Zdobywanie punktów siły za pokonanych wrogów
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Zdobywanie punktów siły za pokonanych wrogów
Zasady mówią, że można dostać pkt siły za 7 siły pokonanych wrogów - wrogów przedstawionych na kartach.
1) A czy jeśli pokonałem już Ludojada (Siła 4) i teraz pobiłem w gospodzie osiłka (Siła 3) to czy dostaję pkt siły ?
2) Co jeśli pokonam 2 smoki (oba siła 7) w jednym pojedynku ? Tutaj rozumiem, że drugi smok traktowany jest jako nadwyżka 7-ego punktu i dostaję tylko 1 pkt siły nie 2. Dobrze rozumiem ?
3) Jak traktować Szalonego Wojownika ? Czy jeśli pokonałem ludojada, a potem w następnej turze pokonuje Szalonego Wojownika to czy dostaję pkt siły ? (Szalonego Wojownika nie można zabić, ale wydaje mi się, że te pkt siły to doświadczenie po skutecznie przeprowadzonym pojedynku, chociaż jego karty nie mogę odłożyć na bok. Wg zasad i tak wychodzi na to, że pokonanie trolla o s 6, a potem dzika o s 1 jest równoznacznie z pokonaniem trolla, a potem smoka, bo i w jednym i w drugim przypadku dostaje tylko 1 pkt siły i wychodzę na zero, więc z tym doświadczeniem to też naciągane wyjaśnienie).
4) Troszkę out of topic. Tropiciel ma zdolność, że dodaje 1 do walki ze smokami i zwierzętami. A co jeśli w Ukrytej Dolinie tropicilem wyciągam Dzika, Smoka i goblina ? Czy jden goblin może mi aż tak popsuć taktykę, że jako niezwierzę zabiera mi ten dodatkowy bonusowy pkt ? Czy może też to goblin źle trafił, bo tropiciel widząc dodatkowo smoka i dzika ma już zaplanowaną taktykę i czuje się znakomicie przed takim pojedynkiem dodając 1 do wyniku rzutu kostką ? (osobiście uważam, że taki goblin jednak pozbawia mnie pkt bonusowego).
1) A czy jeśli pokonałem już Ludojada (Siła 4) i teraz pobiłem w gospodzie osiłka (Siła 3) to czy dostaję pkt siły ?
2) Co jeśli pokonam 2 smoki (oba siła 7) w jednym pojedynku ? Tutaj rozumiem, że drugi smok traktowany jest jako nadwyżka 7-ego punktu i dostaję tylko 1 pkt siły nie 2. Dobrze rozumiem ?
3) Jak traktować Szalonego Wojownika ? Czy jeśli pokonałem ludojada, a potem w następnej turze pokonuje Szalonego Wojownika to czy dostaję pkt siły ? (Szalonego Wojownika nie można zabić, ale wydaje mi się, że te pkt siły to doświadczenie po skutecznie przeprowadzonym pojedynku, chociaż jego karty nie mogę odłożyć na bok. Wg zasad i tak wychodzi na to, że pokonanie trolla o s 6, a potem dzika o s 1 jest równoznacznie z pokonaniem trolla, a potem smoka, bo i w jednym i w drugim przypadku dostaje tylko 1 pkt siły i wychodzę na zero, więc z tym doświadczeniem to też naciągane wyjaśnienie).
4) Troszkę out of topic. Tropiciel ma zdolność, że dodaje 1 do walki ze smokami i zwierzętami. A co jeśli w Ukrytej Dolinie tropicilem wyciągam Dzika, Smoka i goblina ? Czy jden goblin może mi aż tak popsuć taktykę, że jako niezwierzę zabiera mi ten dodatkowy bonusowy pkt ? Czy może też to goblin źle trafił, bo tropiciel widząc dodatkowo smoka i dzika ma już zaplanowaną taktykę i czuje się znakomicie przed takim pojedynkiem dodając 1 do wyniku rzutu kostką ? (osobiście uważam, że taki goblin jednak pozbawia mnie pkt bonusowego).
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Mogę się mylić, ale o ile pamiętam to instrukcja nie reguluje czy sumuje się siłę z takich "planszowych" przeciwników. Generalnie to walka... nie wiem czy to poprawne z oficjalnymi zasadami ale ja to gdzieś zapisuje w takim przypadku1) A czy jeśli pokonałem już Ludojada (Siła 4) i teraz pobiłem w gospodzie osiłka (Siła 3) to czy dostaję pkt siły ?
Tak, dostajesz 2 pkt2) Co jeśli pokonam 2 smoki (oba siła 7) w jednym pojedynku ? Tutaj rozumiem, że drugi smok traktowany jest jako nadwyżka 7-ego punktu i dostaję tylko 1 pkt siły nie 2. Dobrze rozumiem ?
Nie mam teraz przed sobą instrukcji, ale wydaje mi się, że Szalony Wojownik jest tak samo nieokreślony jak Ci przeciwnicy "planszowi" czyli patrz odpowiedź wyżej . Natomiast z tym przykładem z dzikiem, trolem i smokiem to chyba poprawne (czytaj wg zasad z instrukcji) jest liczenie właśnie "na palę" i przez to takie kwiatki są możliwe. Aczkolwiek często spotkałem się, że ludzie najpierw sobie zbierają punty tak żeby korzystniej je wydać, ale z kolei to chyba nie jest zgodne z instrukcją...3) Jak traktować Szalonego Wojownika ? Czy jeśli pokonałem ludojada, a potem w następnej turze pokonuje Szalonego Wojownika to czy dostaję pkt siły ? (Szalonego Wojownika nie można zabić, ale wydaje mi się, że te pkt siły to doświadczenie po skutecznie przeprowadzonym pojedynku, chociaż jego karty nie mogę odłożyć na bok. Wg zasad i tak wychodzi na to, że pokonanie trolla o s 6, a potem dzika o s 1 jest równoznacznie z pokonaniem trolla, a potem smoka, bo i w jednym i w drugim przypadku dostaje tylko 1 pkt siły i wychodzę na zero, więc z tym doświadczeniem to też naciągane wyjaśnienie).
Tutaj, wg mnie należy dosłownie traktować instrukcję. Czyli siła wrogów się sumuje na czas walki. Pośród tych przeciwników jest smok to masz +1.4) Troszkę out of topic. Tropiciel ma zdolność, że dodaje 1 do walki ze smokami i zwierzętami. A co jeśli w Ukrytej Dolinie tropicilem wyciągam Dzika, Smoka i goblina ?
Niestety logika i zasadmy MiMa nie zawsze idą w parze Trzeba się zdecydować czy grasz z zasadami czy naginasz je do własnej woli żeby grało się przyjemniej.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Ad.1 - moim zdaniem liczą się tylko wrogowie z kart.
Ad.2 - dostajesz 2 punkty.
Ad.3 - wg mnie za szalonego nie ma punktów bo nie możesz w żaden sposób "wymienić" jego karty która pozostaje na stole
Ad.4 - jesli masz bonus w walce ze smokiem to go masz, nieważne czy smokowi pomaga goblin czy coś innego. Mimo ze walczą oni razem to nadal masz ułatwienie w wtakiej walce. Natomiast moim zdaniem się ono nie kumuluje (np w walce ze smokiem i dzikiem dodajesz wciąż 1 a nie 2).
Ad.2 - dostajesz 2 punkty.
Ad.3 - wg mnie za szalonego nie ma punktów bo nie możesz w żaden sposób "wymienić" jego karty która pozostaje na stole
Ad.4 - jesli masz bonus w walce ze smokiem to go masz, nieważne czy smokowi pomaga goblin czy coś innego. Mimo ze walczą oni razem to nadal masz ułatwienie w wtakiej walce. Natomiast moim zdaniem się ono nie kumuluje (np w walce ze smokiem i dzikiem dodajesz wciąż 1 a nie 2).
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
A to w takim razie co się dzieje, jeśli zaatakuje mnie troll S 6 i smok S 7 ? Wtedy liczy się kolejność, w której wyciągnąłem karty ? Czy dostaję pkt siły za smoka i trolla S 6 odkładam na następny raz ? Czy może mam pierw 6 i potem 7 za smoka jako nadwyżkę i obie karty znikają ? Czy może 7-ki zawsze mają priorytetowe znaczenie ? Zawsze sądziłem, że jeden pojedynek (wygrany), bez względu na to ile jest w sumie punktów siły - może być naraz i 21 - daje nam tylko jeden punkt siły.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Jeśli zabiłeś w walce wrogów za 10 czy 13 punktów a chcesz zwiększyć siłę wszelkei nadwyżki poza wielokrotność 7 są stracone.
