Post
autor: Rogo » środa 21 wrz 2016, 20:55
Poniższe to bardzo wstępny szkic, wymagający omówienia i dopracowania.
PROPOZYCJE NAZW OBSZARÓW:
NADPRZESTRZENNA BRAMA - PODNIEBNA BRAMA / PODNIEBNY PORTAL / BRAMA PRZESTWORZY / PRADAWNY PORTAL (tak, wiem, wali kiczem)
LIMBUS - *jakaś losowa nazwa*
STREFA ASTRALNA - *jakaś losowa nazwa*
JĄDRO PRZESTRZENI - ??? (to jest tak abstrakcyjny obszar, że nic sensownego nie wymyślę)
PUŁAPKA GRAWITACYJNA - RUINY LEWITUJĄCEJ TWIERDZY (skoro w Ruinach planszy podstawowej ciągnie się dwie karty, to szedłem tym tropem)
CZARNA DZIURA - *jakaś losowa nazwa*
OBCA CYWILIZACJA - MIASTO W OBŁOKACH
PLANETA ŚMIERCI - WAROWNIA TYTANÓW (słabe, ale można tam spotkać tytanów, patrz: Instrukcje Obszarów)
KOSMICZNA FORTECA - ZAMEK W CHMURACH
KRÓLESTWO CHAOSU - *jakaś losowa nazwa*
STREFA RADIOAKTYWNA - DRYFUJĄCY WULKAN
STREFA NEGATYWNA - *jakaś losowa nazwa*
PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów
CZWARYT WYMIAR - *jakaś losowa nazwa*
DEMON Z NADPRZESTRZENI - DEMON PRZESTWORZY (bo po co się wysilać z jakąś wyszukaną nazwą?)
WIR - WIR (bez zmian)
LOSOWE NAZWY: (mamy 6 obszarów gdzie ciągnie się jedną kartę *PRZESTWORZY* i musimy je jakoś losowo poskładać)
np:
Dryfujące Głazy
Latające Góry
Lewitująca skała
Podniebny Las
Podniebna Puszcza
Wisząca Wyspa
Szybująca Wyspa
Wyspa/Las/Puszcza/cokolwiek w Chmurach
Równina w Przestworzach
Frunące Wzgórza
INSTRUKCJE OBSZARÓW:
*JĄDRO PRZESTRZENI* - bez zmian
MIASTO W OBŁOKACH:
Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar. Rzuć kostką:
1: Zostałeś uznany za zagrożenie dla Krainy Obłoków. Następną Turę rozpoczynasz na obszarze Wiru.
2: Zostałeś uwięziony (patrz Instrukcja, p. 8).
3-4: Zapłać karę w wysokości 2 mz albo zostaniesz uwięziony.
5-6: Zostałeś uznany za niegroźnego, Następną turę możesz rozpocząć na dowolnym obszarze Krainy Obłoków.
WAROWNIA TYTANÓW
Rzuć kostką:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić*
Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
ZAMEK W CHMURACH:
Możesz tutaj odwiedzić:
Uzdrowiciela/Znachora - płacąc mieszek złota za każdą wyleczoną ranę. Możesz u niego odzyskać Wytrzymałość z początku gry.
Kupca - możesz u niego kupić każdą dostępną jeszcze z poniższego Ekwipunku. płacąc następujące ceny:
Mapę - 2 mz
Łopatę - 2 mz
*Skafander* - 3 mz
*Skoczek* - 4 mz
Hełm z Czarnej Stali - 5 mz
Miecz z Czarnej Stali - 5 mz
Topór z Czarnej Stali - 5 mz
DRYFUJĄCY WULKAN:
Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach:
1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.
2: Tracisz 1 punkt Mocy.
3-4: Nawdychałeś się trujących oparów, tracisz 2 punkty Wytrzymałości.
5: Tracisz 1 punkt Siły.
6: Zyskujesz 2 punkty Siły.
DEMON PRZESTWORZY - bez zmian
WIR - bez zmian
Czas umierać.
Poniższe to bardzo wstępny szkic, wymagający omówienia i dopracowania.
PROPOZYCJE NAZW OBSZARÓW:
NADPRZESTRZENNA BRAMA - PODNIEBNA BRAMA / PODNIEBNY PORTAL / BRAMA PRZESTWORZY / PRADAWNY PORTAL (tak, wiem, wali kiczem)
LIMBUS - *jakaś losowa nazwa*
STREFA ASTRALNA - *jakaś losowa nazwa*
JĄDRO PRZESTRZENI - ??? (to jest tak abstrakcyjny obszar, że nic sensownego nie wymyślę)
PUŁAPKA GRAWITACYJNA - RUINY LEWITUJĄCEJ TWIERDZY (skoro w Ruinach planszy podstawowej ciągnie się dwie karty, to szedłem tym tropem)
CZARNA DZIURA - *jakaś losowa nazwa*
OBCA CYWILIZACJA - MIASTO W OBŁOKACH
PLANETA ŚMIERCI - WAROWNIA TYTANÓW (słabe, ale można tam spotkać tytanów, patrz: Instrukcje Obszarów)
KOSMICZNA FORTECA - ZAMEK W CHMURACH
KRÓLESTWO CHAOSU - *jakaś losowa nazwa*
STREFA RADIOAKTYWNA - DRYFUJĄCY WULKAN
STREFA NEGATYWNA - *jakaś losowa nazwa*
PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów
CZWARYT WYMIAR - *jakaś losowa nazwa*
DEMON Z NADPRZESTRZENI - DEMON PRZESTWORZY (bo po co się wysilać z jakąś wyszukaną nazwą?)
WIR - WIR (bez zmian)
LOSOWE NAZWY: (mamy 6 obszarów gdzie ciągnie się jedną kartę *PRZESTWORZY* i musimy je jakoś losowo poskładać)
np:
Dryfujące Głazy
Latające Góry
Lewitująca skała
Podniebny Las
Podniebna Puszcza
Wisząca Wyspa
Szybująca Wyspa
Wyspa/Las/Puszcza/cokolwiek w Chmurach
Równina w Przestworzach
Frunące Wzgórza
INSTRUKCJE OBSZARÓW:
*JĄDRO PRZESTRZENI* - bez zmian
MIASTO W OBŁOKACH:
Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar. Rzuć kostką:
1: Zostałeś uznany za zagrożenie dla Krainy Obłoków. Następną Turę rozpoczynasz na obszarze Wiru.
2: Zostałeś uwięziony (patrz Instrukcja, p. 8).
3-4: Zapłać karę w wysokości 2 mz albo zostaniesz uwięziony.
5-6: Zostałeś uznany za niegroźnego, Następną turę możesz rozpocząć na dowolnym obszarze Krainy Obłoków.
WAROWNIA TYTANÓW
Rzuć kostką:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić*
Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
ZAMEK W CHMURACH:
Możesz tutaj odwiedzić:
Uzdrowiciela/Znachora - płacąc mieszek złota za każdą wyleczoną ranę. Możesz u niego odzyskać Wytrzymałość z początku gry.
Kupca - możesz u niego kupić każdą dostępną jeszcze z poniższego Ekwipunku. płacąc następujące ceny:
Mapę - 2 mz
Łopatę - 2 mz
*Skafander* - 3 mz
*Skoczek* - 4 mz
Hełm z Czarnej Stali - 5 mz
Miecz z Czarnej Stali - 5 mz
Topór z Czarnej Stali - 5 mz
DRYFUJĄCY WULKAN:
Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach:
1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.
2: Tracisz 1 punkt Mocy.
3-4: Nawdychałeś się trujących oparów, tracisz 2 punkty Wytrzymałości.
5: Tracisz 1 punkt Siły.
6: Zyskujesz 2 punkty Siły.
DEMON PRZESTWORZY - bez zmian
WIR - bez zmian