Poczatki MiM
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: piątek 01 sie 2008, 14:34
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Wiek: 38
Poczatki MiM
Witam Wszystkich
Mam takie pytanie, niedawno z nudow jak to bywa w wakacje sięgnąłem z kumplami po MiM i ten swiat nas oczarowal Posiadam teraz jedynie podstawowa wersje MiM i wydrukowane " Podziemia ", lecz pytanie tyczy się czegos innego.Chcialem sie dowiedziec w jakiej kolejnosci mozemy sobie grac z dodatkami, narazie jestemy poczatkujacy mamy pare udanych sesji ( 4-5 h za kazdym razem ale wciagajaca ta gra ).
Chodzi o to co byscie mi zaproponowali, od czego zaczac czyli podstawka, a potem co najlepiej dolaczac, bo jezeli wszystkie na raz, to sie nie polapiemy, trudy poczatkujacych
Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich fanow MiM
-------------------------------------------------------
Błagam, popraw jak piszesz posty stylistyke, interpunkcje, składnie zdań i zwróć uwage na literówki, bo ciężko rozczytać to co piszesz.
Mam takie pytanie, niedawno z nudow jak to bywa w wakacje sięgnąłem z kumplami po MiM i ten swiat nas oczarowal Posiadam teraz jedynie podstawowa wersje MiM i wydrukowane " Podziemia ", lecz pytanie tyczy się czegos innego.Chcialem sie dowiedziec w jakiej kolejnosci mozemy sobie grac z dodatkami, narazie jestemy poczatkujacy mamy pare udanych sesji ( 4-5 h za kazdym razem ale wciagajaca ta gra ).
Chodzi o to co byscie mi zaproponowali, od czego zaczac czyli podstawka, a potem co najlepiej dolaczac, bo jezeli wszystkie na raz, to sie nie polapiemy, trudy poczatkujacych
Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich fanow MiM
-------------------------------------------------------
Błagam, popraw jak piszesz posty stylistyke, interpunkcje, składnie zdań i zwróć uwage na literówki, bo ciężko rozczytać to co piszesz.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 04 sie 2008, 11:40 przez Blizar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Melańczuk
-
- Posty: 123
- Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2006, 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 37
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Jeśli chodzi tylko o oficjalne dodatki do MiMa, to najlepsze jest "W Kosmicznej Otchłani". Natomiast "Jaskinię" można sobie spokojnie odpuścić, podobnie "Smoki".
Jeśli mówimy natomiast o wszystkich dodatkach "Przedpola Piekieł" i "Morze" :mrgreen: (polecam własny dodatek, a dokładniej własną wersję bardzo ciekawego dodatku "Morskie Opowiesci" który niestety był bardzo słabo wykonany; ale prawda jest taka, że żaden nie wzbogaca gry tak jak ten).
Ewentualnie potem "Podziemia" i jeśli "Morze" się spodoba, to również plansze je poszerzające.
Jeśli mówimy natomiast o wszystkich dodatkach "Przedpola Piekieł" i "Morze" :mrgreen: (polecam własny dodatek, a dokładniej własną wersję bardzo ciekawego dodatku "Morskie Opowiesci" który niestety był bardzo słabo wykonany; ale prawda jest taka, że żaden nie wzbogaca gry tak jak ten).
Ewentualnie potem "Podziemia" i jeśli "Morze" się spodoba, to również plansze je poszerzające.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
I niestety Rogo pare spartolonych Kart, z których niektóre sa albo przesadzone badź źle przetumaczone z oryginału - nadają się do działu MiM 1,5.Rogo pisze:Co do Smoków to się nie zgodzę - wprowadzają sporo wrogów o ciut wyższej sile. Ich mankamentem jest zbyt duża ilość Magicznych Przedmiotów
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Odnośnie jaskini można się zgodzić, ale smoków nie radziłbym odpuszczać. Zbyt wiele wnoszą do rozgrywki. Chociażby wspomnianych już silnych wrogów, bez których dopakowanie postaci stałoby się mocno skomplikowane. Poza tym dają sporo możliwości urozmaicenia rozgrywki. Można te karty np. stosować w zapomnianych pustkowiach, albo nawet w krainie środkowej.Natomiast "Jaskinię" można sobie spokojnie odpuścić, podobnie "Smoki".
