Walkiria - life after life after life after...
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Walkiria - life after life after life after...
jedna ze zdolności Walkirii pozwala jej zabierać dla siebie zabitych przyjaciół będących ludźmi. Powiedzmy że w grze pojawia się przyjaciel-wojownik. Ginie, walkiria go zabiera i...
no właśnie. I teraz zróbcie jej coś :badgrin:
Wojownika można wysłać żeby walczył za nas, jak zginie, walkiria zabiera go sobie z powrotem bo zdolnosć jej na to pozwala, może więc zasłaniać się nim w nieskończoność. Jak nawet zabierzesz go mesmeryzmem, to musisz uważać żeby ci nie zginął bo znowu powędruje do walkirii :-"
co wy na to?
no właśnie. I teraz zróbcie jej coś :badgrin:
Wojownika można wysłać żeby walczył za nas, jak zginie, walkiria zabiera go sobie z powrotem bo zdolnosć jej na to pozwala, może więc zasłaniać się nim w nieskończoność. Jak nawet zabierzesz go mesmeryzmem, to musisz uważać żeby ci nie zginął bo znowu powędruje do walkirii :-"
co wy na to?
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
za to kocham Walkyrię strażnik też chyba za nas może zginąć czy jakoś tak - nie pamiętam już go w pełni jak on tam mógł zginąć za nas ale chyba po przegranej walce.
Jednak jakoś zbytnio nie wykorzystywałem w tym celu wojownika bo to było takie troszkę nie fair względem innych gracz i starałem się innego przyjaciela sobie brać.
Jednak jakoś zbytnio nie wykorzystywałem w tym celu wojownika bo to było takie troszkę nie fair względem innych gracz i starałem się innego przyjaciela sobie brać.
Nie cierpię lizustwa
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
fair czy nie fair > postać jest z bugiem, a takich postaci nie znoszę (to samo z Kuglarzem, ktoś chyba po pijanemu mu wymyslał tą zdolność z zachowywaniem czaru który rzucił)
Myślę że warto by było np ustalić, że może wskrzesić każdego tylko raz.
Myślę że warto by było np ustalić, że może wskrzesić każdego tylko raz.
zdaje się że ona może brać wszystkich więc nie ma sensu nie brać, bo to takie "podkładanie się".i starałem się innego przyjaciela sobie brać.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Możesz wskrzesić KAŻDEGO zabitego przyjaciela (niekoniecznie człowieka) i zatrzymać go dla siebie.
Tak to brzmi. każdy to każdy, o wyjątkach mowy nie ma.
Przyjaciół z tego co mi wiadomo z własnej woli nie można zostawiać, w podziemiach można niby w celi więziennej, ale najpierw trzeba tam trafić.
Moim zdaniem powinno się pozwalać tylko na jedno wskrzeszenie danego przyjaciela w grze. Czyli jak ktoś raz został wskrzeszony i znowu zginął to już nie powraca. Przy okazji zaproponowałbym to samo dla kuglarza (tzn jeśli jakiegoś czaru który rzucił nie odrzucił odrzucając inny czar, to nie moze tego zrobić z tym samym czarem ponownie).
Tak to brzmi. każdy to każdy, o wyjątkach mowy nie ma.
Przyjaciół z tego co mi wiadomo z własnej woli nie można zostawiać, w podziemiach można niby w celi więziennej, ale najpierw trzeba tam trafić.
Moim zdaniem powinno się pozwalać tylko na jedno wskrzeszenie danego przyjaciela w grze. Czyli jak ktoś raz został wskrzeszony i znowu zginął to już nie powraca. Przy okazji zaproponowałbym to samo dla kuglarza (tzn jeśli jakiegoś czaru który rzucił nie odrzucił odrzucając inny czar, to nie moze tego zrobić z tym samym czarem ponownie).
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
z tego wniosek, ze trzeba szanowac swoich przyjaciol :badgrin:Wojownika można wysłać żeby walczył za nas, jak zginie, walkiria zabiera go sobie z powrotem bo zdolnosć jej na to pozwala, może więc zasłaniać się nim w nieskończoność. Jak nawet zabierzesz go mesmeryzmem, to musisz uważać żeby ci nie zginął bo znowu powędruje do walkirii
a tak serio, ja az takiego bugu nie widze. przeciez Ninja ma cos takiego wbudowanego na starcie, moze sie wymykac w dwoch podstawowych krainach kazdemu, nie musi odslaniac kart, jest nietykalny. kiedys o tym gadalismy i stwierdziles, ze to zaden problem, bo jak niczego nie bedzie badal to nic ciekawego nie zdobedzie. i tu analogicznie, co zyska Walkiria kiedy wiecznie bedzie sie zaslaniala wojownikiem sila3 moc 3. juz lepszy bylby robot bojowy.
wisnia
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Skorzysta z niego zawsze wtedy gdy będzie bez szans na wygraną. I do tego może przebrnąć przez Przedpola np Zarówno w walce z Poszukiwaczami i Wrogami. Ninja działa tylko w dwóch krainach.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
a tak serio to po tym jak oceniałeś poszukiwaczy w konkursie to ty w ogóle nie widzisz żadnych bugów (zabugowana postać a Wisnia > "Mistrzostwo" :-k )a tak serio, ja az takiego bugu nie widze.
Ninja może się wymykać TYLKO wrogom i TYLKO w dwóch krainach. Poza tym temat nie dotyczy Ninjy tylko ewidentnego bugu dotyczącego Walkirii. Ninja ma swój własny tematprzeciez Ninja ma cos takiego wbudowanego na starcie
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
PoKraK jeszcze jeden tego typu tekst (odnośnie czyjegokolwiek sposobu komentowania) a dostaniesz ostrzeżenie. Jak do ściany... Normalnie witki opadają...Pokrak pisze:a tak serio to po tym jak oceniałeś poszukiwaczy w konkursie to ty w ogóle nie widzisz żadnych bugów (zabugowana postać a Wisnia > "Mistrzostwo" :-k )
wisnia No niestety nie masz racji
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
nie kazdy gra z przedpolami piekiel. w wersji bez PP umiejetnosc traci juz na znaczeniu, wojownik nie otworzy magicznych wrot, nie wygra ze smiercia. W pierwotnej wersji PP przyjmowano zasade "ani kroku dalej" (ktora mi sie bardzo podobala), przy ktorej nie mozna poruszyc sie dalej jezeli nie pokonalo sie przeciwnika. w wersji Gieferga autor swego czasu proponowal, rowniez moim zdaniem ciekawą wersje: ciagnac i karte i stosowac instrukcje obszaru (ja bym to lekko zmodyfikowal, otchlan, jama wilkolaka- 2 karty, na pozostalych obszarach instrukcja+ karta).tak wiec w wewnetrznej krainie walkiria nie jest bezpieczna.I do tego może przebrnąć przez Przedpola np Zarówno w walce z Poszukiwaczami i Wrogami. Ninja działa tylko w dwóch krainach.
btw. jezeli mialbym dac pomysl na odbugowanie Walkirii- moze wskrzeszac tylko wlasnych przyjaciol. Zmniejsza sie wtedy prawdopodobiensto, ze duet walkiria+wojownik wystapi, a jezeli wystapi- i przyjaciel zostanie odbity juz nie wroci on do walkirii.
wisnia
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
ale zapewni choćby to że przez całą grę nikt ci nic nie odbierze. Przynajmniej moim zdaniem po walce w której zabijamy wojownika, który walczył za poszukiwacza nie ma już innych nagród.w wersji bez PP umiejetnosc traci juz na znaczeniu, wojownik nie otworzy magicznych wrot, nie wygra ze smiercia
to że tak powiem tylko częsciowe rozwiązanie.jezeli mialbym dac pomysl na odbugowanie Walkirii- moze wskrzeszac tylko wlasnych przyjaciol
najprawdopodobniej będe grał tak, że nie można wskrzesić wskrzeszanego już wczesniej przyjaciela > to całkowicie likwiduje tego buga
ostatecznie zrezygnowałem z takich pomysłów i gram 1 karta na każdym z obszarów od Równin Grozy do Doliny Ognia (i można iśc dalej chyba że na karcie pisze inaczej, a 2 karty PP na jednym obszarze to dla mnie paranoja ) w tej sytuacji zabugowana walkiria ma bardzo duże ułatwienie.w wersji Gieferga autor swego czasu proponowal, rowniez moim zdaniem ciekawą wersje: ciagnac i karte i stosowac instrukcje obszaru (ja bym to lekko zmodyfikowal, otchlan, jama wilkolaka- 2 karty, na pozostalych obszarach instrukcja+ karta).
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: niedziela 29 kwie 2007, 15:36
- Lokalizacja: Nowy Sącz / Kraków
- Płeć:
- Wiek: 41
Cytat z instrukcji 6:4PoKrAk pisze:Przyjaciół z tego co mi wiadomo z własnej woli nie można zostawiać, w podziemiach można niby w celi więziennej, ale najpierw trzeba tam trafić.
Poszukiwacz może w każdej chwili pozbyć się posiadanego Przyjaciela, zostawiając jego odkrytą Kartę na Obszarze, na którym właśnie się znajduje.
Jest wiec tez metoda taka:
Kradniemy Wojownika (Mesmeryzm) -> uciekamy do Kosmicznej Otchłanii -> zostawiamy go ->w grze już nie występuje.
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek 09 wrz 2008, 09:41
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
A ja mam takie pytanko odnośnie Walkirii. Grałem ostatnio tą postacią i mieliśmy pewną kwestie sporną. Rozwiązaliśmy ją oczywiście, ale chciałbym się upewnić czy dobrze. Otóż. Koledze zginął przyjaciel - konkretnie był to tragarz i ja go sobie wskrzesiłem Walkirią. I teraz pytanie: czy ja muszę mu płacić za usługi czy będzie mi nosił przedmioty za darmo?
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6187
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- pacnutek
-
- Posty: 24
- Rejestracja: sobota 27 lut 2010, 09:59
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
Pytanie co do umiejętności Walkirii
EDIT: Przepraszam, miałem otwarte kilka zakładek i napisałem w złym dziale. Poniższe pytanie dotyczy zasad MiM, nie MM. Niestety nie mogę skasować postu.
Pytanko co do umiejętności Walkirii:
2. 'podczas jednej walki' nie precyzuje czy jest to następna walka czy może można zachować sobie takiego przyjaciela na później. Z mojej interpretacji wynika, że można sobie mieć całą armię 'przyjaciół' i wzywać ich w potrzebie.[oczywiście tylko raz]
3. Co z tymi 'przyjaciółmi' w sytuacji gdy tracisz normalnych przyjaciół? Zaklęcie w żabę, umiejętność czarownicy, itp?
Poprawiono - Valdi
Pytanko co do umiejętności Walkirii:
1. Którzy Wrogowie zaliczają się do kategorii 'będącego człowiekiem'? Nic w instrukcji nie ma o takiej kategorii kart. Czy mamy samemu rozstrzygnąć kto jest a kto nie jest człowiekiem? Czy chodzi o stwory humanoidalne czy tylko 'ewidentnie' ludzkie?4. Możesz wskrzesić każdego, będącego człowiekiem Wroga, którego pokonasz. Staje się on wtedy twoim Przyjacielem i dodaje 1 punkt do twojej Siły podczas jednej walki - po tej walce rozsypuje się w pył.
2. 'podczas jednej walki' nie precyzuje czy jest to następna walka czy może można zachować sobie takiego przyjaciela na później. Z mojej interpretacji wynika, że można sobie mieć całą armię 'przyjaciół' i wzywać ich w potrzebie.[oczywiście tylko raz]
3. Co z tymi 'przyjaciółmi' w sytuacji gdy tracisz normalnych przyjaciół? Zaklęcie w żabę, umiejętność czarownicy, itp?
Oczywiście pytanie brzmi co to znaczy 'zabitego przyjaciela'? W jaki sposób przyjaciel może zostać zabity? Czy chodzi o każdą sytuację w której Przyjaciel jest odkładany na stos kart zużytych? Czy może tylko w wyniku umiejętności takich jak ma Wampir, czy Wędrujący Pustelnik?5. Możesz wskrzesić każdego zabitego Przyjaciela i zatrzymać go sobie.
Poprawiono - Valdi
Ostatnio zmieniony sobota 27 lut 2010, 13:22 przez pacnutek, łącznie zmieniany 1 raz.
'I meant,' said Ipslore, bitterly, 'what is there in this world that makes living worth while?'
Death thought about it.
CATS, he said eventually, CATS ARE NICE."
Death thought about it.
CATS, he said eventually, CATS ARE NICE."
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Re: Pytanie co do umiejętności Walkirii
Według mnie oceniamy sami, chodzi o przyjaciół ewidentnie ludzkich.pacnutek pisze:1. Którzy Wrogowie zaliczają się do kategorii 'będącego człowiekiem'? Nic w instrukcji nie ma o takiej kategorii kart. Czy mamy samemu rozstrzygnąć kto jest a kto nie jest człowiekiem? Czy chodzi o stwory humanoidalne czy tylko 'ewidentnie' ludzkie?
Zgadza się, można ich zatrzymać na później i wykorzystać wszystkich na raz.pacnutek pisze:2. 'podczas jednej walki' nie precyzuje czy jest to następna walka czy może można zachować sobie takiego przyjaciela na później. Z mojej interpretacji wynika, że można sobie mieć całą armię 'przyjaciół' i wzywać ich w potrzebie.[oczywiście tylko raz]
Zostają na polu w którym nastąpiła przemiana/utrata. Według mnie inny poszukiwacz może ich zabrać i będą mu dodawać 1 punkt Siły.pacnutek pisze:3. Co z tymi 'przyjaciółmi' w sytuacji gdy tracisz normalnych przyjaciół? Zaklęcie w żabę, umiejętność czarownicy, itp?
Zabity to zabity - chodzi o np. Przepaść, Trędowatego itp.pacnutek pisze:Oczywiście pytanie brzmi co to znaczy 'zabitego przyjaciela'? W jaki sposób przyjaciel może zostać zabity? Czy chodzi o każdą sytuację w której Przyjaciel jest odkładany na stos kart zużytych? Czy może tylko w wyniku umiejętności takich jak ma Wampir, czy Wędrujący Pustelnik?5. Możesz wskrzesić każdego zabitego Przyjaciela i zatrzymać go sobie.