Mistyk
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Heh, no ja na programach graficznych też się nie znam, moja pierwsza walka była przy tworzeniu poszukiwacza na konkurs. :mrgreen:
Przejrzałem ten dodatek Harem, a także zerknąłem na inne dodatki na tej stronie, prezentują się całkiem nieźle w porównaniu do tego co jest na Talisman Island :roll: , jednakże wciąż są mało interesujące.
Z tłumaczeniem nie byłoby problemu, tyle że tam nie ma zbytnio co tłumaczyć i w tym właśnie leży problem. Ze wszystkich powstałych dodatków pustynnych jedynie Pokraka robił naprawdę spore wrażenie.
Zrobienie kolejnej planszy, po której będzie można bezsensownie biegać oraz kart na siłę (uwierz mi, nie ma w Haremie nic ciekawego do czytania) mija się z celem.
Konkubiny wcale takie ciekawe nie są i albo ich zastosownie jest znikome, albo mają zupełnie przegięte zdolności (leczenie punktu Wytrzymałości kosztem tury!).
Dlatego właśnie proponowałem dyskusje, bo potrzebna jest jakaś nowa idea, nowe rozwiązania.
Przykładowy pomysł do Haremu: utrudnić zdobywanie konkubin i dać jakąś realną korzyść z posiadania największej ilości wśród poszukiwaczy... np. kontrola nad Zamkiem/Pałacem/Piramidą/czymkolwiek innym.
To już jest ewentualne coś, ale wciąż za mało, stąd moja propozycja.
Przejrzałem ten dodatek Harem, a także zerknąłem na inne dodatki na tej stronie, prezentują się całkiem nieźle w porównaniu do tego co jest na Talisman Island :roll: , jednakże wciąż są mało interesujące.
Z tłumaczeniem nie byłoby problemu, tyle że tam nie ma zbytnio co tłumaczyć i w tym właśnie leży problem. Ze wszystkich powstałych dodatków pustynnych jedynie Pokraka robił naprawdę spore wrażenie.
Zrobienie kolejnej planszy, po której będzie można bezsensownie biegać oraz kart na siłę (uwierz mi, nie ma w Haremie nic ciekawego do czytania) mija się z celem.
Konkubiny wcale takie ciekawe nie są i albo ich zastosownie jest znikome, albo mają zupełnie przegięte zdolności (leczenie punktu Wytrzymałości kosztem tury!).
Dlatego właśnie proponowałem dyskusje, bo potrzebna jest jakaś nowa idea, nowe rozwiązania.
Przykładowy pomysł do Haremu: utrudnić zdobywanie konkubin i dać jakąś realną korzyść z posiadania największej ilości wśród poszukiwaczy... np. kontrola nad Zamkiem/Pałacem/Piramidą/czymkolwiek innym.
To już jest ewentualne coś, ale wciąż za mało, stąd moja propozycja.
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
To prawda, ale ja postanowiłam troche sobie to zmodyfikować i połącze to z kartami i planszą Robsona. :idea:Artownik pisze:Ze wszystkich powstałych dodatków pustynnych jedynie Pokraka robił naprawdę spore wrażenie.
Tyle że, tam gdzie pisze Pustynia będę też ciągnąć karty a nie tylko w Oazie. Tylko musze pomyśleć jeszcze jak rozwiazać wejście i wyjście z planszy. Myśle że poprostu na głównej planszy jak się wejdzie na pole Pustynia to trzeba będzie okrążyć plansze Robsona i wyjść z niej na drugim polu Pustyni na podstawce. Chyba że jakieś miejsce albo zdarzenie z kart umożliwi szybsze opuszczenie pustyni.
Z tego co wiem, jest to jedyna plansza autorska pustyni. W reszcie dodatków są tylko karty. 8-[
A Harem bym dołączyła (po przeróbce tekstów na jakieś sensowne i grafik na MiMowe) do tego poprostu. Same karty, bo plansza z Haremu jest do bani wg mnie. :biggrin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
To widzę, że ostra akcja się szykuje. :mrgreen:
Rozwiązanie z tą planszą bardzo dobre. (ja także żadnej innej nie widziałem, ale może i jakaś powstała, weterani się będą musieli wypowiedzieć.)
Proponowałbym tylko ograniczyć ruch Pustyni do max 3 poli, przykładowo 1-2 to ruch o 1 pole, 3-4 o 2 pola i 5-6 o 3 pola. W ten sposób będzie pewność, że się wyjdzie po jednym okrążeniu, a i podróż przez samą pustynię się zrobi bardziej wyczerpująca (a taka w końcu powinna być :biggrin: )
Jak będziesz potrzebowała, żeby coś przetłumaczyć z angielskiego to daj tylko znać.
Rozwiązanie z tą planszą bardzo dobre. (ja także żadnej innej nie widziałem, ale może i jakaś powstała, weterani się będą musieli wypowiedzieć.)
Proponowałbym tylko ograniczyć ruch Pustyni do max 3 poli, przykładowo 1-2 to ruch o 1 pole, 3-4 o 2 pola i 5-6 o 3 pola. W ten sposób będzie pewność, że się wyjdzie po jednym okrążeniu, a i podróż przez samą pustynię się zrobi bardziej wyczerpująca (a taka w końcu powinna być :biggrin: )
Jak będziesz potrzebowała, żeby coś przetłumaczyć z angielskiego to daj tylko znać.
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Dzięki za chęci, > ale tłumaczenie to 1/3 przeróbki. Po tłumaczeniu, z tego co pisałeś, to trzeba jeszcze przerobić karty na grywalne. To nie jest znowu taki problem aby go nie przeskoczyć. Najgorsze to zrobienie grafik MiMowych. Ja niepotrafie niestety. Już ktoś kiedyś próbował i klapa (pisze to bez złośliwości, raczej z żalem że tak się stało) wyszła z tego...Jak będziesz potrzebowała, żeby coś przetłumaczyć z angielskiego to daj tylko znać.
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=667
Spiąć to wszystko to by się spieło, ale strona graficzna #-o jest dla mnie największym problemem w tym projekcie. Grafiki to najcięższa praca, a kto się tego podejmie?...
Co do ruchów na Pustyni to bdb pomysł. > Ja będe tak grać że stojac 3 (2,4 itd.) pola przed pustynią i wyrzucając np 5 kończyć ruch będe już na polach pustyni. I wychodząc tak samo, aby nie okrążać jeszcze raz od nowa. Ma być trudniej, ale nie do przesady. :biggrin:Artownik pisze:Proponowałbym tylko ograniczyć ruch (na) Pustyni do max 3 poli, przykładowo 1-2 to ruch o 1 pole, 3-4 o 2 pola i 5-6 o 3 pola. W ten sposób będzie pewność, że się wyjdzie po jednym okrążeniu, a i podróż przez samą pustynię się zrobi bardziej wyczerpująca
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
A widzisz, bo ja myślałem, że do Pustyni się będzie wchodzić tylko, gdy się stanie na polu Pustynia.
Ale w sumie racja, skoro jest już plansza, to trzeba z niej korzystać. :mrgreen:
No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.
Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da. :-k
Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić. :biggrin:
Ale w sumie racja, skoro jest już plansza, to trzeba z niej korzystać. :mrgreen:
No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.
Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da. :-k
Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić. :biggrin:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Niekoniecznie, na głównej planszy można wybrać kierunek ruchu i pójść w drugą mańke. :arrow: No chyba że ustali się, że w krainie środkowej jest ruch jednokierunkowy np w prawo tylko, :idea: to owszem, bez Grala, Butelki i co tam jest jeszcze w autorskich dodatkach (np worek na wode) nie ma co sie pchać na Środkową.Artownik pisze:No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.
Enoo, a Oaza Sułtana i Studnia (podobna do oazy) na planszy Robsona to 'gips'? Poza tym na polach pustynia na planszy Robsona też będe karty ciągnać mimo że nie ma napisów o wyciąganiu kart. :roll:Artownik pisze:Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da.
To racja. :oops: Ja też powoli wgryzam się w tajemnice tych progsów. :biggrin:Artownik pisze:Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Skogtroll
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dolina Elfów
• ZK & LK - Posty: 131
- Rejestracja: wtorek 01 lis 2005, 23:54
- Płeć:
- Kontakt:
Przepraszam najmocniej, ale to nie będzie polska wersja Troll Mountains. Może być, że parę (dosłownie PARĘ, np. motyw Skarbów) pomysłów stamtąd znajdzie się w Trollach, ale ma to być zupełnie inny dodatek, opierający sie na folkorze i demonologii skandynawskiej, a także na innych źródłach. A kiedy on będzie gotów? Sam chciałbym wiedzieć Na pewno kiedyś będzie.Katiusha pisze:SkogTroll zabrał się za Trolle (Troll Mountains)
To tyle offtopu. Dzięki i na razie!
