Strona 1 z 1

Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: środa 05 gru 2007, 15:54
autor: AGB
Witam,
Wyczytalam w Wikipedii, ze : "W numerze 4/93 czasopisma "Magia i Miecz" ukazał się dodatek do gry zawierający 4 dodatkowe postacie (Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz), stanowiący polską wersję dodatku do gry Talisman, który ukazał się pod koniec lat 80."
Czy mozna je jakos zdobyc?

: środa 05 gru 2007, 16:01
autor: SeSim
Dżemdobry :)

Ze zdobyciem tego dodatku może być problem. Generalnie kiedyś pojawiał się wraz z wspomnianą przez Ciebie gazetą na allegro (sam tak kupiłem), ale teraz od dłuższego czasu go nie widziałem. Btw to nie są postacie tylko tzw biali poszukiwacze - profesje. Nic specjalnego nie tracisz nie mając tego "dodatku".

: środa 05 gru 2007, 16:10
autor: Katiusha
AGB,

Tu masz link do tematu o jednej z postaci z tego dodatku. Możesz tam zobaczyć także karte jednego z Poszukiwaczy-Profesji. Kliknij na obrazek to zrobi sie wyraźniejszy. ;)

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1475

Poza tym SeSim mówi prawde, te postacie są niedopracowane i często niewiadomo jak interpretować zdolności.

PS Specjalnie dla Ciebie uploadowałam komplet na RapidShare. Do druku raczej się nie nadaje, bo skany niezbyt dobrej jakości z eMule, ale oblukać co i jak da się doskonale. ;)

http://rapidshare.com/files/74473119/Ma ... 3.zip.html

: środa 05 gru 2007, 16:46
autor: Valdi
SeSim pisze:Ze zdobyciem tego dodatku może być problem.
Chodzi o białego karła. :D

No ja posiadam dwa oryginalne komplety i jeden którym gram: Zdjecie

Niestety na allegro najczęściej czasopismo MiM nr. 4 jest sprzedawane w komplecie wraz z innymi numerami, w listopadzie były takie dwie aukcje na obydwóch był Biały karzeł kompletny niewycięty, jeden taki komplet 17 numerów poszedł za 57zł (4 osoby były poważnie zainteresowane licytowały pod koniec) także zdobyć faktycznie trudno, ale dla chcącego nic trudnego:D

: środa 05 gru 2007, 18:15
autor: Enson
Ogólnie rzecz biorąc ten "dodatek" jest bardzo nieciekawy, a postacie niezbyt dopracowane, słabo wyważone i ogólnie takie "freaki" z nich, w zasadzie do gry niewiele wnoszą i nie ma specjalnej przyjemności z grania nimi. Chyba jedynie kolekcjonerom, którzy po prostu muszą mieć wszystko co związane jest z grą te karty są naprawdę potrzebne. Ja nie mam tego w postaci "orginalnej", jedynie skany i druknięte karty, ale i tak nie używam.

: piątek 07 gru 2007, 14:14
autor: HunteR
No ja posiadam dwa oryginalne komplety i jeden którym gram
Burżuazja! Teraz już wiemy czemu są trudności z kupnem MiMa i wszystkiego co z nim związane - Valdi wykupuje po kilka egzemplarzy i chomikuje w domu :P

: środa 10 wrz 2008, 21:43
autor: Mecenas
a takie ogólne pytanie w sprawie tego dodatku... czy ktoś wie po co i przez kogo został on stworzony? czy to nie aby jakaś wersja wydanego drukiem dodatku autorskiego z Anglii??...

: środa 10 wrz 2008, 22:06
autor: stave
White Dwarf i GW mówi ci to coś? Te postacie były przez nich stworzone jako dodatek zamieszczone właśnie w White Dwarfie 115 jeśli się nie mylę.

: środa 10 wrz 2008, 22:09
autor: Mecenas
stave pisze:White Dwarf i GW mówi ci to coś?
nic...

ale machnąłem się na googl'a i już wiem małe co nieco... dzięks!

: piątek 17 kwie 2009, 14:02
autor: Aleksander
Wujek Google zawsze pomaga. :)

Nie wiecie przypadkiem z którego roku jest ten numer WD?

: sobota 18 kwie 2009, 08:34
autor: Valdi
White Dwarf 115 Temat o WD na forum
Magia i Miecz 4/93

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: czwartek 19 paź 2017, 20:00
autor: Tronar
ja bym z chęcią przyjął chociąż skany do wydruku, Jak ktoś ma to będe wdzięczny :)

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: czwartek 19 paź 2017, 20:57
autor: Arthan

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: sobota 21 paź 2017, 13:45
autor: Tronar
dzięki za skany :)

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: środa 28 mar 2018, 08:44
autor: trejder
Pozwalam sobie ukraść temat / odgrzać starego kotleta.

Czy oprócz tych skanów jest coś jeszcze? Mam to, co na skanach -- karty poszukiwaczy-profesji oraz karty przygód powodujące przyjęcie danej profesji. Brakuje mi czegoś na kształt instrukcji, która by tłumaczyła np. jak pozbyć się danej profesji lub jak długo można "w niej" przebywać?

Np. Rycerz chaosu ma wyraźnie napisane "Nie możesz własnoręcznie zrezygnować z bycia...".

Jak to interpretować? Że raz przyjąwszy daną profesję trzeba nią grać do końca gry? Czy to dotyczy tylko RyCh czy pozostałych profesji również?

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: środa 28 mar 2018, 09:15
autor: Mały Nemo
Zasady kart Mistrzow opisane zostaly w dodatku Miasto. Wraz z tymi kartami Mistrzow dodawane bylo tlumaczenie FAQ i nic wiecej.

Re: Herold, Rycerz Chaosu, Mistyk, Templariusz

: środa 28 mar 2018, 09:51
autor: trejder
OK, dzięki. Czyli wynika z tego, że tymi czterema nowymi profesjami z MiM 4/93 gra się do końca gry, bo nie ma opisanych nigdzie warunków, pod jakimi można "zrzucić" daną profesję. Dzięki!