Ulubiony Dodatek ?

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.

Ulubiony Dodatek ?

Podziemia
22
19%
Miasto
55
48%
Jaskinia
8
7%
W Kosmicznej Otchłani
20
17%
Smoki
10
9%
 
Liczba głosów: 115

Awatar użytkownika
Staszek27
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 17:27
Lokalizacja: Nowa Huta
Płeć:

Ulubiony dodatek

Post autor: Staszek27 »

Miasto rzeczywiście jest ciekawe, ale Jaskinia też jest git. Zwłaszcza na samym gry, jest dosyć hm... interesująco, zwłaszcza jak gram z nowicjuszami (oh ja złośliwy...). "Tak, tak wchodź do Jaskinii", po paru minutach "Oj zapomniałem Ci powiedzieć, że Jaskinia jest dosyć trudna, a ty masz tylko jedno życie... o nie masz już żadnego, już podaję karty postaci, wylosuj sobie nową... ;)"


Obrazek
wisnia
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: wisnia »

Hmmm trudny wybór...jedna sprawa to dodatek ulubiony, druga, najlepszy tzn. jak dla mnie najwięcej wnoszący do gry, najbardziej z grą zintegrowany. Najbardziej lubie dodatek Jaskinia, jako osobną planszę, jak tam wchodzę to przechodza mnie miłe ciarki po plecach, czy wyjde stamtąd żywy, ile zyskam co strace (polecam opisy komnat wykonane przez Lucasa, są na jego stronce, o niebo lepsze od orginału). Jednak zgrzytem Jaskini są nowi poszukiwacze, są znacznie potężniejsi od swoich wcześniejszych "kumpli", tak samo niektóre przygody jak "ciężka zbroja", "legionista" bez nich świat byłby lepszy :)
Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.)
Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł.
A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)


wisnia
Awatar użytkownika
Krist Algar
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: środa 19 lip 2006, 12:28
Lokalizacja: Z tamtąd
Płeć:

Post autor: Krist Algar »

Ja zagłosowałem na oczywiście Miasto! Powody podali inni, nie ma sensu powtarzać :wink: Chociaż Kosmiczna Otchłań tez jest niezła, jeno trzeba grać bez kosmicznych Posszukiwaczy(tylko astropata może zostać :P ) Wtedy Otchłań nie burzy klimatu, tylko jest od niego miłą odskocznią.

PS. mój pierwszy post! Pozdro dla wszystkich :!:


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Kieydś najbardziej lubilem miasto, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że niewiele mozna w nim osiągnąć poza nową profesją, która niekoniecznie jest czyms pożądanym.
Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań.
Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie.
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję ;)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję Wink
Hmm? W otchłani nie działa czar rozkaz? Nie żębym się czepiał ale może zapomniałem o tej zasadzie ;)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

No z tego co wiem to nie można rzucać żadnych czarów na poszukiwaczy w otchłani, a chyba nigdzie nie napisali, że rozkaz to wyjątek :)
Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie.
(może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa ;) )


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Hmm... ale jaja :P Faktycznie czar rozkaz nie dosięgnie poszukiwacza w Otchłani :D Jakoś nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo chyba nigdy mi się nie zdażyło żeby ktoś był w otchłani kiedy któryś z graczy dotarł do korony władzy :roll: Jednak po otchłani nie da się łazić w kółko jak na głównej więc kiedyś wyjdzie a wtedy cap go 8)

To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.

W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie :P Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył :D


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Astropata może chodzić po Otchłani ile mu się podoba ;) Może się napokować tak, że czar rozkaz to najwyżej go połaskota po tyłku ;) Wróci i skopie tyłek gościowi na koronie.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Stopek
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 03 wrz 2006, 17:53
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Stopek »

Witam!

Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny ;) Dla mnie najlepszym dodatkiem jest Miasto. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce ;)

Pozdrawiam


Fajnie jest mieć hobby ;)
Awatar użytkownika
chmiel
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 05 wrz 2006, 17:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: chmiel »

Witam jestem nowy na forum.
Właśnie kupiłem na allegro Magie i Miecz ponieważ kiedyś grałem u kolesia i uważam tą gre za jedną z najlepszych planszówek.

Moim zdaniem najlepszym dodatkiem do MiM jest jaskinia ponieważ podwyższa poziom rozgrywki.


Awatar użytkownika
Łudi
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 238
Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
Lokalizacja: o.. polskie to krainy
Płeć:

Post autor: Łudi »

Miasto ma klimat i często tam gościmy. :D :wink:


Don’t wory be happy :-)
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Miasto na dłuższą metę nudzi i jest tam tylko kilka rzeczy po które warto pójść. Ostatnio prawie tam nie bywam :P
Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Jaskinia jest po prostu maksymalnie skopana, ma źle wyważonych poszukwiaczy, karty z masą błędów, a i na jej planszę praktycznie nigdy nie chce mi się wchodzić.
W Kosmicznej Otchłani ten dodatek daje spore możliwości rozwoju, jest trochę silnych i uzytecznych przedmiotów (hełm psioniczny, energotopór, piłomiecz, energorękawica, platforma, pancerz bojowy) i zasadniczo jedyną jego wadą dla niektórych (bo nie dla mnie) jest to że odbiega klimatem od reszty. Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych :-p


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
No nie wiem. Jak tam wejdziesz na początku rozgrywki to wcale nie jest aż tak łatwo w porównaniu z główną planszą ;)
Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Hmmm Smoki... smoki... smoki.... A czego innego spodziewać się po dodatku bez planszy o tym tytule jak nie hordy smoków? :D

WKO:
Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
Też mi się tak wydaje.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Piecho
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: niedziela 11 lut 2007, 10:26
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Piecho »

PoKrAk pisze:Miasto na dłuższą metę nudzi i jest tam tylko kilka rzeczy po które warto pójść. Ostatnio prawie tam nie bywam
Na samym początku wg mnie jest ciekawie. Można pokupować trochę rzeczy, zyskać profesję co na na starcie daje duzą przewagę. Ogólnie lubię Miasto. Pasuje do MiMa ;)
PoKrAk pisze:Podziemia nie oferują nic ciekawego po za szansą wejścia na koronę "tylnymi drzwiami" co może zepsuć ładnie się zapowiadającą rozgrywkę, poza tym mają śmiesznie niski poziom trudności. Też w sumie nic ciekawego.
No w sumie to tylko po to się idzie do Podziemi, żeby wbić się na Koronę ;) a czy poziom jest taki niski? Nie powiedziałbym. Łatwo jest tam zginąć na początku. Żywa Statua od razu Cię zabija, chyba że szybko wyciągniesz MM albo ŚL.
PoKrAk pisze:Smoki są monotematyczne, z brzydkimi grafikami, zawierają masę nieciekawych kart i w sumie nie widzę tu specjalnie plusów
Jaskinia jest po prostu maksymalnie skopana, ma źle wyważonych poszukwiaczy, karty z masą błędów, a i na jej planszę praktycznie nigdy nie chce mi się wchodzić.
W Kosmicznej Otchłani ten dodatek daje spore możliwości rozwoju, jest trochę silnych i uzytecznych przedmiotów (hełm psioniczny, energotopór, piłomiecz, energorękawica, platforma, pancerz bojowy) i zasadniczo jedyną jego wadą dla niektórych (bo nie dla mnie) jest to że odbiega klimatem od reszty. Tak czy inaczej jest to chyba najlepszy z dodatków oficjalnych
Żadnego nie posiadam. mam co raz większą ochotę zagrać z tymi dodatkami...brrr czekam na te skany ;)


Life is life.
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Żywa Statua od razu Cię zabija, chyba że szybko wyciągniesz MM albo ŚL.
o czym ty mówisz?? :-s

zapis na tej karcie raczej nie oznacza nic więcej niż tyle że nie można jej zabić jeśli nie ma się takiej broni. Jak dla mnie jest oczywiste, że jeśli wygrałeś to nalezy to potraktowac jako nierozstrzygniętą walkę i tyle.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

PoKrAk pisze:Jak dla mnie jest oczywiste, że jeśli wygrałeś to nalezy to potraktowac jako nierozstrzygniętą walkę i tyle.
Zgadzam się. Mozna walkę wygrać normalnie i będzie jakby remis ale zdjąć kartę (zabic statuę) można tylko za pomocą tych przedmiotów.


Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 37
Kontakt:

Post autor: Emil »

Najlepszy dodatek hmmmm jak dla mnie to było to i jest Miasto:D nie wiem czemu ale zawsze lubiłem sobie hasać po mieście niż po innych dodatkach choć jaskinie też lubiłem odwiedzać bo zawsze taka mroczna mi się wydawała :) Jaskinie jak dla mnie zawsze kojarzyła się z czymś nowym i zazwyczaj odwiedzałem ją jak już rozgrywka była mocno zaawansowana. Postacie z jaskini są co poniektóre mocno przepakowane i bardzo nie lubiłem jak ktoś grał jasnowidzem bo psuł tylko taki dziwak rozgrywkę a z drugiej strony podziwiałem kumpli jak grali Morlokami... rozgrywka masakrycznie trudna i czasem wręcz nudna.
Podziemia jak podziemia nic szczególnego jak dla mnie ale dodatek jak najbardziej na miejscu.
Otchłań hmmm a fuj nie lubię nic kosmicznego w grach. Jak dla mnie dodatek najmniej pasujący do MiMa. No jakoś nie pasuje i już te strzelanie z pistoletów i takie tam ech jak dla mnie nuda całkowita i przedmioty co poniektóre to troszkę przesadzone :neutral:
Smoki hmmm dodatek czysto do kart przystosowany i nic więcej. Jak że lubię zabijać smoki to dla mnie ten dodatek wiele wniósł. Może grafiki dodatków nie są jakieś olśniewające ale po czasie można przywyknąć do nich. Dla mnie solidna pozycja MiMa.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
Zendar
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 162
Rejestracja: piątek 22 sie 2008, 16:38
Lokalizacja: Południe
Płeć:

Post autor: Zendar »

Jeśli chodzi o najlepszy dodatek to miasto jest zdecydowanie najlepsze. Duża popularność miasta bierze się chyba z tego, że MIASTO utrzymuje klimat magii i miecza i nieco urozmaica rozgrywke wprowadzając "ZAWODY" które chcąc nie chcąc zmieniają rozgrywke gracza. Drugim dobrym dodatkiem są smoki które zawierają dobre karty przygód i wprowadzają nowych poszukiwaczy. :???:
Ostatnio zmieniony sobota 23 sie 2008, 20:32 przez Zendar, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Miasto? KArty jakie się tam ciągnie są z reguły słabe, wchodzenia tam żeby chodzić po ulicach i ciągnąć karty to strata czasu. Profesje? Nie jestem do nich przekonany i dlatego ich nie używam.
Smoki: za dużo magicznych przedmiotów, jedyne co mi się w tym dodatku podoba to dodatkowi silni wrogowie, bo w podstawce ich zdecydowanie brakuje.


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
jamis
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 14
Rejestracja: piątek 09 sty 2009, 23:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: jamis »

MIASTO - za oryginalność, możliwość przeżycia nowych przygód, zdobycia nowych, ciekawych przedmiotów i zmiany profesji. Bardzo klimatyczny. W zasadzie jedyny dodatek, z którego korzystałem w każdej rozgrywce.
PODZIEMIA - jak dla mnie są trochę za trudne, ale lubię je za nowych POSZUKIWACZY, których uważam za bardzo ciekawy pomysł.
W JASKINIĘ i KOSMICZNĄ OTCHŁAŃ nie grałem mimo ich posiadania. JASKINIA mi się nie podoba, a KOSMICZNA OTCHŁAŃ musi poczekać na dopakowanie bohatera. Bardzo ciekawy, jednak dodatek.
A SMOKÓW nie miałem, ale POGROMCA i JEŹDZIEC SMOKÓW wyglądają na świetnych poszukiwaczy.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

jamis pisze:A SMOKÓW nie miałem, ale POGROMCA i JEŹDZIEC SMOKÓW wyglądają na świetnych poszukiwaczy.
Pogromca Smoków jest dla mnie co najwyżej przeciętny, ale Jeździec Smoków jest w moim rankingu w ścisłej czołówce :D
Jaskinia wg mnie jest dziwna (po prostu dziwna :P), ale w Otchłań polecam pograć, zwłaszcza jak jesteś przy kasie, którą będziesz mógł wydać w Kosmicznej Fortecy :)


Ja nawet nie mam Talismana.
DGNH
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 119
Rejestracja: wtorek 13 sty 2009, 12:59
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 30
Kontakt:

Post autor: DGNH »

Też uważam że miasto jest Najlepsze zwg na to ile doszło pomysłowych rzeczy etc:P
Hmmm ale poza tym lubię też wszystkie inne xD bo zawsze jakieś urozmaicenie dają xD


Sorry za orto ale jestem dysorto[albo dysmuzgiem jak kto woli xD] (poprawiam fire foxem xD) Parkour my life (second name: Sousuke Ryuu Shinozaki xD) Masz coś do mnie powiedz mi to otwarcie ^_^ale nie czepiaj się o byle co xD
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Otchłań. Trudna plansza, nie tak bardzo wypasiona jak Jaskinia (w której zginąć, to nie problem, ale można zyskać więcej, niźli samemu się chciało), nowatorski sposób poruszania się. Część poszukiwaczy także jest w miarę znośna i bynajmniej nie są jakimiś bogami (wiadomo w porównaniu do czego..).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Trudna decyzja, za najlepszy dodatek uważam Miasto, ale pytanie jest o ulubiony więc zagłosowałem na WKO.

Podziemia - chyba najmniej lubiany przeze mnie dodatek, mało ciekawych obszarów, karty owszem klimatyczne, ale mało wnoszące do gry. W skarbcu jest mała szansa na przeniesienie się do Korony, a sam pomysł przenoszenia jest trochę przegięty (teoretycznie można zwyciężyć w kilka kolejek). Plusem jest duża liczba poszukiwaczy, ale oni akurat nie wpływają jak dla mnie na ocenę dodatku bo nie są z nim ściśle związani.

Miasto - jak już napisałem jest to najlepszy dodatek, tzn. najwięcej wnosi do gry, ma dobry klimat. Faktycznie, aż się czuję ten gwar na zatłoczonych ulicach :) Jest to również najczęściej odwiedzany przeze mnie dodatek.

Jaskinia - zawsze wydawała mi się bardzo ciekawa i klimatyczna, jednak bardzo rzadko tam chodzę, a Magiczny Kryształ to może raz w życiu mi się udało zdobyć :) Niemniej pomimo wszystkich złych rzeczy jakie o Jaskini powiedziano ja bardzo ją lubię bo jest bardzo odmienna od pozostałych dodatków.

W Kosmicznej Otchłani - mój ulubiony dodatek. Ma świetny klimat (ulubiony rysunek - Energotopór), bardzo ciekawy pomysł, dobre karty, ciekawe postacie. Tak jak mówi instrukcja: można się tam na początku łatwo dopakować... albo zginąć.

Smoki - kiedy zobaczyłem ten dodatek pierwszy raz zrobił na mnie jak najgorsze wrażenie. Smocze to, smocze tamto, naprawdę wkurzające to było. Jednak teraz rozumiem, że dodatek ten jest konieczny żeby podwyższyć poziom rozgrywki. Ciekawe karty postaci. Chyba jedyny dodatek pozbawiony bugów :)


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Jak tylko napiszę, że oprócz Jaskini, Smoki są drugim dodatkiem pod względem błędów i niedoróbek.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
ODPOWIEDZ