Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?
Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.
j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków
Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych
Karty Smoki
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 03 paź 2007, 14:46
- Lokalizacja: localhost
- Płeć:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
W takim wypadku nic się nie dzieje. Na pewno nie tracisz wytrzymałości.mietek pisze:Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?
Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.
j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
Wydaje mi się, że zostaje już do końca gry, ale niech potwierdzi to ktoś od MiMa.mietek pisze:Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków
Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Również gram tak jak przedmówcy. Instrukcje kart nie determinują co zrobić w przypadku jak się nie ma złota albo przyjaciół zatem moim zdaniem nie powinno robić się nic. Tak samo chyba nigdzie nie jest napisane, że Wielka Brama jest tylko jednorazowa. Nie mam tej kraty przed sobą, ale to jest Miejsce prawda? Można by się zastanawiać ewentualnie co by było gdyby to było Zdarzenie (ale takie rzeczy to tylko w Jaskini ).
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 43
To prawda. Choć obie opcje nie wykluczają się nawzajem, to ich kombinacja wychodzi bardzo kiepsko..Lens pisze:Wielka Brama nie ma najmniejszego sensu w przypadku gry z dodatkiem Przedpola Piekieł.
Ja też gram tak, że Brama zostaje w grze.
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28