Karty Smoki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
mietek [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: środa 03 paź 2007, 14:46
Lokalizacja: localhost
Płeć:

Karty Smoki

Post autor: mietek »

Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?

Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.

j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol

Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków

Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

mietek pisze:Czarna Swiatynia
Na tym obszarze wyznawcy smoczego kultu wybudowali światynie.
Żądają, abyś całe swoje złoto złożył w ofierze ich starszliwemu bóstwu. Odłóż wszystkie mieszki zlota
Co sie dzieje jesli ktos nie ma mieszkow zlota jak gracie zamiast tego tracki 1pkt wytrzymalosci czy poprostu nic sie nie dzieje. Karta zostaje do konca gry ?

Ołtarz Grozy
Na tym obszarze wyznawcy Smoczego Kultu postawili ołtarz. Żądają, abyś oddał im jednego z Przyjaciół, aby mogli go zlożyć w ofierze ich starszliwemu smoczemu bóstwu. Odłóż Kartę Przyjaciela.

j/w co sie dzieje jak nie mam przyjaciol
W takim wypadku nic się nie dzieje. Na pewno nie tracisz wytrzymałości.
mietek pisze:Wielka Brama
Po Odnalezienu bramy, możesz spróbować ją otworzyć. Rzuc dwoma kostkami i dodaj
twoja Siłę 3-6: utracileś 1 Punkt Wytrzymałości i jedna turę. 7-14: tracisz turę 15 lub wiecej: przechodzisz natychmiast do Korony Władzy i podejmujesz walke z królem smoków

Brama zostaje do konca gry czy jak nie skorzystam to karte odkladam na stos kart zużytych
Wydaje mi się, że zostaje już do końca gry, ale niech potwierdzi to ktoś od MiMa.


Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Brama zostaje do końca gry - przynajmniej ja tak gram!


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
motylo
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 32
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Kalisz
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: motylo »

Potwierdzam to co napisał Emil777. Zostaje do końca. Fajna jest jatka, jak jest wyciągnięta na początku rozgrywki i wszyscy się na niej się zabijają lub o nią zabijają :)


--
Motylo
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Również gram tak jak przedmówcy. Instrukcje kart nie determinują co zrobić w przypadku jak się nie ma złota albo przyjaciół zatem moim zdaniem nie powinno robić się nic. Tak samo chyba nigdzie nie jest napisane, że Wielka Brama jest tylko jednorazowa. Nie mam tej kraty przed sobą, ale to jest Miejsce prawda? Można by się zastanawiać ewentualnie co by było gdyby to było Zdarzenie (ale takie rzeczy to tylko w Jaskini :D).


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

Wielka Brama nie ma najmniejszego sensu w przypadku gry z dodatkiem Przedpola Piekieł. Toteż ja jej wcale nie stosuje. jesli juz z nia grac to powinna zostawac do konca, tak samo zreszta jak i Ołtarz Grozy, czy Czarna Świątynia.


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
Leviathan
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
500 Kart Przygód
Pieczara Kanibali
Wyspy Przeznaczenia
Posty: 615
Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Leviathan »

Lens pisze:Wielka Brama nie ma najmniejszego sensu w przypadku gry z dodatkiem Przedpola Piekieł.
To prawda. Choć obie opcje nie wykluczają się nawzajem, to ich kombinacja wychodzi bardzo kiepsko..

Ja też gram tak, że Brama zostaje w grze.


"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
ODPOWIEDZ