Ulubiony Dodatek ?
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
To ja też powiem - do Miasta (grając bez Morza) nie ma po co chodzić - ino po Szeryfa dla dodatkowych 2 punktów Siły i po Arcymaga Może jeszcze Wymiana Towarów brzmi kusząco, ale przekpywanie stosu niekoniecznie fajnych kart w celu znalezienia tej jednej jedynej to raczej pomyłka A Gieferg uatrakcyjnił to zadupie dodatkiem Morze i dobrze:)
Ostatnio zmieniony czwartek 13 sie 2009, 20:23 przez Rogo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja nawet nie mam Talismana.
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- rinaldo
-
- Posty: 93
- Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Cóż, z dodatkami oficjalnymi jest ten problem, że jak spojrzeć na koncepcję, to wszystko jest super, a konkretna grywalność szwankuje. I tak mamy planszę główną, dodatkowo utrudnioną przez Smoki, miasto - w którym można się schronić, jak ktoś jest zbyt słaby, niebezpieczeństwa są odpowiednio mniejsze i można się wzmocnić, ale dość powoli, kosmiczną otchłań, gdzie wyzwania i nagrody są znacznie większe (podobnie całkowicie już niezbalansowaną Jaskinię) i Podziemia, które mogą pozwolić komuś słabszemu wyprzedzić silniejszego i dostać się na koronę władzy przed przeciwnikiem.
I teraz - jako jedyny chyba w pełni swoją rolę z dodatków, odgrywa WKO. Miasto szwankuje, bo tych możliwości w nim niewiele. Z kolei Podziemia - przechodzi się je bardzo szybko, zagrożenia w sumie nie są jakieś przesadne, a końcówka jest całkowicie losowa - przed Smokami zdarzało się, że fartem można było skończyć grę naprawdę w parę-kilkanaście tur, z kolei dla bardziej podpakowanego szansa na końcu była zbyt małą, żeby był sens z niej skorzystać, lepiej było iść przez Wewnętrzną Krainę. (ten problem został lepiej rozwiązany w MM, gdzie przejście Labiryntu Magów pozwala powstrzymać nawet bardzo silną postać na Kamiennym Moście.
I teraz - jako jedyny chyba w pełni swoją rolę z dodatków, odgrywa WKO. Miasto szwankuje, bo tych możliwości w nim niewiele. Z kolei Podziemia - przechodzi się je bardzo szybko, zagrożenia w sumie nie są jakieś przesadne, a końcówka jest całkowicie losowa - przed Smokami zdarzało się, że fartem można było skończyć grę naprawdę w parę-kilkanaście tur, z kolei dla bardziej podpakowanego szansa na końcu była zbyt małą, żeby był sens z niej skorzystać, lepiej było iść przez Wewnętrzną Krainę. (ten problem został lepiej rozwiązany w MM, gdzie przejście Labiryntu Magów pozwala powstrzymać nawet bardzo silną postać na Kamiennym Moście.
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć: