No wiem że to tragiczny pomysł z środkową krainą ale, są postacie które zaczynają w "Puszczy" "Ruinach" "Równinach" a te obszary są też w środkowej krainie i w czasach gdy je robiłem nie miałem dostępu do neta i nie można było się naradzić z całym światem na temat zasad. Teraz to i owszem też mogę być za tylko kraina zewnętrzną. Oczywiście są jeszcze takie rodzynki jak "Morlok" który zaczyna w "Wejście do podziemi" co nie powinno mieć miejsce ale... Uważam że powinna być tylko kraina zewnętrzna a start typu: Wioska odbywać się na planszy głównej żeby nikt sobie nie zaczynał na planszy gospody.
To było poza tematem tylko w ramach sprostowania.
Imba poszukiwacz
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Valdi, przyjrzyj sie planszy: Ruiny są tylko w Zewnętrznej. Na 100%.
Przejście z Zewnętrznej do Środkowej jest pierwszym poważniejszym testem samodzielności Poszukiwacza. Trzeba być wystarczająco silnym, ewentualnie przygotować wyposażenie, ewentualnie trzeba trochę pokombinować - zawsze trzeba się odrobinę postarać. Pojawienie się automatycznie w Środkowej jako miejsce startu zupełnie psuje tę zasadę, na szczęście w myśl oryginalnej gry tak się nie zdarza (nie powinno).
Z Wioską masz rację, bo jeśli ktoś dokłada planszę Wioski i jest Poszukiwacz, który startuje w Wiosce, to oczywiście startuje sobie z jakiegoś pola na tej dodatkowej planszy. Rozwiązaniem powinno być opisanie konkretnego pola, na którym pojawiają się Poszukiwacze startujący w Wiosce, dokładnie tak, jak oznaczono na planszy Miasta pole Plac Miejski.
Morlok nie miałby szans, gdyby miał startować na powierzchni. Jednak możnaby się zastanowić, czy nie losować na początku takiej rozgrywki odkrytego już miejsca "Wejście Do Podziemi" (losować gdzie je położyć - oczywiście wyłącznie w Zewnętrznej) - żeby inni też mogli próbować, nie tylko on.
Przejście z Zewnętrznej do Środkowej jest pierwszym poważniejszym testem samodzielności Poszukiwacza. Trzeba być wystarczająco silnym, ewentualnie przygotować wyposażenie, ewentualnie trzeba trochę pokombinować - zawsze trzeba się odrobinę postarać. Pojawienie się automatycznie w Środkowej jako miejsce startu zupełnie psuje tę zasadę, na szczęście w myśl oryginalnej gry tak się nie zdarza (nie powinno).
Z Wioską masz rację, bo jeśli ktoś dokłada planszę Wioski i jest Poszukiwacz, który startuje w Wiosce, to oczywiście startuje sobie z jakiegoś pola na tej dodatkowej planszy. Rozwiązaniem powinno być opisanie konkretnego pola, na którym pojawiają się Poszukiwacze startujący w Wiosce, dokładnie tak, jak oznaczono na planszy Miasta pole Plac Miejski.
Morlok nie miałby szans, gdyby miał startować na powierzchni. Jednak możnaby się zastanowić, czy nie losować na początku takiej rozgrywki odkrytego już miejsca "Wejście Do Podziemi" (losować gdzie je położyć - oczywiście wyłącznie w Zewnętrznej) - żeby inni też mogli próbować, nie tylko on.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...