Nowa Gra ?
-
-
- Posty: 50
- Rejestracja: wtorek 13 cze 2006, 10:52
Witam!
Jestem tu nowy. To znaczy nowy jako urzytkownik forum bo przegl±dam je od jakich¶ 6 miesiêcy. Zacze³o sie kiedy przy ma³ym remoncie (nie u siebie bo gdzie mój MIM le¿y to ja wiem) znalaz³em pierwsze wydanie MAGII I MIECZA. od tam tego czasu zacze³em szukaæ w necie i dozna³em mi³ego szoku. Fora dyskusyjne, strony, ftp, i tak dalej.
Ale do sedna przejd¼my.
Mam pomys³ na gre planszow± lu¼no zwi±zan± ze ¶wiatem fallout'a tyle ¿e walka rozgrywa³aby siê nie na planszy tak jak w magii i mieczu a na hexach tak jak w takiej minigierce Potyczka (defakto wydanej przez sfere). Zmiana w stosunku do MIM'a to wielko¶æ planszy bo moim zdaniem powinna byæ wiêksza. Sk³ada³aby siê z 3 krain (tak jak w MIM'ie jednak w realizacji troche inaczej). postacie mia³yby troche inaczej rozwi±zane cechy poniewa¿ musia³yby sie sprawdzaæ w czasie ruchu na planszy i w czasie walki na minipoluwalki. jeszcze nie mam pomys³u jak to upro¶ciæ do max ale zachowaæ sens zasad. Pojawia mi sie jeden problem nie znam nikogo kto by zaprojektowa³ plansze. Ja moge jedynie zrobiæ szablon i uk³ad pól wed³ug mojego pomys³u jednak rysunki ju¿ mnie przeros³y dlatego po¿uci³em projekt.
Pisze bo chcia³bym wiedzieæ co o tym my¶licie.
PS to mój pierwszy post wiêc mnie za bardzo nie besztajcie
pozdro!!!!!
Jestem tu nowy. To znaczy nowy jako urzytkownik forum bo przegl±dam je od jakich¶ 6 miesiêcy. Zacze³o sie kiedy przy ma³ym remoncie (nie u siebie bo gdzie mój MIM le¿y to ja wiem) znalaz³em pierwsze wydanie MAGII I MIECZA. od tam tego czasu zacze³em szukaæ w necie i dozna³em mi³ego szoku. Fora dyskusyjne, strony, ftp, i tak dalej.
Ale do sedna przejd¼my.
Mam pomys³ na gre planszow± lu¼no zwi±zan± ze ¶wiatem fallout'a tyle ¿e walka rozgrywa³aby siê nie na planszy tak jak w magii i mieczu a na hexach tak jak w takiej minigierce Potyczka (defakto wydanej przez sfere). Zmiana w stosunku do MIM'a to wielko¶æ planszy bo moim zdaniem powinna byæ wiêksza. Sk³ada³aby siê z 3 krain (tak jak w MIM'ie jednak w realizacji troche inaczej). postacie mia³yby troche inaczej rozwi±zane cechy poniewa¿ musia³yby sie sprawdzaæ w czasie ruchu na planszy i w czasie walki na minipoluwalki. jeszcze nie mam pomys³u jak to upro¶ciæ do max ale zachowaæ sens zasad. Pojawia mi sie jeden problem nie znam nikogo kto by zaprojektowa³ plansze. Ja moge jedynie zrobiæ szablon i uk³ad pól wed³ug mojego pomys³u jednak rysunki ju¿ mnie przeros³y dlatego po¿uci³em projekt.
Pisze bo chcia³bym wiedzieæ co o tym my¶licie.
PS to mój pierwszy post wiêc mnie za bardzo nie besztajcie
pozdro!!!!!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Witam Horgmar!
Jeśli masz już jakieś założenia, szkielet przepisów i szkic planszy - to rób wszystko by doprowadzić do beta-testów. Planszę rozrysuj nawet flamastrami, bez grafik, byle tylko była grywalna. Rozrysuj obszary, zrób opisy i walnij na ksero - to wystarcza do testowej gry. Co Ci po barwnej planszy, jesli bedziesz nanosił poprawki? Ktoś się niepotrzebnie narobi tylko.
Grafiki budują oczywiście klimat i zachęcają lub zniechęcają, jednak w wypadku testów do stołu zapewne usiadą i tak wyłącznie zapaleńcy ( w tym zapewne Ty) więc problem zaangażowania raczej odpada, prawda?
Jak dla mnie - planszówka w klimatach Fallouta mogłaby być smaczna. Chętnie zagram!
Hej SeSim! Kurde, ale się zgrzałem na to Twoje info o Afterfall... łał. Kochane Fallouty... Tylko szkoda, że "Afterfall przygotowywany jest z myślą o sprzęcie, który powszechnie dostępny będzie na rynku za około dwa lata, dlatego też mierzymy w obecnie high-endowe karty graficzne."
Jeśli masz już jakieś założenia, szkielet przepisów i szkic planszy - to rób wszystko by doprowadzić do beta-testów. Planszę rozrysuj nawet flamastrami, bez grafik, byle tylko była grywalna. Rozrysuj obszary, zrób opisy i walnij na ksero - to wystarcza do testowej gry. Co Ci po barwnej planszy, jesli bedziesz nanosił poprawki? Ktoś się niepotrzebnie narobi tylko.
Grafiki budują oczywiście klimat i zachęcają lub zniechęcają, jednak w wypadku testów do stołu zapewne usiadą i tak wyłącznie zapaleńcy ( w tym zapewne Ty) więc problem zaangażowania raczej odpada, prawda?
Jak dla mnie - planszówka w klimatach Fallouta mogłaby być smaczna. Chętnie zagram!
Hej SeSim! Kurde, ale się zgrzałem na to Twoje info o Afterfall... łał. Kochane Fallouty... Tylko szkoda, że "Afterfall przygotowywany jest z myślą o sprzęcie, który powszechnie dostępny będzie na rynku za około dwa lata, dlatego też mierzymy w obecnie high-endowe karty graficzne."
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Powodzenia
Fallout ma wielu fanów - naprawde wciągająca gra. I ja się do nich zaliczam... Także będę przyklaskiwał wszystkim, którzy będą próbowali zrobić coś jeszcze z niego Pozdrawiam MAX
Fallout ma wielu fanów - naprawde wciągająca gra. I ja się do nich zaliczam... Także będę przyklaskiwał wszystkim, którzy będą próbowali zrobić coś jeszcze z niego Pozdrawiam MAX
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 50
- Rejestracja: wtorek 13 cze 2006, 10:52
ja powiem tyle jakna razie mam prace dyplomow± doobrony potem mysle ¿e rozrysuje palnsze i zrobie kilka kart tak dla zarysu mojej mysli zasady samego systemu gry doszlifuj± sie w czasie samych testów na pocz±tek planuje zrobiæ zarys walki poniewa¿ moim zdaniem jest to równo¿êdne z ca³± reszt±. nie chce ¿eby walka by³a tak uproszczona jak w MIMie poniewa¿ definitywnie s³abszy gracz nie mia³ szans na pokonie lebszego gracza lub potwora. gra ma byæ poprostu klonem magii i miecza w innym ¶wiecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uwa¿am za stosowne. napewno bêdzie wiêcej wspó³czynników bo wd³ug mnie nie da sie inaczej. system walki postram siê przedstawiæ w pierwszej kolejno¶ci. bêdzie te¿ co¶ jak karta postaci. pozdro
ps my¶le ¿e z kartami te¿ nie bêdzie wielkiego problemu bo kiedy¶ robi³em do MIMa i kumplom sie podoba³o
ps my¶le ¿e z kartami te¿ nie bêdzie wielkiego problemu bo kiedy¶ robi³em do MIMa i kumplom sie podoba³o
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Toooooo.... jest cudo? Ja nie moge... Zapowiada sie, no brak słów! Jednak Fallouta cięęężko będzie przebić. Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz? Aaaa... no tak, w pracy się nudzisz Ale ale, to bardzo podobne do Fallouta, czy aby nie plagiat? Eee mi i tak to nie przeszkadza Niech już to wyjdzie bo chcę pograć, no...SeSim pisze:Pssst MAXtoon... 8) Wpisz w googlach to co pisałem... Powiem Ci w tajemnicy, że Fallout to przy tym pikuś będzie
Pozdrawiam Horgmar i życzę efektów w pracy
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Pamiętaj, że urokiem MiM jest jej prostota Dlatego ma mało współczynników. Gra zawierająca więcej współczynników staje się czasem poprsotu za „ciężka” w rozgrywce. Trzeba dużo przeliczać itd. Ale wierzę, że uda Ci się jakoś to zoptymalizowaćgra ma być poprostu klonem magii i miecza w innym świecie z wprowadzeniem zmian w tym co ja uważam za stosowne. napewno będzie więcej współczynników bo wdług mnie nie da sie inaczej. system walki postram się przedstawić w pierwszej kolejności.
Racja kiedyś w poprzedniej robocie się nudziłem i znalazłem. To było prawie rok temu Od tej pory aktywnie śledzę projekt dzień w dzień. I nie bluźnij :> To nie będzie klon Fallouta Ta gra będzie wzynaczać nowe standardy w dziedzinie gier cRPG (a może to już powoli symulator życia...? ).Kurde, SeSim skąd Ty to bierzesz?
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member