Skogtroll
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Skogtroll,
Ups, rzeczywiście, moja pomyłka. #-o Nie przyjrzałam się dokładnie i zasugerowałam się nazwą i Doliną Elfów przerobioną przez Ciebie. >
Heh, pocieszające przynajmniej jest to, że nie porzuciłeś projektu. Życze wytrwałości i chęci skończenia dodatku. :biggrin:
Pzdr Katiusha
Ups, rzeczywiście, moja pomyłka. #-o Nie przyjrzałam się dokładnie i zasugerowałam się nazwą i Doliną Elfów przerobioną przez Ciebie. >
Heh, pocieszające przynajmniej jest to, że nie porzuciłeś projektu. Życze wytrwałości i chęci skończenia dodatku. :biggrin:
Pzdr Katiusha
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
oto Mistyk stworzony dzieki pomysłowi Arta. Stworzyłem go wcześniej ale nie miałem czasu aby go tu zapodać. Oczywiście zanim pojawi się kolejna czesc projektu tj Zp i Lk jeszcze może cosik tu zmienie. Startu na razie nie wpisywałem--jest to robocza wersja. Jesli macie jakies inne pomysły spokojnie możecie tworzyć bez względu na zapowiedź z mojej strony. Nawet jeśli w jakiś sposób będzie zbliżony do tego Mistyka to żaden problem, dzięki temu świat MiM sie rozwija-- w tym przypadku podzielam zdanie Michaela i SeSima. Kombinować zawsze
można, co ja piszę - należy kombinować.
Pozdrowionka Stave
można, co ja piszę - należy kombinować.
Pozdrowionka Stave
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
W sumie masz racje, pomyślę nad tym. Mistyk w Zp się pojawi więc jeszcze troche czasu jest do otatecznej wersji.
Pozdrowionka Stave.
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
- Posty: 17
- Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 19:45
- Lokalizacja: Z Hrabstwa
- Płeć:
- Wiek: 51
I znowu będę odgrzebywal starocia - choć ten jest młodszy niż poprzednie
Moim zdaniem skoro Mistyk jest Poszukiwaczem, to chyba nie można go chyba atakowac Mocą, o ile nie posiada sie odpowiedniej zdolności. Znaczy - widzę dwa wyjścia: albo zmieniamy zasady i każdy może atakować Mistyka Mocą, albo moga go zaatakować tylko wybrani Poszukiwacze (ci, którzy moga walczyć Mocą). No - jest jeszcze trzecia opcja - można go atakowac Siłą.
Poza tym specjalne zdolności nie są sformułowane zbyt szczęśliwie - przynajmniej moim zdaniem. Widzę parę możliwości przeredagowania - o ile jesteś zainteresowany Stave , mogę podesłac swoje propozycje. To tyle
PS.
Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, więc nie wiem, czy poruszane przeze mnie kwestie nie zostały poprawione. W tej chwili kończę Kwestię Zasad i zamierzam pokonac Straznika, żeby przejść do Twórczości Forumowiczów :mrgreen:
PS2.
Niczyje zdanie nie zostało uszkodzone podczas pisania tego posta
Moim zdaniem skoro Mistyk jest Poszukiwaczem, to chyba nie można go chyba atakowac Mocą, o ile nie posiada sie odpowiedniej zdolności. Znaczy - widzę dwa wyjścia: albo zmieniamy zasady i każdy może atakować Mistyka Mocą, albo moga go zaatakować tylko wybrani Poszukiwacze (ci, którzy moga walczyć Mocą). No - jest jeszcze trzecia opcja - można go atakowac Siłą.
Poza tym specjalne zdolności nie są sformułowane zbyt szczęśliwie - przynajmniej moim zdaniem. Widzę parę możliwości przeredagowania - o ile jesteś zainteresowany Stave , mogę podesłac swoje propozycje. To tyle
PS.
Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, więc nie wiem, czy poruszane przeze mnie kwestie nie zostały poprawione. W tej chwili kończę Kwestię Zasad i zamierzam pokonac Straznika, żeby przejść do Twórczości Forumowiczów :mrgreen:
PS2.
Niczyje zdanie nie zostało uszkodzone podczas pisania tego posta
Nie będzie podpisu
- Critter
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2008, 15:22
- Lokalizacja: Żyrardów
- Płeć:
- Wiek: 43
A ja uważam, że postać astralna powinna odkrywać wszystkie karty przygód, ale w walce stosować się tylko do tych związanych z ciałem astralnym (czyli związanych z mocą). Czyli jak będzie to demon czy duch, to musi z nim walczyć, nie zależnie od jej poziomu mocy, wszelkie bestie i smoki (atak siłą) będą nam nie straszne. Inaczej będzie z ciałem fizycznym Mistyka. Tutaj można by go atakować w dowolny sposób.
Teraz kwestia powiązania parametrów. Myślę, że gdy Mistyk jest w czasie transu obniżają się jego parametry siły i mocy np. o 2 lub 3. Gdyż postać musi koncentrować się na potrzymanie stanu hipnotycznego. Przegrana walka czy jakieś zdarzenie powinny przerywać trans i ciało astralne powinno wracać do ciała fizycznego. Astralnej postaci nadałbym tyle mocy ile ma poszukiwacz.
