Rzycio-godziny spędzone nad rozkminianiem Logiki MiMa...

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Bludgeon pisze:
dms~ pisze:Gracz Jasnowidz trafił do otchłani i spotkał symbiota, ten go zabił gdyż siła Jasnowidza wynosiła 1 a symbiot zabrał ten punkt i Jasnowidz musiał skończyć grę. Tak graliśmy (poszukiwacz nie może nie posiadać siły lub mocy, ginie podczas gdy poziom spada poniżej jednego).
Przecież Siła/Moc poszukiwacza nigdy nie może spaść poniżej poziomu, z jakim zaczynał on grę...
Symbiot jest wyjątkiem. Niestety nie mam karty pod ręką, żeby przytoczyć treść.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Mumia z Miasta jest kolejnym wyjątkiem.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

Rucając "osłabienie" można pozbawić punktu niżej poziomu. Tak przynajmniej zawsze graliśmy. Zyskać punty siły/mocy można wszędzie. Stracić praktycznie nigdzie. Dlatego balansowaliśmy w ten sposób. Uważam, że to logiczne. Do tego ograniczaliśmy siłę/moc do poziomu maksimum 6 pkt. Co za sens grać bez limitów i mieć siłe po 12?
Poszukiwacz nie może być silniejszy fizycznie od smoka. Poza tym, siła Herkulesa również traci wtedy sens...

P.S
Czy wszyscy wiedzą, że nie można po prostu wyrzucać czarów? Trzeba go użyć. Arcymag dla przykładu mając 2 czary "teleportacja" i "spacer po wodzie" nie może odłożyć je po prostu. Zanim weźmie następne musi użyć te co ma według naznaczenia...


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6187
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

dms~ pisze:Do tego ograniczaliśmy siłę/moc do poziomu maksimum 6 pkt. Co za sens grać bez limitów i mieć siłe po 12?
Poszukiwacz nie może być silniejszy fizycznie od smoka. Poza tym, siła Herkulesa również traci wtedy sens...
Też kiedyś grałem na ograniczenie Siły/Mocy, ale zupełnie bez sensu (skoro już o sensie wspominałeś), że taki Troll nie może już bardziej przykoksić i po jakimś czasie byle Kapłan może być silny jak Troll (bo ten już silniejszy nie będzie), a Troll może być tak mądry jak Naukowiec :P

A Siła Herkulesa to jedno wielkie nieporozumienie ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

No i uważasz, że bez ograniczeń jest lepiej?
Czyli w/g Twojej logiki, tak czy siak Jasnowidz mający siłe 1 tak czy siak dorówna poziomowi trolla ale nie przy sile 6 a przy sile 12. To jest bez sensu w stosunku do wrogów w kartach. Smoków, bestii itp.
Musi być logika :)


dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

Przyjmijmy, że mamy siłę ograniczoną do 6 + piłomiecz + strażnik, już mamy 10 a do tego rzut kostką!
Który wróg ma tyle? Książę smoków ma 9. Ale to napisałem po jednym przedmiocie i przyjacielu a zazwyczaj mamy ich więcej...
Moim zdaniem ograniczenie musi być...


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

A nie lepiej podwoić parametry Wrogów? Na początku będą oni morderczy, ale potem trudniejsi.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6187
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

wg "mojej logiki" Jasnowidz nie dogoni w sile Trolla. Z resztą rzadko kiedy dobrnie się do 12 punktów siły, bo zazwyczaj już podbija się krainę wewnętrzną.
A wg Ciebie być trollem i nie zbierać pokonanych wrogów jest z sensem?
Większość przedmiotów i przyjaciół zwiększających siłę/moc zwiększa je tylko podczas walki (zwłaszcza te zwiększające siłę). Ciekaw jestem jak u Ciebie wygląda przebijanie się przez Kryptę/Kopalnię (zwłaszcza przez kryptę, gdzie wymagana jest siła), mając prawdopodobieństwo 10-30% na przejście (dla 6-8 siły)
Sztuczne przedłużanie gry, bo wg mnie lepiej szybko podbić statystyki niż liczyć na to, że znajdzie się przedmioty/przyjaciół dodających siłę/moc nie tylko podczas walki.


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 32
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

dms~, chyba lepiej od razu rozpisać nową grę, bo Magia i Miecz jest z reguły nielogiczna ;) Jakiś koleś bierze tam jakaś magiczną koronę, która jest za wiecznie płonąca doliną (co podsyca ten ogień? Czemu jakiś tam talizman ma chronić przed nim? Może jest to płaszcz azbestowy?) i może dowolnie zabijać postacie znajdujące się na drugim końcu kosmicznej otchłani...


To wszystko jest tylko magiczną grą planszową. Szukanie logiki na siłę może zepsuć balans gry i stanie się ona zwyczajnie nudna, bo trzeba będzie ogarniać za dużo rzeczy naraz. Trochę grywam w strategiczne gry Taktyki i Strategii. Owo wydawnictwo w pewnym momencie postanowiło, że jej bitwy będą w 100% realistyczne. Efekt jest taki, że ruch dowolną jednostką to czasem 2 minuty liczenia statystyk, pojedynczy atak jest regulowany przez 40 przepisów, które i tak nie ogarniają całości pola walki, bo to się nie da!

Dlatego moim zdaniem wprowadzanie limitów zepsuje grę. Pamiętajmy, że standardowa Siła Poszukiwacza operuje w granicach 1-6, do tego dochodzi kostka K6 i ew. jakieś przedmioty (też załóżmy +4). Zatem zakładając limity, maksymalna osiągalna Siła to 16... i w tej szesnastce musisz upchać wszystkie stworzenia i sytuacje od królika bojowego, po olbrzymy i smoki... by dało je się jakoś pokonać. Dość wąska skala...


Obrazek
Awatar użytkownika
InsertCoin
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
Lokalizacja: Mame32
Płeć:

Post autor: InsertCoin »

Dzień Dobry

Tak na marginesie poprawcie temat bo "rzyć" to raczej z tyłkiem się kojarzy a nie z życiem. Tyłko-godziny spędzone nad mimem? :D.


dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

Jest to gra fantasy, więc nie mówimy o logice magicznych przedmiotów itp.
W/g Ciebie lepiej jest nabić siłę 10, dodać przedmioty i po prostu odkładać karty wyciągniętych wrogów na stos kart zużytych?
W kopalni czy w krypcie mamy laser górniczy, łopatę itp.
Gra bez ograniczeń jest za prosta. Ja gram, że trzeba pokonać pozostałych poszukiwaczy + alternatywne zakończenia.
A mówisz o logice siły Jasnowidza w stosunku do Trolla, a Ja mówie o balansie i trudności/ciekawości rozgrywki. Jest to jak mówiłem fantasy, więc liogiki życiowej nie ma, ale może byc rozgrywkowa. I tak jest o wiele ciekawiej.

Dla przykładu (tak gram): straż miejska ktorą każdy pokonuje to bezsens. W czasie walki z nią rzucamy kostką 2 razy dla określenia ich siły. I chodzić nielegalnie po mieście nie jest już takie proste...
Wy gracie z zasadami które ułatwiają grę. Ponieważ zasady wymyślone były dla planszy podstawowej i bez dodatków bez których jest trudniej. Moja logika ma zaprowadzić balans w grę.

I apropo zbierania pokonanych wrogów, to nie zbieramy ich. Na planszach jest tyle miesc w których można nabić siłę/moc że zbieranie można Sobie odpuścić...


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

InsertCoin pisze:Tak na marginesie poprawcie temat bo "rzyć" to raczej z tyłkiem się kojarzy a nie z życiem. Tyłko-godziny spędzone nad mimem? :D .
Tak ma być -> dupo-godziny to jednostka czasu, w której się np rozlicza w pracy :P
dms~ pisze:Ja gram, że trzeba pokonać pozostałych poszukiwaczy + alternatywne zakończenia.
Tym bardziej nie rozumiem Twoich ograniczeń - zamiast z czasem zmniejszać losowość spotkań utrzymujesz je na stałym poziomie. Rozwój postaci traci sens -> przypomina to level scaling w grach cRPG....


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

dms~ pisze:W/g Ciebie lepiej jest nabić siłę 10, dodać przedmioty i po prostu odkładać karty wyciągniętych wrogów na stos kart zużytych?
Po to się tę siłę nabijało. Rozwój postaci jest moim zdaniem potrzebny. Po co się ograniczać?
Ostatnio na forum we wszystkich przypadkach odmieniane są słowa logika i balans. Ja tam od logiki i balansu wolę dobrą zabawę i grywalność :smile:


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

HRABIA GENERAŁ LORD pisze: Ostatnio na forum we wszystkich przypadkach odmieniane są słowa logika i balans. Ja tam od logiki i balansu wolę dobrą zabawę i grywalność :smile:
Amen. O ile równowaga (słowo balans oznacza regulator chodu w zegarach i zegarkach mechanicznych, nie wiem czy wiecie :D ) wpływa korzystnie na grywalność i zabawę, to logika już nie koniecznie.
Jest to gra fantasy, więc nie mówimy o logice magicznych przedmiotów itp.
To jest gra, więc nie mówmy o logice.


What a view.
dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Podczas gry stosowaliśmy zasadę "równych szans " podczas walki z wrogiem:
1. Odkrywając kartę Wroga rzucamy za niego kostką określając atak z zaskoczenia np. rzucając k10 - na 10 wróg wygrywa automatycznie walkę.
2. Wchodząc na odkrytą kartę wroga który ma Siłę np. 3 a my mamy powiedzmy 12 licząc z przedmiotami bonusami itd. wygralibyśmy walkę automatycznie - sposób utrudnienia jest taki : gdybyśmy rzucili 6 nasz atak wyniósłby 18, rzucamy za wroga kostką k15 aby miał teoretycznie szansę na zwycięstwo. Dzięki takiemu rozwiązaniu nawet słaby dzik ma szanse zabić koksa i do końca gry towarzyszy nam ten dreszczyk emocji podczas walki.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6270
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

dms~ pisze:To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!
Nie, nie bawi. Nigdy grając nie miałem takiej sytuacji.
Nie popadaj w skrajności.

Chaos, skąd braliście te kostki? Wydaje mi się więcej roboty z tym generowaniem wyników niż to jest warte zachodu. To już prościej dorobić taką zasadę że przy każdej walce gracz rzuca dodatkowo (np) k20. Przy 1 automatycznie przegrywa a przy 20 automatycznie wygrywa.
Ostatnio zmieniony sobota 07 kwie 2012, 11:48 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.


What a view.
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6187
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

dms~ pisze:I apropo zbierania pokonanych wrogów, to nie zbieramy ich. Na planszach jest tyle miesc w których można nabić siłę/moc że zbieranie można Sobie odpuścić...
No i Troll sobie z tych miejsc nie skorzysta ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Innym sposobem jest spowolnienie rozwoju Poszukiwacza poprzez zastosowanie przelicznika "Siła/Moc z trofeów potrzebna do rozwinięcia = aktualna Siła/Moc Poszukiwacza x2" albo stosowanie dwóch kostek w rzutach ataku i "krytyczne" przerzuty szóstek (znaczy: jeśli wyrzucimy 6, dorzucamy jeszcze jedną kość; jeśli to też 6, rzucamy jeszcze jedną - i tak dopóki nie wypadnie coś innego niż 6).

A poza tym dyskusja o tym, co jest dla kogo dobrą zabawą i dlaczego być zabawą ze święcie obiektywnych powodów, którym na imię Balans i Logika, nie powinno, jest ździebko bezcelowa, wydaje mi się :-P To coś jak "o gustach się nie dyskutuje, szkoda tylko, że twój jest zje**ny", jak to się kiedyś wyraził mistrz Rogo :mrgreen:


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Bludgeon pisze: Chaos, skąd braliście te kostki? Wydaje mi się więcej roboty z tym generowaniem wyników niż to jest warte zachodu. To już prościej dorobić taką zasadę że przy każdej walce gracz rzuca dodatkowo (np) k20. Przy 1 automatycznie przegrywa a przy 20 automatycznie wygrywa.
Graliśmy online na ZunTzu kumpel napisał program który symulował rzut dowolną kostką, a w zasadzie generator walki :
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Różnica między parametrami postaci wynosi 4, wróg używa kości 14
Wróg: (10) + 3 = 13
Gracz: (6) + 8 = 14
Gracz: zwiększa szanse na zadanie ciosu krytycznego poprzez dużą różnice parametrów
Gracz: (4) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Wróg: otrzymał cios w głowę (1)
KONIEC WALKI - WYGRYWA GRACZ
( w nawiasie wyniki rzutu kostką )
Gdybyśmy zawsze rzucali za siebie i wroga k20 balans byłby całkowicie zachwiany, a tak gracz posiadający siłę o wiele większą od wroga zwiększa swoje szanse ponieważ wróg musi rzucać kostką z coraz większą liczbą oczek.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Misiek »

Osobiście nie rozumiem celu ograniczania, spowalniania rozgrywki. Nie lepiej zagrać dwa razy w tym samym czasie dając komuś możliwość na rewanż?

Ja chciałbym zobaczyć te 50 zasad :-p


Awatar użytkownika
InsertCoin
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
Lokalizacja: Mame32
Płeć:

Post autor: InsertCoin »

Same instrukcje z wszystkich dodatków zapamiętać ciężko, tak aby grać co do joty z przepisami. Czasem to i owo wypadnie z głowy, a tu jeszcze zeszyt dodatkowo. #-o


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 32
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

dms~ pisze:To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!
Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.

Nie wiem czemu dms tak się bulwersujesz, że lubimy grac inaczej niż Ty :) Czemu to Ciebie drażni i popadasz w lekko agresywny ton.


Obrazek
dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ »

Ja się nie bulwersuję, każdy gra jak mu pasuje :)
Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.
Tak, ale Ja lubię balans z wrogami również. Inaczej po co oni są w kartach przygody? Jak mamy siłę 12 po godzinie gry, to usuńmy wrogów z przygody i zostawmy miejsca tylko i przedmioty...

A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Same instrukcje z wszystkich dodatków zapamiętać ciężko, tak aby grać co do joty z przepisami. Czasem to i owo wypadnie z głowy, a tu jeszcze zeszyt dodatkowo.
A zeszyt miał na celu niwelację błędów gry i wprowadzenie sensu i poprawek...


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

dms~ pisze:A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Tu się zgodzę, w moich grach Magiczny Kryształ (dzięki temu że miał rewers identyczny z innymi kartami z Jaskini) był wtasowywany do kart Jaskini. Jaskinia sama z siebie dawała czasem ciekawe karty, więc taki był cel wędrowania do niej. Komnaty były jedynie przeszkadzajką.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
ODPOWIEDZ