Niemniej grając "tradycyjnie" może być niezły czad, gdy na początku rozgrywki pojawi się na planszy kilka smoków zabojczych dla słabiutkich graczy.
A co do minusów - każdy dodatek takie ma i fakt pare kart jest beznadziejnych. Choć jak teraz sprawdziłem z tego dodatku wykluczylem jedynie "Wielką Bramę", ale to tylko dlatego, że grając z nią tracą sens Przedpola Piekieł.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Melańczuk
-
- Posty: 123
- Rejestracja: poniedziałek 27 mar 2006, 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 37
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
U nas Kosmiczna Otchłań zawsze była najczęściej odwiedzanym dodatkiem, wszyscy tam lezą z własnej woli by się dopakować dobrym sprzętem i podnieść siłę/moc o co tam jest dośc łatwo.
Z dodatku Smoki wykluczyliśmy Wielką Bramę, Pieczarę Kości i Smoczy Najazd. Przebudzenie smoków i smoczy sen w żaden sposób nie psują rozgrywki a usuwanie kart jedynie z powodów "a bo mi się nie podoba" jak dla mnie nie ma sensu.
Z dodatku Smoki wykluczyliśmy Wielką Bramę, Pieczarę Kości i Smoczy Najazd. Przebudzenie smoków i smoczy sen w żaden sposób nie psują rozgrywki a usuwanie kart jedynie z powodów "a bo mi się nie podoba" jak dla mnie nie ma sensu.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
oj czyżbym ja był tylko jakimś niereformowalnym wyjątkiem? ja chodzę do jaskini tylko w celu szybkiego wzmocnienia swojej siły i sprawdzenia się jak sobie radzę w trudnych warunkach mi się ogólnie jaskinia podoba i chodzę do niej częściej niż np do WKO.Jak na mój gust praktycznie nikt nie odwiedza Jaskini i Kosmicznej otchłani z własnej woli,
Ze smoków to póki co żadnej karty nie odrzuciłem a na pewno nie smoczy sen bo czasem się on przydaje zwłaszcza jak się gra postaciami nastawionych od początku na moc,
Nie cierpię lizustwa
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Ja również lubię chodzić do jaskini - podoba mi się klimat tej planszy.
Ps jeżeli gracie z przedpolami piekieł i ograniczyliście działanie magiczne kryształu to niedziwota ,że tam nie łazicie :razz: grajcie normalnie ,że magiczny kryształ pozwala przejść 4 obszary na raz w wewnętrznej krainie to już widzę jak będziecie lecieć do jaskini jeden za drugim :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Ja polecam najpierw podziemia i miasto ,a potem wedle uznania
Ps jeżeli gracie z przedpolami piekieł i ograniczyliście działanie magiczne kryształu to niedziwota ,że tam nie łazicie :razz: grajcie normalnie ,że magiczny kryształ pozwala przejść 4 obszary na raz w wewnętrznej krainie to już widzę jak będziecie lecieć do jaskini jeden za drugim :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Ja polecam najpierw podziemia i miasto ,a potem wedle uznania
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Bo o ile dobrze pamiętam to pozwala on na przechodzenie w kręgu wewnetrznym bez konieczności poddawania sie instrukcji obszaru (nie jestem na 100% pewien ale tak mi się zdaje dawno nie miałem tej kart przy sobie). Nie istnieje on od momentu jak wydrukowałem sobie Przedpola.
Nie cierpię lizustwa
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Zgadza się Emil ale ,że nie tak łatwo go zdobyć (w dodatku jeszcze trzeba pochodzić w jaskinii) sprawia ,że ten dodatek robi baaardzo atrakcyjny
Mówię o magicznym krysztale dlatego ,że po prostu drażnią mnie opinie ,że nie opłaca się do jaskinii wchodzić(jeżeli zniwelowałeś wspaniałość magicznego kryształu to pewnie ,że się nie opłaca,ale to tak jakbyś powiedział ,że od tej pory korona władzy nie daję zwycięstwa w grze ,a potem się dziwił ,że nikt nie wchodzi do wewnętrznej krainy...
Mówię o magicznym krysztale dlatego ,że po prostu drażnią mnie opinie ,że nie opłaca się do jaskinii wchodzić(jeżeli zniwelowałeś wspaniałość magicznego kryształu to pewnie ,że się nie opłaca,ale to tak jakbyś powiedział ,że od tej pory korona władzy nie daję zwycięstwa w grze ,a potem się dziwił ,że nikt nie wchodzi do wewnętrznej krainy...
- Rogo
-
- Posty: 6191
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Wystarczyłoby przerobić znaczenie MAgicznego Kryształu, że np. pozwala Ci w Wewnętrznej Krainie rzucać kostką 2 razy i wybierać lepszy wynik, albo ciągnąć 2 karty i jedną odrzucić - cokolwiek, żeby Karta nadal miała sens a nie wypaczyła Przedpól Piekieł
Aczkolwiek mi to nie robi, bo sam do Jaskini prawie nigdy nie wchodzę
Aczkolwiek mi to nie robi, bo sam do Jaskini prawie nigdy nie wchodzę
Ja nawet nie mam Talismana.
- Sedes_z_Ebonitu
-
- Posty: 20
- Rejestracja: niedziela 07 wrz 2008, 23:38
- Lokalizacja: ze wsi
- Płeć:
Do "Jaskini" warto włazić nie tylko po kryształ. Jak się ma silną postać (siła 5-6 na początku) to można tam szybko przypakować w pierwszej fazie gry. Szybko można też zginąć.
"Nie, nie chcę wpływać i należeć!
I tak beze mnie - o mnie - gra.
Jednego nikt mi nie odbierze:
Ja jestem ja! ja! ja!" Jacek Kaczmarski
I tak beze mnie - o mnie - gra.
Jednego nikt mi nie odbierze:
Ja jestem ja! ja! ja!" Jacek Kaczmarski
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
My gramy tak, że rzucasz kostką i jak wypdnie 4,5 lub 6 możesz nie badać obszaru w Wewn. Krainie.Rogo pisze:Wystarczyłoby przerobić znaczenie MAgicznego Kryształu, że np. pozwala Ci w Wewnętrznej Krainie rzucać kostką 2 razy i wybierać lepszy wynik, albo ciągnąć 2 karty i jedną odrzucić - cokolwiek, żeby Karta nadal miała sens a nie wypaczyła Przedpól Piekieł
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
No to już jest ciekawsze co Gieferg proponuje tylko znów wymusza rzucanie kostką. No nie wiem będę musiał uzgodnić to z graczami czy chcieliby tak grać z magicznym kryształem.
Ja do jaskini łażę żeby szybko przypakowac postać w siłę i to już jak postać ma około 7 siły. Wtedy najlepiej opłaca się tam iść No tylko że my gramy tak że dopiero 14punktów siły z bestii możesz wymienić na 1 punkt siły u poszukiwacza. To troszkę sens nabiera odwiedzenie jaskini gdyż sporo tam potworów z ~7-8siły.
Ja do jaskini łażę żeby szybko przypakowac postać w siłę i to już jak postać ma około 7 siły. Wtedy najlepiej opłaca się tam iść No tylko że my gramy tak że dopiero 14punktów siły z bestii możesz wymienić na 1 punkt siły u poszukiwacza. To troszkę sens nabiera odwiedzenie jaskini gdyż sporo tam potworów z ~7-8siły.
Nie cierpię lizustwa