SZCZEGOLOWE ZASADY
- MKosciu
-
- Posty: 19
- Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
- Lokalizacja: Wrocław/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
Cytuje: "Moc poszukiwacza nie może spaść poniżej poziomu z jakim rozpoczynał on grę" to samo się tyczy siły. A co w wypadku utraty siły ub mocy poprzez rzut kością u czarodziejki albo w świątyni ? Albo po przegranej walce z bazyliszkiem lub tp. wrogiem który wysysa moc ?
Oraz co mam zrobić, jeżeli jestem w podziemiach 2 obszary od skarbca a wyrzuce kością 4,5,6 ? Mogę dojśc do skarbca ? Czy muszę się cofnąc ?
Oraz co mam zrobić, jeżeli jestem w podziemiach 2 obszary od skarbca a wyrzuce kością 4,5,6 ? Mogę dojśc do skarbca ? Czy muszę się cofnąc ?
Ostatnio zmieniony piątek 20 sty 2006, 23:28 przez MKosciu, łącznie zmieniany 1 raz.
- plazmonik
-
- Posty: 32
- Rejestracja: sobota 07 sty 2006, 00:03
- Lokalizacja: Warszawa
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Jeśli o to chodzi ja gram nieco inaczej. Walka na rękę to po prostu kto więcej wyrzuci, nie dodaje ani siły mojej ani innych badziewii. Tak jest prościej i nie ma problemów i kłótni.
P.s. Strażnik o ile pamiętam ma siłę 5
P.s. Strażnik o ile pamiętam ma siłę 5
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
Przyznam się bez bicia nie czytałem wszystkiego co jest napisane w tym temacie, więc może już kiedyś ktoś odpowiadał na to pytanie: Czy Magiczny Miecz użyty w wygranej walce z przeciwnikiem (nieposzukiwaczem) dodaje do wytrzymałości swojego właściciela 1 punkt? (po ludzku: zabijam wilka używając Magicznego Miecza czy dostaje punkt wytrzymałości?) Czy może przepis ten odnosi się tylko do wygranych walk z poszukiwaczami?
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Tak dokładnie, poprostu za pierwszym razem jak poruszałem tą kwestię (przy okazji testów MiM Online) nie doczytałem treści karty. Dalej jednak uważam że to strasznie ułatwia sprawę bo za zabicie każdego wroga mającego 2-3 punkty siły dostaję punkt wytrzymałości. Fakt że jest to artefakt i niełatwo na niego trafić, a jeśli komuś już się uda niech korzysta na całego. Rzuciło mi się to jednak ponieważ jak testowałem MiMa Online często trafiałem na ten miecz już na początku sesji a potem w ciągu kliku tur miałem już po 10 albo nawet więcej punktów wytrzymałości.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Magiczna uprząż służy do tego że bierze się smoka w niewolę i można go wykorzystywac do walki.
Był jeszcze przyjaciel Władca smoków w Mieście - to było jeszcze lepsze. Jak się pokonało smoka bierze się go jako wierzchowca i możesz się ruszac na turę od 1 do 4 pól - wybierasz sobie ile, i nie rzucasz w ogóle kostką, smok dodawał chyba jeszcze coś do walki, ale już nie pamiętam.
Był jeszcze przyjaciel Władca smoków w Mieście - to było jeszcze lepsze. Jak się pokonało smoka bierze się go jako wierzchowca i możesz się ruszac na turę od 1 do 4 pól - wybierasz sobie ile, i nie rzucasz w ogóle kostką, smok dodawał chyba jeszcze coś do walki, ale już nie pamiętam.
- MKosciu
-
- Posty: 19
- Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
- Lokalizacja: Wrocław/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34