Ulubiony Dodatek ?
- Staszek27
-
- Posty: 47
- Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 17:27
- Lokalizacja: Nowa Huta
- Płeć:
Ulubiony dodatek
Miasto rzeczywiście jest ciekawe, ale Jaskinia też jest git. Zwłaszcza na samym gry, jest dosyć hm... interesująco, zwłaszcza jak gram z nowicjuszami (oh ja złośliwy...). "Tak, tak wchodź do Jaskinii", po paru minutach "Oj zapomniałem Ci powiedzieć, że Jaskinia jest dosyć trudna, a ty masz tylko jedno życie... o nie masz już żadnego, już podaję karty postaci, wylosuj sobie nową... "
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
Hmmm trudny wybór...jedna sprawa to dodatek ulubiony, druga, najlepszy tzn. jak dla mnie najwięcej wnoszący do gry, najbardziej z grą zintegrowany. Najbardziej lubie dodatek Jaskinia, jako osobną planszę, jak tam wchodzę to przechodza mnie miłe ciarki po plecach, czy wyjde stamtąd żywy, ile zyskam co strace (polecam opisy komnat wykonane przez Lucasa, są na jego stronce, o niebo lepsze od orginału). Jednak zgrzytem Jaskini są nowi poszukiwacze, są znacznie potężniejsi od swoich wcześniejszych "kumpli", tak samo niektóre przygody jak "ciężka zbroja", "legionista" bez nich świat byłby lepszy
Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.)
Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł.
A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)
Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.)
Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł.
A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)
wisnia
- Krist Algar
-
- Posty: 8
- Rejestracja: środa 19 lip 2006, 12:28
- Lokalizacja: Z tamtąd
- Płeć:
Ja zagłosowałem na oczywiście Miasto! Powody podali inni, nie ma sensu powtarzać Chociaż Kosmiczna Otchłań tez jest niezła, jeno trzeba grać bez kosmicznych Posszukiwaczy(tylko astropata może zostać ) Wtedy Otchłań nie burzy klimatu, tylko jest od niego miłą odskocznią.
PS. mój pierwszy post! Pozdro dla wszystkich :!:
PS. mój pierwszy post! Pozdro dla wszystkich :!:
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Kieydś najbardziej lubilem miasto, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że niewiele mozna w nim osiągnąć poza nową profesją, która niekoniecznie jest czyms pożądanym.
Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań.
Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie.
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję
Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań.
Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie.
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Hmm? W otchłani nie działa czar rozkaz? Nie żębym się czepiał ale może zapomniałem o tej zasadzieOtchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję Wink
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
No z tego co wiem to nie można rzucać żadnych czarów na poszukiwaczy w otchłani, a chyba nigdzie nie napisali, że rozkaz to wyjątek
Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie.
(może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa )
Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie.
(może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa )
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Hmm... ale jaja Faktycznie czar rozkaz nie dosięgnie poszukiwacza w Otchłani Jakoś nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo chyba nigdy mi się nie zdażyło żeby ktoś był w otchłani kiedy któryś z graczy dotarł do korony władzy :roll: Jednak po otchłani nie da się łazić w kółko jak na głównej więc kiedyś wyjdzie a wtedy cap go 8)
To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.
W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył
To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.
W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Astropata może chodzić po Otchłani ile mu się podoba Może się napokować tak, że czar rozkaz to najwyżej go połaskota po tyłku Wróci i skopie tyłek gościowi na koronie.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Stopek
-
- Posty: 8
- Rejestracja: niedziela 03 wrz 2006, 17:53
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Witam!
Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny Dla mnie najlepszym dodatkiem jest Miasto. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce
Pozdrawiam
Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny Dla mnie najlepszym dodatkiem jest Miasto. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce
Pozdrawiam
Fajnie jest mieć hobby
- chmiel
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 05 wrz 2006, 17:19
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 35
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Miasto na dłuższą metę nudzi i jest tam tylko kilka rzeczy po które warto pójść. Ostatnio prawie tam nie bywam
Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Jaskinia jest po prostu maksymalnie skopana, ma źle wyważonych poszukwiaczy, karty z masą błędów, a i na jej planszę praktycznie nigdy nie chce mi się wchodzić.
W Kosmicznej Otchłani ten dodatek daje spore możliwości rozwoju, jest trochę silnych i uzytecznych przedmiotów (hełm psioniczny, energotopór, piłomiecz, energorękawica, platforma, pancerz bojowy) i zasadniczo jedyną jego wadą dla niektórych (bo nie dla mnie) jest to że odbiega klimatem od reszty. Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Jaskinia jest po prostu maksymalnie skopana, ma źle wyważonych poszukwiaczy, karty z masą błędów, a i na jej planszę praktycznie nigdy nie chce mi się wchodzić.
W Kosmicznej Otchłani ten dodatek daje spore możliwości rozwoju, jest trochę silnych i uzytecznych przedmiotów (hełm psioniczny, energotopór, piłomiecz, energorękawica, platforma, pancerz bojowy) i zasadniczo jedyną jego wadą dla niektórych (bo nie dla mnie) jest to że odbiega klimatem od reszty. Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
No nie wiem. Jak tam wejdziesz na początku rozgrywki to wcale nie jest aż tak łatwo w porównaniu z główną plansząPodziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
Hmmm Smoki... smoki... smoki.... A czego innego spodziewać się po dodatku bez planszy o tym tytule jak nie hordy smoków?Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
WKO:
Też mi się tak wydaje.Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Piecho
-
- Posty: 193
- Rejestracja: niedziela 11 lut 2007, 10:26
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
- Wiek: 33
Na samym początku wg mnie jest ciekawie. Można pokupować trochę rzeczy, zyskać profesję co na na starcie daje duzą przewagę. Ogólnie lubię Miasto. Pasuje do MiMaPoKrAk pisze:Miasto na dłuższą metę nudzi i jest tam tylko kilka rzeczy po które warto pójść. Ostatnio prawie tam nie bywam
No w sumie to tylko po to się idzie do Podziemi, żeby wbić się na Koronę a czy poziom jest taki niski? Nie powiedziałbym. Łatwo jest tam zginąć na początku. Żywa Statua od razu Cię zabija, chyba że szybko wyciągniesz MM albo ŚL.PoKrAk pisze:Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
Żadnego nie posiadam. mam co raz większą ochotę zagrać z tymi dodatkami...brrr czekam na te skanyPoKrAk pisze:Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Jaskinia jest po prostu maksymalnie skopana, ma źle wyważonych poszukwiaczy, karty z masą błędów, a i na jej planszę praktycznie nigdy nie chce mi się wchodzić.
W Kosmicznej Otchłani ten dodatek daje spore możliwości rozwoju, jest trochę silnych i uzytecznych przedmiotów (hełm psioniczny, energotopór, piłomiecz, energorękawica, platforma, pancerz bojowy) i zasadniczo jedyną jego wadą dla niektórych (bo nie dla mnie) jest to że odbiega klimatem od reszty. Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
Life is life.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
o czym ty mówisz?? :-sŻywa Statua od razu Cię zabija, chyba że szybko wyciągniesz MM albo ŚL.
zapis na tej karcie raczej nie oznacza nic więcej niż tyle że nie można jej zabić jeśli nie ma się takiej broni. Jak dla mnie jest oczywiste, że jeśli wygrałeś to nalezy to potraktowac jako nierozstrzygniętą walkę i tyle.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Najlepszy dodatek hmmmm jak dla mnie to było to i jest Miasto:D nie wiem czemu ale zawsze lubiłem sobie hasać po mieście niż po innych dodatkach choć jaskinie też lubiłem odwiedzać bo zawsze taka mroczna mi się wydawała Jaskinie jak dla mnie zawsze kojarzyła się z czymś nowym i zazwyczaj odwiedzałem ją jak już rozgrywka była mocno zaawansowana. Postacie z jaskini są co poniektóre mocno przepakowane i bardzo nie lubiłem jak ktoś grał jasnowidzem bo psuł tylko taki dziwak rozgrywkę a z drugiej strony podziwiałem kumpli jak grali Morlokami... rozgrywka masakrycznie trudna i czasem wręcz nudna.
Podziemia jak podziemia nic szczególnego jak dla mnie ale dodatek jak najbardziej na miejscu.
Otchłań hmmm a fuj nie lubię nic kosmicznego w grach. Jak dla mnie dodatek najmniej pasujący do MiMa. No jakoś nie pasuje i już te strzelanie z pistoletów i takie tam ech jak dla mnie nuda całkowita i przedmioty co poniektóre to troszkę przesadzone :neutral:
Smoki hmmm dodatek czysto do kart przystosowany i nic więcej. Jak że lubię zabijać smoki to dla mnie ten dodatek wiele wniósł. Może grafiki dodatków nie są jakieś olśniewające ale po czasie można przywyknąć do nich. Dla mnie solidna pozycja MiMa.
Podziemia jak podziemia nic szczególnego jak dla mnie ale dodatek jak najbardziej na miejscu.
Otchłań hmmm a fuj nie lubię nic kosmicznego w grach. Jak dla mnie dodatek najmniej pasujący do MiMa. No jakoś nie pasuje i już te strzelanie z pistoletów i takie tam ech jak dla mnie nuda całkowita i przedmioty co poniektóre to troszkę przesadzone :neutral:
Smoki hmmm dodatek czysto do kart przystosowany i nic więcej. Jak że lubię zabijać smoki to dla mnie ten dodatek wiele wniósł. Może grafiki dodatków nie są jakieś olśniewające ale po czasie można przywyknąć do nich. Dla mnie solidna pozycja MiMa.
Nie cierpię lizustwa
- Zendar
-
- Posty: 162
- Rejestracja: piątek 22 sie 2008, 16:38
- Lokalizacja: Południe
- Płeć:
Jeśli chodzi o najlepszy dodatek to miasto jest zdecydowanie najlepsze. Duża popularność miasta bierze się chyba z tego, że MIASTO utrzymuje klimat magii i miecza i nieco urozmaica rozgrywke wprowadzając "ZAWODY" które chcąc nie chcąc zmieniają rozgrywke gracza. Drugim dobrym dodatkiem są smoki które zawierają dobre karty przygód i wprowadzają nowych poszukiwaczy. :???:
Ostatnio zmieniony sobota 23 sie 2008, 20:32 przez Zendar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Miasto? KArty jakie się tam ciągnie są z reguły słabe, wchodzenia tam żeby chodzić po ulicach i ciągnąć karty to strata czasu. Profesje? Nie jestem do nich przekonany i dlatego ich nie używam.
Smoki: za dużo magicznych przedmiotów, jedyne co mi się w tym dodatku podoba to dodatkowi silni wrogowie, bo w podstawce ich zdecydowanie brakuje.
Smoki: za dużo magicznych przedmiotów, jedyne co mi się w tym dodatku podoba to dodatkowi silni wrogowie, bo w podstawce ich zdecydowanie brakuje.
Ja nawet nie mam Talismana.
- jamis
-
- Posty: 14
- Rejestracja: piątek 09 sty 2009, 23:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 41
MIASTO - za oryginalność, możliwość przeżycia nowych przygód, zdobycia nowych, ciekawych przedmiotów i zmiany profesji. Bardzo klimatyczny. W zasadzie jedyny dodatek, z którego korzystałem w każdej rozgrywce.
PODZIEMIA - jak dla mnie są trochę za trudne, ale lubię je za nowych POSZUKIWACZY, których uważam za bardzo ciekawy pomysł.
W JASKINIĘ i KOSMICZNĄ OTCHŁAŃ nie grałem mimo ich posiadania. JASKINIA mi się nie podoba, a KOSMICZNA OTCHŁAŃ musi poczekać na dopakowanie bohatera. Bardzo ciekawy, jednak dodatek.
A SMOKÓW nie miałem, ale POGROMCA i JEŹDZIEC SMOKÓW wyglądają na świetnych poszukiwaczy.
PODZIEMIA - jak dla mnie są trochę za trudne, ale lubię je za nowych POSZUKIWACZY, których uważam za bardzo ciekawy pomysł.
W JASKINIĘ i KOSMICZNĄ OTCHŁAŃ nie grałem mimo ich posiadania. JASKINIA mi się nie podoba, a KOSMICZNA OTCHŁAŃ musi poczekać na dopakowanie bohatera. Bardzo ciekawy, jednak dodatek.
A SMOKÓW nie miałem, ale POGROMCA i JEŹDZIEC SMOKÓW wyglądają na świetnych poszukiwaczy.
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Pogromca Smoków jest dla mnie co najwyżej przeciętny, ale Jeździec Smoków jest w moim rankingu w ścisłej czołówcejamis pisze:A SMOKÓW nie miałem, ale POGROMCA i JEŹDZIEC SMOKÓW wyglądają na świetnych poszukiwaczy.
Jaskinia wg mnie jest dziwna (po prostu dziwna ), ale w Otchłań polecam pograć, zwłaszcza jak jesteś przy kasie, którą będziesz mógł wydać w Kosmicznej Fortecy
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 119
- Rejestracja: wtorek 13 sty 2009, 12:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 30
- Kontakt:
Też uważam że miasto jest Najlepsze zwg na to ile doszło pomysłowych rzeczy etc:P
Hmmm ale poza tym lubię też wszystkie inne xD bo zawsze jakieś urozmaicenie dają xD
Hmmm ale poza tym lubię też wszystkie inne xD bo zawsze jakieś urozmaicenie dają xD
Sorry za orto ale jestem dysorto[albo dysmuzgiem jak kto woli xD] (poprawiam fire foxem xD) Parkour my life (second name: Sousuke Ryuu Shinozaki xD) Masz coś do mnie powiedz mi to otwarcie ^_^ale nie czepiaj się o byle co xD
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Otchłań. Trudna plansza, nie tak bardzo wypasiona jak Jaskinia (w której zginąć, to nie problem, ale można zyskać więcej, niźli samemu się chciało), nowatorski sposób poruszania się. Część poszukiwaczy także jest w miarę znośna i bynajmniej nie są jakimiś bogami (wiadomo w porównaniu do czego..).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Trudna decyzja, za najlepszy dodatek uważam Miasto, ale pytanie jest o ulubiony więc zagłosowałem na WKO.
Podziemia - chyba najmniej lubiany przeze mnie dodatek, mało ciekawych obszarów, karty owszem klimatyczne, ale mało wnoszące do gry. W skarbcu jest mała szansa na przeniesienie się do Korony, a sam pomysł przenoszenia jest trochę przegięty (teoretycznie można zwyciężyć w kilka kolejek). Plusem jest duża liczba poszukiwaczy, ale oni akurat nie wpływają jak dla mnie na ocenę dodatku bo nie są z nim ściśle związani.
Miasto - jak już napisałem jest to najlepszy dodatek, tzn. najwięcej wnosi do gry, ma dobry klimat. Faktycznie, aż się czuję ten gwar na zatłoczonych ulicach :) Jest to również najczęściej odwiedzany przeze mnie dodatek.
Jaskinia - zawsze wydawała mi się bardzo ciekawa i klimatyczna, jednak bardzo rzadko tam chodzę, a Magiczny Kryształ to może raz w życiu mi się udało zdobyć :) Niemniej pomimo wszystkich złych rzeczy jakie o Jaskini powiedziano ja bardzo ją lubię bo jest bardzo odmienna od pozostałych dodatków.
W Kosmicznej Otchłani - mój ulubiony dodatek. Ma świetny klimat (ulubiony rysunek - Energotopór), bardzo ciekawy pomysł, dobre karty, ciekawe postacie. Tak jak mówi instrukcja: można się tam na początku łatwo dopakować... albo zginąć.
Smoki - kiedy zobaczyłem ten dodatek pierwszy raz zrobił na mnie jak najgorsze wrażenie. Smocze to, smocze tamto, naprawdę wkurzające to było. Jednak teraz rozumiem, że dodatek ten jest konieczny żeby podwyższyć poziom rozgrywki. Ciekawe karty postaci. Chyba jedyny dodatek pozbawiony bugów :)
Podziemia - chyba najmniej lubiany przeze mnie dodatek, mało ciekawych obszarów, karty owszem klimatyczne, ale mało wnoszące do gry. W skarbcu jest mała szansa na przeniesienie się do Korony, a sam pomysł przenoszenia jest trochę przegięty (teoretycznie można zwyciężyć w kilka kolejek). Plusem jest duża liczba poszukiwaczy, ale oni akurat nie wpływają jak dla mnie na ocenę dodatku bo nie są z nim ściśle związani.
Miasto - jak już napisałem jest to najlepszy dodatek, tzn. najwięcej wnosi do gry, ma dobry klimat. Faktycznie, aż się czuję ten gwar na zatłoczonych ulicach :) Jest to również najczęściej odwiedzany przeze mnie dodatek.
Jaskinia - zawsze wydawała mi się bardzo ciekawa i klimatyczna, jednak bardzo rzadko tam chodzę, a Magiczny Kryształ to może raz w życiu mi się udało zdobyć :) Niemniej pomimo wszystkich złych rzeczy jakie o Jaskini powiedziano ja bardzo ją lubię bo jest bardzo odmienna od pozostałych dodatków.
W Kosmicznej Otchłani - mój ulubiony dodatek. Ma świetny klimat (ulubiony rysunek - Energotopór), bardzo ciekawy pomysł, dobre karty, ciekawe postacie. Tak jak mówi instrukcja: można się tam na początku łatwo dopakować... albo zginąć.
Smoki - kiedy zobaczyłem ten dodatek pierwszy raz zrobił na mnie jak najgorsze wrażenie. Smocze to, smocze tamto, naprawdę wkurzające to było. Jednak teraz rozumiem, że dodatek ten jest konieczny żeby podwyższyć poziom rozgrywki. Ciekawe karty postaci. Chyba jedyny dodatek pozbawiony bugów :)
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Jak tylko napiszę, że oprócz Jaskini, Smoki są drugim dodatkiem pod względem błędów i niedoróbek.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski