Kuglarz Wszechmogący
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
a ja ci powiem, że jest. Bo Błyskawicę wystarczy rzucać raz a turę żeby drugi gracz nie mógł nic zrobić 8) co już podkreślane było w tym temacie kilka razy.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
No niby tak, ale np Miasto jest uważane za częśc krainy Zewn. więc ktoś może się pałętać po mieście i zewnętrzenj krainie i "puścić wolno" drugiego jak już się dopakuje na tyle, żeby skopać mu tyłek :twisted:
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Life is a bitch you know?
Rozwodzisz się na temat kuglarza i tych dwóch czarów jakby to była sytuacja, która zdarza się w każdej rozgryce. Teraz jak "odnaleziona" została sugestia Sfery na temat modyfikacji zasad używania czarów oraz fakt, że kuglarz najpierw musi zdobyć tą różdżkę, którą można natychmiast zniszczyć jak się pojawi w rozgrywce, uważam że chyba dalsze ciągnięcie tej dyskusji jest bezcelowe
Pewnie i tak nie zmienisz zdania, a wszystkie fakty zostały już chyba powiedzane w tej dyskusji także potencjalni zainteresowani sami zdecydują czy rzeczywiście tak wielkie zagrożenie dla rozgrywki stanowi kuglarz + plus różdżka. Pozatym prawdopobieństwo wyciągnięcia różdżki przez kuglarza i skutecznego używania tego comba przez niego jest tym mniejsze im więcej graczy gra (i tak samo w sobie jest małe). Weź również pod uwagę fakt, że poza tą dopałką do czarów kuglarz jest raczej słabą postacią i łatwo go utłuc na początku rozgrywki [/url]
Rozwodzisz się na temat kuglarza i tych dwóch czarów jakby to była sytuacja, która zdarza się w każdej rozgryce. Teraz jak "odnaleziona" została sugestia Sfery na temat modyfikacji zasad używania czarów oraz fakt, że kuglarz najpierw musi zdobyć tą różdżkę, którą można natychmiast zniszczyć jak się pojawi w rozgrywce, uważam że chyba dalsze ciągnięcie tej dyskusji jest bezcelowe
Pewnie i tak nie zmienisz zdania, a wszystkie fakty zostały już chyba powiedzane w tej dyskusji także potencjalni zainteresowani sami zdecydują czy rzeczywiście tak wielkie zagrożenie dla rozgrywki stanowi kuglarz + plus różdżka. Pozatym prawdopobieństwo wyciągnięcia różdżki przez kuglarza i skutecznego używania tego comba przez niego jest tym mniejsze im więcej graczy gra (i tak samo w sobie jest małe). Weź również pod uwagę fakt, że poza tą dopałką do czarów kuglarz jest raczej słabą postacią i łatwo go utłuc na początku rozgrywki [/url]
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Dobra, koniec, Kuglarz to cienias, nawet błędny rycerz z nim wygra bez problemów 8)
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
@ Gieferg OK, jestem w stanie zgodzic się z Tobą co do czaru Błyskawica, natomiast nie przekonasz mnie, że w tej grze nie jest potrzebne jakiekolwiek ograniczenie liczby rzucanych czarów. Nie przekonasz, znaczy uważam, że jest to oczywiste, jeśli chcesz możesz polemizowac rzecz jasna. Grając nie ukrywam, że preferowałem postacie nastawione na magię, szczególnie Arcymaga i na rzucanie czarów, w tym dużych ich ilości, są jeszcze inne kombinacje między zdolnościami i czarami czy między kilku czarami współdziałającymi jednocześnie. Może obecnie w tą grę nie grywam, ale grywałem w nią kiedyś długo i intensywnie, więc myślę, że na doświadczeniu mi nie zbywa.
Zgadzam się również, że zasada pozwalająca na rzucanie wyłącznie 1 czaru na turę jest bez sensu. Moim zdaniem najlepsza jest zasada pozwalająca na rzucenie 1 czaru bądź kombinacji kilku czarów, czyli np. wspomniany przez Ciebie Przypadek plus Weryfikacja, Spacer po wodzie lub teleportacja plus czar, który można rzucic będąc tylko na jednym polu z innym poszukiwaczem np. Dotyk śmierci, poza tym dowolna ilosc czarów obronnych, bo nie można komuś ograniczac możliwości rzucenia czaru Rozproszenie magii czy innego chroniącego go przed atakiem bądź negatywnym działaniem czaru innego poszukiwacza, jakichś zdarzeń czy tym podobnych.
Natomiast, żeby ktoś stał i co turę zużywał sporą częsc kupki czarów sobie nie wyobrażam. Oświec mnie jeszcze jak grasz z czarami, które nie mają napisane kiedy je można rzucic? Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby sądzic, że w dowolnej chwili albo w dowolnej chwili podczas własnej fazy.
Trochę przypomina to dyrektywy UE i ich implementację w prawie krajowym, ale nie będę zanudzał bo byc może nie jesteś w temacie .
Zgadzam się również, że zasada pozwalająca na rzucanie wyłącznie 1 czaru na turę jest bez sensu. Moim zdaniem najlepsza jest zasada pozwalająca na rzucenie 1 czaru bądź kombinacji kilku czarów, czyli np. wspomniany przez Ciebie Przypadek plus Weryfikacja, Spacer po wodzie lub teleportacja plus czar, który można rzucic będąc tylko na jednym polu z innym poszukiwaczem np. Dotyk śmierci, poza tym dowolna ilosc czarów obronnych, bo nie można komuś ograniczac możliwości rzucenia czaru Rozproszenie magii czy innego chroniącego go przed atakiem bądź negatywnym działaniem czaru innego poszukiwacza, jakichś zdarzeń czy tym podobnych.
Natomiast, żeby ktoś stał i co turę zużywał sporą częsc kupki czarów sobie nie wyobrażam. Oświec mnie jeszcze jak grasz z czarami, które nie mają napisane kiedy je można rzucic? Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby sądzic, że w dowolnej chwili albo w dowolnej chwili podczas własnej fazy.
Tak, masz do wyboru dwie opcje. Ta jest jedną z dwóch i tylko o tyle jest "alternatywna". Innym słowem autor wskazuje problem i drogi rozwiązania, dopuszczając inne możliwości, jednak cel jest jasny i nie jest to reguła dowolna, do Twojego uznania (jeśli grasz według instrukcji) tylko obowiązkowa, tyle że nie sprecyzowana.Opcja z jednym czarem jest bzdurna i zupelnie okalecza postacie posługujące się magia - poza tym to nie oficjalna zasada tylko "alternatywna". wiec to o czym piszę nie jest sprzeczne z instruckją.
Trochę przypomina to dyrektywy UE i ich implementację w prawie krajowym, ale nie będę zanudzał bo byc może nie jesteś w temacie .
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
A można prosić o oświecenie jakie to czary? Nie wiem czy jest ich więcej niż kilka, a na dobrą sprawę nie wiem czy jest chociaż jeden, na którym nie piszę kiedy się go rzuca, lub działanie tego nie sugeruje.Oświec mnie jeszcze jak grasz z czarami, które nie mają napisane kiedy je można rzucic?
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Kinson
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 17 sie 2006, 17:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
Hm, nigdy mi się nie trafił Kuglarz z różdżką, ale można to utemperować zabraniając rzucania TEGO SAMEGO czaru więcej niż raz na turę. Proste.
Ostatnio zmieniony czwartek 31 sie 2006, 16:35 przez Kinson, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
zgadza się w dowolnym momencie.Oświec mnie jeszcze jak grasz z czarami, które nie mają napisane kiedy je można rzucic? Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby sądzic, że w dowolnej chwili albo w dowolnej chwili podczas własnej fazy.
Ale chyba tylko kilka czarów z jaskini nie ma tego jasno sprecyzowanego.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2006, 10:32
widze ze tu kolega koniecznie chce powiedziec ze to kuglarz jest bez sensu a nie mozliwosc rzucania czarów w nieskonczonosc, ze to wlasnie kuglarz+rozdzka jest bugiem bo ktos tam tego nie przemyslal a nie tresc intrukcji dotyczaca czarow. Moze to wlasnie ktos tej instrukcji dobrze nie ogarnal. dla mnie sek nie twki w poczukiwaczu ktory ma de facto bardza fajna zdolnosc, tylko w czarach. jesli banowac kuglarza, to tez wypadaloby zbanowac lesnego duszka lub czarnoksieznika gdy im trafi sie rozdzka i dodatkowo magiczny pomocnik. przy braku limitu czarow taka postac bedzie mogla cala kupke czarow przerzucic co doprowadzi do tego ze jest za dobra i trzeba ja wywalic, a uwierzcie dzieki takiemu czemus mozna sie niezle dojebac. ja osobisce gram z limitem czarow takim ze majac moc 3 mozesz rzucic 1 czar na ture, 4 i 5 dwa czary na ture 6 i powyzej 3 czary na ture, co w prakyce fajnie wychodzi. pytales sie co zrobic z tym fantem na samym poczatku tematu, to tu pelno ludzi ci juz odpowiedzialo na to pytanie. ty i tak jak wiadomo w 100% zrobisz po swojemu, to po co sie radzic w ogole. a jesli chodzi o kombosy w stylu Zdolnosc + jakas Karta Przygody to to o to chodzi zeby do czegos takiego doszlo. Nieraz sie zdarzalo ze Arcymag mial magicznego pomocnika albo kanibal zdobyl laske wladzy i bral wszystkich wrogow na przyjaciol a potem ich zjadal za 2 pkt Wt, zolnierz stajac sie szeryfem szybko sie bogacil. Jest to zajebiste i trzeba sobie z tym poradzic. Prawdopodobienstwo na takie cos jest naprawde male ale jak sie zdarzy no to sie zdarzy. czary same w sobie sa zajebiscie mocne i jakakolwiek mozliwosc przerzucenia pol kupki to troche hardkorowa sytuacja. jest tak hardkorowa ze trzeba ja utemperowac. zawsze sa jakies granice racjonalnosci i czasem trzeba powiedziec nie i do czegos sie nie zastosowac.
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Jest ich więcej niż jeden, natomiast w przypadku wielu czarów, na których to pisze, wynika to z ich treści, więc trudno żeby nie pisało. Przejrzałem talię, oto one: Hazard, Opatrznosc, Zdrada, Ujarzmienie (tu można dyskutowac), Hulaszczy żywot, Przeistoczenie, Przyzwanie burzy. Tak jak napisał kolega, zgadza się, że większosc jest z Jaskini (wszystkie z wyjątkim Przyzwania burzy), przy tym zwracam Wam uwagę, że większosc z nich to dosc mocne czary, jak chocby Przeistoczenie, Zdrada, Hazard, czy Hulaszczy żywot.pretorianstalker pisze:A można prosić o oświecenie jakie to czary? Nie wiem czy jest ich więcej niż kilka, a na dobrą sprawę nie wiem czy jest chociaż jeden, na którym nie piszę kiedy się go rzuca, lub działanie tego nie sugeruje.Oświec mnie jeszcze jak grasz z czarami, które nie mają napisane kiedy je można rzucic?
Otóż to i dobrze, że to napisałeś . To nie kuglarz jest bez sensu tylko złe są zasady rzucania czarów. Bez sensu jest nieograniczona możliwosc rzucania czarów do czego zresztą większosc forumowiczów już dawno doszła, choc wtedy z tego co się orientuję kolegi Gieferga nie było na forum. I jak ja grałem, a grałem zwykle postaciami obficie zaopatrzonymi w czary, gdybym zaproponował ich hurtowe rzucanie tak jak kolega Gieferg obawiam się, że inni gracze powiedzieliby, żebym się popukał w czoło Natomiast nikt nigdy nie miał zastrzeżeń do kuglarza jako postaci. Zastrzeżenia były zawsze do zasad rzucania czarów, które są kiepsko opracowane. Przy czym nie jestem zwolennikiem ścisłej zasady jeden czar na turę, jak wielu ludzi nielubiących czarów. Ja stosowałem zasadę (jeszcze raz się powtórzę): 1 czar na turę bądź 1 kombinacja czarów (kombinacja to np. czar Przypadek+Weryfikacja) oraz niezależnie od tego dowolna ilosc czarów obronnych (Rozproszenie magii, Odbicie, ale też np. Weryfikacja gdy rzucasz czy Arcymag odparł rzucony na niego czar) - jak ktoś umie grac to mu to w zupełności wystarczy, a nie ma przy tym takich problemów jak z kuglarzem czy z tym, że w ciągu jednej tury ktoś zużywa całą kupkę czarów. Polecam się przestawic, a kłopoty z kuglarzem znikną Poza tym jak są mniejsze możliwości rzucania czarów, ich odpowiednie użycie staje się większą sztuką, co premiuje graczy naprawdę umiejących się nimi posługiwac, a nie takich o mentalności zbliżonej do Poszukiwaczy Trolla czy Zulusa, którzy potrafią tylko metodą czołgową (by nie powiedziec "na chama") się nimi okładac.widze ze tu kolega koniecznie chce powiedziec ze to kuglarz jest bez sensu a nie mozliwosc rzucania czarów w nieskonczonosc, ze to wlasnie kuglarz+rozdzka jest bugiem bo ktos tam tego nie przemyslal a nie tresc intrukcji dotyczaca czarow.
- Peter
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty - Posty: 39
- Rejestracja: wtorek 08 sie 2006, 12:21
- Płeć:
- Kontakt:
W poniższym temacie napisałem, jak rozwiązałem kwestię rzucania czarów.
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... 2&start=60
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... 2&start=60
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Peter
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty - Posty: 39
- Rejestracja: wtorek 08 sie 2006, 12:21
- Płeć:
- Kontakt:
Wyjaśnię dokładniej:
1. Poszukiwacz może w swojej turze rzucić tyle czarów, ile pozwala mu posiadać Moc (czyli max 3).
2. Poszukiwacz został zaatakowany przez innego Poszukiwacza, który stanął na tym samym polu - może rzucić tyle czarów ile może mieć dzięki Mocy, ale tylko do tej walki, czyli przeciw atakującemu.
3. Przeciw Poszukiwaczowi, poza jego turą, został użyty czar, zagrana karta itp. - może użyć wyłącznie czaru niwelującego działanie zagranej karty.
1. Poszukiwacz może w swojej turze rzucić tyle czarów, ile pozwala mu posiadać Moc (czyli max 3).
2. Poszukiwacz został zaatakowany przez innego Poszukiwacza, który stanął na tym samym polu - może rzucić tyle czarów ile może mieć dzięki Mocy, ale tylko do tej walki, czyli przeciw atakującemu.
3. Przeciw Poszukiwaczowi, poza jego turą, został użyty czar, zagrana karta itp. - może użyć wyłącznie czaru niwelującego działanie zagranej karty.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
NAdal mamy problem Kuglarza z różdżką i ograniczenie rzucania czarów go nie zmieni. Wystarczy Błyskawica i pojedynek 1vs1 wygrany na 95%. Jedna błyskawica w jednego gracza na turę skutecznie odbiera chęć do gry.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Jezuu... Przecież czary działają tylko w tej samej krainie! Czegoście się tak uczepili tego jak rzep psiego ogona. To wcale nie rozwala rozgrywki. Grubo przesadzacie. To jest gra, jest duża losowość. Zawsze ktoś będzie lepszy od kogoś innego jak ma fart, trzeba wtedy kombinować jak unikać takiej osoby. A akurat w MiM można to robić bez problemu.
EDIT:
Poprawa mojego analfabetyzmu
EDIT:
Poprawa mojego analfabetyzmu
Ostatnio zmieniony wtorek 05 wrz 2006, 17:27 przez SeSim, łącznie zmieniany 1 raz.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Tak, ale nadal się to nakłada, a Twoje tłumaczenie tego całkiem nie rozjaśnia, bo co w przypadku gdy w danej turze gracz zostanie zaatakowany po raz drugi przez innego poszukiwacza - Twój opis w 2 sugeruje, że nie ma wtedy oddzielnego limitu czarów.Peter pisze:Wyjaśnię dokładniej:
1. Poszukiwacz może w swojej turze rzucić tyle czarów, ile pozwala mu posiadać Moc (czyli max 3).
2. Poszukiwacz został zaatakowany przez innego Poszukiwacza, który stanął na tym samym polu - może rzucić tyle czarów ile może mieć dzięki Mocy, ale tylko do tej walki, czyli przeciw atakującemu.
3. Przeciw Poszukiwaczowi, poza jego turą, został użyty czar, zagrana karta itp. - może użyć wyłącznie czaru niwelującego działanie zagranej karty.
Ad. 3. A w swojej turze nie może dowolnie używać czarów niwelujących? Jak będzi dłuższa wymiana ciosów...
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2006, 10:32
jak juz wspomnialem wczesniej niz peter ja gram tak: moc 3 = 1 czar na ture; 4, 5= 2 czary na ture; 6 i powyzej = 3 czary na ture.
z tym ze tutaj tura to twoj ruch, dzialania + ruch i dzialania innych gracz az do twojego nastepnej kolejki.
czyli np jesli mamy moc 6 i jesli podczas swojej kolejki zadnego czaru nie wykorzystalismy, a inny gracz podczas swojej kolejki atakuje czarami mamy do dyspozycji wciaz 3 czary.
z tym ze tutaj tura to twoj ruch, dzialania + ruch i dzialania innych gracz az do twojego nastepnej kolejki.
czyli np jesli mamy moc 6 i jesli podczas swojej kolejki zadnego czaru nie wykorzystalismy, a inny gracz podczas swojej kolejki atakuje czarami mamy do dyspozycji wciaz 3 czary.
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
Ja powiem tylko że odkąd gram w MiMa NIGDY jeszcze nikt z graczy nie grał Kuglarzem , a graliśmy dosyć często. Co do samej różdżki to też nie trafia się aż tak często.
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
- Peter
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty - Posty: 39
- Rejestracja: wtorek 08 sie 2006, 12:21
- Płeć:
- Kontakt:
P.2 dotyczy pojedynczego ataku. Jeżeli zostanie zaatakowany przez kolejnego Poszukiwacza, obowiązuje pełny limit.RK pisze:Tak, ale nadal się to nakłada, a Twoje tłumaczenie tego całkiem nie rozjaśnia, bo co w przypadku gdy w danej turze gracz zostanie zaatakowany po raz drugi przez innego poszukiwacza - Twój opis w 2 sugeruje, że nie ma wtedy oddzielnego limitu czarów.
Patrz p.1 - wszystkich czarów w swojej turze może rzucić tyle, ile pozwala mu posiadać MocRK pisze:Ad. 3. A w swojej turze nie może dowolnie używać czarów niwelujących? Jak będzi dłuższa wymiana ciosów...
Gasin:
W kwestii formalnej - tura to ruch jednego gracza, zobacz opisy na kartach czarów "w swojej turze", "na początku swojej tury" itp. Ale, imho, sama zasada zbyt ogranicza możliwości rzucania czarów.
PS. Ograniczenie w rzucaniu czarów zaproponowane przez mnie, nie wynikają z istnienia w grze postaci Kuglarza.
Ostatnio zmieniony czwartek 07 wrz 2006, 07:46 przez Peter, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Kto powiedział żeby banować kuglarza? Jakoś nie zauważyłem.Gasin pisze:jesli banowac kuglarza, to tez wypadaloby zbanowac lesnego duszka lub czarnoksieznika
po 1 - chyba nie wiesz na czym polega problem kuglarza skoro porównujesz go do tych postacigdy im trafi sie rozdzka i dodatkowo magiczny pomocnik. przy braku limitu czarow taka postac bedzie mogla cala kupke czarow przerzucic co doprowadzi do tego ze jest za dobra i trzeba ja wywalic, a uwierzcie dzieki takiemu czemus mozna sie niezle dojebac.
po 2 - nie widzę żadnego problemu w "przerzuceniu" całej kupki czarów zwłaszcza że i tak w praktyce prawie nie da się tego zrobić.
po 3 - można dzięki temu do...walić i o to właśnie w tych postaciach chodzi.
zdolności starej postaci nie działają po zmianie profesji, to tak na marginesiezolnierz stajac sie szeryfem szybko sie bogacil
I naucz sie mówić normalnie, bo aż mi się nie chce czytać twoich "zajebiście hardkorowych" postów :twisted:
Twoim zdaniem, moim nie.RK pisze:Bez sensu jest nieograniczona możliwosc rzucania czarów
Cóz, ja się z takimi w swoich grach nigdy nie spotkałem.Zastrzeżenia były zawsze do zasad rzucania czarów, które są kiepsko opracowane.
w takim razie co powiedzieć o czarnoksiezniku? to dopiero cienias :twisted: przy okazji - my zawsze postacie losujemy więc nie nma znaczenia czy jest cienki czy nie, jak się trafi to się nim gra.bo poza tą zdolnością kuglarz jest na tyle cienki, że nikt go zwykle nie brał.
Bardzo ciekawe, tylko w takim razie nie wiem po co ten post 8)Michael pisze:Ja powiem tylko że odkąd gram w MiMa NIGDY jeszcze nikt z graczy nie grał Kuglarzem , a graliśmy dosyć często.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: piątek 01 wrz 2006, 10:32
no to macie problem. wychodzi na to ze chyba nic nie mozna zrobic!! bo przeciez nie mozna zmienic niczego co jest napisane w instrukcji. musicie grac tak jak jest jota w jote w instrukcji, a jesli odbiera wam to chec grania to hmmm....OJEJ... chyba musicie przestac w to grac!!! straszne, no ale przynajmniej nie bedzie tak ZAJEBISCIE HARDKOROWO.