Co do przedmiotów i przyjaciół. Mistyk poświęcając turę na podwójną koncentrację mógłby swojemu astralnemu odbiciu dać umiejętność interakcji ze światem materialnym i dać możliwość przynoszenia znalezionych w czasie wędrówki przedmiotu czy przyjaciela.
Zasadę przerwania transu także stosowałbym i tu.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Teraz kwestia powiązania parametrów. Myślę, że gdy Mistyk jest w czasie transu obniżają się jego parametry siły i mocy np. o 2 lub 3. Gdyż postać musi koncentrować się na potrzymanie stanu hipnotycznego. Przegrana walka czy jakieś zdarzenie powinny przerywać trans i ciało astralne powinno wracać do ciała fizycznego. Astralnej postaci nadałbym tyle mocy ile ma poszukiwacz.
Co do przedmiotów i przyjaciół. Mistyk poświęcając turę na podwójną koncentrację mógłby swojemu astralnemu odbiciu dać umiejętność interakcji ze światem materialnym i dać możliwość przynoszenia znalezionych w czasie wędrówki przedmiotu czy przyjaciela.
Zasadę przerwania transu także stosowałbym i tu.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Jump outside the Real
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Może zanim zaczniesz to zapoznaj się z projektem steva Głupio tak wywarzać drzwi otwarte na ościeżZamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Critter
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2008, 15:22
- Lokalizacja: Żyrardów
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie chce wybiegać poza temat, ale tylko dodam, że dlatego zacząłem prace od czytania forum, aby wspomóc się opinią i doświadczeniem innych przy budowie i ujednolicaniu zasad w swoim projekcie. Zgromadziłem sporą ilości wszystkich cyfrowych dodatków i tych autorskich i tych mniej (zarówno polskich jak i zagranicznych). Tworząc swój projekt będę na początek opierał się czy o grafiki czy pomysły innych autorów (zależy jak to będzie wspólnie współgrało), a dopiero z czasem przejdę na swoje, w imię geodezyjnej zasady od ogółu do szczegółu . Nie myślcie, że chodzi tu o plagiat, moją wizją jest scalenie (prawie) wszystkich dodatków, stworzenie jednolitego świata (zasady i klimat) składającego się z konkretnych krain. Chciałbym, aby gra pracowała na starym silniku, żeby nie powstała czasem inna gra , ale myślę o wielu zmianach w podstawowych zasadach, które uważam uatrakcyjnią troszkę rozgrywkę.
Jump outside the Real
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Cóż, to powinno być tak, że w momencie wyjścia ciała astralnego poza ciało fizyczne, Poszukiwacz - ciało fizyczne powinno być niezdolne do czegokolwiek, tzn. powinno być zupełnie pasywne.
No ale wiadomo, że nie o to tu chodzi, w sumie ta wersja Stave'a już jest bardzo fajna, ale ta kwestia przenoszenia się albo z prowrotem do oryginalnego Poszukiwacza lub ściągania go do astralnego odpowiednika, to jest dość problematyczny temat.. trzeba to dobrze wypośrodkować, żeby nie było zbytnich ułatwień na Przedpolach Piekieł.
No ale wiadomo, że nie o to tu chodzi, w sumie ta wersja Stave'a już jest bardzo fajna, ale ta kwestia przenoszenia się albo z prowrotem do oryginalnego Poszukiwacza lub ściągania go do astralnego odpowiednika, to jest dość problematyczny temat.. trzeba to dobrze wypośrodkować, żeby nie było zbytnich ułatwień na Przedpolach Piekieł.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
hm napisze tak Mistyk tutaj zaprezentowany nie jest finalna wersja i zapewne wprowdze do niego zmiany po propozycjach jakie tu przeczytałem, akurat zajme sie nim jak skoncze Karty do Zp a to juz bardzo blisko i pozniej karty do Lk. Dodatek jest dosc duzy ale sadze, ze juz w niedlugim czasie bedzie mogli zobczyc poprawiona wersje tego Pana.
Co do ciebie Critter jesli chcesz tworzyc wlasny projekt (oczywiscie to bardzo dobrze) to pierw przejrzyj dzialy ukonczonych i nieukonczonych dodatkow, bo zwyczjanie moze sie okazac ze to co zamierzasz zrobic ktos juz tego dokonal z lepszym badz gorszym skutkiem.
Pozdrowionka Stave.
Co do ciebie Critter jesli chcesz tworzyc wlasny projekt (oczywiscie to bardzo dobrze) to pierw przejrzyj dzialy ukonczonych i nieukonczonych dodatkow, bo zwyczjanie moze sie okazac ze to co zamierzasz zrobic ktos juz tego dokonal z lepszym badz gorszym skutkiem.
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski