Gildia Anarchistów - zmiana charakteru

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Master
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 195
Rejestracja: środa 30 sty 2008, 16:01
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Master »

Wiem że sprawa się wyjaśniła lecz i tak chciał bym dodac mój komantarz (a co ;-) ):
Moim zadniem trzeba interpretowac wszystko jako ciąg podpunktów. Pierwsze dwa czyli leczenie oraz rzut kostką dotyczą tylko neutralnego poszukiwacza, natomisat trzeci podpunkt tyczy sie tylko dobrych oraz złych którzy (jeżeli chcą) zmieniają charakter na neutralny.


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

A może to jednak nadinterpretacja w tłumaczeniu?

Good/Evil Characters Change Alignment
Dobrzy i Źli Poszukiwacze zmieniają swój Charakter na Neutralny.


Na moje to wcale nie wygląda w oryginale na wyprostowanie do neutralnego. Myślę że głoszone przez członków Gildii Anarchistów hasła można ująć w słowa znanego wieszcza "róbta co chceta" ;-)
A więc Dobrzy i Źli jeśli mieli takie zamiary (by z jakichś powodów zmienić charakter na jeden z dwóch pozostałych) to mogą zrobić to w tym miejscu. Czyli Dobry może chcieć zmienić się w Neutralnego... lub Złego równie dobrze. Co o tym myślicie?
Ach, jeszcze jedno... w angielskim oryginale brak słówka "może" a więc... to jest mus, Panie i Panowie ;-)

Co do sprawy odrębności tej procedury zmiany charakteru od rzutów dla Neutralnych to także uważam że stave doskonale to rozsądził uznając, że w naszej edycji zabrakło tzw "powrotu karetki" (czyli entera, może nawet dwóch dla spokoju) i poprawnie należy to odczytywać jako niezależną instrukcję (niezależną od listy wyników rzutu dla Neutralnych).


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
ODPOWIEDZ