SZCZEGOLOWE ZASADY

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Grohmann: ok, najwyraźniej mogą przyjmować, ale to dalej się nie trzyma kupy. Bo niby co sie dzieje, gdy zechcą być duchem? Zbroja z nich spada? A co jeśli atakuje ich przeciwnik? Czemu nie mogą właśnie wtedy powiedzieć "i co głupi smoku, możesz ugryźć powietrze"? Nie mogą bo takie są zasady - i dobrze. Więc generalnie to mi nadal niezbyt ładnie wygląda, ale oczywiście już od lat przywykłem. Po prostu może pogłówkować jak to nieco skorygować?

Gdyby Poszukiwać (ten czy ów) mógł być eteryczny i miałoby to odbicie w zasadach - miałby w większości przypadków strasznie do przodu wobec innych. Byłyby i minusy dla takiej postaci, ale imho banalne. Moim zdaniem eteryczność byłaby bardzo niesprawiedliwa lub mogłaby być wielkim przywilejem - nagrodą.

Misty: co to znaczy: "troszkę się zbakacie"? he he


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
Grohmann
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 21
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2004, 12:44

Post autor: Grohmann »

Sprawê eteryczno¶ci widzia³bym tak(bior±c rzecz racjonalnie), le¶ny duszek jest duchem(postaæ eteryczna) ale przystepuj±c do walki o koronê w³adzy czyli do rozgrywki zmienia swoj± formê na materialn± co ma odzwierciedlenie w punktach wytrzyma³o¶ci - je¶li je straci znowu przybierze postaæ eteryczn± i przestanie liczyæ siê w rozgrywce o Koronê. Podobnie jak z demonami w ró¿nych RPG, gdy ich cielesna forma zostanie unieszkodliwiona 'duch' uchodzi i zasadniczo jest nieszkodliwy dla istot ¿ywych.
Mo¿na te¿ powiedzieæ: "dobrze zabili mnie to jeszcze raz przybieram postac materialn± " ale to nie takie proste bo mo¿e to od Duszka wymaga³o wielu lat wyrzeczeñ i skupienia jakiejs tam energii , a moze forme materialn± móg³ przybraæ w skutek wieloletnich rytua³ów odprawianych przez ludzi lasu chc±cych aby to w³a¶nie ta istota znalaz³a i zaw³adne³a Koron±.
Samemu mozna sobie dopowiedzieæ ale mo¿na pokusiæ siê te¿ o co¶ wiêcej ni¿ dopowiedzenie a mianowicie fabu³ê, ale czy to naprawde jest mo¿liwe? Mi sie wydaje ze nie.


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Ja tu w ogóle problemu nie widzę.
"Magia i miecz" nie jest grą realistyczną tzn. mającą odwzorowywać jakieś realia, jak np. gry Dragona, ale jest grą fantasy, więc teoretycznie wszystko jest możliwe. Można jedynie mówić o klimacie i zastanawiać się czy pewne rzeczy go nie psują.


Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Miasto

Post autor: lukas »

A co powiecie na łamanie prawa w Mieście ?? Czy jak walcę ze szczurem , to za chwilę tez mam ciągnąć kartę miasto żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie są Stróże Prawa ?? A tak na marginesie to zawsze gram bez Arcymaga a na dodstek wziołem rozpuszczalmik na watę i zmazałem mu ostatnią zdolność. :twisted:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nowe zasady gry są na mojej stronie, nie ma tam jeszcze wszystkiego ale każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Ostatnio zmieniony niedziela 02 sty 2005, 10:02 przez lukas, łącznie zmieniany 1 raz.


sykor
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 02 sty 2005, 02:31

Post autor: sykor »

Lukas świetna ta twoja stronka :) naprawde masz taletnt


Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

x

Post autor: lukas »

Dzięki, ale dopiero się rozkręcam.


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Re: Miasto

Post autor: Raleen »

lukas pisze:A co powiecie na łamanie prawa w Mieście ?? Czy jak walcę ze szczurem , to za chwilę tez mam ciągnąć kartę miasto żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie są Stróże Prawa ?? A tak na marginesie to zawsze gram bez Arcymaga a na dodstek wziołem rozpuszczalmik na watę i zmazałem mu ostatnią zdolność. :twisted:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nowe zasady gry są na mojej stronie, nie ma tam jeszcze wszystkiego ale każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Walka to walka - w prawie karnym nie ma nieścisłości mój drogi :) .

Arcymaga wyrzucać - co za barbarzyństwo :wink: . Kim ja bym grał jakby go nie było :) . Jakieś inteligentne zajęcie przynajmniej, a nie tylko prymitywne rąbanie mieczem :D :wink: .


Awatar użytkownika
Oley
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

nie no ... bez przesady ...

ja rozumiem że walka z czymś humanoidalnym (żeby nie napisać z ludźmi bo nie tylko oni tam się szwendają) jest wykroczeniem ...

ale ze szczurem?? idiotyzm według mnie ...

ja takie akcje olewam ... albo olbrzymia mucha ... no dajcie spokój ...

juz widze straż miejską aresztującą Poszukiwacza za to że przed chwilą stoczył walkę na śmierć i zycie z wielką muchą ... :lol: :lol: :lol: :lol:

przecież zakładając nawet, że straznicy by nie umarli ze śmiechu (strachu) widzac taką walką to raczej by pomogli Poszukiwaczowi niż aresztowali go za coś takiego ... no chyba, że to była ulubiona mucha Księcia lub szeryfa - zapalonego hodowcy gigantycznych much :lol: :lol: :lol:


BTW: proponuję przedmiot specjalny ... Packa na Muchy :twisted:

to samo tyczy się walki z duchami (ale nie walki magicznej z innym poszukiwaczem itd) ... przecież to nie moja wina, że coś starało się mnie opętać ...

paranoja


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Zawsze lubię te dyskusje nad realizmem gier fantasy :lol: ...

A jak walczysz na śmierć i życie z kim innym np żywiołem wody to też Cię mogą aresztować. Na tej zasadzie to straż nie powinna nigdy interweniować, bo zawsze walczysz na śmierć i życie broniąc się przed kimś.


Awatar użytkownika
Oley
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

no ale bez przesady

miasto zamieszkują ludzie i inne rasy humanoidalne (zamieszkują w znaczeniu: miasto założono by mieszkali tam ludzie itd)) a nie szczury i elementale jakieś

jak Cię marynarz zaczepi to wiadomo, że to bójka zakazana prawem, ale jak Ci szczur wyskoczy to trochę po prostu śmiesznym jest, by aresztować Poszukiwacza za bronienie się

po prostu sztywne trzymanie się zasad jest co prawda ułatwieniem duzym (nie rodzi konfliktów podczas gry), ale niestety psuje zabawę (przynajmniej mi)


Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Raz kiedy zagralismy calkowicie realnie wlaczajac w to czy mol moze miec na swoim bagazu konkretne rzeczy i jak uzywasz pewneych przedmiotow to czy zdolasz uzyc innych, wyszly nam takie farmazony :D ze zdecydowalismy sie powrocic do regul.


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Ale apropos Marynarzy to zwróć drogi Oleyu uwagę, że ta karta oznaczona jest jako "Wróg-Potwór" (z tego co pamiętam - popraw mnie jeśli się mylę), więc i tu twój podział się trochę załamuje :wink: .


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Dlatego proponuję (w ramach MiM v.1.5) podkategorie dla Wrogów, m.in. Wróg-Postać (gdyby ktoś dopasował lepsze określenie na "inteligentne humanoidy" to bardzo chętnie przyjmę). Moje karty będą właśnie tak posegregowane (zgodnie z tym, co można poczytać na stronce z pomysłami), zapewniam.

Stróże Prawa chronią wszystkich objętych Prawami Miejskimi. A więc szczury nie pasują.


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Stróże Prawa chronią wszystkich objętych Prawami Miejskimi. A więc szczury nie pasują.
Dlaczego? A jak zaatakujesz poszukiwacza, który "jest nielegalny" w mieście, to straże go bronią czy nie. Idąć tym tropem też nie powinny go bronić bo nie jest objęty prawami miejskimi :) .

Pomysł z podziałem wrogów na podkategorie jest jak najbardziej słuszny - popieram.


ambar0
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 343
Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
Płeć:

Post autor: ambar0 »

Zmiany w kategoriach muszą być sensowne, wspaniale by było gdyby nie trzeba było zmieniać tekstu istniejących już kart, ale nawet to można przeżyć...

Generalnie, kategorie powinny być dosyć pojemne, może coś takiego:
? - tylko człekokształtni przeciwnicy
potwory - wszystkie stworzenia fantasyczne, te najsilniejsze, bajkowe
zwierzęta - dzik i inni przedstawiciele fauny
smoki - po dodatku nie mamy wyboru, musimy ją stworzyć, bo to dosyć duża grupa, i kilkanaście kart odwołuje się do niej
duchy - demony i inne istoty eteryczne (leśny duszek? :wink: )
strażnicy - zapewne miejscy...
jakieś inne kategorie, o których teraz nie pomyślałem

No i niestety pojawią się problemy, bo oprócz tłumaczenia dodatków zagranicznych, będzie trzeba je przystosować do nowych realiów...

