Sprawozdania z rozgrywek

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Ja grałem w ten sposób, że przesuwało się kartę Pustelnika na ten obszar docelowy, ale nie kładło się z nim Talizmanu tylko gracz w momencie gdy trafił do Pustelnika brał sobie Talizman z kupki. W tej sytuacji zniszczenie karty Pustelnika powodowało tym samym zniszczenie Talizmanu. Nie przypominam sobie by na tej karcie było coś o tym, że w momencie gdy przemieszczasz Pustelnika to kładziesz koło niego kartę Talizmanu. Z kolei na logikę: skoro Talizman ma Pustelnik, to dopóki nikomu go nie wręczy Talizman jest u niego. Tym samym zniszczenie Pustelnika likwiduje Talizman.

Natomiast jeśli chodzi o sytuację po otrzymaniu przez gracza Talizmanu po trafieniu do pustelnika, wtedy Pustelnik spada, bo jest kartą jednorazowego użytku. Tak jak wyżej zostało napisane.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Talizman nie może leżeć z Pustelnikiem bo kłóci się to z zapisem na Karcie - swoją droga mogą być sytuacji gdzie po trafieniu do niego (do lokacji do której został przeniesiony po pierwszym spotkaniu), na stosie ekwipunku nie będzie Talizmanów :mrgreen:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
arai [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1664
Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
Lokalizacja: Wonderland
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: arai »

No a ja na Roga zmarnowałam czar ocalenie i i tak umarł w następnej turze ;< Warto wspomnieć, że umarłam będąc już w wewnętrznej krainie na polu gdzie się gra ze śmiercią w kości. Ale i tak jakbym doszła na koronę to Łukasz miał jeszcze dotyk śmierci, więc tak czy owak by wygrał ;)


"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Opisze jedną z partyjek którą jakiś czas temu rozegrałem na ZunTzu grając w MiM wg Gieferga. Wylosowałem Kenshi i wystartowałem na Wyspie, kumpel(I) wylosował Karatekę a kumpel(II) Błękitnego Templariusza i rozpoczął swoją przygodę na Północnym Lądzie. Od początku rozgrywki Templariusz miał szczęście i korzystając ze swojej specjalnej zdolności dzięki której w Lodowej Katedrze ignorował wyniki negatywne rósł szybko w Siłe a gdy wylosował artefakt Młot Thora Siła + 5 wiadomo było że nikt już mu nie podskoczy miał wtedy 9 pkt Siły. Razem z Karateką próbowaliśmy przypakować na kręgu zewnętrznym ale po wylosowaniu kilku mocniejszych wrogów, on uciekł do Wioski natomiast ja do Miasta. Gdzie miałem trochę szczęścia i znalazłem kilka przedmiotów które spieniężyłem i wygrywając w karczmie podwoiłem złoto - zdecydowałem się na zakup statku, lecz pech się znowu pojawił i złodziejaszek skradł mi całe złoto. Tymczasem Templariusz pakował dalej pkt. Siły i Mocy okupując Katedrę a żadni wrogowie nie mieli z nim szans. Gdy wylosował Arenę dodatkowo kasował Gladiatorów zdobywając złoto. Gdy ja i Karateka powoli wzmacnialiśmy postacie Templariusz przekroczył siłę 20 i wyruszył w rejs na wyspę skarbów po magiczny klucz. Dalej rozgrywka potoczyła się dość szybko Templariusz po zdobyciu klucza śmignął do Wewnętrznej Krainy gdzie dodatkowo czekał na niego pustelnik który podarował mu Talizman i dobił nas czarem rozkaz. Przyznać muszę że Templariusz miał wyjątkowe szczęście i nie losował prawie wcale kart negatywnych. Cała rozgrywka trwała jakieś 8-10 godzin.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Korzystacie z dodatku Korona Władzy? A jeśli tak to co się trafiło na koniec?

Aż nabrałem ochoty na partyjkę, muszę to Zun Tzu rozgryźć :)


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Z kart Korony Władzy wylosował Koronę Władzy. Co do ZunTzu obsługę opisałem http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4006


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Rozpocząłem dzisiaj pierwszą partyjkę na ZunTzu, gracze:

ja - Demonolog
Pretorianstalker - Błękitny Templariusz

Póki co za wiele ciekawego się nie wydarzyło poza tym, że udało mi się szybko dwa razy zginąć (drugą ofiarą śmiertelną był Wilk Morski, który zebrał podczas najazdu orków konkretny wpie**ol tracąc 3 punkty Wytrzymałości) i dopiero trzeci Poszukiwacz - Kanibal zaczął się powolutku rozwijać. Błękitny Templariusz pokrążył trochę po Północnym Lądzie ale szczęście mu średnio sprzyjało, znalazł nawet Przełęcz ale nie zdecydował się ruszać do Lodowego Zamku, a wkrótce potem stwierdził że ma dosyć dalekiej północy i zaokrętował się na statku płynącym do miasta (nawet w Lodowej Katedrze za wiele nie mógł wymodlić), po przybyciu na planszę główną w wyniku kilku nieszczęśliwych zdarzeń jego WT spadło do 1 i jest teraz na granicy śmierci. Tymczasem Kanibal połaził trochę po wiosce, zeżarł wioskowego głupka, a także Strażnika, który przyłączył się doń w gospodzie, a na koniec wszedł w posiadanie Kwiatu Paproci i chwilę potem znalazł podwojony skarb (10mz).

C.D.N.

I tu jedna uwaga - poruszanie się na Północnym Lądzie jest normalnie na k6, nie k3 ale jest z tym związany błąd, wyjaśnienie którego dam w wątku o tym dodatku.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Część 2

Sytuacja zaczęła się rozwijać - Templariusz, którego patrol odesłał z powrotem na północny ląd znalazł Rogi Odyna ale był za słaby by się dostać do Lodowego Zamku, poza tym w kryjówce zbójców obrabowano go z całego złota i nie miał też szczęścia do kobiet, Księżniczka Wikingów kilkukrotnie go obiła zamiast się do niego przyłączyć, a rozpustnej wiedźmy nie udało się zaspokoić, trafił jednak wkrótce potem na Mistrza Miecza, Mędrca i Arenę i zaczął szybko pakować wykorzystując te karty i Lodową Katedrę - teraz był już w stanie podołać wspinaczce do Lodowego Zamku. W tym czasie Kanibal skorzystał z pomocy Instruktora by się trochę podszkolić i wymordował sporą ilość smoków i innego badziewia, zdobył także kilka magicznych przedmiotów, wyprawił się również na Wyspę skąd wrócił z mieczem Szoguna i gdyby nie przeraźliwie niski poziom Mocy mógłby już powoli myśleć o Koronie Władzy. Każdy z Poszukiwaczy zdobył też po jednym potężnym przedmiocie Magicznym - Templariusz Pierścień Czasu, a Kanibal Starą Lampę. Tajemne Wrota wciąż jednak pozostawały zamknięte...

C.D.N.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

I trudno żebyś wiedział skoro masz zerowe pojęcie o moim projekcie. Relacje z gier w niego są pisane z myślą o ludziach, którzy w niego grają. Idź więc sobie lepiej jakąś ligę zorganizuj czy coś i nie marudź. Ja się właśnie zabrałem za granie, pitolenia o niczym mam dosyć.

[ Komentarz dodany przez: Nemomon: Sro Maj 23, 2012 4:15 pm ]
xD


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Misiek pisze:Może print screen z takich rozgrywek umieścisz z opisem
Gieferg pisze:I trudno żebyś wiedział skoro masz zerowe pojęcie o moim projekcie. Relacje z gier w niego są pisane z myślą o ludziach, którzy w niego grają.
Czyli nie będzie screenów? Ja też mam zerowe pojęcie o tym projekcie, ale tak sobie myślę, że skoro już są tutaj te opisy to jeden, czy dwa screeny by nie zaszkodziły, bo miałby to wtedy walor popularyzatorski. Dzięki temu po porostu by świadomość społeczna na temat tego projektu wzrosła :).


Pereant qui ante nos nostra dixerunt
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

1) drugi link w moim podpisie
2)
3) jak chcesz potestować online to zajrzyj do działu o ZunTzu
4) jak chcesz wydrukować to zajrzyj na stronę Valdiego

To nie jest odpowiedni temat by od podstaw wszystko w nim wyjaśniać.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Battonsson - swoją drogą to projekt był na tym forum omawiany od 2006 roku, chyba niezbyt dokładnie śledzisz forum :P
Ostatnio zmieniony środa 23 maja 2012, 19:45 przez Gieferg, łącznie zmieniany 1 raz.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Nie no ale prawda jest taka, że akurat z SunTzu można by zrobić klika screenów na poparcie opisu. To mogłoby być ciekawe urozmaicenie sprawozdania.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Battonsson - swoją drogą to projekt był na tym forum omawiany od 2006 roku, chyba niezbyt dokładnie śledzisz forum :P
Może i niezbyt dokładnie :). Poza tym ja tu jestem od marca 2011, tak więc pewnie przegapiłem inauguracje, wmurowanie kamienia węgielnego, itp. :)

W każdym razie dzięki za 4 punkty powyżej, teraz będę widział od czego zacząć.


Pereant qui ante nos nostra dixerunt
Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Gieferg pisze:Auć, wydawało mi się, że na kogoś o takim nicku natykałem się już od lat, ale widać to było na jakimś innym forum.
Masz rację. To było na forum KMF :).


Pereant qui ante nos nostra dixerunt
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Epickiej partyjki część III

Gdy Templariusz zbliżał się do Lodowego Zamku, Kanibal wykorzystał moc Starej Lampy by odebrać mu Rogi Odyna i uniemożliwić tym samym pewne uzyskanie maksymalnej nagrody (czyli automatycznych 6 na kostkach wskazujących o ile miałby powiększyć swą Siłę i Moc), Templariusz wykorzystał jednak Weryfikację dzięki czemu Moc i tak rozwinął o 6 punktów. Następnie odwiedził władcę Wikingów, a że towarzyszyła mu tegoż władcy córka uzyskał od niego darmowy drakkar z pełną załogą. W porcie napotkał Poszukiwacza, który za Talizman zaproponował mu mapę Wyspy Skarbów znacznie ułatwiającą odnalezienie Magicznego Klucza do Tajemnych Wrót, postanowił więc wrócić na planszę główną by tenże Talizman zdobyć.

Tymczasem Kanibal padł ofiarą porwania, trafił do Wiru w Kosmicznej Otchłani, skąd nieszczęsliwie spadł na Równiny Grozy za zamknięte Tajemne Wrota. Zaraził się zgnilizną od pana rozkładu, następnie został obity przez Władcę umarłych i na ostatnie chwile swego życia udało mu się zostać wysłannikiem Piekieł, niestety w chwilę później Pan rozkładu z nim skończył. Tragicznie zmarłego Kanibala zastąpił gnoll, który z początku tułał się bez celu po planszy głównej zjadając od czasu do czasu swych włąsnych przyjaciół (wśród których znalazł się także napotkany w Wiosce wiedźmin, któremu przed zjedzeniem przez gnolla dane było stoczyć zwycięski i długi bo czterorundowy pojedynek ze strzygą :))

Gdy na planszę główną przybył mega-przepakowany Templariusz, który jednym palcem rozkładał każdego przeciwnika Gnoll zaszył się w jaskini, gdzie znalazł Magiczną Kuszę, oraz szkołę wojowników, w której spędził 25 tur i wydał całe swoje oszczędności tym samym podbijając poziom swej Siły do 13.

Templariusz tymczasem zdobył Talizman, wymienił go na mapę, w mieście zamienił statek na lepszy i wypłynął w kierunku Wyspy Skarbów, niestety pechowo trafił na trwający dwie tury silny sztorm, któy zmusił go do zawinięcia na Wyspę celem dokonania napraw statku i uzupełnienia załogi, wkrótce potem wznowił swoją wyprawę i w chwili zakończenia tej części rogrywki jego Galeas znajduje się już nieopodal Wyspy Skarbów podczas gdy przypakowany już nieco gnoll tuła się po Jaskini nie mogąc znaleźć wyjścia ze względu na pechowo umiejscowiony sarkofag.

C.D.N.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Część IV

Templariusz bez problemu znalazł Magiczny Klucz, a podczas rejsu powrotnego nie spotkała go żadna niebezpieczna przygoda. Otworzył Tajemne Wrota, ale nie miał Talizmanu, więc Gnoll postanowił skorzystać z okazji i przedrzeć się do Korony Władzy. Niestety zbyt niska Moc mu to skutecznie uniemożliwiła, musiał się wycofać, podczas gdy przepakowany Templariusz, który w międzyczasie zaopatrzył się w Talizman przebył całą Wewnętrzną Krainę bez trudu (za pomocą Pierścienia Czasu unikając co gorszych kart PP). Na Koronie Władzy czekał na niego Władca Demonów, który jednak nie stanowił dla niego najmniejszego nawet wyzwania, tak więc po jego pokonaniu Templariusz zwyciężył.

Podczas tej rozgrywki odwiedzone zostały wszystkie plansze poza Wyspą Gadów, z tym, że WKO tylko przez krótką chwilę (porwanie/Wir), wykonane zostały questy główne Wyspy, Morza i Północnego Lądu.

