Wytrzymałość - jaki jest limit??
- Critter
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2008, 15:22
- Lokalizacja: Żyrardów
- Płeć:
- Wiek: 43
No więc tak, przeczytałem instrukcję w punktach walka i wytrzymałość. Nie będę się spierał co do sposobu odczytywania i interpretowania, czy dopowiadania sobie pewnych zasad, ale wciąż uważam, że wrogowie posiadają wytrzymałość.
W instrukcji napisane jest, że w konsekwencji walki odbieramy punkt wytrzymałości poszukiwaczowi, bądź zabijamy wroga. Ale to wcale nie zaprzecza, MOJEMU twierdzeniu, że wróg ma wytrzymałość równa 1 punktowi. Tak jak wspomniała Katiusha, w przypadku gdy poszukiwacz traci ostatni 1 punkt wytrzymałości także możemy powiedzieć, że zginął. Można w instrukcji zapisać, że odbieramy punkt poszukiwaczowi i punkt wrogowi. Tyle, że należałoby jeszcze dopisać, że w tym przypadku wróg ginie. Uważam, że po prostu tak zapisano w instrukcji, aby się nie rozdrabniać. Ale jeżeli wrogowie nie mieli by wytrzymałości byłaby pewna nielogiczność. Np. Postać centaur ma punkty wytrzymałości, za to wróg centaur jej nie ma? Nie mam kart pod ręką, bo obecnie nie mieszkam u siebie na kwadracie, ale wampir miał chyba zwiększona liczbę wytrzymałości albo mógł zwiększac i dlatego była stosowna informacja o wytrzymałości. Jeśli chodzi o instrukcję w podpunkcie wytrzymałość, niczego się nie doczytałem. Tam jest o wytrzymałości poszukiwaczy.
Na koniec dodam, że nie zakładam sobie z kosmosu wartości dla wytrzymałości tylko najmniejszą możliwą wartość, na co wskazuje logika tego systemu. Skoro instrukcja tego nie mówi dosłownie, nie uważam, że to jest jakieś dorabianie według własnego "widzi mi sie", tylko doczytanie między wierszami. Jeżeli Rozbójnik nie posiada mocy, to nie znaczy, że nie ma mózgu, tylko to nie jest jego cecha przewodnia. Inaczej, że w tej strefie jest neutralny. Atakuje na siłę, bo to jego zaleta. Mocą zajmują się filozofowie i czarodzieje, gdzie znaczący jest poziom "inteligencji" postaci.
Ps. Nie ważne czy to jest gra planszowa, czy karciana, rozważania są potrzebne, jeżeli wymaga tego sytuacja. Choć dla innych może to być zbędne. Należy uszanować zdanie każdego. Pozdrawiam
W instrukcji napisane jest, że w konsekwencji walki odbieramy punkt wytrzymałości poszukiwaczowi, bądź zabijamy wroga. Ale to wcale nie zaprzecza, MOJEMU twierdzeniu, że wróg ma wytrzymałość równa 1 punktowi. Tak jak wspomniała Katiusha, w przypadku gdy poszukiwacz traci ostatni 1 punkt wytrzymałości także możemy powiedzieć, że zginął. Można w instrukcji zapisać, że odbieramy punkt poszukiwaczowi i punkt wrogowi. Tyle, że należałoby jeszcze dopisać, że w tym przypadku wróg ginie. Uważam, że po prostu tak zapisano w instrukcji, aby się nie rozdrabniać. Ale jeżeli wrogowie nie mieli by wytrzymałości byłaby pewna nielogiczność. Np. Postać centaur ma punkty wytrzymałości, za to wróg centaur jej nie ma? Nie mam kart pod ręką, bo obecnie nie mieszkam u siebie na kwadracie, ale wampir miał chyba zwiększona liczbę wytrzymałości albo mógł zwiększac i dlatego była stosowna informacja o wytrzymałości. Jeśli chodzi o instrukcję w podpunkcie wytrzymałość, niczego się nie doczytałem. Tam jest o wytrzymałości poszukiwaczy.
Na koniec dodam, że nie zakładam sobie z kosmosu wartości dla wytrzymałości tylko najmniejszą możliwą wartość, na co wskazuje logika tego systemu. Skoro instrukcja tego nie mówi dosłownie, nie uważam, że to jest jakieś dorabianie według własnego "widzi mi sie", tylko doczytanie między wierszami. Jeżeli Rozbójnik nie posiada mocy, to nie znaczy, że nie ma mózgu, tylko to nie jest jego cecha przewodnia. Inaczej, że w tej strefie jest neutralny. Atakuje na siłę, bo to jego zaleta. Mocą zajmują się filozofowie i czarodzieje, gdzie znaczący jest poziom "inteligencji" postaci.
Ps. Nie ważne czy to jest gra planszowa, czy karciana, rozważania są potrzebne, jeżeli wymaga tego sytuacja. Choć dla innych może to być zbędne. Należy uszanować zdanie każdego. Pozdrawiam
Jump outside the Real
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Natomiast jeśli wróg nie posiada wytrzymałości to znaczy, że nie żyje. Trochę tu brak konsekwencji się uwidacznia. Wrogowie nie mają wytrzymałości, bo nie kładzie się na nich żetonów. Cecha wytrzymałość jest cechą typową dla poszukiwaczy i oznacza się ją specjalnymi żetonami, czego w przypadku wrogów nie czynimy. A co do Wroga Cenatura to nie wiem skąd go wytrzasnąłeś - taki sobie kosmiczny przykład. Takiego wroga nie ma No bonus...Jeżeli Rozbójnik nie posiada mocy, to nie znaczy, że nie ma mózgu
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Critter
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 11 lut 2008, 15:22
- Lokalizacja: Żyrardów
- Płeć:
- Wiek: 43
Skoro nie żyje to bohaterowie walczą z zombie. A ja uważam, że tam są żywe postacie, nie są "neutralne" w wytrzymałości, chyba że to zombie czy duch.
Co do oznaczania punktów żetonami, to tylko pomoc w grze. Jaki sens zaznaczać, że coś ma 1 punkt wytrzymałości, skoro jak jej nie będzie miało to nie będzie go na planszy. Ja grając w MiM ze znajomymi nie używaliśmy w ogóle żetonów, stosowaliśmy tabelkę wspólną dla wszystkich. A wrogowie, którzy stracili życie, czyli według mnie mieli zerową wartość życia traktowaliśmy jako skóry, ale to już wybiega poza standard gry.
Ps. Z tym centaurem może się pomyliłem, choć wydaje mi się, że mam takie karty w swoich taliach. Dodam, że łączyłem MiM z MM, więc może stąd pomyłka.
Co do oznaczania punktów żetonami, to tylko pomoc w grze. Jaki sens zaznaczać, że coś ma 1 punkt wytrzymałości, skoro jak jej nie będzie miało to nie będzie go na planszy. Ja grając w MiM ze znajomymi nie używaliśmy w ogóle żetonów, stosowaliśmy tabelkę wspólną dla wszystkich. A wrogowie, którzy stracili życie, czyli według mnie mieli zerową wartość życia traktowaliśmy jako skóry, ale to już wybiega poza standard gry.
Ps. Z tym centaurem może się pomyliłem, choć wydaje mi się, że mam takie karty w swoich taliach. Dodam, że łączyłem MiM z MM, więc może stąd pomyłka.
Jump outside the Real
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
To jest oryginalny Centaur z MiMa, ale z nim nie trzeba się prać tylko można go użyć jako taksówki.
PS Troche tekst rozmyty, ale PS w kulki mi wali i tak robi, a nie chce mi się teraz szukać przyczyny czemu tak rozmywa.
PS Troche tekst rozmyty, ale PS w kulki mi wali i tak robi, a nie chce mi się teraz szukać przyczyny czemu tak rozmywa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Widzę, że nie skumałeś o czym napisałem.Skoro nie żyje to bohaterowie walczą z zombie. A ja uważam, że tam są żywe postacie, nie są "neutralne" w wytrzymałości, chyba że to zombie czy duch.
