Strona 2 z 2

: wtorek 13 cze 2006, 14:12
autor: MAXtoon
Powodzenia ;)

Fallout ma wielu fanów - naprawde wciągająca gra. I ja się do nich zaliczam... ;] Także będę przyklaskiwał wszystkim, którzy będą próbowali zrobić coś jeszcze z niego ;) Pozdrawiam MAX

: wtorek 13 cze 2006, 20:57
autor: SeSim
Pssst MAXtoon... 8) Wpisz w googlach to co pisałem... Powiem Ci w tajemnicy, że Fallout to przy tym pikuś będzie ;)

: środa 14 cze 2006, 00:48
autor: Horgmar
ja powiem tyle jakna razie mam prace dyplomow± doobrony potem mysle ¿e rozrysuje palnsze i zrobie kilka kart tak dla zarysu mojej mysli zasady samego systemu gry doszlifuj± sie w czasie samych testów na pocz±tek planuje zrobiæ zarys walki poniewa¿ moim zdaniem jest to równo¿êdne z ca³± reszt±. nie chce ¿eby walka by³a tak uproszczona jak w MIMie poniewa¿ definitywnie s³abszy gracz nie mia³ szans na pokonie lebszego gracza lub potwora. gra ma byæ poprostu klonem magii i miecza w innym ¶wiecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uwa¿am za stosowne. napewno bêdzie wiêcej wspó³czynników bo wd³ug mnie nie da sie inaczej. system walki postram siê przedstawiæ w pierwszej kolejno¶ci. bêdzie te¿ co¶ jak karta postaci. pozdro
ps my¶le ¿e z kartami te¿ nie bêdzie wielkiego problemu bo kiedy¶ robi³em do MIMa i kumplom sie podoba³o

: środa 14 cze 2006, 07:48
autor: MAXtoon
SeSim pisze:Pssst MAXtoon... 8) Wpisz w googlach to co pisałem... Powiem Ci w tajemnicy, że Fallout to przy tym pikuś będzie ;)
Toooooo.... jest cudo? Ja nie moge... Zapowiada sie, no brak słów! Jednak Fallouta cięęężko będzie przebić. Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz? Aaaa... no tak, w pracy się nudzisz :P Ale ale, to bardzo podobne do Fallouta, czy aby nie plagiat? Eee mi i tak to nie przeszkadza :P Niech już to wyjdzie bo chcę pograć, no... :P

Pozdrawiam Horgmar i życzę efektów w pracy ;)

: środa 14 cze 2006, 08:59
autor: SeSim
gra ma być poprostu klonem magii i miecza w innym świecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uważam za stosowne. napewno będzie więcej współczynników bo wdług mnie nie da sie inaczej. system walki postram się przedstawić w pierwszej kolejności.
Pamiętaj, że urokiem MiM jest jej prostota :) Dlatego ma mało współczynników. Gra zawierająca więcej współczynników staje się czasem poprsotu za „ciężka” w rozgrywce. Trzeba dużo przeliczać itd. Ale wierzę, że uda Ci się jakoś to zoptymalizować ;)
Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz?
Racja kiedyś w poprzedniej robocie się nudziłem i znalazłem. To było prawie rok temu :D Od tej pory aktywnie śledzę projekt dzień w dzień. I nie bluźnij :> To nie będzie klon Fallouta :) Ta gra będzie wzynaczać nowe standardy w dziedzinie gier cRPG (a może to już powoli symulator życia...? ;)).