Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

SZCZEGOLOWE ZASADY

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 28

Post autor: MKosciu » piątek 20 sty 2006, 23:23

Cytuje: "Moc poszukiwacza nie może spaść poniżej poziomu z jakim rozpoczynał on grę" to samo się tyczy siły. A co w wypadku utraty siły ub mocy poprzez rzut kością u czarodziejki albo w świątyni ? Albo po przegranej walce z bazyliszkiem lub tp. wrogiem który wysysa moc ?

Oraz co mam zrobić, jeżeli jestem w podziemiach 2 obszary od skarbca a wyrzuce kością 4,5,6 ? Mogę dojśc do skarbca ? Czy muszę się cofnąc ?
Ostatnio zmieniony piątek 20 sty 2006, 23:28 przez MKosciu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
plazmonik
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 32
Rejestracja: sobota 07 sty 2006, 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plazmonik » piątek 20 sty 2006, 23:28

Jedni graj± ¿e "jak nie mo¿e to nie mo¿e" i nic siê nie dzieje.

Drudzy, olewaj± tê zasadê i zabieraj± si³e/moc do oporu; postaæ której moc/si³a spada do 0 - ginie.

Twój wybór!
Osobi¶cie nie mam zdania jak lepiej graæ...



Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 28

Post autor: MKosciu » sobota 21 sty 2006, 10:32

Jaką siłe posiada strażnik z placu miejskiego w Mieście ? Bo jest napisane "rzuć kostką lub walcz na rękę ze strażnikiem".



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2117
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » sobota 21 sty 2006, 11:35

Chyba 5 albo 6 nie pamiętam. (Polscy tłumacze dali ciała i nie wpisali wszystkiego na plansze)


Obrazek


Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon » sobota 21 sty 2006, 14:40

Jeśli o to chodzi ja gram nieco inaczej. Walka na rękę to po prostu kto więcej wyrzuci, nie dodaje ani siły mojej ani innych badziewii. Tak jest prościej i nie ma problemów i kłótni.

P.s. Strażnik o ile pamiętam ma siłę 5


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D

Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow » sobota 28 sty 2006, 18:49

Przyznam się bez bicia nie czytałem wszystkiego co jest napisane w tym temacie, więc może już kiedyś ktoś odpowiadał na to pytanie: Czy Magiczny Miecz użyty w wygranej walce z przeciwnikiem (nieposzukiwaczem) dodaje do wytrzymałości swojego właściciela 1 punkt? (po ludzku: zabijam wilka używając Magicznego Miecza czy dostaje punkt wytrzymałości?) Czy może przepis ten odnosi się tylko do wygranych walk z poszukiwaczami?


Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja :D

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2117
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » sobota 28 sty 2006, 18:54

Powinno się go odnosić do KAŻDEGO pokonanego przeciwnika w walce fizycznej gdy tylko używamy magicznego miecza.


Obrazek


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3069
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: HunteR » sobota 28 sty 2006, 20:51

Tak dokładnie, poprostu za pierwszym razem jak poruszałem tą kwestię (przy okazji testów MiM Online) nie doczytałem treści karty. Dalej jednak uważam że to strasznie ułatwia sprawę bo za zabicie każdego wroga mającego 2-3 punkty siły dostaję punkt wytrzymałości. Fakt że jest to artefakt i niełatwo na niego trafić, a jeśli komuś już się uda niech korzysta na całego. Rzuciło mi się to jednak ponieważ jak testowałem MiMa Online często trafiałem na ten miecz już na początku sesji a potem w ciągu kliku tur miałem już po 10 albo nawet więcej punktów wytrzymałości.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Raleen
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 381
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Raleen » niedziela 29 sty 2006, 16:40

Jest sporo lepszych artefaktów i nikt z Was nie mówi że są przepakowane :) .



Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3069
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: HunteR » niedziela 29 sty 2006, 16:42

Podaj przykłady to zaczniemy narzekać też na inne 8)


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Raleen
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 381
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Raleen » niedziela 29 sty 2006, 16:54

różdżka, magiczna uprząż

Czar Witalnośc - dużo lepszy niż Magiczny miecz do nabijania sobie PW.



Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow » niedziela 29 sty 2006, 17:10

Różdżka jak dla mnie jest ok. Ale pewnie tylko z tego względu że gram jedynie w podstawke a tam super potężnych czarów nie było :wink:
A magiczna uprząż do czego służy?


Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja :D

Raleen
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 381
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Raleen » niedziela 29 sty 2006, 17:28

Magiczna uprząż służy do tego że bierze się smoka w niewolę i można go wykorzystywac do walki.

Był jeszcze przyjaciel Władca smoków w Mieście - to było jeszcze lepsze. Jak się pokonało smoka bierze się go jako wierzchowca i możesz się ruszac na turę od 1 do 4 pól - wybierasz sobie ile, i nie rzucasz w ogóle kostką, smok dodawał chyba jeszcze coś do walki, ale już nie pamiętam.



Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 28

Post autor: MKosciu » niedziela 29 sty 2006, 18:42

A laska władzy ? Wg mnie troche zbyt mocna. Powinna być na ładunki.

Oraz denerwujące jest przechodzenie krainy wewnętrznej - mam na myśli obszar kopalni i krypty. Mozna to w nieskończoność przechodzić.



ODPOWIEDZ