Problem z walką w mieście - trudno określić, czy bijatyka z rzezimieszkiem wyjętym spod prawa podpada pod Twoją definicję, Wilczy. Ja bym zostawił tak jak jest. Walka ze szczurem to swego rodzaju zakłócanie porządku....


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Problem z walką w mieście - trudno określić, czy bijatyka z rzezimieszkiem wyjętym spod prawa podpada pod Twoją definicję, Wilczy. Ja bym zostawił tak jak jest. Walka ze szczurem to swego rodzaju zakłócanie porządku....
O to mniej więcej chodzi. W średniowiecznym mieście jak dwóch się biło to raczej nie pytano o to, który zaczął tylko często była odpowiedzialność zbiorowa. Jak była większa bójka, to przecież nawe trudno ustalić kto zaczął. Władze miasta dbały jedynie o to by panował spokój, a wymierzanie sprawiedliwości jak dziś mało ich interesowało.


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

/Wiem, że to off-topic, sorry. Może warto to później przekleić?/

Jeśli chodzi o kategorie, to uważam, że demony załugują na własną, szczególnie dlatego, że mają prawo atakować tak siłą jak i mocą. Poza tym uprości to grę w przypadku działania pewnych sytuacji na demony wyłącznie.

? - tylko człekokształtni przeciwnicy - zgoda, nadal proponuję "postać"
potwory - wszystkie stworzenia fantasyczne, te najsilniejsze, bajkowe
zwierzęta - dzik i inni przedstawiciele fauny
smoki - po dodatku nie mamy wyboru, musimy ją stworzyć, bo to dosyć duża grupa, i kilkanaście kart odwołuje się do niej
duchy - demony i inne istoty eteryczne (leśny duszek?)
- jak już wspomniałem demony bym wstawił do osobnej, natomiast byłbym bardzo rygorystyczny w kwestii namacalności. Jeśli przeciwnika można uderzyć - to nie jest duchem i tyle.
strażnicy - zapewne miejscy... - hmm, to jakby podkategoria "postaci", ale kto wie, może tak byłoby lepiej. Tyle że proponuję "stróż prawa" tym bardziej że tak to już jest stosowane.

Myślałem też, by te kategorie rozszerzyć na inne typy kart, np. nieznajomych. Tak jak w moim zestawie potraktowałem m.in. Widmo Królowej. Sądzę że to nikomu nie będzie przeszkadzać, a czasem może się przydać (gdyby powstały nowe pomysły na przepisy lub karty dot. takiej kategorii). Może jaśniej moje intencje odda znów Widmo Królowej, gdzie wstawiłem działanie Krzyża, mimo że powszechnie wiadomo, że ten magiczny przedmiot został stworzony z myślą o kartach "wróg". Uznałem, że ta koncepcja się trzyma kupy i mogłaby być stosowana w innych przypadkach. Co o tym sądzicie?

Acha, ciekawostka (właśnie przejrzałem karty) - miejscy "stróże prawa" to podkategoria karty "zdarzenie" he he... więc nie ja to wymyśliłem, za to podpisuję się pod tym ze swoim poparciem.

RK: chylę czoła, to bardzo celne ujęcie średniowiecznego pojęcia porządku. Krótka piłka. Tak chyba właśnie powinno być. ALE dodam jeszcze, że mam wrażenie, ze generalnie cały ten zakaz walk miał w zamyśle dotyczyć wyłącznie pojedynków i szkodzenia między graczami.


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Acha, ciekawostka (właśnie przejrzałem karty) - miejscy "stróże prawa" to podkategoria karty "zdarzenie" he he... więc nie ja to wymyśliłem, za to podpisuję się pod tym ze swoim poparciem.
Ano właśnie, z czego wniosek, że nie wymienia się ich na Punkty siły jak wrogów - o tym wiele osób zapomina.


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Re: Poltergeist i rzeczka

Post autor: Fej Wong »

RK pisze: (...)czy zwycięstwo w takiej grze powinno zależeć przede wszystkim od tego jaką się wylosuje kartę czyli od tego czy ktoś ma farta, czy od czegoś innego? Moim zdaniem oczywiście nie od farta, a przynajmniej nie w decydującej mierze.(...)
zdecydowanie popieram to stanowisko.
Poltergeista pozbywa się poprzez przejscie przez most między innymi a nie tylko przez rzekę miedzy krainami, nic takiego na karcie niema.

Jest zdecydowanie jeszcze jeden problem jeżeli chodzi o poltergeista a mianowicie na karcie napisane jest że on przyłącza się jako przyjaciel.
a co jeżeli mając poltergeista wyosujemy kartę na przykład "trędowaty"
można go się pozbyć żucając jeden lub dwa czy też nie???
Ostatnio zmieniony piątek 07 gru 2007, 00:19 przez Fej Wong, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

NIe, nie mozna tak samo jak i w przypadku, Blazna.