Jesli zabiłeś smoka i trolla dostajesz 1 punkt i odkładasz obydwie karty. Jeśli zabiłeś np smoka i księcia smoków (16 punktów) dostajesz 2 punkty siły, a 2 punkty się tracą. Ale o ile dobrze pamiętam to sam decydujesz kiedy chcesz wymienić, tyle że wszystko trzeba wymienić naraz. Więc jak masz 13 punktów to lepiej zaczekać aż zabijesz jeszcze coś i wymienić na 2 punkty niż marnowac 6 punktów z wrogów żeby dostać 1 punkt siły.
21 daje 3 punkty.
Jeśli zostają jakieś resztki przy wymianie to się tracą.
Jesli zabiłeś smoka i trolla dostajesz 1 punkt i odkładasz obydwie karty. Jeśli zabiłeś np smoka i księcia smoków (16 punktów) dostajesz 2 punkty siły, a 2 punkty się tracą. Ale o ile dobrze pamiętam to sam decydujesz kiedy chcesz wymienić, tyle że wszystko trzeba wymienić naraz. Więc jak masz 13 punktów to lepiej zaczekać aż zabijesz jeszcze coś i wymienić na 2 punkty niż marnowac 6 punktów z wrogów żeby dostać 1 punkt siły.
14 daje 2 punkty.21 - daje nam tylko jeden punkt siły.
21 daje 3 punkty.
Jeśli zostają jakieś resztki przy wymianie to się tracą.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: niedziela 29 kwie 2007, 15:36
- Lokalizacja: Nowy Sącz / Kraków
- Płeć:
- Wiek: 41
Instrukcja mówi:
"Karty zabitych Wrogów są zatrzymywane i mogą w dowolnym momencie być wymienione na dodatkowe punkty siły"
Wiec:
- tylko wrogowie, których karty możemy sciągnąć z planszy, mogą być wymieniani na punkty siły,
- mozemy to robić w dowolnym momencie, wiec mozemy zbierac wrogów az sytuacja bedzie najbardziej dla nas korzystna (zadne punkty sily nie sa marnowane).
"Karty zabitych Wrogów są zatrzymywane i mogą w dowolnym momencie być wymienione na dodatkowe punkty siły"
Wiec:
- tylko wrogowie, których karty możemy sciągnąć z planszy, mogą być wymieniani na punkty siły,
- mozemy to robić w dowolnym momencie, wiec mozemy zbierac wrogów az sytuacja bedzie najbardziej dla nas korzystna (zadne punkty sily nie sa marnowane).
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
nie do konca jak ktos ma np 2xRozbójnika siła 4 to jeśli bedzie chcial wymienic na punkt siły te 2 karty to nie odejmuje od tych kart 7 punków i pozostawia 1 wirtualny tylko odkłada obydwie karty biorac oczywiscie 1 punkt Siły.Griffif pisze:(zadne punkty sily nie sa marnowane).
Pozdrawiam Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: niedziela 29 kwie 2007, 15:36
- Lokalizacja: Nowy Sącz / Kraków
- Płeć:
- Wiek: 41
Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o punkty sily zabitych wrogów zamieniane na punkty sily poszukiwacza.
Konkretnie mialem na mysli sytuacje, ze np. w jednej walce pokonalem wrogow ktorzy maja w sumie sile 13. Wowczas mam 2 wyjscia:
1) zamienic te punkty na 1 punkt sily (trace 6 punktow z zabitego wroga)
2) poczekac na chociazby dzika (sila 1) i zamienic w sumie 14 punktow na 2 punkty sily poszukiwacza (i wowczas nie trace zadnych punktow z zabitego wroga)
Wynika to ze stwierdzenia w instrukcji "w dowolnym momencie".
Troche to zamieszane. Zapisalem to wczesniej w kilku slowach, zamiast w kilku zdaniach - stad nieporozumienie.
Konkretnie mialem na mysli sytuacje, ze np. w jednej walce pokonalem wrogow ktorzy maja w sumie sile 13. Wowczas mam 2 wyjscia:
1) zamienic te punkty na 1 punkt sily (trace 6 punktow z zabitego wroga)
2) poczekac na chociazby dzika (sila 1) i zamienic w sumie 14 punktow na 2 punkty sily poszukiwacza (i wowczas nie trace zadnych punktow z zabitego wroga)
Wynika to ze stwierdzenia w instrukcji "w dowolnym momencie".
Troche to zamieszane. Zapisalem to wczesniej w kilku slowach, zamiast w kilku zdaniach - stad nieporozumienie.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiesz nic sie nie stało poprostu napisalem wczesniejszego posta bo gracz, ktory zaczyna swoja przygode z MiM mogl inaczej to zinterpretowac.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
To ja może powtórzę moich przedmówców:
Ad1 - tylko wrogowie z kart przygód itp. nie z planszy
Ad2 - dostajesz 2 punkty siłki
Ad4 - czyli dodajesz sobie na mój rozum tylko jeden dodatkowy punkt siły.
Ja grając lata temu z kumplami obmyśliliśmy sobie taką taktykę na siłę żeby gry za szybko nie kończyć że najpierw zdobywaliśmy 5 małych punktów siły i następnie je wymienialiśmy na 1 duży punkt siły - oczywiście te małe to tylko były one a nic w walce i jakiś testach nie były stosowane. Jak przez jakąś kartę trzeba było stracić punkt siły to też się traciło mały punkt nie duży. Pozwalało to nam na o wiele dłuższa rozgrywkę no i oczywiście ciekawszą Grało się niekiedy od 9 rana do 19 20 wieczorem z małą przerwą 15 min na obiad ech to były czasy...
Ad1 - tylko wrogowie z kart przygód itp. nie z planszy
Ad2 - dostajesz 2 punkty siłki
Ad4 - czyli dodajesz sobie na mój rozum tylko jeden dodatkowy punkt siły.
Ja grając lata temu z kumplami obmyśliliśmy sobie taką taktykę na siłę żeby gry za szybko nie kończyć że najpierw zdobywaliśmy 5 małych punktów siły i następnie je wymienialiśmy na 1 duży punkt siły - oczywiście te małe to tylko były one a nic w walce i jakiś testach nie były stosowane. Jak przez jakąś kartę trzeba było stracić punkt siły to też się traciło mały punkt nie duży. Pozwalało to nam na o wiele dłuższa rozgrywkę no i oczywiście ciekawszą Grało się niekiedy od 9 rana do 19 20 wieczorem z małą przerwą 15 min na obiad ech to były czasy...
Nie cierpię lizustwa
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Pozwolę sobie przypomnieć powszechnie znany fakt, że gdy trafiamy na kilka kart wrogów walczących Siłą, to ich punkty się sumuje (jakiekolwiek by nie wychodziły głupie sojusze potworów ) a więc Tropiciel czy dodaje czy nie (a moim zdaniem dodaje, ale w sumie tylko 1) to i tak się spoci
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
A czy np. łączycie wrogów zwykłych i takich, których jest kilku na jednej karcie, czy trzeba rzucać oddzielnie czy z nimi walczysz czy nie?wilczy pisze:jakiekolwiek by nie wychodziły głupie sojusze potworów
Ja osobiście tego nie robię. Jeśli już któryś ma specjalną instrukcję, to rozpatruję go osobno.
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
No tak, kiedyś tak było, "Banda Zombich" plus coś jeszcze... Cóż, w pierwszym starciu nie ma różnicy, czyli dodajesz wartość pierwszej walki z takiej multi-karty z resztą wrogów. Jeśli zostaną pokonani, to w następnych walkach bije się już tylko multi-karta.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- lordzaurak
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 02 maja 2007, 23:32
- Lokalizacja: z nienacka
- Płeć:
- Wiek: 39
W myśl zasady pewnego profesora, że nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi, to pytam :mrgreen:Karty zabitych Wrogów są zatrzymywane i mogą w dowolnym momencie być wymienione na dodatkowe punkty siły
1) Czyli nie mogę wymieniać sobie na siłę dowolnej liczby, tylko hurtem wszystkie pokonane? Np: pokonałem s3 s6 s4 s5 i wymieniam dwóch z s3 i s4 a resztę zostawiam na później...