I kolejna partyjka: (05.06.2012)



PART 1

GRACZE:

Chaos - Krasnolud / Łowca Demonów
Gieferg - Nomad / Odkrywca / Shugenja

Nomad jest dośc upierdliwą postacią ze względu na jego związane z koniem zdolności, dość szybko utępił nieszczęsnego krasnoluda, wysyłając go do piachu, po czym skierował swe kroki do miasta by wymienić smocze łzy czy coś w tym rodzaju na 5 mz. Niestety tam padł ofiarą zarazy i czającego się za rogiem apasza. Krasnoluda zastąpił Łowca Demonów, który zaczął się powoli przypakowywać na Wyspie, gdzie udało mu się zaopatrzyć w niezły zestaw przedmiotów i ulepszyć swój miecz (a potem zdobył dodatkowo Miecz Krwi). Z kolei nomada zastąpił Odkrywca, który postanowił zacząć rozgrywkę od pozwiedzania morza i to niestety się na nim zemściło, skały, sztormy i morskie potwory pozbawiły go najpierw karaweli, a potem również tratwy i nieszęśnik utonął będąc już całkiem blisko brzegu Wyspy.

Shugenja zajęła jego miejsce i cała akcja skupiła się na Wyspie, jednak przez jakiś czas nie zanosiło się na jakąś zaciekłą konfrontację między obydwojgiem Wyspiarzy. Łowca Demonów będąc już trochę rozwinięty, zdobył przewagę.

C.D.N.


Równolegle jeszcze inna partyjka (07.06; 09,06.2012)

GRACZE:

Gieferg - Żołnierz / Astropata
Pretorianstalker - Barbarzyńca / Samuraj

Żołnierz zaczął bardzo pechowo, najpierw sprzedał swój ekwipunek Mistrzowi złodziei licząc na to że i tak zaraz go odzyska, chwilę potem pogryzły go psy, potem trafił na swego pijanego kolegę, a gdy go obił, oczywiście okazało się, że za rogiem czaił się patrol kolegów obitego. W Ciemnicy oczywiście potwierdzono, że jest winny, a gdy z niej nawiał z Listem Gończym zaraz trafił na Osiłka który mu przetrącił kark i na tym się wyprawa dzielnego żołnierza po KW zakończyła.

Z kolei Barbarzyńca, który szwendał się po krainach Zewnętrznej i Środkowej okazał się nie mniej pechowy. Na jakiego wroga by nie trafił, zawsze przegrywał walkę, czy to z Szalonym Wojownikiem, czy to z Rzygaczem, czy to ze Smokiem, jednym, drugim, trzecim..., bo na planszę wylazło ich całe stado. Barbarzyńca zaopatrzył się w Magiczną Różdźkę, Maczugę, spotkał Dziewicę, a potem Książę Smoków go zeżarł.

Astropata, który zastąpił Żołnierza przebył otchłań bez trudu, jemu z kolei szczęśćie w walkach sprzyjało, dawał radę nawet silniejszym przeciwnikom, w tym Mrocznemu Rycerzowi terroryzującemu wioskę, Wyvernowi, a nawet ze smokiem zremisował. Z Otchłani wyniósł Pancerz Bojowy, Pole Siłowe i Symbiota. Dokupił muła na targowisku i powoli eksplorował krainę zewnętrzną gdy tymczasem na miejsce poległego barbarzyńcy zjawił się samuraj. W Wiosce reketer zaczął terroryzować znachora, aż w końcu pożar strawił dom nieszczęśnika. Licznie zalegające na planszy smoki zasnęły, a samuraj zajął się ich mordowaniem, w czym pomógł mu smoczek i założona na jednego ze smoków magiczna uprząż. Tłukąc kolejne smoki szybko podwoił swój początkowy poziom Siły, podczas gdy Astropata zgromadził spory zestaw przydatnych przedmiotów (w tym zatrute strzały, magiczny pas i wiele innych) zwiedzał również tereny pustynne, na których ogłoszono świętą wojnę tylko po to by w kolejnej turze zawrzeć pokój, a następnie wybudowano Wielki Mur, który znacznie utrudnił eksplorację Krainy Środkowej. Symbiot okazał się wilkołakiem i został zabity, Pancerz Bojowy i znalezione w wiosce Kije samobije, które wyciągnęły astropatę z niejednej opresji wsiąkły w ruchome piaski, w końcu Astropata trafił na trąbę powietrzną, która pozbawiła go wszystkiego co miał poza magicznym pasem. Wkrótce potem udało mu się walcząc na Moc odebrać Samurajowi magiczną uprząż.

C.D.N.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

widać Gieferg, że się rozchulałeś na ZunTzu :) Opisz swoje wrażenia z rozgrywki na samej platformie ZunTzu, bo akurat w Twoje marudzenie jestem w stanie uwierzyć :) Koło piątku będę miał czas to sobie odpalę to cudo i mam nadzieję, że uda mi się nakłonić Cię do rozgrywki ;)


Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Mam dwie partyjki w toku, mają priorytet przed nowymi grami, no chyba że będę miał czas grać, a nie będzie z kim, albo jak choć jedną z nich skończę. Tak czy inaczej pewnie w końcu pogramy.

