SZCZEGOLOWE ZASADY

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

naszły mnie wątpliwości. czy Stróżr Prawa po wygraniej walce wsadzając cię do Ciemnicy, odbierają ci przy ozazji 1 punkt Wytrzymałości :?:


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Powinien odbierac


Obrazek
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Kufir ja cię uduszę - przecież ty nigdy ine graz z
Miastem :twisted:


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

nieodbireają pkt. wt. bo oni cię tylko osłabiają i wrzucają do ciemnicy ale za to tracisz całe złoto i wszystkie przedmioty.


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Bizon
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 112
Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
Lokalizacja: Nidzica
Płeć:

Post autor: Bizon »

lukas pisze:... czy Stróżr Prawa po wygraniej walce wsadzając cię do Ciemnicy, odbierają ci przy ozazji 1 punkt Wytrzymałości :?:
Moim zdaniem NIE. "Walka" ze strozami prawa polega raczej na sprawdzeniu, czy poszukiwaczowi udalo sie uciec straznikom. Gdyby poszukiwacz mial tracic w przypadku "zlapania" 1wt, byloby to umieszczone na kartach lub w instrukcji.


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

lukas pisze:Kufir ja cię uduszę - przecież ty nigdy ine graz z
Miastem :twisted:
Ale kiedys gralem :wink: Zarowno w Miascie jak i w Grodzie z MiM,
Ze obecnie tych dodatkowch nie posiiadam to juz inna bajka :wink:


Obrazek
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Fej Wong pisze:...wrzucają do ciemnicy ale za to tracisz całe złoto i wszystkie przedmioty.
COOOOOOOOO :?: Od kiedy tak jest :?: To jakieś nieporozumienie - bez urazy.
Ale nic się nie martwcie, w dodatku "Kanały" będzie się wydzocić z Ciemnicy właśnie przez kanały - to powinno urozmaicić grę. :twisted:


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Lukas a od kiedy jak idziesz do więzienia to daja ci miecz i inne przedmioty które mogły by pomóc ci w ucieczce?
owszem w instrukcji nic niema o tym że się traci jak się idzie do ciemnicy ale ja gram logicznie i to trochę utrudnia grę kufir niesadzisz?
Kufir trzeba grac logicznie nawet jak niema nic w instrukcji prawda?
Ja tak gram i tyle.


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

jak idziesz do więzienia, to cie nie okradają, tylko po wyjściu oddają ci twoje rzeczy...


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

TO tak jak mówiłem kwestja gustu bo ja raczej myślę że za to że złamałeś prawo to musisz ponieść jakieś konsekwencje oprócz siedzenia w ciemnicy.
Zalerzy jak kto woli.


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Fly
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów
Labirynt Magów
Posty: 220
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 17:45
Lokalizacja: Miasto Kominów
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Fly »

Ja oddaję przedmioty po LEGALNYM opuszczeniu ciemnicy...


Crux santa sit mihi lux.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
Bizon
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 112
Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
Lokalizacja: Nidzica
Płeć:

Post autor: Bizon »

Nie zabieralem do tej pory przedmiotow poszukiwaczom, ktorzy znalezli sie w ciemnicy, ale ow pomysl mi sie spodobal. Zawsze to jakies utrudnienie.


Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

Moim skromnym zdaniem absolutnie nie powinno sie tracic przedmiotow. Wychodzac z ciemnicy wszystko legalnie ci zwracaja, a w przypadku ucieczki, przeciez mozna wziasc pod uwage, ze zanim opusci sie loch, odwiedzasz jakis wiezienny magazyn czy cos w tym stylu i zbierasz swoje rzeczy. Co innego ze zlotem. Jesli pokona cie straz miejska to logicznie rzecz ujmujac zaopiekuje sie ona twoim zlotem, tak ze nigdy go juz nie zobaczysz. Ale nie jestem przekonany, czy dobrym pomyslem jest taka zasade stosowac.


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Lens: popieram ostatniego posta.
Złoto znika (sorry) a reszta sprzętu zostaje.

A'propos: czy jak masz muła, konia, wierzchowca itp a nie zdążyłeś go zaparkować, to po aresztowaniu trafia (zwierzak i wszystkie przedmioty) automatycznie do stajni, czy może do tego "składziku" w ciemnicy, a może przepada?

EDIT: ale jednak nie, to bez sensu. No bo jak w takiej sytuacji się wykupywać lub płacić grzywnę? Porażka.

Question na temat zwierząt aktualne.


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Proponuję wam zagrać z kanałami (zajrzyjcie do przepisów). Sam jeszcze nie grałem. Ważne jest to że zawsze z Ciemnicy wychodzi się do Kanałów.

Mułu itd. zostają na obszarze aresztowania, a jak ktoś gra z Kanałami to lądują w Odpływie Ścieków.
Jest jeden obszar na planszy głównej który mi się nie podobał od samego początku. Jestn nim oczywiście Jaskina Czarnoksiężnika. Moim zdaniem jest nieścisły i ta teleportacja... Coś by trzeba było zmienić. Może jak idzesz na misję to nie ciągniesz kart Przygód, a jedynie badasz obszary. Misisz tyruszyć niezwłocznie na misję i natychmiast po jej zakończeniu jesteś teleportowany. Jeśli możesz zakończyć misję odrazu - musisz to zrobić, nie można na nic czekać. (Mój brat tak nie robi - "załatwia" sobie teleportację w dowolnej chwili...). No i oczywiście nie możesz mieć 2 misji jednocześnie.
Co wy na to :?:
Ostatnio zmieniony piątek 07 gru 2007, 00:15 przez lukas, łącznie zmieniany 1 raz.


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Ad ciemnica
Ja z tego co pamiętam grałem zawsze, że jak się idzie do ciemnicy to nie traci się przedmiotów. Obecnie jak ktoś idzie do więzienia to też nie zabierają mu wszystkiego co posiada :) . A poza tym wspomniana sprawa wykupywania się - jeżeli zabieraliby wszystko ta zasada byłaby bez sensu.

Jak straż kogoś pokona to nie traci wg instrukcji punktu wytrzymałości. Ich celem jest tylko aresztowanie delikwenta, nie zabicie go i dlatego nie traci.


sweetrommie
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 04 lip 2005, 16:44

różdżka zniszczenia

Post autor: sweetrommie »

różdżka zniszczenia ma napisane że użyta przeciwko graczowi...

:?: kiedy można jej urzyć:
w dowolnym momencie (nikt na nic nie czeka)
przy kazdym spotkaniu jakiegoś gracza(niezależnie kto na kogo napadnie)
tylko gdy wlasciciel rozdzki dopadnie (wejdzie na pole) innego gracza


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Różdżka zniszczenia: w dowolnym momencie. Czyli nawet podczas ruchu innego gracza, nawet takiego, który wejdzie na nasze pole i zechce nas zaatakować. Wówczas redukuje się jego współczynniki (oczywiście wyłącznie te nabyte) - to stara sztuczka typu obrony własnej ("nie atakuj mnie bo pożałujesz").


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: MKosciu »

Mój zestaw pytań :D :

1) Wg opisu gry na głownej planszy należy się poruszać zgodnie ze wskazówkami zegara, stosujecie się do tego ? Czy sami wybieracie drogę po rzucie kością ?

2) Czy jesli posiadam dodatek "MIASTO" i jego planszę to stosuje się do zaleceń obszaru miasta na planszy głównej MiM ?


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Ad1. O ile pamiętam to na głównej planszy każdy porusza się tam gdzie chce i ja tak zawsze gram. A co do ruchu wskazówek zegara to chodziło o to że po pierwszym graczu kolejność pozostałych ustala się według ruchu wskazówek zegara (albo na odwrót, jakoś tak)

Ad2. Nie, ten obszar zostaje zastąpiony przez obszar bramy miejskiej na planszy miasta.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: MKosciu »

Cytuje: "Moc poszukiwacza nie może spaść poniżej poziomu z jakim rozpoczynał on grę" to samo się tyczy siły. A co w wypadku utraty siły ub mocy poprzez rzut kością u czarodziejki albo w świątyni ? Albo po przegranej walce z bazyliszkiem lub tp. wrogiem który wysysa moc ?

Oraz co mam zrobić, jeżeli jestem w podziemiach 2 obszary od skarbca a wyrzuce kością 4,5,6 ? Mogę dojśc do skarbca ? Czy muszę się cofnąc ?
Ostatnio zmieniony piątek 20 sty 2006, 23:28 przez MKosciu, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
plazmonik
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 32
Rejestracja: sobota 07 sty 2006, 00:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: plazmonik »

Jedni graj± ¿e "jak nie mo¿e to nie mo¿e" i nic siê nie dzieje.

Drudzy, olewaj± tê zasadê i zabieraj± si³e/moc do oporu; postaæ której moc/si³a spada do 0 - ginie.

Twój wybór!
Osobi¶cie nie mam zdania jak lepiej graæ...


Awatar użytkownika
MKosciu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 19
Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: MKosciu »

Jaką siłe posiada strażnik z placu miejskiego w Mieście ? Bo jest napisane "rzuć kostką lub walcz na rękę ze strażnikiem".


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Chyba 5 albo 6 nie pamiętam. (Polscy tłumacze dali ciała i nie wpisali wszystkiego na plansze)


Obrazek
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

Jeśli o to chodzi ja gram nieco inaczej. Walka na rękę to po prostu kto więcej wyrzuci, nie dodaje ani siły mojej ani innych badziewii. Tak jest prościej i nie ma problemów i kłótni.

P.s. Strażnik o ile pamiętam ma siłę 5


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
ODPOWIEDZ