Łucznictwo - Łuk przedmiot urojony
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Niekoniecznie, można wykorzystać lekko zmodyfikowaną wersję wersję umiejętności Samuraja.
Możesz strzelić do poszukiwacza, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka. Jednak jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz poszukiwacz traci punkt wytrzymałości.
Powinno się zmieścić na karcie. Nie wiem czy jest sens dopisywać że nie doliczasz modyfikatorów z innych broni, bo w końcu to już jest w instrukcji że możesz na raz używać tylko jednej broni (wyjątek stanowi Wojownik który może walczyć dwoma mieczami jeśli nie używa tarczy).
Możesz strzelić do poszukiwacza, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka. Jednak jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz poszukiwacz traci punkt wytrzymałości.
Powinno się zmieścić na karcie. Nie wiem czy jest sens dopisywać że nie doliczasz modyfikatorów z innych broni, bo w końcu to już jest w instrukcji że możesz na raz używać tylko jednej broni (wyjątek stanowi Wojownik który może walczyć dwoma mieczami jeśli nie używa tarczy).
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Rogo
-
- Posty: 6189
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
No ale wypadałoby dopisać, że bez pomocy Przyjaciół i jakiś zapisek że jak jesteś na tym samym polu to nie możesz strzelić tylko normalnie sie nawalasz A i o wrogach nie wspomniałeś
Możesz strzelić do Poszukiwacza lub Wroga, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka, lecz bez pomocy Przyjaciół. Jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz Poszukiwacz traci punkt wytrzymałości, a karta Wroga jest odkładana na stos kart użytych. (i już niestety trochę dłuższe jest)
Do tego zmodyfikować zdolność odpowiednich Poszukiwaczy:
Rozpoczynasz grę posiadając Łuk. (i teraz nie wiem czy to dobry pomysł, bo ci Poszukiwacze staną się za silni) Strzelając z Łuku możesz dodać jeden do swojej skuteczności (no chyba, że w Łuku wcisnąć tekst "ze skutecznością zmniejszoną o 1"), bo skoro mają takiego skilla to powinni być w strzelaniu lepsi od innych
Cenę Łuku bym dał 3 - 4 mz Gdybym umiał tworzyć karty (i przede wszystkim miał Photoshopa ) to bym sprawdził jak to się komponuje wszystko razem i z jakąś grafiką - postaram się zdobyć w najbliższym czasie
Dzięki HunteR, za współpracę
Możesz strzelić do Poszukiwacza lub Wroga, który znajduje się nie dalej niż trzy obszary od ciebie. Strzał jest rozstrzygany jak normalna walka, lecz bez pomocy Przyjaciół. Jeżeli przegrasz - nie ponosisz żadnych konsekwencji, jeżeli zaś wygrasz Poszukiwacz traci punkt wytrzymałości, a karta Wroga jest odkładana na stos kart użytych. (i już niestety trochę dłuższe jest)
Do tego zmodyfikować zdolność odpowiednich Poszukiwaczy:
Rozpoczynasz grę posiadając Łuk. (i teraz nie wiem czy to dobry pomysł, bo ci Poszukiwacze staną się za silni) Strzelając z Łuku możesz dodać jeden do swojej skuteczności (no chyba, że w Łuku wcisnąć tekst "ze skutecznością zmniejszoną o 1"), bo skoro mają takiego skilla to powinni być w strzelaniu lepsi od innych
Cenę Łuku bym dał 3 - 4 mz Gdybym umiał tworzyć karty (i przede wszystkim miał Photoshopa ) to bym sprawdził jak to się komponuje wszystko razem i z jakąś grafiką - postaram się zdobyć w najbliższym czasie
Dzięki HunteR, za współpracę
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Dodatkowe modyfikatory są moim zdaniem zbędne. Poszukiwacze którzy mają w umiejętnościach łuk po prostu będą zaczynać z łukiem. Dokładnie tak jak wcześniej tyle że łuk urojony dawał jeszcze możliwość zabijania nieznajomych. Tak więc nie będzie to jakieś robienie z nich kozaków (chyba żeby tą umiejętność już uznać za cziterstwo). Różnica będzie taka że inni także będą mogli teraz takowy łuk zdobyć. Dokładnie tak samo jak z mieczem, tarczą czy czarem, niektórzy zaczynają posiadając to, inni mogą zdobyć później.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Jak coś możecie zobaczyć w projekcie jak ten problem z Artem rozwiązaliśmy, jeszcze przy poprawkach będziemy myśleli nad ulepszeniem. Przy Poszukiwaczach został usunięty punkt określający jak się używa łuku, za to jest punkt w którym zaznaczyłem z czym dany Poszukiwacz rozpoczyna grę. Wprowadzona została także Kusza. Ceny w/g mnie Łuków i Kusz są w miarę wyważone. Mam nadzieje, ze w trochę te rozwiązania wam pomogą - oczywiście Wymagania jakie wpisałem na te Karty musicie ominąć bo ich w normalnym MiM nie ma.
Pozdrowionka Stave.
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6189
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Chetnie na to rzuce okiem, ale po egzaminie (po wtorku ). Projekt moge gdzies sciagnac czy musze sie ladnie usmiechnac? xD
a te modyfikatory chcialem wprowadzic bo strzelanie bylo ich najlepsza zdolnoscia i beda troche znacznie oslabieni jak kazdy tak bedzie sobie mogl, no ale nie kazdy musi byc super hero
a te modyfikatory chcialem wprowadzic bo strzelanie bylo ich najlepsza zdolnoscia i beda troche znacznie oslabieni jak kazdy tak bedzie sobie mogl, no ale nie kazdy musi byc super hero
Ja nawet nie mam Talismana.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
projekt możesz ściągnąć ze strony Valdiego, napisz mu tylko ze to ty, bo projekt jest darmowo do ściągnięcia dla osób zarejestrowanych na tym forum.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
stave, Twój Projekt jest duuuuuuuży i składa sie z wielu plików, więc może dopowiem, że Długi Łuk znajdziesz w Ekwipunku Miasta, Łuk i Strzały w Ekwipunku Wioski, a Kusze i Bełty w Ekwipunku Zapomnianych Pustkowi arkusz 3.stave pisze:projekt możesz ściągnąć ze strony Valdiego
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Taa... jako dziecko zastanawiałem się jak to możliwe że kolo z mieczem może pokonać komandosa w pancerzu czy kosmitę, ale dałem sobie spokój z tymi rozważaniami Tak samo z pistoletem. Jeśli by już coś przerabiać to trzeba by po prostu stworzyć kartę 'pistolet'. Z jednej strony mogłoby się to wydawać udziwnianiem na siłę ale z drugiej, skoro mają być karty łuków i kusz, to czemu nie pistoletów skoro taka broń też występuje w grze.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
W Projekcie Stave też jest już Pistolet i Naboje. :biggrin:SeSim pisze:a co powiesz na pistolet
Znajdziesz jedno i drugie w części Otchłań, Ekwipunek.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Rogo
-
- Posty: 6189
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Z tego co pamiętam to pistolet działa na tej samej zasadzie co łuk, więc tylko odpowiednie słowa i grafikę bym zmienił Zobaczę projekt stavego/ stave'a (jak to się odmienia? ) i pomyślę dokładniej.
Co do tego, że projekt jest duuuuuuuuuuży - i tak po sesji zamierzam na poważne się zagłębić w różne dodatki
PS jak już bardzo nam zacznie odbijać to możemy pełne arsenały porobić - od nożyków, po czołgi Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl? :mrgreen:
Co do tego, że projekt jest duuuuuuuuuuży - i tak po sesji zamierzam na poważne się zagłębić w różne dodatki
PS jak już bardzo nam zacznie odbijać to możemy pełne arsenały porobić - od nożyków, po czołgi Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl? :mrgreen:
Ja nawet nie mam Talismana.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
W WKO jest platforma antygrawitacyjna Btw nie pytaj się czy lub co masz zrobić - po prostu rób! . "Do, or do not. There is no try"Rogo pisze:Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl?
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
W dodatkach Leviathan'a są nawet statki typu Admiral Graff Spee, cała Kriegsmarine, torpedy i naloty samolotów, to mnie już chyba nic nie zdziwi co wymyślisz jako dodatek "strzelający", "jeżdzący", "pływający" i "latający" do MiMa. :biggrin:Skoro odpowiednikiem łuku jest pistolet to może w otchłani zrobić odpowiednik konia / rumaka - motocykl?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Rogo
-
- Posty: 6189
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Nie pisałem tamtego poważnie, ale skoro tak mnie zachęcacie to jak wpadnę na jakiś bardziej rozbudowany pomysł, to mogę spróbować coś stworzyć
Tylko zastanawiam się czy najpierw obejrzeć Wasze dodatki, czy tworzyć samemu, żeby na niczym się nie wzorować i żeby to był mój i tylko mój pomysł (najwyżej się pokryją jakieś nazwy / działanie / grafiki - zawsze można pozmieniać )
Tylko zastanawiam się czy najpierw obejrzeć Wasze dodatki, czy tworzyć samemu, żeby na niczym się nie wzorować i żeby to był mój i tylko mój pomysł (najwyżej się pokryją jakieś nazwy / działanie / grafiki - zawsze można pozmieniać )
Ja nawet nie mam Talismana.
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 42
Mam pytania, odnośnie działania łuku i innych broni strzeleckich. Chodzi o te nieszczęsne 3 obszary...
Czy można strzelać z łuku pomiędzy Krainami np. Zewnętrzną i Środkową lub np. Środkową i Lodową Krainą?
Przykładowe inne sytuacje:
Lub np. stoję na Skałach a inny Poszukiwacz stoi w Jaskini niedaleko (2 obszary) wejścia, czy mogę użyć łuku?
Np. Stoją na obszarze Strażnik a inny Poszukiwacz na obszarze Ukryta Dolina lub innym oddalonym o 3 obszary. Czy można użyć wtedy łuku?
Czy można strzelać z łuku pomiędzy Krainami np. Zewnętrzną i Środkową lub np. Środkową i Lodową Krainą?
Przykładowe inne sytuacje:
Lub np. stoję na Skałach a inny Poszukiwacz stoi w Jaskini niedaleko (2 obszary) wejścia, czy mogę użyć łuku?
Np. Stoją na obszarze Strażnik a inny Poszukiwacz na obszarze Ukryta Dolina lub innym oddalonym o 3 obszary. Czy można użyć wtedy łuku?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Hmm. Dobre pytanie. Instrukcja gry chyba tego nie precyzuje, ale moim zdaniem nie powinno się móc oddziaływać na Poszukiwaczy w innych Krainach. No bo np jak zdefiniujesz o ile pól jesteś oddalony od kogoś w Otchłani będąc w jakiejkolwiek innej Krainie?
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
To chyba będzie wtedy łuk ze strzałami samonaprowadzającymi się, bo będą one zakręcać po drodze :)SPIDIvonMARDER pisze:Teoretycznie nie, gdyż wszystkie karty czy sytaucje dotyczące "ileś obszarów od ciebie" dotyczą tej samej krainy (np. Włócznia). Aczkowliek nie widzę przeszkód, by lekko zmodyfikować zasady i pozwolić na strzały na pole po drugiej stronie Rwącej Rzeki (byleby nie ponad Ognistymi Górami ;) ).
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 42
Rozumiem. Czyli używać broni dystansowej można tylko w tej samej Krainie, z wyłączeniem Morza, gdzie jej w ogóle używać nie można?
Chociaż korci mnie myśl: Pierwszy Poszukiwacz jest Srodkowej Krainie blisko obszaru Strażnik, drugi Poszukiwacz tam jeszcze nie może wejść (za mało Siły itd.), stoi na obszarze Strażnik, wyciąga łuk i..... krzywdzi na odległość:)
Chociaż korci mnie myśl: Pierwszy Poszukiwacz jest Srodkowej Krainie blisko obszaru Strażnik, drugi Poszukiwacz tam jeszcze nie może wejść (za mało Siły itd.), stoi na obszarze Strażnik, wyciąga łuk i..... krzywdzi na odległość:)
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
Na kartach np. CENTAURA czy KOSMICZNEGO KOMANDOSA jest wyraźnie napisane, że tylko w Krainie zewnętrznej i środkowej. Nato miast na ŁUKU z JASKINI nie ma takiego zastrzeżenia więc moim zdaniem można go używać w JASKINI czy w PODZIEMIACH. W sumie w moich rozgrywkach PRZEDMIOT ten jest uważany za nieatrakcyjny i jest nieużywany.
Tyle miałem do powiedzenia.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Jaskinia jest strasznie z bugowana.... to tak na marginesie waszych wypowiedzi i teoretycznie za wyznacznik powinno się brać wersję podstawowa itd.HRABIA GENERAŁ LORD pisze:Nato miast na ŁUKU z JASKINI
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski