Well... Ja nie znam nikogo, kto by grał, iż chodzi jedynie o Most przy Strażniku - wszyscy grają, iż również chodzi o most przy Wiosce i Mieście. Z drugiej strony i mechaniki gry, gra jedynie ma jeden most - przy Strażniku, a tamte dwa wspomniane, to jedynie ładnie narysowana plansza.abubu pisze:Twój "krnąbrny" przyjaciel ma rację... Wystarczy...Kubiskop pisze:I chodzi o ten nieszczęsy most, mój krnąbrny przyjaciel upiera się że może to być "most" znajdujący się przy Mieście i Wiosce, a nie ten ze strażnikiem. Pozdrawiam.
Parę pytań odnośnie zasad gry
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Byłbym ostrożny ze stwierdzaniem, że z Poltergeistem jest coś na 100% tak, a nie inaczej. Zamiast tego odsyłam do dyskusji sprzed prawie 10 lat gdzie ta kwestia jest poruszana. Konkretnie chodzi o post ambar0:
ambar0 pisze:Pokusiłem się o znalezienie karty w skanach 2ed angielskiej, jak i o przestudiowanie planszy oryginału. Werdykt jest jednoznaczny, na karcie wyraźnie jest napisane "You can only rid yourself of it by crossing water (the river), either by bridge, raft or ferry.", a na planszy tzw. "dopływy" są podpisane "STORM RIVER", tak samo jak rzeka pomiędzy zewnętrzną i środkową krainą. Przejście przez most dopływu jest jednoznaczne z przekroczeniem rzeki przez most.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Poltergeist jest bardzo upierdliwy. Gdyby odjąć możliwość pozbycia się go na dwóch mostach bocznych, to ktoś mógłby z nim utknąć na nawet większość rozgrywki (przy skrajnym pechu).
Tak więc przypuszczam, że autor raczej brał te mostki pod uwagę.
Inna sprawa, to jednak jakaś minimalna uczciwość. Nie sposób zaprzeczyć istnieniu tych mostów i też głupio komuś powiedzieć, że te mosty akurat nie działają.
Tak więc przypuszczam, że autor raczej brał te mostki pod uwagę.
Inna sprawa, to jednak jakaś minimalna uczciwość. Nie sposób zaprzeczyć istnieniu tych mostów i też głupio komuś powiedzieć, że te mosty akurat nie działają.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jak i Ty wiesz, o co mi chodzi . W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można pozbyć się Poltera. Przeprawa przez Rzekę występuje jedynie przy wyniku "6" w Gospodzie, a z kolei jedynym mostem, którego istnienie dopuszcza mechanika gry jest most przy Strażniku. Innych mostów w grze (raz jeszcze - pod względem mechaniki gry) nie ma.
Nie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
Żeby nie było, ja też od dawien dawna gram, iż pozbyć się go można na tychże mostach, ale gram ze świadomością, iż jest to moja house rule zasada, a nie oryginalna zasada gry.
Nie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
Żeby nie było, ja też od dawien dawna gram, iż pozbyć się go można na tychże mostach, ale gram ze świadomością, iż jest to moja house rule zasada, a nie oryginalna zasada gry.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Chciałeś powiedzieć: W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można przedostać się z krainy zewnętrznej do środkowej i na odwrót. Pozbycie się Poltergeista, to trochę inna, mniej sprecyzowana sprawa.Grey pisze:W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można pozbyć się Poltera. Przeprawa przez Rzekę występuje jedynie przy wyniku "6" w Gospodzie, a z kolei jedynym mostem, którego istnienie dopuszcza mechanika gry jest most przy Strażniku. Innych mostów w grze (raz jeszcze - pod względem mechaniki gry) nie ma.
Co było intencją autora, wie tylko autor i osoby, którym o tym wprost powiedział. Zgaduję, że nie jesteś taka osobąNie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
No ale skoro nie jest to sprecyzowane w 100% jasno, to każdy będzie grał jak uzna za słuszne
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46