządków na forum, jak dyskusja troszkę sie rozluźniła, a prośba SeSima dotyczyła postu z 23:42.

Valdi
Ostatnio zmieniony piątek 23 lis 2007, 11:36 przez pretorianstalker, łącznie zmieniany 1 raz.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Sesim ten temat był dłuższy bo miałem odpowiedzieć jakiś tydzień temu na post preta i jeszcze jednego usera... gdzie znajdę ten temat o ile jeszcze istnieje?? mam ostatnio niewiele czasu na forum :( to dlatego takie małe zamieszanie wprowadzam


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Cholera to Valdi pociął ten post. Valdi wiesz o czym Emil777 mówi? :)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Emil [Autor tematu]
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

No był sobie kiedyś taki temat o tej ukrytej kieszeni później zeszliśmy z kieszenią na inny temat a później na temat rpegów :P obiecałem że tam odpisze ale miałem za dużo na głowie i zwyczajnie czasu nie było a teraz okazuje się że temat znikł :-k


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12809
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Emil777 pisze:No był sobie kiedyś taki temat o tej ukrytej kieszeni później zeszliśmy z kieszenią na inny temat a później na temat rpegów :P obiecałem że tam odpisze ale miałem za dużo na głowie i zwyczajnie czasu nie było a teraz okazuje się że temat znikł :-k
Bo był offtopem tak jak te ostatnie wasze posty, chcecie porządki a później narzekacie że offtopy są usuwane BRAWO [-X przy okazji niebawem te posty też zostaną wywalone, żeby nie robić śmietnika.
Link do starego tematu


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Mecenas
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 90
Rejestracja: poniedziałek 01 wrz 2008, 21:18

Post autor: Mecenas »

z tego wynika, że trzeba grać z NORMALNYMI graczami a nie z pieniaczami i lamerami... :-({|=


ODPOWIEDZ