Historia MiM
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Oki małe sprostowanie z mej strony faktycznie się walnąłem z wielkością planszy do drugiej edycji jest taka jak podstawka sorry moja wina co do twojej wypowiedzi Hellhound to tez małe sprostowanie nigdzie nie pisałem że plansza z 1 edycji była na tekturce jedynie opis komnat na takim prostokącie. Swoja droga papier użyty do pierwszej edycji był innego rodzaju niż w drugiej edycji i może podchodzic pod tekturę.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
oka ja się nie gniewam z tego tytułu, mam nadzieje, ze jak juz wałkujemy temat Jaskini to porównamy różnice na Kartach bo na bank jestem pewny, ze tu zrobiono poprawki. Ja dla przykladu nie mam Karty Płazura w swojej edycji a sprawdzałem, że mam wszystkie Karty a w MM wiem, że takowa Karta się pojawiła.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dobra, jako, że robi się tutaj mały off top, to ja coś zapodam:
Pierwej Edycja:
- Plansza - 4 Puzzle
- Okładka z Mieczem oraz Kulą
- Karty giętkie
- Poszukiwacze także
- Karty Ropuch mają opisy z tyłu i są giętkie
- Podstawki pod małych Poszukiwaczy białe
Następna Edycja
- Plansza jedna rozkładana
- Okładka z smokiem na górze
- karty sztywne
- Poszukiwacze także, czasem są czerwoni, czasem żółtawi
- Karty Ropuch też, niektóre mają opis z tyłu, niektóre posiadają tylko grafiki Żab z oby stron
- Podstawki są czarne.
Resztę później coś dopiszę.
Pierwej Edycja:
- Plansza - 4 Puzzle
- Okładka z Mieczem oraz Kulą
- Karty giętkie
- Poszukiwacze także
- Karty Ropuch mają opisy z tyłu i są giętkie
- Podstawki pod małych Poszukiwaczy białe
Następna Edycja
- Plansza jedna rozkładana
- Okładka z smokiem na górze
- karty sztywne
- Poszukiwacze także, czasem są czerwoni, czasem żółtawi
- Karty Ropuch też, niektóre mają opis z tyłu, niektóre posiadają tylko grafiki Żab z oby stron
- Podstawki są czarne.
Resztę później coś dopiszę.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Ze swojej strony mogę porównać karty Jaskini MiM do MM:
- Abonid, Radrod, Okr, Mumia, Płaszczon, Dziki pies, Docidon, Maszkaron, Drada, Pełzacz, Jeźdźcy Apokalipsy, Obca Rasa, Asceta, Tunel grozy posiadają różne grafiki
MiM: Błędny rycerz, Ciężki topór obosieczny, Zwój papirusu
MM: Wędrowny rycerz, Topór obosieczny, Zwój papirusa
- Walka dzikich
MiM: Wszyscy tracą turę i dopiero rzucają kostką, można otrzymać 5 mz
MM: Rzuca się od razu, można otrzymać 3 szz
- Zbiegły niewolnik
MiM: Nieznajomy, pozwala unikać potworów
MM: Przyjaciel, pozwala unikać wrogów
- Gandalf
MiM: Przyjaciel, ale z numerem 4 (Nieznajomy)
MM: Przyjaciel
- Szklana kula
MiM: Unikasz wszelkich pułapek
MM: Możesz ciągnąć jedną kartę Jaskini więcej i odrzucić niekorzystną
- Skrzynia
MiM: Znajdujesz 6 mz
MM: Znajdujesz 4 szz
- Magiczna kusza
MiM: Dodajesz 1 do siły
MM: Dodajesz 2 do miecza
- Sarkofag
MiM: Rozpoczynasz ruch w przeciwnym kierunku
MM: Przenosisz się na obszar Wejścia do Jaskini
- Podziemna oaza
MiM: Odzyskujesz 2 pkt. Wytrzymałości
MM: Odzyskujesz startową ilość Życia
Podany link http://magiaimiecz.nr5.pl/pliki/spismm.zip zawiera błędy, jeśli chodzi o Jaskinię (nie Zdrada tylko Drada i nie ma karty Ognisko), nie wiem jak z resztą. Tak samo spis kart do MiM, który skądś kiedyś ściągnąłem.
Przygody, Czary i Poszukiwaczy może kiedy indziej spiszę.
EDIT:
Karty Płazura nie ma w MM.
