Smoki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Aramis
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
Lokalizacja: Włocławek

czy ktos wie?

Post autor: Aramis »

czy wie ktos dokladnie ile jest kart smokow bo na allegro jak jeden gosc sprzedawal oryginalne smoki to napisal ze jest kart 102 a u ambra jest ich chyba 86.. to kto ma racje?


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Cytując opis zawarty na pudełku "Smoki zawierają ponad osiemdzisiąt Kart Przygód,które należy dołączyć do (...)". Więc pewnie Ambar0 ma racje, zresztą niewiem skąd ta niepewność skoro Ambar0 sie napewno bardziej interesuje niż jakiś tam typ na Allegro.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Aramis
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Aramis »

no ztad ze na alegro gosc sprzedawal orginala w pudelku no to chyba powinien wiedziec co pisze nie? a np u ambra na ftp brakuje korony salomona np..w "podstawce"..
Ostatnio zmieniony niedziela 25 lis 2007, 07:41 przez Aramis, łącznie zmieniany 1 raz.


ernin
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Fobie
The Wildlands PL
Posty: 459
Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Smoki jako oddzielne karty.

Post autor: ernin »

Witam.
Chodzi mi o dodatek Smoki jak wiadomo w tasowuje się je do kart przygód. Niektórzy już pisali że w tasowują je dopiero po jakimś czasie gry albo ciągną w środkowym kręgu. co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrxznej krainie rzucamy kostką
1-5 - ciągniemy karte przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
6 - ciągniemy karte smoków
a w krainie środkowej
1-2 ciągniemy kartę przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
3-6 ciągniemy kartę smoków

Daje 2 przykłady reversów może się wam spodoba albo zrobilibyście leprze reversy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrznej krainie rzucamy kostką
sądzę że to zbędna komplikacja. Dodawanie rzutu kostką do sprawadzania z którego stosu ciągnąc kartę tylko neipotrzebnie wydłużałoby rozgrywkę.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
ernin
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Fobie
The Wildlands PL
Posty: 459
Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: ernin »

to może poprostu ciągniemy je w środkowej krainie i tylko reversy dac inne ? a który sie wam bardziej podoba revers bo chce grać z innymi reversami.


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

ernin pisze:a który sie wam bardziej podoba revers bo chce grać z innymi reversami.
Zdecydowanie ten pierwszy, ale jak to TY chcesz grać z innymi reversami to chyba ważne który się TOBIE podoba?


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

to może poprostu ciągniemy je w środkowej krainie
to by zrobiło z środkowej krainy totalnie nudne miejsce gdzie są tylko Smoki i magiczne przedmioty. Jestem zdecydowanie przeciwny takim pomysłom, choć parę osób chyba tak grało (min. Lukas) i pisało o tym na forum więc pomysł też zbyt świeży nie jest.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12790
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Ja jestem przeciwny bo mam oryginał i drukowanie jeszcze raz sklejanie itp. mi nie leży. Ale koszulki szczególnie 1 mi sie podoba, (choć Plastic Warp może troszkę za mocny wyszedł).


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Druga mi się podoba. Ciekawie wygląda taka niesymetryczna.


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Rzeczywiście jeśli już w ogóle jakaś ma być, to ta po prawej.


Awatar użytkownika
Leviathan
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
500 Kart Przygód
Pieczara Kanibali
Wyspy Przeznaczenia
Posty: 615
Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Leviathan »

Moim zdaniem odrębna koszulka nie ma sensu. Jeżeli byłaby stosowana (a więc mielibyśmy Smoki ze smoczą koszulką i resztę kart z koszulką Przygody), to MUSIELIBYŚMY grać na zasadzie: Smoki dobieram tylko jeżeli coś tam. Nie byłoby możliwe połączenie obu stosów, gdyby przyszła nam nagle ochota na grę pt "ciągniemy z jednej kupki".

Nie widzę potrzeby wprowadzania odrębnej koszulki, skoro można po prostu oddzielić karty ze Smoków od pozostałych i zrobić dwa stosy Przygody...


"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Ja gram ze smokami w tasowanymi w normalne przygody i uważam, że to dobry pomysł. Bardzo urozmaica i utrudnia rozgrywkę na początku gry. A co do koszulki to do MiMa zdecydowanie pasuje bardziej pierwsza, tylko tak jak Valdi powiedział — przesadziłeś z filtrem :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
ernin
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Fobie
The Wildlands PL
Posty: 459
Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: ernin »

Filtr to nie problem mozna zawsze zmniejszyć ja to tak na szybko robiłem.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Ja również gram ze smokami wtasowanymi w pozostałe karty przygód. Jeśli zaś chodzi o robienie z tego osobnego stosu i ciągnięcie np. w środkowej krainie to na podobny pomysł wieki temu wpadł już Lucas :wink:


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

SeSim pisze:zdecydowanie pasuje bardziej pierwsza
Zdecydowanie nie.


wisnia
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: wisnia »

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... ght=#10521

testowalem dwa pomysly grania inaczej ze smokami, raz losowalo sie je tylko w srodkowej krainie, raz loswalo po wykonczeniu "normalnych " kart przygod.
- pierwsza metoda byla nawet ciekawa, zwlaszcza w pierwszym etapie rozgrywki, srodkowa kraina stala sie naprawde niebezpiecznym miescem ktore odwiedzalo sie ze skokiem adrenaliny.
- gdy testowalem druga metode do kart smokow jak latwo sie domyslic nie doszlismy, w koncu troszke juz tych przygod jest i doszlismy do wniosku, ze bez smokow gra sie o wiele przyjemniej. Znaczenia nabiera jaskinia oraz lodowa kraina, nie ma tych durnych przepakowanych magicznych przedmiotow, a po "miesko" silniejszych potworow trzeba sie pofatygowac do innych krain i super, od tamej pory dodatel smoki trzymam tylko z powodow kolekcjonerskich :-({|=
pomysl z rzucaniem kostka przy kazdej okazji losowania kart przygod to naprawde upierdliwa zbedna komplikacja.


wisnia
Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

A ja nie wiem czemu wam się tak te smoki nie podobają :-p ja z nimi zawsze grałem i będę grać wtasowanymi w talię kart przygód. Jakoś nie chce mi sie inaczej bawić w smoki że wybierać je w środkowej krainie czy rzucać kostką - osobiście odradzam bo rozgrywka zrobi się okropnie nuda i zbyt długa -. Lubię dodatek smoki sam nie wiem dlaczego może za karty smoków z którymi na początku jest ciężko wygrać.

A co do oceny tych rewersów to pasuje tylko pierwszy ale ten smok jakoś mi się nie podoba bo jakoś taki prze bajerowany...


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Karty do smoków sa tak beznadziejnie nieciekawe, że taki pomysł mija się z celem. Wtasowane w resztą kart to jeszcze tak nie rażą bo się trafiają na przenmian z innymi, ale krainy gdzie występują tylko one? nieeee


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

Obawiasz się, że powstanie "II Jaskinia"?


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

gural pisze:Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.
A nie lepiej zrobić nowy dodatek ? Jeśli już bym tworzył planszę i miał wymyślać karty to wymyśliłbym coś zupełnie nowego - nawet jeśli pomysł miałby się opierać na smokach. W jakimś stopniu mogłoby to się wiązać ze smokami oficjalnymi.


ODPOWIEDZ