Obrazek
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Zgadzam się z przedmówcą - Magii i Mieczy (nie tak jak w życiu) trzeba sobie wszystko utrudniać, a nie ułatwiać.


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Dzięki.
Miałem wątpliwości ponieważ kilku moich kolegów mówiło że grało inaczej jeżeli chodziło o poltergeista, ale teraz już wiem tylko przez rzekę czylo np. most
Dzieks za podpowiedz!


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nie wiem czy to odpowiednie miejsce ale zaryzykuje :wink:

Co sądzice o systemie noszenia przedmiotów zaprezentowanym przez Lucasa:
http://www.lukasprzyjaciel2.republika.pl/przepisy.pdf

Obok znajdzicie tez sposoby na rozpatrywanie trafien.
Zastanawiam sie nad poprawnoscia tego systemu i ewentualnego wprowadzenia go w zycie.
Czkekam na komentarze.

Lucas mozesz przygotowac te ramki na chlebak i ekwipunek postaci , gotowe do druku ? :)

EDIT:
Gralem wczoraj uzywajac po raz pierwszy metody noszenia przedmiotów wedlug Lucasa. Musze powiedziec ze sprawdza sie jednak dokonalem malej modyfikacji.

Jesli poszukiwacz ma stracic punkt wytrzymalosci w walce rzuca kostka gdzie dostal :

1- Głowa (Broni sie tylko przy pomocy helmu)
2 -3 - Ręka i czesc tulowia ( Broni sie przy pomocy tarczy)
4-6 - tułow ( broni sie przypomocy zbroii )

Co nam daje system Lucasa ?

- Utrudnia rozgrywke i ja urealnia. (Teraz jest sie ciezko obronic i trzeba zadbac o swoj ekwipunek. Nalezy posiadac Helm, Tarcze i zbroje aby moc sie sensownie bronic - to wielki plus)

- Mozna wkoncu jednoznacznie powiedziec co trzyma postac w rece. Jesli mamy np. Krzyz lub Rozdzke Grozy, oczywiste jest ze musimy ja trzymac w rece. W takim razie trzymamy ja zamiast broni, badz zamiast tarczy. (jedna reka walczymy a w drugiej trzymamy artefakt - logiczne prawda ? )

Teraz nasuwa sie tylko jedno pytanie ...
Ktore bronie sa dwureczne ?


Odpiszecie ? :wink:
Ostatnio zmieniony piątek 07 gru 2007, 00:17 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

System trzymanych rzeczy jest sensowny, ale już od dawna stosowany przez każdego kto tylko chciał. Po prostu to się samo narzuca, że nie używa się na raz topora, miecza i Świętej Lancy. Choć oczywiście stricte jest to luka w zasadach. Moje błogosławieństwo, ale chyba nie potrzebne.

jedna reka walczymy a w drugiej trzymamy artefakt - logiczne prawda?
Niestety jest to moim zdaniem nielogiczne. Artefakty mogące wpłynąć na walkę (typu właśnie Krzyż czy Różdżka Grozy) zwykle mają działanie modyfikujące starcie przed jego rozpoczęciem. Krzyż załatwia ducha - i już po walce (wobec duchów dylemat używania mieczy też wydaje się pocieszny... ale zakładam, że mogą pojawić się bronie magiczne zahaczające też o wrogów Moc-nych, więc ok), Różdżka Grozy przepędza przeciwnika - i już po walce. nie widzę tu dylematów, czy aby starczy mi rączek na cały rynsztunek w potyczce. Różdżka nie działa? Do plecaka z nią, wyciągam niezawodny miecz. Różdżką już wtedy nie walczę, choć bez wątpienia próbowałem jej użyc przed walką.

Bronie dwuręczne to takie, które mają to wyszczególnione w gametekście, plus być może kilka starszych, którym zrobimy erratę w ramach MiM v.1.5. Może np. Święta Lanca? Póki co jest ona jednoręczna.

System określania trafień w pancerze... hmm... muszę się z tym przespać. Dlaczego nie mógłbym osłonić skutecznie głowy tarczą, kiedy nie posiadam innych pancerzy?


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Dzięki za trafny komentaż. Ja bym jesnak pozostał przy rzurach
1-2 hełm, 3-4 tarcza, 5-6 zbroja a to dlatego że rzucenie tylko 1 dla hełmy znowu sprawi że nikt go nie będzie kupował. Pozatym to się robi zbyt nieliniowej jak na mój góst.

Karta poszukiwacza jest już na mojej stronie. :idea:


ODPOWIEDZ