Strona 5 z 5

: piątek 20 sty 2006, 23:23
autor: MKosciu
Cytuje: "Moc poszukiwacza nie może spaść poniżej poziomu z jakim rozpoczynał on grę" to samo się tyczy siły. A co w wypadku utraty siły ub mocy poprzez rzut kością u czarodziejki albo w świątyni ? Albo po przegranej walce z bazyliszkiem lub tp. wrogiem który wysysa moc ?

Oraz co mam zrobić, jeżeli jestem w podziemiach 2 obszary od skarbca a wyrzuce kością 4,5,6 ? Mogę dojśc do skarbca ? Czy muszę się cofnąc ?

: piątek 20 sty 2006, 23:28
autor: plazmonik
Jedni graj± ¿e "jak nie mo¿e to nie mo¿e" i nic siê nie dzieje.

Drudzy, olewaj± tê zasadê i zabieraj± si³e/moc do oporu; postaæ której moc/si³a spada do 0 - ginie.

Twój wybór!
Osobi¶cie nie mam zdania jak lepiej graæ...

: sobota 21 sty 2006, 10:32
autor: MKosciu
Jaką siłe posiada strażnik z placu miejskiego w Mieście ? Bo jest napisane "rzuć kostką lub walcz na rękę ze strażnikiem".

: sobota 21 sty 2006, 11:35
autor: Kufir
Chyba 5 albo 6 nie pamiętam. (Polscy tłumacze dali ciała i nie wpisali wszystkiego na plansze)

: sobota 21 sty 2006, 14:40
autor: MAXtoon
Jeśli o to chodzi ja gram nieco inaczej. Walka na rękę to po prostu kto więcej wyrzuci, nie dodaje ani siły mojej ani innych badziewii. Tak jest prościej i nie ma problemów i kłótni.

P.s. Strażnik o ile pamiętam ma siłę 5

: sobota 28 sty 2006, 18:49
autor: MistrzDzwonow
Przyznam się bez bicia nie czytałem wszystkiego co jest napisane w tym temacie, więc może już kiedyś ktoś odpowiadał na to pytanie: Czy Magiczny Miecz użyty w wygranej walce z przeciwnikiem (nieposzukiwaczem) dodaje do wytrzymałości swojego właściciela 1 punkt? (po ludzku: zabijam wilka używając Magicznego Miecza czy dostaje punkt wytrzymałości?) Czy może przepis ten odnosi się tylko do wygranych walk z poszukiwaczami?

: sobota 28 sty 2006, 18:54
autor: Kufir
Powinno się go odnosić do KAŻDEGO pokonanego przeciwnika w walce fizycznej gdy tylko używamy magicznego miecza.

: sobota 28 sty 2006, 20:51
autor: HunteR
Tak dokładnie, poprostu za pierwszym razem jak poruszałem tą kwestię (przy okazji testów MiM Online) nie doczytałem treści karty. Dalej jednak uważam że to strasznie ułatwia sprawę bo za zabicie każdego wroga mającego 2-3 punkty siły dostaję punkt wytrzymałości. Fakt że jest to artefakt i niełatwo na niego trafić, a jeśli komuś już się uda niech korzysta na całego. Rzuciło mi się to jednak ponieważ jak testowałem MiMa Online często trafiałem na ten miecz już na początku sesji a potem w ciągu kliku tur miałem już po 10 albo nawet więcej punktów wytrzymałości.

: niedziela 29 sty 2006, 16:40
autor: Raleen
Jest sporo lepszych artefaktów i nikt z Was nie mówi że są przepakowane :) .

: niedziela 29 sty 2006, 16:42
autor: HunteR
Podaj przykłady to zaczniemy narzekać też na inne 8)

: niedziela 29 sty 2006, 16:54
autor: Raleen
różdżka, magiczna uprząż

Czar Witalnośc - dużo lepszy niż Magiczny miecz do nabijania sobie PW.

: niedziela 29 sty 2006, 17:10
autor: MistrzDzwonow
Różdżka jak dla mnie jest ok. Ale pewnie tylko z tego względu że gram jedynie w podstawke a tam super potężnych czarów nie było :wink:
A magiczna uprząż do czego służy?

: niedziela 29 sty 2006, 17:28
autor: Raleen
Magiczna uprząż służy do tego że bierze się smoka w niewolę i można go wykorzystywac do walki.

Był jeszcze przyjaciel Władca smoków w Mieście - to było jeszcze lepsze. Jak się pokonało smoka bierze się go jako wierzchowca i możesz się ruszac na turę od 1 do 4 pól - wybierasz sobie ile, i nie rzucasz w ogóle kostką, smok dodawał chyba jeszcze coś do walki, ale już nie pamiętam.

: niedziela 29 sty 2006, 18:42
autor: MKosciu
A laska władzy ? Wg mnie troche zbyt mocna. Powinna być na ładunki.

Oraz denerwujące jest przechodzenie krainy wewnętrznej - mam na myśli obszar kopalni i krypty. Mozna to w nieskończoność przechodzić.