Nowa Gra ?

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Nowa Gra ?

Post autor: Gamekeeper »

A co wy na to gdyby powstala nowa gra w systemie rozgrywki czesciowo opartej o MiM :idea: . Czego byście oczekiwali po niej i jaka cena w sotosunku do jakosci wydania by was satysfakcjonowala ?


Nayer
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 22:39
Lokalizacja: Sztolnia
Płeć:

Nowa gra

Post autor: Nayer »

Myslem kiedys raczej o komputerowej wersji "Magii i Miecza" - cos jak komputerowy monopol, tylko bardziej skomplikowane...


Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

A co ? Uwazasz ze planszowa nie ma szans na dzieijszym rynku.
Pozatym MiM on-line juz sie tworzy, a na PC juz byla stworzona ale nie bylo chetnego wydawcy dlatego gra do dzis lezy na polce progrmisty.


Nayer
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 22:39
Lokalizacja: Sztolnia
Płeć:

Komputerowa "Magia i Miecz"

Post autor: Nayer »

Pomysl komputerowej wersji "Magii i Miecza" zwiazany byl raczej z dzieciecym lenistwem, ktore kiedys odczuwalem po grze z wszystkimi dodatkami - nie chcialo mi sie sprzatac :-). A wirtualna gre mozna "sprzatnac" jednym kliknieciem myszki. Uwazam natomiast, ze fajnie byloby ujrzec komputerowa "Magie" z wszystkimi dodatkami, jednazke aktualnie planszowa "Magia" wg mnie dziesieciokrotnie przewyzsza jakiekolwiek inne gry komputerowe. gdybym tylko teraz dysponowal odpowiednia iloscia kapitalu, wydalbym Polskie wznowienie 2-giej edycji i 3-cia edycje, razem z ich wersjami komputerowymi. Mozna teraz zrobic na tym niezly biznes i zadowolic od razu starych i mlodych graczy, zwlaszcza, ze dzis fantasy w kazdej postaci stalo sie niesamowicie popularne za sprawa filmowej ekranizacji "Wladcy Pierscieni"...


Awatar użytkownika
Juri
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 700
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: www.frysztak.pl
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: Juri »

Sadze ze tylko jedna gra moglaby ja przebic - FALLOUT :D A ciekaw jestem, co za glupia firma tego nie wydala. Kompletny brak wizjonerstwa.


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

A co byscie powiedzieli o grze w klimacie fantasy w polaczeniu z fantastyka i mitologia czyli :
Hobbit z helmem elektrycznym i kusza na pare jezdzacy dylizansem uciekajacy przed magiem wladajacym pogoda i majacym na wlasnosc mechanicznego smoka i przyjaciela mechanika. A z gory patrzacy na nich loki syn odina, zmeczony po walce z ozyrysem.
To troche pomieszane ale ma swoj charakterek swiata pomieszanego z fantasy, falout'a, i laczacy rozne mitologie. Ciekaw jestem waszych opinii.


Awatar użytkownika
Juri
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 700
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: www.frysztak.pl
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: Juri »

Ja proponuje swiat Fantasy, po wojnie nuklearnej, sa lasery, pancerze energetyczne, fireballe.


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Chodzi ci o falout'a, tak nie zle ale mozemy zapomniec tam o standardowej magii, smokach i innych stworzen typowo fantasy.


Awatar użytkownika
Juri
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 700
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: www.frysztak.pl
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: Juri »

Hmmmm, ale dlaczego ma nie byc smokow i mieczy i czarow i calego tego majdanu ?? Powiedzmy, ze wojne zakonczylo pojawianie sie Magii, czy innego zagrozenia, moze Szczeliny ala LINOHEART, i rzady sie rozpadly, kazdy jest sam, nie ma wladzy, bron energetyczna jest, ale jest i 10 razy powszechniejszy luk. Jest zbroja plytowa, ale jest i pancerz energetyczny. Moga byc bonusy za uzywanie np. tylko BRONI PRZYSZLOSCI, lub za uzywanie tylko BRONI FANTASY. Sa lokacje na mapie glownej jak obiegowa CHATA JASNOWIDZA, ale jest i ELEKTROWNIA ATOMOWA. Nowe bronie moga byc trudniejsze do znalezienia, ale powinny miec odpowiedniego kopa. Moga byc AK-47, czyli polularny Kalach, jak i miecz obusieczny. Ale IMHO porywajac sie na taki projekt trzeba miec glowe na karku, bo nawet kolesiom od Falla, taki "mariaz" w ARCANUM nie wyszedl. Z drugiej strony to nie PCet.


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Zgadza sie ale glownie zastanawiam sie gdzie bylby tu klimat bo jesli cos takiego bysmy polaczyli to watpie czy zadowolilbys tym gosci od falout'a i tych od fantasy poprostu jednym nie spodobala by sie ta druga strona i odwrotnie choc nie przecze ze byliby i tacy ktorymby to spasilo (ze tak sie wyraze)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

A co byscie powiedzieli o grze w klimacie fantasy w polaczeniu z fantastyka i mitologia czyli :
Hobbit z helmem elektrycznym i kusza na pare jezdzacy dylizansem uciekajacy przed magiem wladajacym pogoda i majacym na wlasnosc mechanicznego smoka i przyjaciela mechanika. A z gory patrzacy na nich loki syn odina, zmeczony po walce z ozyrysem.
To troche pomieszane ale ma swoj charakterek swiata pomieszanego z fantasy, falout'a, i laczacy rozne mitologie. Ciekaw jestem waszych opinii.
Nie lubie takich niezdrowych kombinacji.
Napewno bym nie zakupił tego produktu.
Od ... rózne gusta ... w moje to nie trafia i nikt mnie nie przekona !


Obrazek
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Jak macie jakies pomysly lub propozycje dotyczacej nowej gry to bardzo prosze umieszczac je na forum napewno maga sie przydac, a jesli beda wykorzystane napewno nie zapomnimy kto je wysuna.


mab
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 17
Rejestracja: wtorek 10 lut 2004, 19:58

Post autor: mab »

Ja chetnie sie podziele kilkoma pomyslami, ktore przyszly mi do glowy przez lata grania w MM i MiM. Nie wiem na jakim etapie sa prace, wiec niektore moje propozycje moga sie okazac nieprzydatne, bo wymagalaby zbyt wielu zmian w zaawansowanym projekcie.

1. Uwazam, ze w MM i MiM panowal straszny balagan wsrod postaci. Niektore byly po prostu przedstawicielami swoich ras (np. Elf), inne profesji (Jasnowidz), jeszcze inne stanowiska spolecznego (Monarcha). Sa to kwestie moim zdaniem nieporownywalne i nie nalezaloby ich mieszac.

Mam taka propozycje, zeby to rozwiazac: postacie powinny byc jedynie profesjami (mam tu na mysli to, co w RPG jest rozumiane jako klasy czy profesje), a wiec roznymi czarodziejami, kaplanami, wojownikami, rycerzami etc etc. Do tego kazdy gracz musialby wybrac (badz wylosowac) karte, ktora okreslaby jego rase. Z niej wynikalyby pewne dodatkowe charakterystyki, byc moze jakies ograniczenia co do charakteru lub modyfikacje do statystyk. Dzieki temu zyskuje sie faktycznie kilka razy wiecej mozliwych postaci (niektore kombinacje moglyby byc co najmniej dziwne, ale zawsze mozna to jakos ograniczyc). Poza tym kazda postac (a nie tylko dwie czy trzy) mialaby swoja przynaleznosc rasowa, co mogloby miec wielkie zastosowanie przy rozstrzyganiu wielu zdarzen badz badaniu obszarow, np rozni zieloni nie atakowaliby postaci-orkow, w wiosce krasnoludow przedstawiciel tej rasy moglby liczyc na duze przywileje itd.

2. Proponuje bardzo precyzyjnie okreslic reguly rzadzace noszeniem ekwipunku, tzn. wszelkiego rodzaju ubrania o ile sa "zalozone" nie licza sie do limitu, podobnie przedmioty bardzo drobne jak jakies pierscienie, klejnoty, eliksiry etc. Warto by tez rozwazyc uzaleznienie limitu przedmiotw od sily postaci. Jednak tu tez powinno byc jakies ograniczenie powyzej ktorego nie da sie wyjsc niezaleznie od sily (mniej wiecej tak jak z iloscia czarow w MiM).

3. Zarowno w MM jak i w MiM mielismy cos takiego jak alternatywne zakonczenia. Uwazam jednak, ze byly one nieprzemyslane i zrobione na poczekaniu byle przedluzyc gre o te pol godziny. Sadze, ze najlepiej byloby gdyby wszystkie zakonczenia byly alternatywne tj. zeby siadajac do gry nie miec jeszcze pojecia, czego nam przyjdzie dokonac. To jest oczywiscie duzy ogolnik i takie rozwiazanie wymagaloby bardzo precyzyjnego opracowania, by zbalansowac ze soba wszystkie mozliwe zakonczenia i utrzymac "fabularna" spojnosc. Uwazam, ze nie powinny byc ze soba bezposrednio powiazane, moze nawet doszloby do tego, zeby rozne postacie mialy rozne cele. To znacznie urozmaiciloby gre.

4. Kolejna propozycja dotyczy roli pieniadza w grze. W MM i MiM maja one znikome znaczenie, po pewnym czasie kazdy ma stosik zoltych zetonow, z ktorymi nie bardzo jest co zrobic. Kasa powinna otwierac wiele mozliwosci i miec szerokie zastosowanie (w koncu ludzie sa skapi). Jeden z pomyslow jest taki, zeby na karcie kazdego przedmiotu umieszczona byla jego cena (jak np sila u wrogow). Tym sposobem oszczedzamy miejsca na drukowanie cennikow na kartach i planszach i teraz handel jest zalezny od tego czy uda nam sie znalezc kogos, kto bedzie chcial handlowac (handlarzy moznaby podzielic na jakies kategorie: od broni, roznego ekwipunku, magicznych akcesoriow itp).

Teraz kilka ogolnikow:

- wprowadzic jakis sposob zwiekszania sily (i mocy) przeciwnikow w czasie gry (np po jakims czasie ja podwajamy, potem potrajamy czy cos takiego)
- nie mieszac realiow fantasy z sf
- w jakis sposob zbalansowac przyrost sily (napisalem troche o tym w innym temacie)

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze cos z tego sie przyda albo zainspiruje tworcow nowej gry ;).


Awatar użytkownika
Juri
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 700
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: www.frysztak.pl
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: Juri »

Popieram kolege niemal w zupelnosci.


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732
Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

No pomysly sa naprawde dobre napewno moge juz powiedziec ze pomysl z pieniedzmi bedzie prawdopodobnie przyjety pozatym broblem z rasami i sila jest juz rozwiazany. Ciesze sie ze ktos mial czas opisac pare pomyslow. Dzieki za idee napewno sie do ciebie odezwiemy MAB. 8)


mab
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 17
Rejestracja: wtorek 10 lut 2004, 19:58

Post autor: mab »

Ciesze sie, ze cos sie przydalo ;).

Mam natomiast pytanie. Czy mozna sie spodziewac jakichs "raportow" o grze i zaawansowaniu prac?

Przede wszystkim jestem ciekaw na kiedy mniej wiecej oceniacie date wyjscia gry.

Poza tym bardzo interesuje mnie jak zostaly rozwiazane pewne mechanizmy gry. Na ile zostaly zaczerpniete z MiMa, na ile zmienione i na ile wprowadzone zupelnie nowe. Rozumiem, ze pewnie raczej niechetnie bedziecie sie dzielic tego typu informacjami przed wydaniem gry. Jednak moze moglibyscie chociaz podac jakies ogolne dane, chocby ile plansz przewidujecie, ilu poszukiwaczy, kart etc? Moze jakas ogolnikowa chocby lista najbardziej radykalnych zmian w stosunku do pierwowzoru?

Jeszcze na koniec dorzuce drobny pomysl, ktory mi sie ostatnio przypomnial. Zreszta pewnie byl on juz wykorzystany w jakiejs planszowce, ale nie wiem, bo nie siedze w temacie. Chodzi o konstrukcje planszy. Jedna z plansz moglaby wygladac tak, ze pola mialyby ksztalt foremnych szesciokatow ulozonych w "plaster miodu". Wtedy ruch odbywalby sie po jednym polu w kierunku wskazanym przez rzut koscia (kazda liczba - jeden kierunek). Mysle, ze rozgrywka na takiej planszy moglaby toczyc sie dosc ciekawie.

W najblizszych dniach moze bede sie widzial z paroma osobami, ktore grywaja w MiMa, wiec moze uda mi sie wyciagnac od nich troche pomyslow. Jesli beda ciekawe, to na pewno sie podziele ;).


Awatar użytkownika
Gamekeeper [Autor tematu]
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

Za duzo nie mozemy zdradzic ale premiera ukaze sie nie szybciej jak na swieta Bozego Narodzenia 2004. Jesli chodzi o plansze mozemy zdradzic ze bedzie jedna (o wielkosci A2) podzielona na 5 Księstw 4 po rogach i głowna (ludzka) po srodku. Co do poszukiwaczy to raczej bedzie to troche inaczej wygladalo niz w MiM'ie do wyboru beda rasy i (moze) profesje glowne ale to gracz bedzie z biegiem gry tworzyl wlasnego poszukiwacza a raczej kandydata do swojego przeznaczenia, bo tak bedzie nazywala sie gra "PRZEZNACZENIE". Postac w grze z poczatku nie bedzie za wiele umiala ale z czasem bedzie rosla w sile i dlatego srodkowe krolestwo bedzie dosyc proste na poczatku, ale twoj cel w grze zmusi cie do podrozy do jednej z 4 innych krain ktora sobie sam obierzesz aby nia zawladnac. Co dalej nie moge juz powiedzie, bo i tak za duzo juz powiedzialem, mysle jednak ze warto bedzie troche poczekac na wydanie poniewaz nie chcemy stracic na jakosci przez brak czasu.


Awatar użytkownika
Nataniel
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 148
Rejestracja: niedziela 01 sie 2004, 11:29
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowa Gra ?

Post autor: Nataniel »

admin pisze:A co wy na to gdyby powstala nowa gra w systemie rozgrywki czesciowo opartej o MiM :idea: . Czego byście oczekiwali po niej i jaka cena w sotosunku do jakosci wydania by was satysfakcjonowala ?
Taka gra powstaje:
http://www.gry-planszowe.pl/article.php ... Koron.html


Wszystko o grach planszowych: www.Gry-Planszowe.pl
-=FALLEN=-
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: środa 22 gru 2004, 00:26
Płeć:

Post autor: -=FALLEN=- »

pomysł Juriego nie jest zły, chociaz bym proponowal zrobic samego Fallouta :>


Kaj
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: piątek 13 sie 2004, 22:09

Post autor: Kaj »

Do tych postaci będą potrzebne długie opisy typu (Siła, Wytrzymałość, inteligęcja czy moc ) ale to jeszcze mało opis ile zadajesz punktuw obrażeńki, musi znać język taki np. Mag zna elfi może kraznolucki i wiele innych, musi posiadać pieniądze chyba że sie zostanie na poziomie "6 mieszków topur" , specjalne zdolności , atuty swojej rasy , punkty doświadczenia, itp...

To sporo roboty !


Awatar użytkownika
Grohmann
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 21
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2004, 12:44

Post autor: Grohmann »

Czy wydanie gry "PRZEZNACZENIE" nadal jest aktualne? Pytam z wielk± ciekawo¶ci±.


Horgmar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 50
Rejestracja: wtorek 13 cze 2006, 10:52

Post autor: Horgmar »

Witam!
Jestem tu nowy. To znaczy nowy jako urzytkownik forum bo przegl±dam je od jakich¶ 6 miesiêcy. Zacze³o sie kiedy przy ma³ym remoncie (nie u siebie bo gdzie mój MIM le¿y to ja wiem) znalaz³em pierwsze wydanie MAGII I MIECZA. od tam tego czasu zacze³em szukaæ w necie i dozna³em mi³ego szoku. Fora dyskusyjne, strony, ftp, i tak dalej.

Ale do sedna przejd¼my.

Mam pomys³ na gre planszow± lu¼no zwi±zan± ze ¶wiatem fallout'a tyle ¿e walka rozgrywa³aby siê nie na planszy tak jak w magii i mieczu a na hexach tak jak w takiej minigierce Potyczka (defakto wydanej przez sfere). Zmiana w stosunku do MIM'a to wielko¶æ planszy bo moim zdaniem powinna byæ wiêksza. Sk³ada³aby siê z 3 krain (tak jak w MIM'ie jednak w realizacji troche inaczej). postacie mia³yby troche inaczej rozwi±zane cechy poniewa¿ musia³yby sie sprawdzaæ w czasie ruchu na planszy i w czasie walki na minipoluwalki. jeszcze nie mam pomys³u jak to upro¶ciæ do max ale zachowaæ sens zasad. Pojawia mi sie jeden problem nie znam nikogo kto by zaprojektowa³ plansze. Ja moge jedynie zrobiæ szablon i uk³ad pól wed³ug mojego pomys³u jednak rysunki ju¿ mnie przeros³y dlatego po¿uci³em projekt.

Pisze bo chcia³bym wiedzieæ co o tym my¶licie.
PS to mój pierwszy post wiêc mnie za bardzo nie besztajcie :)
pozdro!!!!!


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Helloł :)
Wielu już takich było wizjonerów jak Ty :D Oczywiście nie chcę Ci umniejszać ale to nie jest takie proste, zrobić grę ;) Życzę powodzenia!

A jak jesteś zainteresowany klimatem falloutowym to proponuję w googlach wpisać Afterfall ;)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Witam Horgmar!

Jeśli masz już jakieś założenia, szkielet przepisów i szkic planszy - to rób wszystko by doprowadzić do beta-testów. Planszę rozrysuj nawet flamastrami, bez grafik, byle tylko była grywalna. Rozrysuj obszary, zrób opisy i walnij na ksero - to wystarcza do testowej gry. Co Ci po barwnej planszy, jesli bedziesz nanosił poprawki? Ktoś się niepotrzebnie narobi tylko.

Grafiki budują oczywiście klimat i zachęcają lub zniechęcają, jednak w wypadku testów do stołu zapewne usiadą i tak wyłącznie zapaleńcy ( w tym zapewne Ty) więc problem zaangażowania raczej odpada, prawda?

Jak dla mnie - planszówka w klimatach Fallouta mogłaby być smaczna. Chętnie zagram!

Hej SeSim! Kurde, ale się zgrzałem na to Twoje info o Afterfall... łał. Kochane Fallouty... Tylko szkoda, że "Afterfall przygotowywany jest z myślą o sprzęcie, który powszechnie dostępny będzie na rynku za około dwa lata, dlatego też mierzymy w obecnie high-endowe karty graficzne."

:(


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Skąd wiesz jaki za 2 lata będziesz miał komp? :) Pozatym to co teraz jest na topie to za 2 lata będzie tańsze :]


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
ODPOWIEDZ