Przedmioty dla Dobrych i Złych
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Jesli chodzi o rozdzke walki ze zlem to tak: Generalnie moze pozostac, z tym ze jedna rozdzka moze zniszczyc wszystkie artefakty zlych co nie jest do konca w porzadku. Moze lepszym rozwiazaniem by bylo niszczyc jeden z tej listy bez rzutu kostka, a po uzyciu rozdzka by sie rozpadala.
Miecz Zlodzieja Dusz - bardzo mocny i fajny przedmiot dla zlych. Mogloby sie jego zdobycie wiazac z jakas misja albo poswieceniem czegos np. dusz posiadanych przyjaciol.
No ale wariant z znalezieniem wsrod kart przygod tez moze byc.
mroczny rumak czekam az poprawisz, bo Pokrak juz wskazal ci dosc razacy blad.
Pani Krukow ci z magia 1 faktycznie beda miec przesrane. koniec gry. no ale generalnie jestem za, tych sposobow na nagla smierc w MiMie jest wciaz zbyt malo.
wygnaniec i synowie... jakis tam potencjal maja, w MiM tez mozna ich wplesc.
kosa ciemnosci rzeczywiscie tylko jako ostatecznosc, czasem takie sytuacje sie trafiaja, gdzie za dodatkowy punkt sily w walce poswiecilo by sie nawet wiecej niz 1 punkcik mocy. choc moglaby rownie dobrze dodawac do sily 4, tylko nie wiem czy nie zaburzyloby to juz nieco rownowagi gry.
lesny duszek fajny z uwagi, ze zawiera dodatkowy bonus dla malej grupki poszukiwaczy.
Miecz Zlodzieja Dusz - bardzo mocny i fajny przedmiot dla zlych. Mogloby sie jego zdobycie wiazac z jakas misja albo poswieceniem czegos np. dusz posiadanych przyjaciol.
No ale wariant z znalezieniem wsrod kart przygod tez moze byc.
mroczny rumak czekam az poprawisz, bo Pokrak juz wskazal ci dosc razacy blad.
Pani Krukow ci z magia 1 faktycznie beda miec przesrane. koniec gry. no ale generalnie jestem za, tych sposobow na nagla smierc w MiMie jest wciaz zbyt malo.
wygnaniec i synowie... jakis tam potencjal maja, w MiM tez mozna ich wplesc.
kosa ciemnosci rzeczywiscie tylko jako ostatecznosc, czasem takie sytuacje sie trafiaja, gdzie za dodatkowy punkt sily w walce poswiecilo by sie nawet wiecej niz 1 punkcik mocy. choc moglaby rownie dobrze dodawac do sily 4, tylko nie wiem czy nie zaburzyloby to juz nieco rownowagi gry.
lesny duszek fajny z uwagi, ze zawiera dodatkowy bonus dla malej grupki poszukiwaczy.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Nie wziąłem bo to kiepski przemiot, którego nei warto nosić, skoro przydać się może raz na długi czas \:D/To znaczy, że w podanym przeze mnie przykładzie, na który odpisałeś, nie masz broni +2 i zginiesz bo nie wziąłeś Kosy z powodu głupiego uprzedzenia.
Założenie jest nierealne. Wolałbym nosić zwykły miecz, więc taka sytuacj mogłaby mieć miejsce tylko i wyłącznie gdybym akurat znalazł kosę mając wolne miejsce i akurat miał 1 punkt wyt i akurat napadło mnie coś silnego. W każdym innym wypadku wolałbym nosić inny przedmiot i poświęcić wt zamiast mocy.A w ogóle co to za argument "nie, bo wyrzucę ją przy pierwszej okazji" skoro w założeniu już ją masz?
mało jest przedmiotów za które bym poświęcił punkt mocyktóry weźmie ktoś inny i przy jego pomocy będzie mógł cię łatwiej zabić lub zabrać jakiś fajny przedmiot to trochę nierozsądne
Mogłaby dawać 5, wtedy jeszcze może by miała jakiś sens ( a równowagi gry na pewno by to nie naruszyło).
Lens - przy tej babce od kruków to nie jest nagła smierć, poszukiwacz nie ginie, więc gracz nie może wylosować kolejnego > nie może grać dalej, a to dla mnei zupełnie bez sensu. (podobna sytucja jest jak mając moc 1 zostaniesz uwięziony w kosmicznej otchłani przze obcą cywilizację) jeśli grałeś na dwóch to można od razu skończyć grę.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
No jasne... To jest przegięcie. Osoba która znalazłaby taką kosę na początku gry stałaby się wymiataczem na dzień dobry.Mogłaby dawać 5, wtedy jeszcze może by miała jakiś sens ( a równowagi gry na pewno by to nie naruszyło).
EDIT:
Dopisuj EDIT jak edytujesz.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
to co bedzie probowal wyrzucic kostka 0 :?: . Tam gdzie pewne kwestie sa oczywiste mozna troche glową ruszyc.Lens - przy tej babce od kruków to nie jest nagła smierć, poszukiwacz nie ginie
ale kosztem mocy. I mogloby sie to skonczyc tak, ze wyciagnelaby przy mocy 1 Pania Krukow :mrgreen: .No jasne... To jest przegięcie. Osoba która znalazłaby taką kosę na początku gry stałaby się wymiataczem na dzień dobry
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
taaa, jasne. Ciekawe jak by jej używała, płacąc czym niby? \:D/No jasne... To jest przegięcie. Osoba która znalazłaby taką kosę na początku gry stałaby się wymiataczem na dzień dobry
Lens, ale można zawsze powiedzieć, że np jak ją skasuje trzesieni ziemi, albo hjakiś wyrok banicji to będzie mógł dalej grać, więc w żadnym wypadku to nie może być nagła smierć.to co bedzie probowal wyrzucic kostka 0 . Tam gdzie pewne kwestie sa oczywiste mozna troche glową ruszyc
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
A to juz kwestia indywidualna. Co prawda instrukcja mowi, ze tych bazowych wartosci sily i mocy nie mozna stracic, ale niewiele osob z tym punktem instrukcji sie zgadza.A właśnie. A Kosy można używać jeśli nie mamy punktów Magii na stracenie (bo mamy tylko bazową ilość)?
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Niewiele?Lens pisze:A to juz kwestia indywidualna. Co prawda instrukcja mowi, ze tych bazowych wartosci sily i mocy nie mozna stracic, ale niewiele osob z tym punktem instrukcji sie zgadza.A właśnie. A Kosy można używać jeśli nie mamy punktów Magii na stracenie (bo mamy tylko bazową ilość)?
cóż, to w takim razie dziwne, że próbują udowadniać cokolwiek w oparciu o instrukcje czy to MiMa czy Talizmana, skoro się z nimi nie zgadzają. Ja osobiście zawsze grałem tu zgodnie z zasadami i nie widzę żadnego sensu tego zmieniać, bo zaczynają wychodzić absurdy i konieczne są nowe zasady - jeśli np obniżenie mocy do 0 oznacza smierć postaci to można zabijać poszukiwaczy czarem typu osłabienie umysłu, a dla mnei to głupota.
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Trzesienie ziemi, ani wyrok banicji jej nie skasują, bo odkladasz jej karte (tak masz w instrukcji Pani Kruków), ty natomiat zostajesz na planszy magicznie uwieziony. Twoja moc jako ze jest bardzo marna, to potedze zaklecia nie jest w stanie sie przeciwstawic i postac umiera. Ale powoli zaczynamy rozwazania logiczne, a wiadomo ze to w przypadku MiMa zle sie konczy, czyli konczy sie pisaniem kompletnych bałamutów i snuciem bezsensownych teorii :mrgreen: (przypomniec sobie wystarczy konia w stajni :mrgreen: ). Lepiej od razu powiedziec, ze obaj poniekad na swoj sposob pojmowania zasad mamy racje .PoKrAk pisze:Lens, ale można zawsze powiedzieć, że np jak ją skasuje trzesieni ziemi, albo hjakiś wyrok banicji to będzie mógł dalej grać, więc w żadnym wypadku to nie może być nagła smierć.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Tak czy inaczej lepiej jej zmienić na mniej lub tyle ile wynosi moc i jest wszystko cacy.
Co do kosy - gdyby dawała do tej siły 5 to jeszcze by może miała jakiś sens, choć i tak niespecjalnie się opłaca z niej korzystać, zwłaszcvza grając z PP gdzie trzeba mieć i moc i siłę spore żeby przeżyć i takie marnotrawienie punktów zmniejsza nam drastycznie szanse na zwycięstwo. Btw za jakiś czas zrobię pewnie własny dodatek i mam w planach min. broń dającą 5 do siły :-"
Co do kosy - gdyby dawała do tej siły 5 to jeszcze by może miała jakiś sens, choć i tak niespecjalnie się opłaca z niej korzystać, zwłaszcvza grając z PP gdzie trzeba mieć i moc i siłę spore żeby przeżyć i takie marnotrawienie punktów zmniejsza nam drastycznie szanse na zwycięstwo. Btw za jakiś czas zrobię pewnie własny dodatek i mam w planach min. broń dającą 5 do siły :-"
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Tak stąd erraty i debaty :mrgreen: . Ja nie zawsze gram zgodnie z instrukcja. Staram sie byc elastyczny. Mam 13 letniego siostrzenca, z ktorym czasem grywam, zeby nasiąkał za mlodu roznymi pozytywnymi wzorcami i szczegolnie w czasach jak byl mniejszy pozwalalem sobie na odstepstwa od roznych zasad, ktorych dla atrakcyjnosci gry, korzystania z przedmiotow i ogolnie jego stylu myslenia odchodzilem. Grajac z graczami doswiadczonymi (wymiataczami) trzymam sie scisle regul, aczkolwiek... ale to juz temat na inny topic.Niewiele?
cóż, to w takim razie dziwne, że próbują udowadniać cokolwiek w oparciu o instrukcje czy to MiMa czy Talizmana, skoro się z nimi nie zgadzają. Ja osobiście zawsze grałem tu zgodnie z zasadami i nie widzę żadnego sensu tego zmieniać, bo zaczynają wychodzić absurdy i konieczne są nowe zasady
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Proponowane tutaj karty są dodatkami autorskimi. Dyskusja nie jest o oficjalnych zasadach. Czasem dodatek wymaga zmiany głównych zasad. Już samo używanie dodatków autorskich jest nie graniem wg zasad Jeżeli jakaś karta w dodatku autorskim mówi (tak wiem kosa nie mówi ale mogłaby ), że można oddać bazową Moc to można. Oczywiście ortodoksi nie będą tak grali ale nikt nie każe grać z autorskim dodatkiemNiewiele?
cóż, to w takim razie dziwne, że próbują udowadniać cokolwiek w oparciu o instrukcje czy to MiMa czy Talizmana, skoro się z nimi nie zgadzają.
EDIT:
No tak, i robimy z MiMa Diablo Zobaczymy jak to wyjdzie "po całości"broń dającą 5 do siły
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt: