Rogo pisze:
Odpowiedniki Energiotoporu i Piłomiecza zrobiłbym z tego samego materiału co Hełm Psioniczny (powiedzmy, że to ich taki towar eksportowy ) i dlatego są lepsze od zwykłych toporów i mieczy
A nie było przypadkiem w Mieście albo Jaskini broni +2 do siły bez żadnych zdolności? Bo w sumie to po co robić nową jeśli już jest (tak samo jak z łopatą i mapą).
Rogo pisze:Mamy już pomysł na Skafander?
Nie, ale może zrobić jakieś maści lecznicze czy zioła czy coś w tym stylu. Skoro butelka z wodą jest to takie coś mogłoby działać.
What a view.
[quote="Rogo"] Odpowiedniki Energiotoporu i Piłomiecza zrobiłbym z tego samego materiału co Hełm Psioniczny (powiedzmy, że to ich taki towar eksportowy :D) i dlatego są lepsze od zwykłych toporów i mieczy ;)[/quote] A nie było przypadkiem w Mieście albo Jaskini broni +2 do siły bez żadnych zdolności? Bo w sumie to po co robić nową jeśli już jest (tak samo jak z łopatą i mapą).
[quote="Rogo"]Mamy już pomysł na Skafander?[/quote]Nie, ale może zrobić jakieś maści lecznicze czy zioła czy coś w tym stylu. Skoro butelka z wodą jest to takie coś mogłoby działać.
Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.
Ja nawet nie mam Talismana.
Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości :D dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.
Rogo pisze:Pole siłowe - Kolczuga z dopiskiem, że nosi się ją pod zbroją, więc można używać z innymi pancerzami - zdecydowanie tak.
Z tym, że nie wspominać o "zbroi", co by ktoś nie zinterpretował iż można używać TYLKO ze zbroją
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
[quote="Rogo"]Pole siłowe - Kolczuga z dopiskiem, że nosi się ją pod zbroją, więc można używać z innymi pancerzami - zdecydowanie tak.[/quote] Z tym, że nie wspominać o "zbroi", co by ktoś nie zinterpretował iż można używać TYLKO ze zbroją
Rogo pisze:Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.
To może Katana?
What a view.
[quote="Rogo"]Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości :D dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.[/quote] To może Katana?
Rogo pisze:Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.
To może Katana?
Ale ja bym bardzo nie chciał podniebnych samurajów
Może Energotopór, Piłomiecz, Hełm Psioniczny zamienić na Topór, Miecz i Hełm z Czarnej Stali? O taka losowa nazwa, żeby się nie bawić w słowotwórstwo, a mieszkańcy Zamku w Chmurach mają swój tajemniczy stop o niezwykłych właściwościach.
Zauważyłem, że nie mamy jeszcze substytutu dla Skoczka
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote="Bludgeon"][quote="Rogo"]Miecz oburęczny z Miasta miał zapis, że nie można go używać razem z Tarczą. Piłomiecz tego nie ma. Dlatego jestem za tym, żeby w Krainie Obłoków mieli jakiś super metal czy inny materiał, z którego tworzą przedmioty doskonałej jakości :D dajmy trochę różnorodności, a nie kopiuj-wklej z podstawki.[/quote] To może Katana?[/quote] Ale ja bym bardzo nie chciał podniebnych samurajów :P
Może Energotopór, Piłomiecz, Hełm Psioniczny zamienić na Topór, Miecz i Hełm z Czarnej Stali? O taka losowa nazwa, żeby się nie bawić w słowotwórstwo, a mieszkańcy Zamku w Chmurach mają swój tajemniczy stop o niezwykłych właściwościach.
Zauważyłem, że nie mamy jeszcze substytutu dla Skoczka :(
Hmm w 4 edycji na szczęście nie będzie to problem bo tam bronie które w prawdziwym świecie są dwuręczne są takimi samymi broniami jak inne. Innymi słowy w 4 TMiM można używać tarczy z dowolną bronią.
What a view.
Hmm w 4 edycji na szczęście nie będzie to problem bo tam bronie które w prawdziwym świecie są dwuręczne są takimi samymi broniami jak inne. Innymi słowy w 4 TMiM można używać tarczy z dowolną bronią.
Poniższe to bardzo wstępny szkic, wymagający omówienia i dopracowania.
PROPOZYCJE NAZW OBSZARÓW:
NADPRZESTRZENNA BRAMA - PODNIEBNA BRAMA / PODNIEBNY PORTAL / BRAMA PRZESTWORZY / PRADAWNY PORTAL (tak, wiem, wali kiczem)
LIMBUS - *jakaś losowa nazwa*
STREFA ASTRALNA - *jakaś losowa nazwa*
JĄDRO PRZESTRZENI - ??? (to jest tak abstrakcyjny obszar, że nic sensownego nie wymyślę)
PUŁAPKA GRAWITACYJNA - RUINY LEWITUJĄCEJ TWIERDZY (skoro w Ruinach planszy podstawowej ciągnie się dwie karty, to szedłem tym tropem)
CZARNA DZIURA - *jakaś losowa nazwa*
OBCA CYWILIZACJA - MIASTO W OBŁOKACH
PLANETA ŚMIERCI - WAROWNIA TYTANÓW (słabe, ale można tam spotkać tytanów, patrz: Instrukcje Obszarów)
KOSMICZNA FORTECA - ZAMEK W CHMURACH
KRÓLESTWO CHAOSU - *jakaś losowa nazwa*
STREFA RADIOAKTYWNA - DRYFUJĄCY WULKAN
STREFA NEGATYWNA - *jakaś losowa nazwa*
PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów
CZWARYT WYMIAR - *jakaś losowa nazwa*
DEMON Z NADPRZESTRZENI - DEMON PRZESTWORZY (bo po co się wysilać z jakąś wyszukaną nazwą?)
WIR - WIR (bez zmian)
LOSOWE NAZWY: (mamy 6 obszarów gdzie ciągnie się jedną kartę *PRZESTWORZY* i musimy je jakoś losowo poskładać)
np:
Dryfujące Głazy
Latające Góry
Lewitująca skała
Podniebny Las
Podniebna Puszcza
Wisząca Wyspa
Szybująca Wyspa
Wyspa/Las/Puszcza/cokolwiek w Chmurach
Równina w Przestworzach
Frunące Wzgórza
INSTRUKCJE OBSZARÓW:
*JĄDRO PRZESTRZENI* - bez zmian
MIASTO W OBŁOKACH:
Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar. Rzuć kostką:
1: Zostałeś uznany za zagrożenie dla Krainy Obłoków. Następną Turę rozpoczynasz na obszarze Wiru.
2: Zostałeś uwięziony (patrz Instrukcja, p. 8).
3-4: Zapłać karę w wysokości 2 mz albo zostaniesz uwięziony.
5-6: Zostałeś uznany za niegroźnego, Następną turę możesz rozpocząć na dowolnym obszarze Krainy Obłoków.
WAROWNIA TYTANÓW
Rzuć kostką:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić*
Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
ZAMEK W CHMURACH:
Możesz tutaj odwiedzić:
Uzdrowiciela/Znachora - płacąc mieszek złota za każdą wyleczoną ranę. Możesz u niego odzyskać Wytrzymałość z początku gry.
Kupca - możesz u niego kupić każdą dostępną jeszcze z poniższego Ekwipunku. płacąc następujące ceny:
Mapę - 2 mz
Łopatę - 2 mz
*Skafander* - 3 mz
*Skoczek* - 4 mz
Hełm z Czarnej Stali - 5 mz
Miecz z Czarnej Stali - 5 mz
Topór z Czarnej Stali - 5 mz
DRYFUJĄCY WULKAN:
Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach:
1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.
2: Tracisz 1 punkt Mocy.
3-4: Nawdychałeś się trujących oparów, tracisz 2 punkty Wytrzymałości.
5: Tracisz 1 punkt Siły.
6: Zyskujesz 2 punkty Siły.
DEMON PRZESTWORZY - bez zmian
WIR - bez zmian
Ja nawet nie mam Talismana.
Poniższe to bardzo wstępny szkic, wymagający omówienia i dopracowania.
PROPOZYCJE NAZW OBSZARÓW:
NADPRZESTRZENNA BRAMA - PODNIEBNA BRAMA / PODNIEBNY PORTAL / BRAMA PRZESTWORZY / PRADAWNY PORTAL (tak, wiem, wali kiczem) LIMBUS - *jakaś losowa nazwa* STREFA ASTRALNA - *jakaś losowa nazwa* JĄDRO PRZESTRZENI - ??? (to jest tak abstrakcyjny obszar, że nic sensownego nie wymyślę) PUŁAPKA GRAWITACYJNA - RUINY LEWITUJĄCEJ TWIERDZY (skoro w Ruinach planszy podstawowej ciągnie się dwie karty, to szedłem tym tropem) CZARNA DZIURA - *jakaś losowa nazwa* OBCA CYWILIZACJA - MIASTO W OBŁOKACH PLANETA ŚMIERCI - WAROWNIA TYTANÓW (słabe, ale można tam spotkać tytanów, patrz: Instrukcje Obszarów) KOSMICZNA FORTECA - ZAMEK W CHMURACH KRÓLESTWO CHAOSU - *jakaś losowa nazwa* STREFA RADIOAKTYWNA - DRYFUJĄCY WULKAN STREFA NEGATYWNA - *jakaś losowa nazwa* PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów CZWARYT WYMIAR - *jakaś losowa nazwa* DEMON Z NADPRZESTRZENI - DEMON PRZESTWORZY (bo po co się wysilać z jakąś wyszukaną nazwą?) WIR - WIR (bez zmian)
LOSOWE NAZWY: (mamy 6 obszarów gdzie ciągnie się jedną kartę *PRZESTWORZY* i musimy je jakoś losowo poskładać) np: Dryfujące Głazy Latające Góry Lewitująca skała Podniebny Las Podniebna Puszcza Wisząca Wyspa Szybująca Wyspa Wyspa/Las/Puszcza/cokolwiek w Chmurach Równina w Przestworzach Frunące Wzgórza
INSTRUKCJE OBSZARÓW:
*JĄDRO PRZESTRZENI* - bez zmian
MIASTO W OBŁOKACH: Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar. Rzuć kostką: 1: Zostałeś uznany za zagrożenie dla Krainy Obłoków. Następną Turę rozpoczynasz na obszarze Wiru. 2: Zostałeś uwięziony (patrz Instrukcja, p. 8). 3-4: Zapłać karę w wysokości 2 mz albo zostaniesz uwięziony. 5-6: Zostałeś uznany za niegroźnego, Następną turę możesz rozpocząć na dowolnym obszarze Krainy Obłoków.
WAROWNIA TYTANÓW Rzuć kostką: 1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości. 2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9. 3: Walczysz z Tytanem o Sile 9. 4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód. 5: Wyciągnij 2 Karty Przygód. 6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić* Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
ZAMEK W CHMURACH: Możesz tutaj odwiedzić: Uzdrowiciela/Znachora - płacąc mieszek złota za każdą wyleczoną ranę. Możesz u niego odzyskać Wytrzymałość z początku gry. Kupca - możesz u niego kupić każdą dostępną jeszcze z poniższego Ekwipunku. płacąc następujące ceny: Mapę - 2 mz Łopatę - 2 mz *Skafander* - 3 mz *Skoczek* - 4 mz Hełm z Czarnej Stali - 5 mz Miecz z Czarnej Stali - 5 mz Topór z Czarnej Stali - 5 mz
DRYFUJĄCY WULKAN: Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach: 1: Zyskujesz 2 punkty Mocy. 2: Tracisz 1 punkt Mocy. 3-4: Nawdychałeś się trujących oparów, tracisz 2 punkty Wytrzymałości. 5: Tracisz 1 punkt Siły. 6: Zyskujesz 2 punkty Siły.
MIASTO W OBŁOKACH:
Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar.
To krainy czy miasta i patrolują czy mieszkają?
Hełm z Czarnej Stali - 5 mz
Miecz z Czarnej Stali - 5 mz
Topór z Czarnej Stali - 5 mz
Może zamiast z Czarnej Stali, z Obsydianu albo Kwarcu
DRYFUJĄCY WULKAN:
Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach:
1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.
Nie podoba mi się ten pomysł żeby odwiedzając wulkan można było dostać 2 punkty mocy.
Wolę wyspę mutantów (tak, w talizmanie są mutanci) albo wyspę dzikiej magii, coś w tym stylu.
Może być też pole bitwy, w bitwie i można stracić życie i podnieść siłę/moc więc wszystko pasuje.
PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów
Ale ponieważ robimy konwersję 1:1 to wypadałoby żeby ten obszar był. Szklana Góra? Lustrzana Wyspa?
What a view.
tytani mogą być.
[b]MIASTO W OBŁOKACH: Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar.[/b] To krainy czy miasta i patrolują czy mieszkają? [b] Hełm z Czarnej Stali - 5 mz Miecz z Czarnej Stali - 5 mz Topór z Czarnej Stali - 5 mz[/b] Może zamiast z Czarnej Stali, z Obsydianu albo Kwarcu
[b]DRYFUJĄCY WULKAN: Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach: 1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.[/b] Nie podoba mi się ten pomysł żeby odwiedzając wulkan można było dostać 2 punkty mocy. Wolę wyspę mutantów (tak, w talizmanie są mutanci) albo wyspę dzikiej magii, coś w tym stylu. Może być też pole bitwy, w bitwie i można stracić życie i podnieść siłę/moc więc wszystko pasuje.
[b]PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów[/b] Ale ponieważ robimy konwersję 1:1 to wypadałoby żeby ten obszar był. Szklana Góra? Lustrzana Wyspa?
Rogo pisze:
WAROWNIA TYTANÓW
Rzuć kostką:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić*
Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
Najprościej i najbezpieczniej będzie zrobić tak:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5-6: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
Ale ciekawiej tak:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: Wyciągnij 3 Karty Przygód.
What a view.
[quote="Rogo"] WAROWNIA TYTANÓW Rzuć kostką: 1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości. 2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9. 3: Walczysz z Tytanem o Sile 9. 4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód. 5: Wyciągnij 2 Karty Przygód. 6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić* Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce. [/quote] Najprościej i najbezpieczniej będzie zrobić tak: 1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości. 2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9. 3: Walczysz z Tytanem o Sile 9. 4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód. 5-6: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
Ale ciekawiej tak:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości. 2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9. 3: Walczysz z Tytanem o Sile 9. 4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód. 5: Wyciągnij 2 Karty Przygód. 6: Wyciągnij 3 Karty Przygód.
Obsydian bardzo spoko, jestem na tak.
Kraina Obłoków to cała kraina, ale patrolują tylko okolice swojego miasta. Ale można zmienić.
Co do Pętli Czasowej to mechanicznie nic się nie zmieni, technicznie jeden obszar mniej. Może być coś w stylu Lustrzanej Wyspy.
Co do Strefy Radioaktywnej - chciałem coś, żeby dało się dostosować Skafander. Pobyt w takim miejscu może sporo nauczyć, stąd możliwość zdobycia Mocyw warowni Tytanów można w środek wcisnąć 3: Nic się nie dzieje.
Ja nawet nie mam Talismana.
Obsydian bardzo spoko, jestem na tak. Kraina Obłoków to cała kraina, ale patrolują tylko okolice swojego miasta. Ale można zmienić. Co do Pętli Czasowej to mechanicznie nic się nie zmieni, technicznie jeden obszar mniej. Może być coś w stylu Lustrzanej Wyspy. Co do Strefy Radioaktywnej - chciałem coś, żeby dało się dostosować Skafander. Pobyt w takim miejscu może sporo nauczyć, stąd możliwość zdobycia Mocyw warowni Tytanów można w środek wcisnąć 3: Nic się nie dzieje.
Trująca atmosfera w warowni tytanów też nie ma sensu. Tzn rozumiem że jest tam dla kombinezonu ale nie pasuje fabularnie do reszty obszaru i jest to problem.
What a view.
Trująca atmosfera w warowni tytanów też nie ma sensu. Tzn rozumiem że jest tam dla kombinezonu ale nie pasuje fabularnie do reszty obszaru i jest to problem.
BTW mam rozwiązanie dla Skoczka
W TMIM Góry jest taka karta http://www.talismanwiki.com/Walking_Stick
Która działa identycznie jak Skoczek, więc robimy z niej Kij Wędrowca czy jakoś tak i po problemie.
What a view.
BTW mam rozwiązanie dla Skoczka W TMIM Góry jest taka karta http://www.talismanwiki.com/Walking_Stick Która działa identycznie jak Skoczek, więc robimy z niej Kij Wędrowca czy jakoś tak i po problemie.
Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:
Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).
What a view.
Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:
Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).
Bludgeon pisze:Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:
Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).
PLANETA ŚMIERCI -> A może Kuźnia Tytanów na wyspie wulkanicznej (stąd "gorąca atmosfera") ... coś jak Hefajstos i jego kuźnia w wulkanie STREFA RADIOAKTYWNA -> Klasztor Mnichów; Rzuć kostką aby poddać się próbie mnichów/treningowi; odpowiednie wyniki już odnośnie udanej/nieudanej próby (np. podążyłeś ścieżką siły i zdobyłeś 2 pkt siły; nie podołałeś próbie i tracisz 2 pkt wytrzymałości) ... wiem wiem, znowu mnisi
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
[quote="Bludgeon"]Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:
Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).[/quote] [b]PLANETA ŚMIERCI[/b] -> A może Kuźnia Tytanów na wyspie wulkanicznej (stąd "gorąca atmosfera") ... coś jak Hefajstos i jego kuźnia w wulkanie [b]STREFA RADIOAKTYWNA[/b] -> Klasztor Mnichów; Rzuć kostką aby poddać się próbie mnichów/treningowi; odpowiednie wyniki już odnośnie udanej/nieudanej próby (np. podążyłeś ścieżką siły i zdobyłeś 2 pkt siły; nie podołałeś próbie i tracisz 2 pkt wytrzymałości) ... wiem wiem, znowu mnisi :P
A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują.
Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia
Ja nawet nie mam Talismana.
A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują. Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia
Rogo pisze:A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują.
Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia
To, że mnisi są upierdliwi i poddają próbie (losowej, czy to ścieżka siły czy mocy) każdego przybysza. Skafander to byłby taki glejt, który pozwala (jeżeli nie chcesz poddawać się próbie) przejść dalej.
Mnichów tutaj można zamienić na jakieś dzikie plemię tubylców a glejt na jakiś ich relikt (np. Amulet szamana), a przykładowa wyspa pokryta pierwotną puszczą.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
[quote="Rogo"]A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują. Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia[/quote] To, że mnisi są upierdliwi i poddają próbie (losowej, czy to ścieżka siły czy mocy) każdego przybysza. Skafander to byłby taki glejt, który pozwala (jeżeli nie chcesz poddawać się próbie) przejść dalej. Mnichów tutaj można zamienić na jakieś dzikie plemię tubylców a glejt na jakiś ich relikt (np. Amulet szamana), a przykładowa wyspa pokryta pierwotną puszczą.
Ehhh zapomniałem o pustyni ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Ehhh zapomniałem o pustyni :) ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni :)
abubu pisze:Ehhh zapomniałem o pustyni ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni
Bardzo na siłę. Najpierw trzeba zrobić kombinezon a potem dopasować resztę obszarów. Bo w drugą stronę raczej nie da się wymyślić tej karty tak żeby miała sens.
Ponieważ skafander chroni przed pustynią to musi to być coś co chroni przed gorącem, brakiem wody, słońcem, coś w tym stylu.
What a view.
[quote="abubu"]Ehhh zapomniałem o pustyni :) ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni :)[/quote] Bardzo na siłę. Najpierw trzeba zrobić kombinezon a potem dopasować resztę obszarów. Bo w drugą stronę raczej nie da się wymyślić tej karty tak żeby miała sens. Ponieważ skafander chroni przed pustynią to musi to być coś co chroni przed gorącem, brakiem wody, słońcem, coś w tym stylu.