Kosmiczna Otchlań
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 01 wrz 2008, 21:18
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Sesim to nie tak ,że niedoceniam Otchłani Podoba mi się zwłaszcza plansza i sposób poruszania po niej, dlatego czasami się tam wybieram. No ale kosmonauta już np mi nie pasuję - ale jest to tylko mały element dodatkuSeSim pisze:Niedoeceniacie Otchłani. Ten dodatek ma olbrzymi potencjał, jest również odpowiednio fabularnie wprowadzony w świat MiMa. Polecam czytać instrukcję od deski do deski i wczuć się w historię :>
- jamis
-
- Posty: 14
- Rejestracja: piątek 09 sty 2009, 23:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 41
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
W ostatniej rozgrywce kolega z czterema punktami Wytrzymałości trafił w Otchłani do Strefy Radioaktywnej. Wyrzucił tam kostką 3 i stracił dwa punkty Wytrzymałości... Pozostały mu więc dwa punkty Wytrzymałości i trafił do... Pętli Czasowej i ponownie wrócił do Strefy Radioaktywnej gdzie znowu wyrzucił 3 i skończył grę...
Najlepsze jest to, że posiadał Skafander, ale zaryzykował licząc na to, że będzie mutował i zyska 2 punkty Siły lub Mocy
Najlepsze jest to, że posiadał Skafander, ale zaryzykował licząc na to, że będzie mutował i zyska 2 punkty Siły lub Mocy
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Dzięki temu właśnie Otchłań jest ciekawa Mocarna postać może tam zginąć w try miga a słaba się wzmocnić
Ale to przecież nie jest tak że krasnale czy skrzaty budują sobie rakietę z kamienia i lecą w kosmos tylko są niejako porywani w przyszłość (albo przenoszą się z własnej woli) Z kolei postacie z przyszłości mogą się cofnąć w czasie. A co do Star Warsów, dla mnie ta seria to mimo wszystko fantasy na nie sf bo to nie jest nasz świat w odległej przyszłości tylko zupełnie co innego7Tristan pisze:Uważam ,że postacie typu kosmonauta czy kosmiczny wojownik zupełnie są nie trafione. W ogóle sama plansza kosmiczna otchłań nie pasuje klimatem - można było ją nazwać magiczna otchłań i utrzymać w klimacie. I na litość Boską dajmy sobie spokój ze star warsami i innymi cudami w świecie Magii i Miecza bynajmniej nie świetlnego.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Otchłań moim zdaniem jest jak najbardziej udanym dodatkiem. Przy odrobinie szczęścia, można ją przebyć bardzo szybko i bez bólów, jeżeli ktoś trafi tam wbrew swojej woli. Generalnie, przedmioty jakie są tam do zdobycia (nie licząc dodatków autorskich) są niesamowicie potężne. Wystarczy wymienić Piłomiecz, Energotopór, Platformę Antygrawitacyjną i wiele innych.
Poza tym, zawsze to jakaś odmiana i powiem świeżości. Nie wyobrażam sobie gry bez Otchłani, ale jak komuś nie pasuje, wystarczy nie włączać jej do rozgrywki. Moim skromnym zdaniem, jest o niebo lepsza niż przereklamowane Miasto.
Poza tym, zawsze to jakaś odmiana i powiem świeżości. Nie wyobrażam sobie gry bez Otchłani, ale jak komuś nie pasuje, wystarczy nie włączać jej do rozgrywki. Moim skromnym zdaniem, jest o niebo lepsza niż przereklamowane Miasto.
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Również wg mnie Otchłań to najlepszy oryginalny dodatek. Kiedyś moim ulubionym Poszukiwaczem był Astronauta, który ma bazową Siłę i Moc równą 3 i dodatkowo zaczynał jeszcze z Energotoporem, Hełmem Psionicznym i Skafandrem, czyli właściwie jego Siła i Moc na starcie wynosiła aż po 5 punktów. W dodatku zaczynał jeszcze w Kosmicznej Fortecy i mógł jeszcze zdobyć trochę ciekawych przedmiotów przed dojściem do Wiru... np. Platformę Antygrawitacyjną, czy Pancerz Bojowy
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ano, ja w swym czwartoedycyjnym MiMie też nie wyobrażam sobie gry bez WKO ani Krypty Upiorów. Dokładnie, jak wcześniej mówiliście - można przejść na szybko, a też można łatwo zginąć na Obcym Wirusie, czy też na Orkach. A warto iść, bo Pas Podprzestrzenny czy Platforma, to przedmioty pożądania. No i Istota, która nas może wyteleportować na KW, chociaż my gramy, iż jak ktoś wyrzuci na min 6, to oficjalnie wygrywa grę, a my dalej kontynuujemy, a on sobie wybiera jakąś nagrodę z tych dostępnych przez Istotę (jako drugą rozgrywkę).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Krypta Upiorów to z MM była a nie z MiMa Zresztą Jaskini też nie wydadzą bo to był polski wkład w starego MiMa a tym razem wydają wszystko w takiej samej formie jak wersja oryginalna.
No właśnie, tylko że jak masz pecha to może być niewesoło 8) No ale przecież na tym polega gra, nie można zawsze wygrywać i banowanie dodatku tylko dlatego że ktoś tam trafił niechcący i szybko zginął jest trochę niepoważnePrzy odrobinie szczęścia, można ją przebyć bardzo szybko i bez bólów, jeżeli ktoś trafi tam wbrew swojej woli.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Mój Przyjacielu, ja wiem o tym doskonale. Dlatego też gram z moimi własnymi planszami, nie czekam aż FFG wyda je.HunteR pisze:Krypta Upiorów to z MM była a nie z MiMa Zresztą Jaskini też nie wydadzą bo to był polski wkład w starego MiMa a tym razem wydają wszystko w takiej samej formie jak wersja oryginalna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć: