MiMa nie lubię za...
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota 13 gru 2003, 19:15
MiMa nie lubię za...
pomyślałem, że skoro mały ruch na forum to musi być jakaś kanciasta gierka w magii mi mieczu drażniły niedorobione postacie, to najgorzej zrobiona część - gdyby nie świetne grafiki byłyby nijakie, bez wyrazu i zupelnie bez klimatu
no tyle na poczekaniu (pewnie jeszcze coś dopiszę), jakieś propozycje?
no tyle na poczekaniu (pewnie jeszcze coś dopiszę), jakieś propozycje?
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
No coz ten dzial jest raczej przeznaczony dla zasad, ale odpowiem
Gra MiM to swietna ale nie idelana ma pare niedociagniec moim skromnym zdaniem gra idealna no moze nie w calosci ale bliska idealowi powstalaby gdyby tworzona byla przy wspoludziale paruset graczy i testerow wtedy zblizylaby sie moze do idealu
Gra MiM to swietna ale nie idelana ma pare niedociagniec moim skromnym zdaniem gra idealna no moze nie w calosci ale bliska idealowi powstalaby gdyby tworzona byla przy wspoludziale paruset graczy i testerow wtedy zblizylaby sie moze do idealu
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: środa 24 gru 2003, 00:45
Przydałoby sie zbalansować niektore postacie zeby okazły sie grywalne np. taki troll czy zulus (bida bida bida ) kto chce czymś takim grać ??
Pare przydatnych rzeczy: Ustawić maksymalny pułap siły , mocy do np 12 i to załatwia sprawe z jakimś tam królem smoków czy demonem z nadprzestrzeni kiedy napotykamy sie na niego mająć 36 siły i 24 mocy.
Niektóre dodatki są zbyt trudne dla graczy np Jaskinia do której w sumie nie opłaca sie wchodzić ( ale klimacik jest moim zdaniem nieziemski )
Pare przydatnych rzeczy: Ustawić maksymalny pułap siły , mocy do np 12 i to załatwia sprawe z jakimś tam królem smoków czy demonem z nadprzestrzeni kiedy napotykamy sie na niego mająć 36 siły i 24 mocy.
Niektóre dodatki są zbyt trudne dla graczy np Jaskinia do której w sumie nie opłaca sie wchodzić ( ale klimacik jest moim zdaniem nieziemski )
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: środa 24 gru 2003, 01:02
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
Prosilbym o odsprzedaz w/w dodatku, jezeli z niego nie korzystasz. Sadze, ze dogadalibysmy sie. Moj numer GG to 3751732, a e-mail jurifr@wp.pl. Preferuje GG.
War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
# Mój numer GG - 3751732
-
-
- Posty: 27
- Rejestracja: środa 28 sty 2009, 22:39
- Lokalizacja: Sztolnia
- Płeć:
Doswiadczenie
Uwazam, ze wada "Magii i Miecza" jest nie rozwiazana kwestia doswiadczenia. Tzn. 1 punkt sily za 7 punktow zabitych wrogow to w pewnych przypadkach za wysoki lub za niski poziom (na poczatku jest ciezko zabic wroga o sile/mocy 7, a potem to pestka). Limit ten powinien wzrastat nielioniowo, tzn. im bardziej rozwinieta postac, tym wiecej wrogow musi zabic, aby uzyskac punkt sily. Niestety wszystko i tak psuja miejsca typu "fontanna madrosci" lub swiatynie, gdzie mozna bez przerwy pakowac postac. Rozwiazano ten problem dopiero w trzeciej edycji wprowadzajac dodatkowa ceche obok mocy i sily: doswiadczenie...
