Strona 2 z 3

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 04 cze 2019, 23:25
autor: loooki
I bedzie to taaaaaaakaaaaaa flaszkaaaaa.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: środa 05 cze 2019, 08:55
autor: Arthan
loooki pisze:
wtorek 04 cze 2019, 23:25
I bedzie to taaaaaaakaaaaaa flaszkaaaaa.
180L :D
Obrazek

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: środa 05 cze 2019, 09:09
autor: fallenmk
Po co się ograniczać?

Obrazek

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: środa 05 cze 2019, 20:21
autor: Valdi
Dzięki waszemu wsparciu, czasem po prostu zaczyna się chcieć: Nowa jakość druku :)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: środa 05 cze 2019, 21:14
autor: Bludgeon
:O :O jest tekstura na kartach!

Valdi jesteś niesamowity :clap:

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: niedziela 16 cze 2019, 11:51
autor: aszu77
A może by założyć paypala? My mieszkamy za granicą i taka metoda jest dla nas łatwiejsza i, co najważniejsze, nie generuje kosztów przesyłania pieniędzy.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: poniedziałek 17 cze 2019, 11:28
autor: Valdi
Możecie na paypala :) mail valdigda@gmail.com tylko w tytule tak samo Wsparcie Portalu i nick.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 25 cze 2019, 13:53
autor: Berni
aszu77 pisze:
niedziela 16 cze 2019, 11:51
A może by założyć paypala? My mieszkamy za granicą i taka metoda jest dla nas łatwiejsza i, co najważniejsze, nie generuje kosztów przesyłania pieniędzy.
Płacisz za wykonanie przelewu?
Zmień bank na taki, gdzie jest to za darmo (czyli taki standard w obecnych czasach) ;)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 25 cze 2019, 22:26
autor: Valdi
Berni pisze:
wtorek 25 cze 2019, 13:53
Zmień bank na taki, gdzie jest to za darmo (czyli taki standard w obecnych czasach) ;)
Jeżeli z zagranicy przesyła pieniądze to koszty samego przewalutowania są słabe. Sam często stosuję paypal więc to nie jest problem.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: czwartek 27 cze 2019, 21:07
autor: aszu77

Płacisz za wykonanie przelewu?
Zmień bank na taki, gdzie jest to za darmo (czyli taki standard w obecnych czasach) ;)
Tak, kazdy angielski bank pobiera oplaty za przelewy za granice. Mysle, ze sie nie zrozumielismy:)

@Valdi kilka groszy poszlo, co jakis czas bedziemy sie starali cos dorzucic:)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: czwartek 27 cze 2019, 23:23
autor: Valdi
Dzięki coś tam na mailu piknęło.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: poniedziałek 01 lip 2019, 10:48
autor: Valdi
Witajcie.
Miną Czerwiec, chciałem podziękować osobom które wsparły w tym miesiącu nasz portal :)
W ramach podziękowania, na miesiąc Lipiec otrzymały one, to takie małe podziękowanie od administracji za wasz wkład :)

W zeszłym miesiącu wsparli nas:
@Arthan
@loooki
@Lamm
@abrutus
@Adam12
@husar
@Lechowy
@aszu77
@Rogo

Serdecznie wam dziękuje :)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: czwartek 01 sie 2019, 15:04
autor: Valdi
Witajcie.
Miną Lipiec, chciałem podziękować osobom które wsparły w tym miesiącu nasz portal, pojawiły się osoby które zaczęły regularnie nas wspierać, tym większe podziękowania dla nich.:)
W ramach podziękowania, na miesiąc Sierpień osoby wspierające otrzymały złota odznakę wspierającego, to takie małe podziękowanie od administracji za wasz wkład :)

W zeszłym miesiącu wsparli nas:
@Lamm
@Wiktor
@husar
@Vorthev
@MCSilvia


W tym miesiącu dzięki uzbieranej kwocie uda się zrealizować nowy promocyjny dodatek. :)

Pozdrawiam
Waldemar Krasuski

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 11:53
autor: loooki
I popularnosc nakładow spada :)
Mamy juz wlasny serwer? :)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 12:56
autor: Valdi
który serwer? obecnie działamy chyba na trzech :)

Popularność faktycznie spada, ale ja to i tak traktuję jako zestawienie ile nakładu finansowego wkładam w forum, pełne zestawienie ma administracja, i mogę powiedzieć że we wrześniu znów będzie na minusie.

Nie narzekam, bo jak już nie raz mówiłem, nie chodzi o kasę tylko o zaangażowanie ludzi w rozwój świata.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 13:54
autor: LoganOn
to na jakich serwerach to trzymacie ? Może czas zmienić ? Polecam mydevil.net super kontakt z właścicielami, serwery stabilne nic się nie dzieje :)
Jaka aktualna jest powierzchnia serwera waszego co macie ?

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 14:09
autor: Valdi
Nie wydaje mi się aby była potrzebna jakakolwiek zmiana.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 14:39
autor: LoganOn
jeśli są tańsze serwery to tak ile płacicie rocznie za obecne ?
a jeśli chcecie np. zostać przy obecnych i płacić więcej YOUR CHOICE cóż mogę innego powiedzieć :P

Zawsze zostaje opcja postawienia serwera w domu w dzisiejszych czasach jest to bardzo proste i nic nie płacisz :) Mój znajomy ma serwer własny i daje radę :)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 15:14
autor: Valdi
Znamy aktualną ofertę usługodawców i mamy dość dobrą opcję. Nie za drogą i nie za tanią, tym ze przepłacamy nie musicie się obawiać.

Opcja uruchamiania serwera we własnym domu odpada - była brana kiedyś pod uwagę, ale mimo że atrakcyjna, to i problematyczna pod wieloma względami. Także dziękujemy za dobre rady, ale jak widać strona i forum chodzi sprawnie w obecnej konfiguracji i nie widzimy powodów do zmian.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 16:24
autor: LoganOn
No chciałem pomóc :)

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 19:23
autor: loooki
Czyli nie da sie nazwac partycji dyskow imieniem darczyncow :)
nawet tymczasowo.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 19:36
autor: LoganOn
loooki pisze:
wtorek 20 sie 2019, 19:23
Czyli nie da sie nazwac partycji dyskow imieniem darczyncow :)
nawet tymczasowo.
:') :') :') :')

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: wtorek 20 sie 2019, 22:50
autor: Valdi
loooki pisze:
wtorek 20 sie 2019, 19:23
Czyli nie da sie nazwac partycji dyskow imieniem darczyncow
Da radę, na dyskach lokalnych.

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: środa 21 sie 2019, 12:05
autor: loooki
i +50 do Mocy

Re: Wsparcie Portalu Magiaimiecz.eu

: poniedziałek 02 wrz 2019, 21:03
autor: Valdi
Witajcie.
W przykrych nastrojach żegnając @Wiktora miną nam Sierpień :( i to pomyśleć że jeszcze w poprzednim miesiącu Wiktor też był jednym z osób wspierających.

Dziś 2 Września chciałem podziękować osobom które wsparły w minionym miesiącu nasz portal,
W ramach podziękowania, na miesiąc Wrzesień osoby wspierające otrzymały złota odznakę wspierającego, to takie małe podziękowanie od administracji za wasz wkład :)

W zeszłym miesiącu wsparli nas:
@Lamm
@husar
@MCSilvia
@Vorthev
@Pablo


Pozdrawiam
Waldemar Krasuski