Strona 2 z 2
: wtorek 13 cze 2006, 14:12
autor: MAXtoon
Powodzenia
Fallout ma wielu fanów - naprawde wciągająca gra. I ja się do nich zaliczam...
Także będę przyklaskiwał wszystkim, którzy będą próbowali zrobić coś jeszcze z niego
Pozdrawiam MAX
: wtorek 13 cze 2006, 20:57
autor: SeSim
Pssst MAXtoon... 8) Wpisz w googlach to co pisałem... Powiem Ci w tajemnicy, że Fallout to przy tym pikuś będzie
: środa 14 cze 2006, 00:48
autor: Horgmar
ja powiem tyle jakna razie mam prace dyplomow± doobrony potem mysle ¿e rozrysuje palnsze i zrobie kilka kart tak dla zarysu mojej mysli zasady samego systemu gry doszlifuj± sie w czasie samych testów na pocz±tek planuje zrobiæ zarys walki poniewa¿ moim zdaniem jest to równo¿êdne z ca³± reszt±. nie chce ¿eby walka by³a tak uproszczona jak w MIMie poniewa¿ definitywnie s³abszy gracz nie mia³ szans na pokonie lebszego gracza lub potwora. gra ma byæ poprostu klonem magii i miecza w innym ¶wiecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uwa¿am za stosowne. napewno bêdzie wiêcej wspó³czynników bo wd³ug mnie nie da sie inaczej. system walki postram siê przedstawiæ w pierwszej kolejno¶ci. bêdzie te¿ co¶ jak karta postaci. pozdro
ps my¶le ¿e z kartami te¿ nie bêdzie wielkiego problemu bo kiedy¶ robi³em do MIMa i kumplom sie podoba³o
: środa 14 cze 2006, 07:48
autor: MAXtoon
SeSim pisze:Pssst MAXtoon... 8) Wpisz w googlach to co pisałem... Powiem Ci w tajemnicy, że Fallout to przy tym pikuś będzie
Toooooo.... jest cudo? Ja nie moge... Zapowiada sie, no brak słów! Jednak Fallouta cięęężko będzie przebić. Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz? Aaaa... no tak, w pracy się nudzisz
Ale ale, to bardzo podobne do Fallouta, czy aby nie plagiat? Eee mi i tak to nie przeszkadza
Niech już to wyjdzie bo chcę pograć, no...
Pozdrawiam Horgmar i życzę efektów w pracy
: środa 14 cze 2006, 08:59
autor: SeSim
gra ma być poprostu klonem magii i miecza w innym świecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uważam za stosowne. napewno będzie więcej współczynników bo wdług mnie nie da sie inaczej. system walki postram się przedstawić w pierwszej kolejności.
Pamiętaj, że urokiem MiM jest jej prostota
Dlatego ma mało współczynników. Gra zawierająca więcej współczynników staje się czasem poprsotu za „ciężka” w rozgrywce. Trzeba dużo przeliczać itd. Ale wierzę, że uda Ci się jakoś to zoptymalizować
Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz?
Racja kiedyś w poprzedniej robocie się nudziłem i znalazłem. To było prawie rok temu
Od tej pory aktywnie śledzę projekt dzień w dzień. I nie bluźnij :> To nie będzie klon Fallouta
Ta gra będzie wzynaczać nowe standardy w dziedzinie gier cRPG (a może to już powoli symulator życia...?
).