-
-
- Posty: 343
- Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
- Płeć:
0. Zbalansowanie Poszukiwaczy - podstawka
1. Brak spójności logicznej - dodatek "W Kosmicznej Otchłani"
2. Zabawa ala chinczyk - dodatek "Podziemia"
3. Postacie Poszukiwaczy - dodatek "Miasto"
4. Kosmiczny poziom trudności, zbalansowanie Poszukiwaczy - dodatek "Jasknia"
5. Kompletne zdestabilizowanie balansu gry, utrudniające grę Poszukiwaczom z podstawki - dodatek "Smoki"
6. Kompletny brak znaczenia pieniądza - podstawka +wszystkie dodatki, bez "Miasta"
1. Brak spójności logicznej - dodatek "W Kosmicznej Otchłani"
2. Zabawa ala chinczyk - dodatek "Podziemia"
3. Postacie Poszukiwaczy - dodatek "Miasto"
4. Kosmiczny poziom trudności, zbalansowanie Poszukiwaczy - dodatek "Jasknia"
5. Kompletne zdestabilizowanie balansu gry, utrudniające grę Poszukiwaczom z podstawki - dodatek "Smoki"
6. Kompletny brak znaczenia pieniądza - podstawka +wszystkie dodatki, bez "Miasta"
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
1 . Zgadza sie popieramambar0 pisze:0. Zbalansowanie Poszukiwaczy - podstawka
1. Brak spójności logicznej - dodatek "W Kosmicznej Otchłani"
2. Zabawa ala chinczyk - dodatek "Podziemia"
3. Postacie Poszukiwaczy - dodatek "Miasto"
4. Kosmiczny poziom trudności, zbalansowanie Poszukiwaczy - dodatek "Jasknia"
5. Kompletne zdestabilizowanie balansu gry, utrudniające grę Poszukiwaczom z podstawki - dodatek "Smoki"
6. Kompletny brak znaczenia pieniądza - podstawka +wszystkie dodatki, bez "Miasta"
2 . J.W.
3 . Wg mnie wprowadzono urozmaicenie pozatym ten dodatek jest najlepszy z posrod innych.
4 . Trudnosc byla niezbedna po wyjsciu poprzednich dodatkow.
5 . Nie tak calkiem choc w duzej mierze masz racje, ale czasem brak go w najpotrzebniejszej sytuacji.
-
-
- Posty: 343
- Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
- Płeć:
Nie chodzi mi o całość "Miasta", a tylko o bohaterówadmin pisze: 3 . Wg mnie wprowadzono urozmaicenie pozatym ten dodatek jest najlepszy z posrod innych.
Robi grę na jednym poziomie, i później w dodatkach używa się zaskakujących pomysłów (patrz "Miasto"), albo brutalnej siły (patrz poziom trudności w "Jaskini"). O ile dobrze pamiętam, ludzie, z którymi grałem, omijali "Jaskinię" szerokim łukiem - mały zysk, duże ryzyko. Lepiej było póść do "Miasta", albo trafić do "Kosmicznej Otchłani"...admin pisze: 4 . Trudnosc byla niezbedna po wyjsciu poprzednich dodatkow.
Zapewne chodzi o punkt 6. No cóż, poza "Miastem" pieniądzem w ilościach większych od 10MZ są bezwartościowe (co można z tym zrobić?).admin pisze: 5 . Nie tak calkiem choc w duzej mierze masz racje, ale czasem brak go w najpotrzebniejszej sytuacji.
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: poniedziałek 06 wrz 2004, 15:30
Na początku gdy każdy zaczyna z paroma punktami magi i miecza gra jest ciekawa ,jednak w momencie kiedy każdy ma kilkanście punktów statystyk gra staje się trochę monotonna. W tej grze sporo też zależy od szczęścia. Ktoś trafi na dobre przedmioty, rzuci trafnie kostką i szybko może zakończyć rozgrywkę jako zwycięzca.
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
-
-
- Posty: 22
- Rejestracja: wtorek 17 maja 2005, 11:58
Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost ale kolejny raz krytykyjąc stwierdzam że temat "nie lubię M i M za" puje to forum oczywiśce rozumiem i też mam drobne zastrzeżenia jeżeli chodzi o zasady i wogóle ale mi sie nie podobai jest bez sensu :?
Przepraszam jak kogoś obraziłem
Przepraszam jak kogoś obraziłem
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
kanibal
Co ci się w tym temacje nie podoba? Dobrze że on jest bo świadczy o tym że forumowicze nie są zaślepieni grą i widzą jej wady. Jedynie do tytułu można się doczepić, bo raczej wszyscy lubią MiM. Lepiej by brzmiało np. Co ci się nie podoba w MiM.
Fainie że to załważyłeś bo na razie pokazujesz się od tej najgorszej strony.Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost
Co ci się w tym temacje nie podoba? Dobrze że on jest bo świadczy o tym że forumowicze nie są zaślepieni grą i widzą jej wady. Jedynie do tytułu można się doczepić, bo raczej wszyscy lubią MiM. Lepiej by brzmiało np. Co ci się nie podoba w MiM.
- mutombo
-
- Posty: 146
- Rejestracja: sobota 14 maja 2005, 22:27
- Lokalizacja: Z krainy czterech koron
- Płeć:
Ja sie do tych słow przypisuje...niema gier idealnychAnonim pisze: Fainie że to załważyłeś bo na razie pokazujesz się od tej najgorszej strony.
Co ci się w tym temacje nie podoba? Dobrze że on jest bo świadczy o tym że forumowicze nie są zaślepieni grą i widzą jej wady. Jedynie do tytułu można się doczepić, bo raczej wszyscy lubią MiM. Lepiej by brzmiało np. Co ci się nie podoba w MiM.
for kanibal - Zastanów sie co ty na tym forum robisz człowieku...jak ci sie niepodoba to spadaj a nie smiecic forum swoimi zbędnymi postami :?
"...ciało puszczone raz, puszcza sie cały czas..."
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Twoje opinie nie są zbyt ostre tylko są po prostu bezsensowne, by nie powiedzieć dosadniej. Dlatego wcale się nie obrażam.kanibal pisze:Wprawdzie jestem nowicjuszem na tej stronie i moje wypowiedzi i opinie są zbyt ostre i na wyrost ale kolejny raz krytykyjąc stwierdzam że temat "nie lubię M i M za" puje to forum oczywiśce rozumiem i też mam drobne zastrzeżenia jeżeli chodzi o zasady i wogóle ale mi sie nie podobai jest bez sensu :?
Przepraszam jak kogoś obraziłem
- mutombo
-
- Posty: 146
- Rejestracja: sobota 14 maja 2005, 22:27
- Lokalizacja: Z krainy czterech koron
- Płeć:
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
- Płeć:
jedna sprawa:
Wedłu mnie po zmianie chrakteru ze złego na dobry lub odwrotnie, powinny zmieniac się niektóre zdolności lub nie powienny być używane.
Ciemny elf
Charater: Zły
"1. Możesz wysysać siły życiowe ze swych Przyjaciół. Jesli to zrobisz, odłóż Kartę Przyjaciela i dodaj sobie jeden punkt Wytrzymałości."
Myśle że jak Ciemny elf zmienia charakter (na dobry) to raczej wysysanie sił życiwych nie pasuje do dobrego poszukiwacza.
lub
Walkiria
Charakter: Dobry
"1.Jesteś zawsze bezpieczna na Cmentarzu - nie musisz tam rzucać kostką."
Walkiria, gdy staje się zła, 1 zdolność powinna zmieniać się na:
Jesteś zawsze bezpieczna w Kapliczce....."
Wedłu mnie po zmianie chrakteru ze złego na dobry lub odwrotnie, powinny zmieniac się niektóre zdolności lub nie powienny być używane.
Ciemny elf
Charater: Zły
"1. Możesz wysysać siły życiowe ze swych Przyjaciół. Jesli to zrobisz, odłóż Kartę Przyjaciela i dodaj sobie jeden punkt Wytrzymałości."
Myśle że jak Ciemny elf zmienia charakter (na dobry) to raczej wysysanie sił życiwych nie pasuje do dobrego poszukiwacza.
lub
Walkiria
Charakter: Dobry
"1.Jesteś zawsze bezpieczna na Cmentarzu - nie musisz tam rzucać kostką."
Walkiria, gdy staje się zła, 1 zdolność powinna zmieniać się na:
Jesteś zawsze bezpieczna w Kapliczce....."