Napisałeś, że mimo tego, iż wrogowie (2) nie mają mocy, to mają mózg. Według takiego rozumowania, wrogowie choć nie mają Wytrzymałości są żywi. Czy się mylę, czy jesteś niekonsekwentny?
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Duskusja jak widać wrze. :mrgreen:
Faktycznie, to bez sensu, że Wrogowie i Przyjaciele nie mają Wytrzymałości, mieć powinni, ale pretorianstalker ma rację. W zasadach jest dokładnie tak jak on to ujął.
Czego zresztą potwierdzeniem jest Magiczny Miecz (karta, nie gra) - inaczej ta Karta byłaby po prostu przegięta.
Natomiast ogólnie wydaje mi się, że zamierzenie twórców wyglądało w ten sposób, że Poszukiwacze oraz wyjątkowi Wrogowie (jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale wydaje mi się, że tacy doszli dopiero w dodatkach) mają Wytrzymałość.
Natomiast większość Wrogów oraz Przyjaciele mają tak jakby życie - ogół wytrzymałości i w ten sposób giną.. więc ich Wytrzymałość nie wynosi zero.. po prostu oni mają tak jakby inną statystykę. I nie jest o tym w instrukcji, chodzi o zamysł.
Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wyszło.
Faktycznie, to bez sensu, że Wrogowie i Przyjaciele nie mają Wytrzymałości, mieć powinni, ale pretorianstalker ma rację. W zasadach jest dokładnie tak jak on to ujął.
Czego zresztą potwierdzeniem jest Magiczny Miecz (karta, nie gra) - inaczej ta Karta byłaby po prostu przegięta.
Natomiast ogólnie wydaje mi się, że zamierzenie twórców wyglądało w ten sposób, że Poszukiwacze oraz wyjątkowi Wrogowie (jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale wydaje mi się, że tacy doszli dopiero w dodatkach) mają Wytrzymałość.
Natomiast większość Wrogów oraz Przyjaciele mają tak jakby życie - ogół wytrzymałości i w ten sposób giną.. więc ich Wytrzymałość nie wynosi zero.. po prostu oni mają tak jakby inną statystykę. I nie jest o tym w instrukcji, chodzi o zamysł.
Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wyszło.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
No generalnie tak jest. Wróg i Przyjaciel nie ma WT co nie znaczy, że jest martwy. On po prostu nie ma tej charakterystycznej dla poszukiwaczy cechy. Ale w grze podstawowej był już jeden specjalny wróg Upiór.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Czyli już w podstawce był, dziękuję za sprostowanie.
A więc już w podstawce namieszali :biggrin:
Sądziłem, że to dopiero w dodatkach, no ale z drugiej strony to co się dziwić.. zaraz by powstały pomysły z leczeniem Przyjaciół i zwiększaniem im Wytrzymałości na różne sposoby.. w pewnym momencie by pewnie zamieszanie powstało (chociaż trzeba by to przemyśleć dokładnie żeby ocenić).
A więc już w podstawce namieszali :biggrin:
Sądziłem, że to dopiero w dodatkach, no ale z drugiej strony to co się dziwić.. zaraz by powstały pomysły z leczeniem Przyjaciół i zwiększaniem im Wytrzymałości na różne sposoby.. w pewnym momencie by pewnie zamieszanie powstało (chociaż trzeba by to przemyśleć dokładnie żeby ocenić).
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Ale się temat rozwiną, jakieś kłótnie... a to przecież nie jest skomplikowane. Ani przyjaciele, ani wrogowie nie mają wytrzymałości a to oznacza że nie można ich leczyć, zwiększać im wytrzymałości bądź odbierać, nie zdziała więc też magiczny miecz. W końcu ani w instrukcji ani na kartach wrogów/przyjaciół nie ma napisane 'ten i ten ma tyle i tyle wytrzymałości'. Jest tylko kilka wyjątków które mają tą cechę wyraźnie zaznaczoną jak np. (o ile pamiętam) król smoków czy też wampir który może zwiększać sobie wytrzymałość kosztem pokonanych poszukiwaczy.
Owszem, można by zakładać że wrogowie mają jeden punkt wytrzymałości, bo w końcu aby ich załatwić wystarczy pokonać ich raz ale lepiej nie robić takich założeń bo potem dochodzi do problemów typu 'czy mogę mu odebrać wytrzymałość magicznym mieczem?' Takie nadinterpretacje to raczej do MiMa według logiki bo faktycznie jakby się zastanowić to każdy powinien mieć jakiś poziom życia skoro da się go zabić
Owszem, można by zakładać że wrogowie mają jeden punkt wytrzymałości, bo w końcu aby ich załatwić wystarczy pokonać ich raz ale lepiej nie robić takich założeń bo potem dochodzi do problemów typu 'czy mogę mu odebrać wytrzymałość magicznym mieczem?' Takie nadinterpretacje to raczej do MiMa według logiki bo faktycznie jakby się zastanowić to każdy powinien mieć jakiś poziom życia skoro da się go zabić
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Dla niektórych widać jest.a to przecież nie jest skomplikowane.
100% racji. Nie ma nigdzie w instrukcji żadnego dowodu świadczącego ze jest inaczej, a wszelkie dywagacje o graniu w sposób taki, że wrogowie mają WT można jak już Hunter zaznaczył wrzucić do działu "zasady wg logiki" do którego nie zaglądam :-"Ani przyjaciele, ani wrogowie nie mają wytrzymałości a to oznacza że nie można ich leczyć, zwiększać im wytrzymałości bądź odbierać, nie zdziała więc też magiczny miecz
Wytrzymałość ma tylko kilku wrogów jak sobie ją zdobędą (np Hydra) i tylko wtedy Magiczny miecz zadziała. I tak - to słaby Magiczny Przedmiot, zazwyczaj się to dziadostwo oddaje w Sklepie Magicznym
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Sarna
-
- Posty: 24
- Rejestracja: środa 16 sty 2008, 12:16
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
-
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 28 maja 2008, 11:57
- Lokalizacja: Networld
- Płeć:
I wszystko jasne....
I wszystko jasne. " zabierając przeciwnikowi Wytrzymałość." oznacza, że przeciwnik musi posiadać takową na początku starcia.
Wyszczególnioną stosownym zapisem, a nie "w domyśle, bo przecież żyw Ci on" - ma być zgodnie z mechaniką gry.
A ta nie dość, że nie musi, to jeszcze rzadko bywa "logiczna".
Pozdrowienia!
Wyszczególnioną stosownym zapisem, a nie "w domyśle, bo przecież żyw Ci on" - ma być zgodnie z mechaniką gry.
A ta nie dość, że nie musi, to jeszcze rzadko bywa "logiczna".
Pozdrowienia!
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
No właśnie 'jak mu odbierasz'. Tak więc możesz tym mieczem zabrać wytrzymałość np. wampirowi który wcześniej zdobył punkt na jakimś poszukiwaczu, ale nie zabierzesz już rzygaczowi czy innej strzydze bo oni wytrzymałości nie posiadają. Jakkolwiek głupio by to brzmiało, tak właśnie jest To samo tyczy się poszukiwaczy, jeśli np. przeciwnik wybroni się tarczą czy zbroją, to bez względu na to że wygrałeś, wytrzymałości nie dostajesz bo on jej nie straciłCo do tematu - ja zawsze uważałem że Magiczny Miecz daje Ci punkt wt po każdej wygranej walce wrecz z wrogiem i poszukiwaczem jak mu odbierasz wt
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Melańczuk
-
- Posty: 123
- Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2006, 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 37
A gdzie niby jest tak napisane?? Dla mnie zawsze było oczywiste, że dodatkowe zapiski o tym, iż wróg może mieć więcej wytrzymałości jeśli się z nim kiedyś przegra, albo ma więcej wytrzymałości na starcie służy zaznaczeniu faktu, że wróg ma więcej niż 1 punkt wytrzymałości i nie da się go ubić już po pierwszej walce. Moim zdaniem każdy wróg ma co najmniej 1 pkt wytrzymałości do odebrania (no może poza takimi ewenementami jak nieśmiertelne Mumakile )HunteR pisze:No właśnie 'jak mu odbierasz'. Tak więc możesz tym mieczem zabrać wytrzymałość np. wampirowi który wcześniej zdobył punkt na jakimś poszukiwaczu, ale nie zabierzesz już rzygaczowi czy innej strzydze bo oni wytrzymałości nie posiadają.Co do tematu - ja zawsze uważałem że Magiczny Miecz daje Ci punkt wt po każdej wygranej walce wrecz z wrogiem i poszukiwaczem jak mu odbierasz wt
Koleś git pierd!@# wszystkie zasady i nie jest frajerem
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
No to jesteś w błędzie, a dlaczego to już nie będę powtarzał, bo juz było wyjaśniane.Moim zdaniem każdy wróg ma co najmniej 1 pkt wytrzymałości do odebrania
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: poniedziałek 14 lip 2008, 00:32
- Lokalizacja: z Konopii
- Płeć:
Nie znalałem tego tematu na forum. Natomiast pamiętam, że w oficjalnym FAQ z GW do Talizmana to pytanie było odpowiedziane przecząco. (Wiem, że MiM i Talizman do kosmicznie odległe dwie różne rzeczy )pretorianstalker pisze:2. que? Nie wiem o co chodzi z opcjami, a i sytuacji probalematycznych wiele chyba nie ma. Był kiedyś problem dotyczący Ocalenia - czy można je rzucić po utracie ostatniego pkt WT? Uważam, że można...
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Jak dla mnie można rzucić.
To w końcu "Ocalenie" czyli chroni przed utratą punktu, a nie przywraca go. Masz stracić punk WT rzucasz czar i punktu nie tracisz.
To w końcu "Ocalenie" czyli chroni przed utratą punktu, a nie przywraca go. Masz stracić punk WT rzucasz czar i punktu nie tracisz.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
A gdzie jest napisane, że jest inaczej? Właśnie problem w tym, że nie jest to jasno wytłumaczone... Różni ludzie różnymi rzeczami się sugerują i inaczej to interpretują. Po prostu napisz listę spraw do ustalenia przed rozgrywką i przegłosujcie to w ekipie w której gracieMelańczuk pisze:A gdzie niby jest tak napisane??
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Jak dla mnie to jasne. A co z Uzdrowieniem? Też można rzucić po utracie ostatniego pkt Wytrzymałości?Gieferg pisze:Jak dla mnie można rzucić.
To w końcu "Ocalenie" czyli chroni przed utratą punktu, a nie przywraca go. Masz stracić punk WT rzucasz czar i punktu nie tracisz.
W zasadzie na obydwóch kartach pisze, że można te Czary rzucić w dowolnym momencie.
Tylko nie głosujcie "ręcznie". "Nożnie" też nie.Rogo pisze: Po prostu napisz listę spraw do ustalenia przed rozgrywką i przegłosujcie to w ekipie w której gracie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Nie.Jak dla mnie to jasne. A co z Uzdrowieniem? Też można rzucić po utracie ostatniego pkt Wytrzymałości?
Uzdrowienie przywraca utracone punkty, nie zapobiega utracie punktu. Ocaleniem zapobiegamy śmierci (wyraźnie pisze o tym na karcie tego czaru). Tzn utraty ostatniego punktu po prostu nie było. Poszukiwacz nie zginął. Uzdrowienie śmierci poszukiwacza nie zapobiega. Punkt jest stracony i dopiero potem uzdrowieniem, mozna go przywrócic, ale jeśli się jest martwy to czarów już nie można rzucać, a trupa też uzdrawiać się nie da Kiedy poszukiwacz ponosi śmierc wypada z gry więc i czarów nie mozna już na niego rzucać bo go po prostu nie ma.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: poniedziałek 14 lip 2008, 00:32
- Lokalizacja: z Konopii
- Płeć: