Rzycio-godziny spędzone nad rozkminianiem Logiki MiMa...
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.dms~ pisze:To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!
Nie wiem czemu dms tak się bulwersujesz, że lubimy grac inaczej niż Ty Czemu to Ciebie drażni i popadasz w lekko agresywny ton.
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Ja się nie bulwersuję, każdy gra jak mu pasuje
A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Tak, ale Ja lubię balans z wrogami również. Inaczej po co oni są w kartach przygody? Jak mamy siłę 12 po godzinie gry, to usuńmy wrogów z przygody i zostawmy miejsca tylko i przedmioty...Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.
A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
A zeszyt miał na celu niwelację błędów gry i wprowadzenie sensu i poprawek...Same instrukcje z wszystkich dodatków zapamiętać ciężko, tak aby grać co do joty z przepisami. Czasem to i owo wypadnie z głowy, a tu jeszcze zeszyt dodatkowo.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Tu się zgodzę, w moich grach Magiczny Kryształ (dzięki temu że miał rewers identyczny z innymi kartami z Jaskini) był wtasowywany do kart Jaskini. Jaskinia sama z siebie dawała czasem ciekawe karty, więc taki był cel wędrowania do niej. Komnaty były jedynie przeszkadzajką.dms~ pisze:A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Czytam i czytam ten temat i ciągle nie rozumiem o czym jest właściwie mowa.
Kłócicie się tu wszyscy o słowa takie jak "logika" i "balans w grze", ale nie widzę tu tak naprawdę żadnych konkretów.
Zachwalasz dms~ jakiś swój zestaw poprawek, wypisując gdzieniegdzie po jakimś przykładzie.
Jeśli uważasz, że dopracowałeś rozgrywkę w MiM, to śmiało podziel się tym wszystkim. Jest spora szansa, że ktoś skorzysta.
Jeśli szukasz rzetelnej oceny tych zmian, to także musisz je udostępnić.
Na chwilę obecną to nie rozumiem czego właściwie oczekujesz? Że ktoś tu w ciemno powie:
"Łał, jakie genialne poprawki. Widziałem co prawda tylko kilka rozrzuconych zupełnie bez ładu i składu, no ale całość musi być po prostu rewelacyjna.
Bez obrazy, ale nie potrafiłbym nawet komuś zrelacjonować o czym jest ten temat. Dyskusja leci na poziomie ShoutBoxa.
Kłócicie się tu wszyscy o słowa takie jak "logika" i "balans w grze", ale nie widzę tu tak naprawdę żadnych konkretów.
Zachwalasz dms~ jakiś swój zestaw poprawek, wypisując gdzieniegdzie po jakimś przykładzie.
Jeśli uważasz, że dopracowałeś rozgrywkę w MiM, to śmiało podziel się tym wszystkim. Jest spora szansa, że ktoś skorzysta.
Jeśli szukasz rzetelnej oceny tych zmian, to także musisz je udostępnić.
Na chwilę obecną to nie rozumiem czego właściwie oczekujesz? Że ktoś tu w ciemno powie:
"Łał, jakie genialne poprawki. Widziałem co prawda tylko kilka rozrzuconych zupełnie bez ładu i składu, no ale całość musi być po prostu rewelacyjna.
Bez obrazy, ale nie potrafiłbym nawet komuś zrelacjonować o czym jest ten temat. Dyskusja leci na poziomie ShoutBoxa.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
i niedługo zostanie zamknięta bo jak na razie zaczyna nadawać się do Karczmy :mrgreen: i powoli zaśmieca ten dział.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Bo to jest świat Fantastyczny, w którym rozwijasz swojego bohatera Tak jest w każdym RPG Wrogowie są po to żeby nabijać EXP, po to są oni Jak już nabijesz EXP to idziesz po koronę -> to jest cel gry, wrogowie są narzędziem do jego osiągnięcia.dms~ pisze: Inaczej po co oni są w kartach przygody? Jak mamy siłę 12 po godzinie gry, to usuńmy wrogów z przygody i zostawmy miejsca tylko i przedmioty...
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Niektórzy grają, by pograć sobie, a nie by wygrać grę .Niektórzy zapominają, że celem gry jest zdobycie Korony Władzy, a nie pakowanie i chodzenie po planszach w kółko za przygodami. Masz Mocy i Siły aby przejść Krainę Środkową, to maszerujesz po KW.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6189
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ja nieraz tak grałem, że sobie świat zwiedzałem i pakowałem postać i nieraz się na tym przejechałem. Zwłaszcza grając z Hellhoundem, bo on się nie cacka i gdy widzi, że ma już jakieś szanse na przebrnięcie przez Krainę Wewnętrzną to tam śmiga, a innym ciężko go wtedy dogonić (zwłaszcza nie mając talizmanu)
Ja nawet nie mam Talismana.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Nie lepiej. Ale jeśli wydłużać grę to tak by była ciekawsza i bardziej rozbudowana, a nie tylko dłuższa bo to się faktycznie mija z celem.Misiek pisze:Osobiście nie rozumiem celu ograniczania, spowalniania rozgrywki. Nie lepiej zagrać dwa razy w tym samym czasie dając komuś możliwość na rewanż?
W tej grze można.a są zasady logiki, tak jak nie można włożyć do ukrytej kieszeni konia i wozu.
...to idziemy po Koronę Władzy. Coś mi się obiło o uszy, że to najprostszy sposób by zakończyć grę zwycięsko.Jak mamy siłę 12 po godzinie gry
Każdy na PP ma tyle albo więcej. Pograj sobie z tym dodatkiem zamiast marudzić na rozwój współczynników do wysokich poziomów.dms pisze:Przyjmijmy, że mamy siłę ograniczoną do 6 + piłomiecz + strażnik, już mamy 10 a do tego rzut kostką!
Który wróg ma tyle?
Z ciekawości, po co piszesz "ja" z dużej litery? :-kA mówisz o logice siły Jasnowidza w stosunku do Trolla, a Ja mówie o balansie i trudności/ciekawości rozgrywki.
A tak w ogóle to o czym miał być ten temat?
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć: