Łucznictwo - Łuk przedmiot urojony

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » niedziela 15 cze 2008, 19:25

Za skomplikowane jak na MiMa ;)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » niedziela 15 cze 2008, 20:24

E tam, przesadzasz :P

1 punkt to zamiast zdolności tych Poszukiwaczy (chyba łatwo zapamiętać). No jeszcze to, że mają +1 do skuteczności i określania celności :)
2-4 - to po odpowiednim przerobieniu zmieści się na karcie łuku.
5 - to można olać :P
Przynajmniej nie będzie łuku który nic nie waży i nie można go nigdy w żaden sposób stracić :P

Mogę nawet pomyśleć i ładnie ułożyć tekst do karty łuku :)

Jak opracuję jakąś kartę v.1.0 to będziecie mi gratulować pomysłu :mrgreen:

EDIT :P
Taka wstępna wersja. To w kwadratowym nawiasie to opcjonalnie do rodzaju łuku . Jedynym problemem jest długość opisu - ale wierzę, że ktoś będzie umiał to upchnąć na kartę :P

Posiadacz [Krótkiego/Długiego] Łuku może zamiast badania obszaru strzelić do przeciwnika w tej samej Krainie, oddalonego o nie więcej niż [2/3] obszary. Rzuć kostką: 1 - 3: strzał jest niecelny; 4 - 6: strzał jest rozstrzygany jak normalna walka z modyfikatorem [-2/-1] za każdy obszar odległości. Jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji. Jeżeli wygrasz - Poszukiwacz traci punkt Wytrzymałości, a Karta Wroga odkładana jest do Kart użytych.

Dla porównania Skill Centaura:

W Krainach Zewnętrznej i Środkowej możesz strzelać ze swojego łuku do przeciwników, którzy znajdują się w tej samej Krainie.Zamiast normalnego spotkania z Poszukiwaczem możesz strzelać do Poszukiwacza, Wroga i Nieznajomego, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka. Jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji. Jeżeli zaś wygrasz - Poszukiwacz traci punkt Wytrzymałości, a Karta Wroga lub Nieznajomego odkładana jest do Kart już użytych.




Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Katiusha » poniedziałek 16 cze 2008, 14:33

Rogo pisze:Jeżeli zaś wygrasz - Poszukiwacz traci punkt Wytrzymałości, a Karta Wroga lub Nieznajomego odkładana jest do Kart już użytych
Ale bubel... Nieznajomy nie ma Siły, więc nie można z nim walczyć nawet za pomocą łuku. ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » poniedziałek 16 cze 2008, 14:49

Cóż - przepisałem to z Centaura :P I też o tym myśląc nie wpisałem tego do mojej wersji łuku :)

A co sądzicie o takim łuku?

I tym "Łucznikom" oraz Elfowi zamiast całego tego skilla ze strzelaniem dać:
"Rozpoczynasz grę posiadając Krótki/Długi Łuk (sam jeszcze nie wiem na jaki zasłużyli :P). Możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostą określając celność i skuteczność strzału z łuku." :D


Czas umierać.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: HunteR » piątek 20 cze 2008, 11:03

Powiadacie żeby strzelać z łuku co by nie narobić huku? Cóż, a nie można by tego zrobić tak jak z czarem kula ognia? Tak chyba byłoby najprościej. Strzelasz i toczysz normalną walkę z tym że nie tracisz wytrzymałości jak przegrasz. Najlepiej stosować do tego własną siłę bez modyfikatorów z innych broni i przedmiotów + rzut kostką. Wprowadzanie modyfikatorów i wgłębianie się w kwestie czy przeciwnik się chowa za zakrętem planszy, czy stoimy na wzgórzu czy w lesie za bardzo komplikuje całą sprawę. Nie zapominajmy że siłą MiMa jest jego prostota. Ewentualne modyfikatory można by wprowadzić postacią które zaczynają z łukiem (tak mają napisane w umiejętnościach) typu +1 do rzutu kostką.

Morgoth61, pomysł na dodatek Zbrojownia jest całkiem ciekawy.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » piątek 20 cze 2008, 11:15

No rzut na celność miałby osłabić łuk, a odpowiedni Poszukiwacze mieliby do tego odpowiedni skill :) Ew. można całą tą specjalną zdolność przerobić na kartę łuku (bez rzutu na celność i modyfikatorów) i wybrańcom dać skilla że zaczynają grę z łukiem i mają jakiś bonus przy strzelaniu łukiem (albo lepiej żeby nie mieli ujemnego bonusu który normalnie byłby w łuku - żeby nie byli na starcie zbyt silni z tym łukiem)
Do tego jeszcze trezeba by było zrobić cenę łuku we wiosce i u płatnerza w mieście.

BTW jakby mi zależało na komplikowaniu zasad to bym dorobił jeszcze ilość strzał itd :D ale ja po prostu chce żeby łuk istniał naprawdę a nie na kartach wybranych Poszukiwaczy i do tego taki, którego nie da się stracić - a ci wybrańcy niech mają bonus skoro taką mają zdolność :)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » piątek 20 cze 2008, 11:19

HunteR, ubiegłeś mnie. Czemu nikt dotąd tego nie brał pod uwagę? Dla maniaków realizmu można przyjąć, że maksymalny zasięg broni to podana na karcie Siła liczona w polach do celu.


Obrazek

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Katiusha » piątek 20 cze 2008, 11:20

HunteR pisze:pomysł na dodatek Zbrojownia jest całkiem ciekawy
A taka Zbrojownia Szalonego Gnoma już jest wymyślona do MM przez Iszta, a przekonwertowana do MiMa przez Michaela.
Tyle, że trzeba mieć jeszcze Labirynt Magów, bo tam się ta Zbrojownia znajduje, no i Szalony Gnom nie sprzedaje Broni kto sobie jaką zażyczy tylko losowo.

Zresztą:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1465


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: HunteR » piątek 20 cze 2008, 17:19

Z tą siłą to chodziło mi raczej o siłę ataku. A zasięg łuku tak jak z kulą ognia czy np. w umiejętnościach Samuraja - trzy obszary. Co do ceny, powinna być raczej wysoka tym bardziej że nie ma limitu strzał. W końcu możesz nim zadać obrażenia ale jak przegrasz to sam nie stracisz wytrzymałości :P Jakby cena była niska to po kilku turach wszyscy by mieli łuki i tylko pruli do siebie z bezpiecznej odległości :-"

Katiusha, dzięki za cynk :wink:


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » piątek 20 cze 2008, 21:04

Jak dorzucać te wszystkie pierdołki że nie dodawać bonusów od innych przedmiotów i przyjaciół to to sie na karcie nie zmieści :P ten pomysł chyba jednak nie wypali... jeszcze nad tym trochę pomyślę i stworze kilka wersji (od takich prościutkich, przez takie z modyfikatorami, po na maxa skomplikowane, których nawet Wam się nie będzie chciało komentować :P)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: HunteR » piątek 20 cze 2008, 22:44

Niekoniecznie, można wykorzystać lekko zmodyfikowaną wersję wersję umiejętności Samuraja.

Możesz strzelić do poszukiwacza, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka. Jednak jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz poszukiwacz traci punkt wytrzymałości.

Powinno się zmieścić na karcie. Nie wiem czy jest sens dopisywać że nie doliczasz modyfikatorów z innych broni, bo w końcu to już jest w instrukcji że możesz na raz używać tylko jednej broni (wyjątek stanowi Wojownik który może walczyć dwoma mieczami jeśli nie używa tarczy).


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » sobota 21 cze 2008, 09:38

No ale wypadałoby dopisać, że bez pomocy Przyjaciół i jakiś zapisek że jak jesteś na tym samym polu to nie możesz strzelić tylko normalnie sie nawalasz :P A i o wrogach nie wspomniałeś :P

Możesz strzelić do Poszukiwacza lub Wroga, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka, lecz bez pomocy Przyjaciół. Jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz Poszukiwacz traci punkt wytrzymałości, a karta Wroga jest odkładana na stos kart użytych. (i już niestety trochę dłuższe jest)

Do tego zmodyfikować zdolność odpowiednich Poszukiwaczy:
Rozpoczynasz grę posiadając Łuk. (i teraz nie wiem czy to dobry pomysł, bo ci Poszukiwacze staną się za silni) Strzelając z Łuku możesz dodać jeden do swojej skuteczności (no chyba, że w Łuku wcisnąć tekst "ze skutecznością zmniejszoną o 1"), bo skoro mają takiego skilla to powinni być w strzelaniu lepsi od innych :)

Cenę Łuku bym dał 3 - 4 mz :) Gdybym umiał tworzyć karty (i przede wszystkim miał Photoshopa :P) to bym sprawdził jak to się komponuje wszystko razem i z jakąś grafiką - postaram się zdobyć w najbliższym czasie :)

Dzięki HunteR, za współpracę :D




Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: HunteR » sobota 21 cze 2008, 10:57

Dodatkowe modyfikatory są moim zdaniem zbędne. Poszukiwacze którzy mają w umiejętnościach łuk po prostu będą zaczynać z łukiem. Dokładnie tak jak wcześniej tyle że łuk urojony dawał jeszcze możliwość zabijania nieznajomych. Tak więc nie będzie to jakieś robienie z nich kozaków (chyba żeby tą umiejętność już uznać za cziterstwo). Różnica będzie taka że inni także będą mogli teraz takowy łuk zdobyć. Dokładnie tak samo jak z mieczem, tarczą czy czarem, niektórzy zaczynają posiadając to, inni mogą zdobyć później.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3016
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: stave » sobota 21 cze 2008, 11:56

Jak coś możecie zobaczyć w projekcie jak ten problem z Artem rozwiązaliśmy, jeszcze przy poprawkach będziemy myśleli nad ulepszeniem. Przy Poszukiwaczach został usunięty punkt określający jak się używa łuku, za to jest punkt w którym zaznaczyłem z czym dany Poszukiwacz rozpoczyna grę. Wprowadzona została także Kusza. Ceny w/g mnie Łuków i Kusz są w miarę wyważone. Mam nadzieje, ze w trochę te rozwiązania wam pomogą - oczywiście Wymagania jakie wpisałem na te Karty musicie ominąć bo ich w normalnym MiM nie ma.
Pozdrowionka Stave.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » sobota 21 cze 2008, 14:44

Chetnie na to rzuce okiem, ale po egzaminie (po wtorku :P). Projekt moge gdzies sciagnac czy musze sie ladnie usmiechnac? xD

a te modyfikatory chcialem wprowadzic bo strzelanie bylo ich najlepsza zdolnoscia i beda troche znacznie oslabieni jak kazdy tak bedzie sobie mogl, no ale nie kazdy musi byc super hero :P


Czas umierać.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3016
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: stave » sobota 21 cze 2008, 14:58

projekt możesz ściągnąć ze strony Valdiego, napisz mu tylko ze to ty, bo projekt jest darmowo do ściągnięcia dla osób zarejestrowanych na tym forum.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Katiusha » sobota 21 cze 2008, 16:09

stave pisze:projekt możesz ściągnąć ze strony Valdiego
stave, Twój Projekt jest duuuuuuuży i składa sie z wielu plików, więc może dopowiem, że Długi Łuk znajdziesz w Ekwipunku Miasta, Łuk i Strzały w Ekwipunku Wioski, a Kusze i Bełty w Ekwipunku Zapomnianych Pustkowi arkusz 3. ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » sobota 21 cze 2008, 17:13

Pozwoliłem sobie przenieść temat do zasad wg logiki. Jak najbardziej tutaj pasuje.

Rogo, a co powiesz na pistolet Archeologa? :) Jakbyś to rozwiązał? Chyba powinien być lepszy niż łuk co nie? :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: HunteR » sobota 21 cze 2008, 18:29

Taa... jako dziecko zastanawiałem się jak to możliwe że kolo z mieczem może pokonać komandosa w pancerzu czy kosmitę, ale dałem sobie spokój z tymi rozważaniami :P Tak samo z pistoletem. Jeśli by już coś przerabiać to trzeba by po prostu stworzyć kartę 'pistolet'. Z jednej strony mogłoby się to wydawać udziwnianiem na siłę ale z drugiej, skoro mają być karty łuków i kusz, to czemu nie pistoletów skoro taka broń też występuje w grze.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Katiusha » sobota 21 cze 2008, 18:29

SeSim pisze:a co powiesz na pistolet
W Projekcie Stave też jest już Pistolet i Naboje. :biggrin:
Znajdziesz jedno i drugie w części Otchłań, Ekwipunek. ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » sobota 21 cze 2008, 19:33

Z tego co pamiętam to pistolet działa na tej samej zasadzie co łuk, więc tylko odpowiednie słowa i grafikę bym zmienił :P Zobaczę projekt stavego/ stave'a (jak to się odmienia? :P) i pomyślę dokładniej.

Co do tego, że projekt jest duuuuuuuuuuży - i tak po sesji zamierzam na poważne się zagłębić w różne dodatki :)

PS jak już bardzo nam zacznie odbijać to możemy pełne arsenały porobić - od nożyków, po czołgi :D Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl? :mrgreen:


Czas umierać.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » sobota 21 cze 2008, 20:01

Rogo pisze:Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl?
:) W WKO jest platforma antygrawitacyjna :D Btw nie pytaj się czy lub co masz zrobić - po prostu rób! ;). "Do, or do not. There is no try" :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Katiusha » sobota 21 cze 2008, 20:58

Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl?
W dodatkach Leviathan'a są nawet statki typu Admiral Graff Spee, cała Kriegsmarine, torpedy i naloty samolotów, to mnie już chyba nic nie zdziwi co wymyślisz jako dodatek "strzelający", "jeżdzący", "pływający" i "latający" do MiMa. :biggrin:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4982
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » sobota 21 cze 2008, 21:11

Nie pisałem tamtego poważnie, ale skoro tak mnie zachęcacie to jak wpadnę na jakiś bardziej rozbudowany pomysł, to mogę spróbować coś stworzyć :)
Tylko zastanawiam się czy najpierw obejrzeć Wasze dodatki, czy tworzyć samemu, żeby na niczym się nie wzorować i żeby to był mój i tylko mój pomysł (najwyżej się pokryją jakieś nazwy / działanie / grafiki - zawsze można pozmieniać :P)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: kymil » poniedziałek 28 gru 2009, 22:40

Mam pytania, odnośnie działania łuku i innych broni strzeleckich. Chodzi o te nieszczęsne 3 obszary...
Czy można strzelać z łuku pomiędzy Krainami np. Zewnętrzną i Środkową lub np. Środkową i Lodową Krainą?

Przykładowe inne sytuacje:
Lub np. stoję na Skałach a inny Poszukiwacz stoi w Jaskini niedaleko (2 obszary) wejścia, czy mogę użyć łuku?

Np. Stoją na obszarze Strażnik a inny Poszukiwacz na obszarze Ukryta Dolina lub innym oddalonym o 3 obszary. Czy można użyć wtedy łuku?



ODPOWIEDZ