2) Sobowtór rozumiem nie jest liczony do "doświadczenia"?
Nie umrzesz za mnie, więc nie mów mi jak mam żyć...
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
Możesz mixować do woli i oddawać jak ci się podoba, pamiętając tylko o tym, że dostajesz punkt Miecza za określoną stawkę.lordzaurak pisze:1) Czyli nie mogę wymieniać sobie na siłę dowolnej liczby, tylko hurtem wszystkie pokonane? Np: pokonałem s3 s6 s4 s5 i wymieniam dwóch z s3 i s4 a resztę zostawiam na później...
Wrogowie o nieokreślonym parametrze miecza nie są wymienialni na punkty Miecza. Jeśli mamy kilku wrogów o takim samym Mieczu, na jednej karcie, to liczymy tą wartość Miecza tylko 1 raz, chyba, że na karcie zaznaczono inaczej.lordzaurak pisze:2) Sobowtór rozumiem nie jest liczony do "doświadczenia"?
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
gural, nie punkty Miecza tylko punkty Siły to Magia i Miecz a nie Magiczny Miecz !!
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
kurde Gural zdecyduj się - jesteś po mieczu czy po kądzieli? :biggrin:
Lordzaurak: co do Sobowtóra to niestety w myśl suchych zasad jego karta nie wyraża konkretnej ilości punktów Siły więc - niestety - tego przeciwnika nie wymienisz na Siłę. Właściwie to mógłbyś go sobie wziąć jako "skórę" ale co z nią później zrobić skoro nie ma ona konkretnej wartości? Porażka...
Jeśli "skór" jest za sumę przewyższającą 7 to placisz nimi jak tylko chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz, warunek jest taki, że "automat nie wydaje reszty" a więc płacisz konkretnymi kartami konkretną wartość. Jeśli masz 5 kart wrogów za 20S i chcąc dostać +1S płacisz dwoma kartami za łączne 8S to dostajesz swoje +1S, zostaje do wymiany 12 ze "skór" a jeden reszty przepada.
Lordzaurak: co do Sobowtóra to niestety w myśl suchych zasad jego karta nie wyraża konkretnej ilości punktów Siły więc - niestety - tego przeciwnika nie wymienisz na Siłę. Właściwie to mógłbyś go sobie wziąć jako "skórę" ale co z nią później zrobić skoro nie ma ona konkretnej wartości? Porażka...
Jeśli "skór" jest za sumę przewyższającą 7 to placisz nimi jak tylko chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz, warunek jest taki, że "automat nie wydaje reszty" a więc płacisz konkretnymi kartami konkretną wartość. Jeśli masz 5 kart wrogów za 20S i chcąc dostać +1S płacisz dwoma kartami za łączne 8S to dostajesz swoje +1S, zostaje do wymiany 12 ze "skór" a jeden reszty przepada.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- lordzaurak
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 02 maja 2007, 23:32
- Lokalizacja: z nienacka
- Płeć:
- Wiek: 39
Dzięki tak właśnie grałem, ale czytając ten wątek od początku, to to co było dla mnie jasne zaczęło się przyciemniać... a co do Sobowtóra to między moimi znajomymi były spory i po prostu się upewniam :mrgreen:
P.S. Ciekawe pomysły tutaj znalazłem, między innymi z "Bandą Zombie", zawsze rozstrzygałem tą kartę osobno (nie łączyłem z innymi wrogami), ale pomysł połączenia pierwszego z zombie z potworami, a później pozostałych, jest ciekawy... czyni to grę bardziej logiczną...
P.S. Ciekawe pomysły tutaj znalazłem, między innymi z "Bandą Zombie", zawsze rozstrzygałem tą kartę osobno (nie łączyłem z innymi wrogami), ale pomysł połączenia pierwszego z zombie z potworami, a później pozostałych, jest ciekawy... czyni to grę bardziej logiczną...
Nie umrzesz za mnie, więc nie mów mi jak mam żyć...