Dzisiaj kontynuowałem partyjkę z Chaosem i dołączył Pretorianstalker. Na Zun Tzu gra się bardzo fajnie, jedynie problematyczne bywa podglądanie kart i inne operacje na "ręce", największym problemem jest jednak to, że oparte to jest na retuszach Wrewa, które są pełne błędów i "poprawek", w dzisiejszej rozgrywce wylazły takie: Minotaur ma S-4 M-3, a Gryfon jest walczącym na Moc nieznajomym #-o

PART 2 [20.06] (kontynuacja partyjki z 5 czerwca)

GRACZE:

Chaos - Łowca Demonów / Rusałka
Gieferg - Shugenja / Zawadiaka
Pretorianstalker - Minotaur -> Smokobójca

Shugenja i Łowca Demonów przez jakiś czas pałętali się po Wyspie, tymczasem na planszy głównej pojawił się nowy Poszukiwacz - Minotaur, który rozpoczął swą wędrówkę od wykonania questu Smokobójcy. Zabiwszy księcia smoków udał się z nim do wioski gdzie otrzymał profesję Smokobójcy. Tymczasem Wyspiarze opuścili swe rodzinne strony i skierowali się na planszę główną. Tam ich losy nie potoczyły się jednak zbyt wesoło. Shugenja zakończyła swój żywot w lesie, z pomocą tamtejszego rozbójnika, Smokobójca pozbierał jej majątek, wśród którego znajdował się przyniesiony z Wyspy łuk. Z pomocą tegoż łuku rozprawił się z Łowcą Demonów stając się jedynym rozwiniętym Poszukiwaczem w rozgrywce pomimo tego, że dołączył do niej jako ostatni. Zabitych Wyspiarzy zastąpili Zawadiaka i Rusałka, która przytopiła nieco Zawadiakę, sama z kolei inkasując strzałę w plecy od Smokobójcy. Cała trójka wciąż znajdowała się w Krainie Zewnętrznej.

C.D.N.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

"Mała mim" z giermkami; 23.06.2012 Malbork - dwie i pół godziny
Maniek:
Rzezimieszek S3 M3 zabiera Czary, dodaje 1 u czarodziejki w mieście i czarownicy, 1 Czar na starcie
Kosmiczny Komandos ma pancerz bojowy (S+2) i strzela do 3 pól
Ja:
Ciemny Elf S3 M4 zabiera punkty i wysysa Przyjaciół, 1 Czar na starcie
Kosmiczny Wojownik ma piłomiecz (S+2) i apteczkę oraz rzuca 2K6 z wyborem w walce

Siła była równa, Poszukiwacze raczej też więc myślałem, że sobie pogramy spokojnie – błąd.
W ciągu pierwszych 4 tur Maniek zobył 2S i zaczął strzelać żeby zabić. Wywaliłem go do Kosmicznej Otchłani Czarem Barama Nadprzestrzenna bo 2 rzuty w walce dawały mi tylko względne; bezpieczeństwo. Wrócił po ok 8 turach ze skoczkiem i następnym punktem Siły i jak się domyślacie; znowu zaczął strzelać. Zrobiło sie naprawdę króciutko i nie zmienił tego nawet najemnik (i tak złota niestarczało mi na leczenie; zamieniłem w mieście nawet Koronę Salomona !). Dostałem magicznego pomocnika i ze 3 minuty zastanawiałem sie czy go brać (zabiera -1W). Wziąłem i po wyssaniu księcia z najemnikiem odwaliłem kitę (siła Mańka w walce na tę wiekopomną chwile = 11). Wyobrażcie sobie moje ździwienie i rozpacz kiedy z 60-u Poszukiwaczy wylosowałem ...
Ciemnego Elfa z Kosmicznym Wojownikiem !!!
Gwardia umiera, ale się nie poddaje ! No to gramy; w pierwszym ruchu Maniek podnosi moje fanty (oprócz magicznego pomocnika także pierścień +1 S i M) i mówi "teraz brakuje mi tylko różdżki". A ja ruszam się i podnoszę kartę Przygód, a tu ... ?
Różdżka
Niby dobrze (2 Czary zawsze) a niedobrze (killer z pomocnikiem na karku). Biorę i w nogi do Kosmiczmnej Otchłani. Wtedy Maniek spotyka wilkołaka, rzuca 1K6 za wszystkich przyjaciół aby sprawdzić który sie zamieni (najwyższy wynik rzutu) i atakując właściciela zginie (bo Siła Mańka urosła do 14); walnął "6"; za pomocnika czym niezmiernie mnie ucieszył. Niestety powtórzył "6" przy duszkach gwiezdnych ! Rzuca raz jeszcze: "5" za pomocnika dobrze bo dużo, ale i za duszki "5" (... urwamać !!) Rzuca ponownie a tu "6" za pomocnika i "6" za duszki (mówię "chcesz mnie wykończyć to wybierz coś bardziej humanitarnego !"). No to on rzuca: "1" za pomocnika z "1" za duszki !!!!! Myślałem że WYKITUJĘ (załącznik)
Maniek się zlitował, rzucił i padły duszki. Wróciłem z KO z platformą antygrawitacyjną, pancerzem bojowym i Siłą 8 prosto w objęcia stęsknionego Mańka nie miał nic do noszenia i rozsypywał fanty gdzie popadło (maczuga i laska władzy). Znalazłem pierścień do zabierania przedmiotów (zabiera przedmioty zamiast ataku przy 4,5 lub 6) i dalej uciekam nie za długo niestety. Maniek dopadł mnie i bezwzględnie ograbił z różdżki. Miał pomocnika (teraz już wiem dlaczego jest "magiczny") i uśmiech dookoła czyżby początek końca ? Nic z tych rzeczy, po dwóch turach trafiam na jego pole i pierścieniem (chyba "Władzy") odbieram ródżkę. Zaraz znajduję konia i sruuu - w nogi.
Maniek nie chcąc ryzykować kolejnych spotkań z moim pierścieniem (dziabnąłem mu jeszcze konia i wóź) idzie na Koronę. Zabieram mu "Masmeryzmem" pomocnika ale on wygrywa 2 razy ze śmiercią (raz planszową, raz Czar "Hazard") i kiedy jest na polu wilkołaka ...
Zabieram mu jedyny talizman "Zawładnięciem" numer prosty i jakże skuteczny ! Zanim wrócił, znalazłem ródżkę cośtam magii (3 Czary) z "Przypadkiem" a u siebie, pomocnikiem, dobrałem "Weryfikację"... potem był juz tylko smutek i zgrzytanie zębów zakończone krótkim kwikiem.

KONIEC

PS. Pominąłem kawałki ze specyficznymi dla dodatku Kartami aby nie wkwiać Szanownego Czytelnika - ponieważ opis przez to traci na dynamice zrobiłem to ostatni raz ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Kontynuacja partyjki z 07.06; 09,06.2012

GRACZE:

Gieferg - Astropata
Pretorianstalker - Samuraj --> Demon Zła / Krasnolud

Samurajowi udało się zdobyć przewagę, odebrał Astropacie częśc magicznych przedmiotów, w tym swą Magiczną Uprząż, zaczął gromadzić spore ilości złota, rozwijał Siłę, aż tu nagle jak coś nie pierdyknie... i porwało go ufo. W Wirze niestety powtórzyła się historia z ostatniej partyjki - wyrzucił 5 i wylądował za zamkniętymi Tajemnymi Wrotami. Pech chciał, że dwie tury wcześniej sprzedał w Wiosce swój Talizman przybyszowi za 6 mz czym pogrzebał swoje szanse na zwycięskie przebrnięcie przez PP, które byłoby możliwe ze względu na posiadany kasujący wszelkie demony Krzyż, oraz wysoką Siłę i dodatkowo pakujących go przyjaciół. W Kopalni na wylosowanej Równinie Czaszek natrafił na Pana Rozkładu, któremu jakimś cudem jeszcze się wyrwał po to tylko by wpaśc prosto na Arcydiabła który go zmienił w bliskiego już śmierci Demona Zła. Chwilę później kolekcjoner widząc, że nie dostanie od niego interesujących go magicznych przedmiotów, które demon zła stracił przy swej przemianie wyteleportował go do Krainy Środkowej, niestety ratunek ten przyszedł za późno, Demon zła był zarażony przez Pana Rozkłądu, (Siła mu leciała w dół) i zdążył już stracić wszystko co zgromadził od początku rozgrywki. Udał się teraz do wioski, gdzie Astropata od jakiegoś czasu brał udział we wszystkich możliwych imprezach od pochodu biczowników przez postrzyżyny i wesele, po karczemne wielkie picie, (to ostatnie pod postacią ropuchy, wynik działania rzuconego przez samuraja przypadku), ale pech chciał, że akurat trafił się najazd orków, które nieszczęsnego demona zła utłukły. W wyścigu po Koronę Władzy zastąpił go Krasnolud.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Burjaufojad pisze:Ja:
Ciemny Elf S3 M4 zabiera punkty i wysysa Przyjaciół, 1 Czar na starcie
Kosmiczny Wojownik ma piłomiecz (S+2) i apteczkę oraz rzuca 2K6 z wyborem w walce
Burjaufojad pisze:Wziąłem i po wyssaniu księcia z najemnikiem odwaliłem kitę (siła Mańka w walce na tę wiekopomną chwile = 11). Wyobrażcie sobie moje ździwienie i rozpacz kiedy z 60-u Poszukiwaczy wylosowałem ...
Ciemnego Elfa z Kosmicznym Wojownikiem !!!
Gwardia umiera, ale się nie poddaje !
Ta część zasługuje na zacytowanie :mrgreen:


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

„ Mała mim” 29.06.2012 Warszawa – dwie godziny
Jaro:
Demon zła: S2 M4, zabiera 2W jak wygra walkę wręcz, rozprasza rzucone na siebie Czary przy 1-4, atak psychiczny
Centaur: S3 M3, dodaje 1 lub 2 do ruchu, strzela z łuku do 3 pól
Burjaufojad:
Wojownik z Zaświatów: S2 M5, może być atakowany tylko mocą
Nieistotny
EvilMonkey:
Kobold: S2 M4, dwa Czary na początku
Nieistotny

Ponieważ minęło juz nieco czasu nie pamiętam szczegółów ale gra była zaiste jaskrawa !!!

Zestaw Jara to prawdziwa „maszyna śmierci” (nie dość, że strzela to – jak stanie i wygra – zabiera 2W), Evil mądrze ucieka do Środkowej a ja – z jednym punktem mocy przewagi – zostałem. Jaro, dodając do ruchu, szybciutko podniósł M i musiałem dawać nogę do Otchłani. Wyszedłem całkiem podrasowany i padłem. W międzyczasie Jaro taktownie „niezabijał” Evila. Losuję z trzech i mam Kosmicznego Pirata z nieistotnym. O dziwo, szybko podniosłem S (2 fanty z KO + najemnik) i kiedy wyszedłem nieżle dokopałem Jarowi (jego W spadło do 2, co w Środkowej i przy braku złota daje szansę na zgon nawet przy jego dodawaniu do ruchu) \:D/
Następująca sytuacja: stoję na runach przy przepaści i jaskini czarownika a Jaro na Świątyni, mój ruch a mam skoczka, konia i wóz oraz Dżina z Czarem „Ugięcie Losu” (autorski Czar – rzucam 3 razu i wybieram wynik) i myślę, że zachowam Czar na OSTATNIĄ WALKĘ z Jarem a skoczek pozwoli mi stanąć i skopać go „bezczarowo” (złotem nie ociekałem a musiałem opłacać najemnika w każdej walce). To był błąd – rzuciłem za mało i niedojeżdżając do Świątyni pojechałem w drugą stronę, Jaro rzucił dużo, dodał 2 do ruchu, stanął na mnie i atakuje na MOC !!! zabrał mi skoczka i sytuacja się odwróciła (powinieniem rzucić Czar z Dżina, walnąć go w Świątyni i on musiałby się wystawić w swoim ruchu na mój atak ze skoczkiem i koniem i wozem) #-o
Tymczasem, wykonuję genialny plan oderwania się od Jara (który już dodaje 3 do ruchu) – wyjeżdzam do Zewnętrznej, on za mną a ja wracam do Środkowej miał S6 a ja z najemnikiem 10. Miałbym spokój ale rzucam 2 w Świątyni i schodzę !!!!
Losuję Szamana (przeklina Poszukiwaczy zmuszając ich do wycieczki na cmentarz lub do kaplicy) z nieistotnym i gorąco zachęcam Evila do kontynuacji bo był zszedł 2 razy w tzw międzyczasie. Evil ma Wampira (2 Czary na początku). Żyjemy TYLKO dzięki uprzymości Jara (może zabić w 2 walkach a dodaje 3 do ruchu) !!!! Ale „GWARDIA UMIERA ALE SIĘ NIE PODDAJE !”
Evil przez Rozpadlinę (autorska karta Przygód: miejsce przez które wpadasz do krypty w Podziemiach) dostaje się do Skarbca prawie nieciągnąc zabójczych kart – Podziemia w „małej mim” mogą zabić każdego Poszukiwacza o świeżym niewspominając. I tu dygresja: Evil w czasie jednego wieczoru (4 partie) trzy razy był w Skarbcu i trzy razy rzucił „6” – uwaga na gościa ! To była ostatnia gra wieczoru i trzecia wizyta Evila w Skarbcu. Wyciągnął Koronę Władzy. Wyobrażcie sobie, że w pierwszym odruchu chciał walić we mnie - ledwożywego szamanika a nie w TOTALNIEDOMINUJĄCEGO demona Jara !
W „małej mim” Korona podległa małej modyfikacji. Klasyczne 4-6 i -1W dowolnemu Poszukiwaczowi nie wystarcza do ubicia np. Centaura, gdyż z powodzeniem może leczyć się w mieście,kaplicy czy wiosce. Zmieniliśmy działanie KW i rzucamy 1k6: przy 1: -1w dla rzucającego, przy 2-3: nic się nie dzieje, 4: -1W, 5: -2W, 6: -3W dla Poszukiwacza który jest celem rzucającego.
Po namyśle, Evil rzuca w Jara i zabiera mu -1W („4”) sprowadzając go do 2W. Jadę ja i PRZEKLINAM Jara a więc w swoim ruchu nie może jechać do miasta (aby się wyleczyć) tylko MUSI jechać na cmentarz. Evil rzuca 3 (no effect) ale wyciąga Weryfikację i zabija Jara „na śmierć”. Myśli, że wygrał bo został mu już tylko golutki szaman ale gra się dopiero zaczyna !!!
Zapomniałem dodać, że Wampir dotarł na Koronę z 2W i bez talizmana. Ponieważ nie może z niej zejść (po co miałby to robić ?) MUSI rzucać Czar Rozkaz. Po zejściu Jara, przez miasto wchodzę do Otchłani (!!). Wampir musi rzucać Rozkaz a przy „1” sam traci -1W, ponieważ w otchłani nie działają czary mój szamanik jest bezpieczny jak na izbie wytrzeżwień !!. Dodatkowo znajduję pas podprzestrzenny i blokuję się w otchłani o pętlę czasową. Wszystko byłoby cacy ale: pierwszą „1” Evil rzucił za 25 razem !!!!!!! ](*,) a ja w następnym ruchu wyciągam wirusa z nadprzestrzeni i przegrywam (w konsekwencji będę tracił -1W na turę aż do opuszczenia otchłani – gdzie czeka Evil z Rozkazem) ](*,) ](*,) ](*,) . Wywalam pas i kieruję się do wyjścia. Dzieki przodkom, na turę przed moim wyjściem z otchłani Evil rzuca drugą „1” i ginie :mrgreen:
KONIEC


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Niezła bzdura wam wyszła z tą modyfikacją KW (nie wiem też czemu niby musiał rzucać Rozkaz skoro nie było na kogo). A co do "blokowania" się w pętli czasu - przyjęliśmy zasadę, że nigdy i w żaden sposób nie można z własnego wyboru wejść na ten obszar, tylko i wyłącznie w wyniku normalnego wylosowania ścieżki do niego prowadzącej.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

Gieferg,
Gieferg pisze:(nie wiem też czemu niby musiał rzucać Rozkaz skoro nie było na kogo).
stricte instrukcja: "Poszukiwacz musi rzucać".
Poza tym :
- rośnie wartość talizmanu (bo daje możliwość wyjścia z Korony "na jakiś czas"
- kilka innych zakończeń też niesie negatywne (dla "koronowanego") konsektwencje (np. Król Smoków + "1")
Gieferg pisze:przyjęliśmy zasadę, że nigdy i w żaden sposób nie można z własnego wyboru wejść na ten obszar, tylko i wyłącznie w wyniku normalnego wylosowania ścieżki do niego prowadzącej
sami ograbiacie się z elementów strategii. Podstawowym powodem włączenia WKO do "małej mim" jest możliwość "chowania się" przed czarownikami i Koroną (Siłą Herkulesa i Królem Smoków). Zwróć uwagę, że plansza WKO jest zrobiona w sposób, który "zablokuje" w niej Poszukiwacza, który wchodzi tam z pasem podprzestrzennym (o ile nie walnie "1" w Obcej Cywilizacji).
Piękna jest możliwość gry przeciwko Koronie - "Już wchodził na ganek, juz witał się z gąską ..." aż tu nagle jadowity plan ratunkowy ! To są emocje kiedy rysiu wali po ludziach co turę rozkazem a ty próbujesz "zawinąć się" do WKO !!!
Jeżeli nie, to po co zakończenia ? może lepiej: wejście na Koronę = Wygrana ?

W "małej mim" Istnieją co najmniej trzy sposoby "wywalenia" Astropaty lub gościa w pasem z pętli ale wtedy musisz WYŚĆ z Korony, ryzykując, że ktoś cię tam zastąpi ...


Wasz Niedozajebicia
ODPOWIEDZ