- Abonid, Radrod, Okr, Mumia, Płaszczon, Dziki pies, Docidon, Maszkaron, Drada, Pełzacz, Jeźdźcy Apokalipsy, Obca Rasa, Asceta, Tunel grozy posiadają różne grafiki
MiM: Błędny rycerz, Ciężki topór obosieczny, Zwój papirusu
MM: Wędrowny rycerz, Topór obosieczny, Zwój papirusa
- Walka dzikich
MiM: Wszyscy tracą turę i dopiero rzucają kostką, można otrzymać 5 mz
MM: Rzuca się od razu, można otrzymać 3 szz
- Zbiegły niewolnik
MiM: Nieznajomy, pozwala unikać potworów
MM: Przyjaciel, pozwala unikać wrogów
- Gandalf
MiM: Przyjaciel, ale z numerem 4 (Nieznajomy)
MM: Przyjaciel
- Szklana kula
MiM: Unikasz wszelkich pułapek
MM: Możesz ciągnąć jedną kartę Jaskini więcej i odrzucić niekorzystną
- Skrzynia
MiM: Znajdujesz 6 mz
MM: Znajdujesz 4 szz
- Magiczna kusza
MiM: Dodajesz 1 do siły
MM: Dodajesz 2 do miecza
- Sarkofag
MiM: Rozpoczynasz ruch w przeciwnym kierunku
MM: Przenosisz się na obszar Wejścia do Jaskini
- Podziemna oaza
MiM: Odzyskujesz 2 pkt. Wytrzymałości
MM: Odzyskujesz startową ilość Życia
Podany link http://magiaimiecz.nr5.pl/pliki/spismm.zip zawiera błędy, jeśli chodzi o Jaskinię (nie Zdrada tylko Drada i nie ma karty Ognisko), nie wiem jak z resztą. Tak samo spis kart do MiM, który skądś kiedyś ściągnąłem.
Przygody, Czary i Poszukiwaczy może kiedy indziej spiszę.
EDIT:
Karty Płazura nie ma w MM.
Ostatnio zmieniony wtorek 03 lut 2009, 16:53 przez Hellhound, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Czekaj, ja mam tak: Przyjaciel 4 Przyjaciel.Hellhound pisze:- Gandalf
MiM: Nieznajomy
MM: Przyjaciel
a Ty masz dosłownie Neznajomy 4 Nieznajomy?
Meh Magiczna Kusza daje +1 so Siły.Hellhound pisze: - Magiczna kusza
MiM: Dodajesz 2 do siły
MM: Dodajesz 1 do miecza
W mym MiMie też jest, że odzyskujemy 2 WT.Hellhound pisze:- Podziemna oaza
MiM: Odzyskujesz startową ilość Wytrzymałości
MM: Odzyskujesz 2 pkt. Wytrzymałości
Jak ta karta się nazywa?Hellhound pisze:MiM: Znajdujesz 6 mz
MM: Znajdujesz 4 szz
Co do Ogniska, to skan jest tutaj.
Tak właściwie, mógłbyś zeskanować wsio swoje karty do Jaskini? Już widać różnice między pierwszą a drugą edycją Jaskini w MiMie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
MM
LEGIONISTA Zabłąkany żołnierz wędrujący po tym Kręgu okazuje się doskonałym wojownikiem gwarantującym ci zwycięstwo w walce (prócz Demonów) bez konieczności przystępowania do niej z twojej strony. Legionista zostaje twoim Przyjacielem na 3 tury, potem odchodzi. Odłóż jego Kartę.
JASKINIOWIEC Spotykasz mieszkańca Jaskini. Jeżeli twój całkowity Miecz jest większy od 6, z łatwością zmuszasz go do wskazania kierunku wędrówki i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dodatkowo 2 ruchy. W przypadku mniejszego Miecza próby te kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID MIECZ 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkie słabsze od niej Postacie. W przypadku napotkania równych sobie punktami Miecza lub silniejszych - umyka. Przesuń wówczas jej Kartę na odległość 4 Obszarów w dowolnym kierunku.
MiM
LEGIONISTA Zabłąkany Rzymianin wędrujący po tej Krainie okazuje się doskonałym wojownikiem, gwarantującym Ci zwycięstwo w walce wręcz z innymi Poszukiwaczami i istotami (poza Potworami) bez konieczności rozstrzygania starcia.
JASKINIOWIEC Spotykasz tajemniczą postać od dawna zamieszkującą Jaskinię. Jeżeli Twoja całkowita Moc jest większa od 6, z łatwością nawiązujesz z nią kontakt i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy. W przypadku mniejszej Mocy próby nawiązania dialogu z Nieznajomym kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID SIŁA 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkich słabszych od niej Poszukiwaczy. W przypadku napotkania równych sobie Siłą, bądź silniejszych - umyka. Przesuń wówczas tę Kartę na odległość do czterech Obszarów w dowolnym kierunku.
W Jaskini z MM nie ma Nauczyciela, Płaza, wszystkie Karty to Zdarzenia i Jaskinii (nie ma odpowiednika kart Podziemi) Wiking ma inne zdolności niż jedo odpowiednik w MiM. Jest opowiadanie którego w MiM brak.
LEGIONISTA Zabłąkany żołnierz wędrujący po tym Kręgu okazuje się doskonałym wojownikiem gwarantującym ci zwycięstwo w walce (prócz Demonów) bez konieczności przystępowania do niej z twojej strony. Legionista zostaje twoim Przyjacielem na 3 tury, potem odchodzi. Odłóż jego Kartę.
JASKINIOWIEC Spotykasz mieszkańca Jaskini. Jeżeli twój całkowity Miecz jest większy od 6, z łatwością zmuszasz go do wskazania kierunku wędrówki i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dodatkowo 2 ruchy. W przypadku mniejszego Miecza próby te kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID MIECZ 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkie słabsze od niej Postacie. W przypadku napotkania równych sobie punktami Miecza lub silniejszych - umyka. Przesuń wówczas jej Kartę na odległość 4 Obszarów w dowolnym kierunku.
MiM
LEGIONISTA Zabłąkany Rzymianin wędrujący po tej Krainie okazuje się doskonałym wojownikiem, gwarantującym Ci zwycięstwo w walce wręcz z innymi Poszukiwaczami i istotami (poza Potworami) bez konieczności rozstrzygania starcia.
JASKINIOWIEC Spotykasz tajemniczą postać od dawna zamieszkującą Jaskinię. Jeżeli Twoja całkowita Moc jest większa od 6, z łatwością nawiązujesz z nią kontakt i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy. W przypadku mniejszej Mocy próby nawiązania dialogu z Nieznajomym kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID SIŁA 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkich słabszych od niej Poszukiwaczy. W przypadku napotkania równych sobie Siłą, bądź silniejszych - umyka. Przesuń wówczas tę Kartę na odległość do czterech Obszarów w dowolnym kierunku.
W Jaskini z MM nie ma Nauczyciela, Płaza, wszystkie Karty to Zdarzenia i Jaskinii (nie ma odpowiednika kart Podziemi) Wiking ma inne zdolności niż jedo odpowiednik w MiM. Jest opowiadanie którego w MiM brak.
-
-
- Posty: 141
- Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 15:07
- Lokalizacja: grindhouse
- Płeć:
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Jeśli masz Moc większą od 6 nawiązujesz kontakt z Jaskiniowcem i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy.Machete pisze:Jaskiniowiec jakoś nie przypominam sobie żeby w MiMie dawał jakieś dodatkowe ruchy.
I jest Płaszczon, a nie Płazur tyle, że w MiMie i MM są inne grafiki jego.
Ostatnio zmieniony wtorek 03 lut 2009, 18:41 przez Katiusha, łącznie zmieniany 2 razy.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiesz Machete to, ze nie ma Karty Płazura w MiM to ja o tym wiem, wydawało mi się jednak iz w MM jest ta Karta - jeśli faktycznie jej tam nie ma to musze sprawdzić instrukcję i jeszcze raz obadać tę kwestię bo cos mi nadal mówi, ze z tym czymś było coś nie tak.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
stave, nawet Google nie wie co to Płazur...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=p%C ... =&aq=f&oq=
Przez Ł wpisałam.
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=p%C ... =&aq=f&oq=
Przez Ł wpisałam.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 141
- Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 15:07
- Lokalizacja: grindhouse
- Płeć:
Katiusha pisze:Jeśli masz Moc większą od 6 nawiązujesz kontakt z Jaskiniowcem i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy.Machete pisze:Jaskiniowiec jakoś nie przypominam sobie żeby w MiMie dawał jakieś dodatkowe ruchy.
[url=http://img172.imageshack.us/img172/9717 ... bw6.th.jpg]Obrazek[/URL]
I jest Płaszczon, a nie Płazur tyle, że w MiMie i MM są inne grafiki jego.
popieprzyło mi sie widać z jakąs inną kartą (która dorpwoadza do Magicznego Kryształu albo pozwala czegoś tam unikac, sam już nie pamiętam co to dokładnie było).
Co do Płaszczona - Płaszczon oczywiście jest ale o Płazurze to w życiu nie słyszałem.
If you're going to hire Machete to kill the bad guy, you'd better make damn sure the bad guy isn't you!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
taaa fajny ten Płazur..... :mrgreen: ale oka nadal nie wiem czemu w mej główce się to ubzdurało - jak znajde odpowiedź to dam znać - co złego to nie ja 8-[
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Tak, mam obydwie Jaskinie i ta 1ed jaskini (jasnoniebieska, z bombelkami) na grubość pierwszej edycji podziemi (tej zeszytowej), lub też jak kto woli porównać miej więcej grubość kart.
2ed. Jaskini ma plansze taką samą jak Miasto.
2ed. Jaskini ma plansze taką samą jak Miasto.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Jako, że tematy o innych grach planszowych są chyba rzadziej czytane napiszę więc jeszcze raz - chyba właśnie dokonałem przełomowego odkrycia w historii wydawnictwa "Sfera" :) Zainteresowanych odsyłam do tematu
Lista gier polskich firm (m.in. Encore, czy Sfera) i mojego posta tam.
Lista gier polskich firm (m.in. Encore, czy Sfera) i mojego posta tam.