meteser pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:37
Dało moim zdaniem 22 jest paradoksem samo w sobie .. chyba ze czegos nie rozumiem?
Po pierwsze.. jak to zabić?
Po drugie.. Jesli limit zaklec zależy od życia (4) to może mieć tylko 2 zaklęcia, jednak pierwsza umiejętnosc sugeruje że ma ich aż 4 na początku. Hmm?
Autor mógł to napisać zdecydowanie lepiej, ale myślę iż chodziło mu o to, iż Poszukiwacz otrzymuje dodatkową cechę. Cecha ta określa, ile punktów Życia posiada. Te 4 punkty Życia na karcie Poszukiwacza nie oznaczają punktów Życia per se, a jedynie ile Zaklęć Poszukiwacz może posiadać. Z kolei liczba Zaklęć oznacza, ile Poszukiwacz ma Żyć.
Niestety, autor chyba sam za bardzo nie wiedział, na co się porywa, i zapomniał na Poszukiwaczu napisać dwóch istotnych rzeczy. Po pierwsze wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie. Aczkolwiek to i tak nie jest akie istotne, gdyż wiedźma nie rozpoczyna gry z żadnymi Zaklęciami, a więc jej punkty Życia na początku gry wynoszą 0, a więc wiedźma ginie na samym początku gry.
Akurat pierwszą umiejetnosc rozumiem.. troche inaczej niz Wy. Czytając w myslach autora.. troche odwrotnie i powinno to brzmieć:
"Aktualna liczba twoich zaklęć jest równa ilości twoich punktów życia" wiec zaczyna z 4 zaklęciami. Ale dalej to sprzecznosc. Bo limit zaklęć różni sie od ilości punktów życia. I nawet jesli nie chodziło o limit tylko o to zeby zamienic ilość życia na zaklęcia to dalej ciężko JĄ zabić bo zdobywa zaklęcie/życie przekraczając rzekę, co może czynić w każdej turze.
O, jednak popełniłem błąd/nie doczytałem. Jednak w środkowej zdolności jest napisane, iż jak traci punkty Życia, to odrzuca Zaklęcia. Czyli faktycznie jest tak:
- Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć.
- Zyskuje 1 punkt Życia = zyskuje 1 Zaklęcie. Traci 1 punkt Życia = traci 1 Zaklęcie.
- Maxymalnie może posiadać 4 Zaklęcia, chyba że jakoś uda się jej zwiększyć jej początkową liczbę Życia.
- Leczyć się może jedynie do tych 4 Zaklęć, gdyż nie może posiadać naraz więcej Zaklęć (chyba że polepszy swą początkową wartość Życia).
- Jeśli otrzymuje punkty Życia, to losuje tyle Zaklęć ponad swój limit Zaklęć. Jeśli miałaby otrzymać tyle Zaklęć, na ile pozwala jej Moc, dobiera tyle Zaklęć, by mieć ich 4.
Generalnie postać jest grywalna, jak już się ją przeczyta kilka razy i przemyśli każdą zdolność z osobna. Niestety wciąż jest problemem to, iż nie zaczyna gry z żadnymi Zaklęciami, więc od razu ginie. Gdyby zaczynała grę np. z 2 Zaklęciami, to by była normalnym Poszukiwaczem, który zamiast punktów Życia ma Zaklęcia. Jednakże zamiast to być jej zaletą, byłoby to jej wadą, gdyż każde rzucenie Zaklęcia kosztuje ją 1 punkt Życia, a cała zaleta tego systemu jest taka, iż zamiast max 3 Zaklęć może posiadać 4 Zaklęcia. Tyle że byle Likwidacja Zaklęć ją automatycznie zabija...
Anyway, ona otrzymuje Zaklęcie jedynie wtedy, gdy przekracza Rwącą Rzekę. Sama z siebie nie ma zdolności do przekraczania RZ.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=meteser post_id=154069 time=1526497209 user_id=12409] [quote="Bloody Nemo" post_id=154067 time=1526496378 user_id=704] [quote=meteser post_id=154062 time=1526495879 user_id=12409] Dało :D moim zdaniem 22 jest paradoksem samo w sobie :D .. chyba ze czegos nie rozumiem? Po pierwsze.. jak to zabić? Po drugie.. Jesli limit zaklec zależy od życia (4) to może mieć tylko 2 zaklęcia, jednak pierwsza umiejętnosc sugeruje że ma ich aż 4 na początku. Hmm? [/quote]
Autor mógł to napisać zdecydowanie lepiej, ale myślę iż chodziło mu o to, iż Poszukiwacz otrzymuje dodatkową cechę. Cecha ta określa, ile punktów Życia posiada. Te 4 punkty Życia na karcie Poszukiwacza nie oznaczają punktów Życia per se, a jedynie ile Zaklęć Poszukiwacz może posiadać. Z kolei liczba Zaklęć oznacza, ile Poszukiwacz ma Żyć.
Niestety, autor chyba sam za bardzo nie wiedział, na co się porywa, i zapomniał na Poszukiwaczu napisać dwóch istotnych rzeczy. Po pierwsze wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie. Aczkolwiek to i tak nie jest akie istotne, gdyż wiedźma nie rozpoczyna gry z żadnymi Zaklęciami, a więc jej punkty Życia na początku gry wynoszą 0, a więc wiedźma ginie na samym początku gry. [/quote]
Akurat pierwszą umiejetnosc rozumiem.. troche inaczej niz Wy. :D Czytając w myslach autora.. troche odwrotnie i powinno to brzmieć: "Aktualna liczba twoich zaklęć jest równa ilości twoich punktów życia" wiec zaczyna z 4 zaklęciami. Ale dalej to sprzecznosc. Bo limit zaklęć różni sie od ilości punktów życia. I nawet jesli nie chodziło o limit tylko o to zeby zamienic ilość życia na zaklęcia to dalej ciężko JĄ zabić bo zdobywa zaklęcie/życie przekraczając rzekę, co może czynić w każdej turze. [/quote]
O, jednak popełniłem błąd/nie doczytałem. Jednak w środkowej zdolności jest napisane, iż jak traci punkty Życia, to odrzuca Zaklęcia. Czyli faktycznie jest tak:
- Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć. - Zyskuje 1 punkt Życia = zyskuje 1 Zaklęcie. Traci 1 punkt Życia = traci 1 Zaklęcie. - Maxymalnie może posiadać 4 Zaklęcia, chyba że jakoś uda się jej zwiększyć jej początkową liczbę Życia. - Leczyć się może jedynie do tych 4 Zaklęć, gdyż nie może posiadać naraz więcej Zaklęć (chyba że polepszy swą początkową wartość Życia). - Jeśli otrzymuje punkty Życia, to losuje tyle Zaklęć ponad swój limit Zaklęć. Jeśli miałaby otrzymać tyle Zaklęć, na ile pozwala jej Moc, dobiera tyle Zaklęć, by mieć ich 4.
Generalnie postać jest grywalna, jak już się ją przeczyta kilka razy i przemyśli każdą zdolność z osobna. Niestety wciąż jest problemem to, iż nie zaczyna gry z żadnymi Zaklęciami, więc od razu ginie. Gdyby zaczynała grę np. z 2 Zaklęciami, to by była normalnym Poszukiwaczem, który zamiast punktów Życia ma Zaklęcia. Jednakże zamiast to być jej zaletą, byłoby to jej wadą, gdyż każde rzucenie Zaklęcia kosztuje ją 1 punkt Życia, a cała zaleta tego systemu jest taka, iż zamiast max 3 Zaklęć może posiadać 4 Zaklęcia. Tyle że byle Likwidacja Zaklęć ją automatycznie zabija...
Anyway, ona otrzymuje Zaklęcie jedynie wtedy, gdy przekracza Rwącą Rzekę. Sama z siebie nie ma zdolności do przekraczania RZ.
Rzeczywiście Wiedźma nie może zacząć gry ponieważ ma zero Życia. Trzeba jej to Życie dać od początku gry, np. dać 4 Zaklęcia.
I uprościć zapisy.
Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć.
Limit dla posiadanych Zaklęć wyznacza ich aktualna ilość.
Zamiast tracić/odzyskiwać punkty Życia losuj/odrzucaj Zaklęcia.
Zabić jest ją bardzo łatwo. Wystarczy doprowadzić do utraty ostatniego Zaklęcia lub wszystkich Zaklęć. Najczęściej nie pożyłaby za długo.
Moje autorskie karty i zestawy kart do gry Talisman: Magia i Miecz (TMiM) na Chomiku:
Rzeczywiście Wiedźma nie może zacząć gry ponieważ ma zero Życia. Trzeba jej to Życie dać od początku gry, np. dać 4 Zaklęcia.
I uprościć zapisy. Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć. Limit dla posiadanych Zaklęć wyznacza ich aktualna ilość. Zamiast tracić/odzyskiwać punkty Życia losuj/odrzucaj Zaklęcia.
Zabić jest ją bardzo łatwo. Wystarczy doprowadzić do utraty ostatniego Zaklęcia lub wszystkich Zaklęć. Najczęściej nie pożyłaby za długo.
blazius pisze: ↑środa 16 maja 2018, 21:41
Rzeczywiście Wiedźma nie może zacząć gry ponieważ ma zero Życia. Trzeba jej to Życie dać od początku gry, np. dać 4 Zaklęcia.
I uprościć zapisy.
Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć.
Limit dla posiadanych Zaklęć wyznacza ich aktualna ilość.
Zamiast tracić/odzyskiwać punkty Życia losuj/odrzucaj Zaklęcia.
Zabić jest ją bardzo łatwo. Wystarczy doprowadzić do utraty ostatniego Zaklęcia lub wszystkich Zaklęć.
Najczęściej nie pożyłaby za długo.
Może w kazdej turze losować zaklęcie przekraczając rzekę obok miasta.. chodząc wte i wewte moze być niesmiertelna
Ogolnie postac nieprzemyslana.
[quote=blazius post_id=154074 time=1526499714 user_id=8283] Rzeczywiście Wiedźma nie może zacząć gry ponieważ ma zero Życia. Trzeba jej to Życie dać od początku gry, np. dać 4 Zaklęcia.
I uprościć zapisy. Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć. Limit dla posiadanych Zaklęć wyznacza ich aktualna ilość. Zamiast tracić/odzyskiwać punkty Życia losuj/odrzucaj Zaklęcia.
Zabić jest ją bardzo łatwo. Wystarczy doprowadzić do utraty ostatniego Zaklęcia lub wszystkich Zaklęć. Najczęściej nie pożyłaby za długo. [/quote]
Może w kazdej turze losować zaklęcie przekraczając rzekę obok miasta.. chodząc wte i wewte moze być niesmiertelna Ogolnie postac nieprzemyslana.
Bloody Nemo pisze: ↑autor (...) zapomniał (
..) wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie.
A to nie jest w trzecim punkcie napisane? Parafrazując: "Kiedy masz stracić życie zamiast tego strać Zaklęcie".
[quote="Bloody Nemo" post_id=154067]autor (...) zapomniał ( ..) wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie.[/quote]A to nie jest w trzecim punkcie napisane? Parafrazując: "Kiedy masz stracić życie zamiast tego strać Zaklęcie".
no mozna bylo te wiedzme latwiej opisac
a piromantka nawet by nie musiala zbierac tych spalonych ziem - starczy ze by je zostawiala - ona nie traci zycia jak w to wchodzi a inni gracze by lazili po lawie caly czas a niewiele jest opcji zdjecia tego znacznika
jak jest kilka dodatkow i male szanse na wylsowanie odpowiedniej karty - to zmiana postaci nie bedzie miala sensu
noo konkurs sukces odniósł - żywe dyskusje o postaciach sa najlepszym dowodem
no mozna bylo te wiedzme latwiej opisac a piromantka nawet by nie musiala zbierac tych spalonych ziem - starczy ze by je zostawiala - ona nie traci zycia jak w to wchodzi a inni gracze by lazili po lawie caly czas a niewiele jest opcji zdjecia tego znacznika jak jest kilka dodatkow i male szanse na wylsowanie odpowiedniej karty - to zmiana postaci nie bedzie miala sensu
noo konkurs sukces odniósł - żywe dyskusje o postaciach sa najlepszym dowodem :)
Było ciężko, nie powiem. Po wstępnej i całkowicie spontanicznej eliminacji zostało trzynaście postaci, do których wróciłem po kilku dniach. Pominąłem przy tym swoje, bo głosowanie na jednego de facto poszukiwacza odebrałoby mi przyjemność
Do dyskusji dodam jeszcze, że Adept Sztuk Tajemnych ze swoją zdolnością bilokacji jest bardzo ciekawym pomysłem. Niezbyt dobrze napisanym, co prawda. Gracz chodząc oboma znacznikami w tym samym kierunku miałby nieustanny bonus opisany w 4. zdolności, toteż Adept powinien rzucać za ruch dwiema kośćmi i przydzielać wyniki swoim znacznikom. @Valdi
1. Jeżeli brałeś udział w konkursie to:
- Jeżeli Twój poszukiwacz zajmie 1-3 miejsce to masz wszystkich 81 poszukiwaczy zgłoszonych za darmo
To powinna być nagroda, nie kara Nie, żebym aspirował, ale myślę, że osoba z taką opcją powinna raczej móc wybrać, bo szkoda papieru.
Obie moje postacie miały śladowe korekty po zgłoszeniu. Czy będzie można zaktualizować karty przed rozesłaniem?
Było ciężko, nie powiem. Po wstępnej i całkowicie spontanicznej eliminacji zostało trzynaście postaci, do których wróciłem po kilku dniach. Pominąłem przy tym swoje, bo głosowanie na jednego de facto poszukiwacza odebrałoby mi przyjemność :) Do dyskusji dodam jeszcze, że Adept Sztuk Tajemnych ze swoją zdolnością bilokacji jest bardzo ciekawym pomysłem. Niezbyt dobrze napisanym, co prawda. Gracz chodząc oboma znacznikami w tym samym kierunku miałby nieustanny bonus opisany w 4. zdolności, toteż Adept powinien rzucać za ruch dwiema kośćmi i przydzielać wyniki swoim znacznikom. [usermention2=226 color=#BF0000]Valdi[/usermention2] [quote]1. Jeżeli brałeś udział w konkursie to: - Jeżeli Twój poszukiwacz zajmie 1-3 miejsce to masz wszystkich 81 poszukiwaczy zgłoszonych za darmo[/quote] To powinna być nagroda, nie kara ;) Nie, żebym aspirował, ale myślę, że osoba z taką opcją powinna raczej móc wybrać, bo szkoda papieru.
Obie moje postacie miały śladowe korekty po zgłoszeniu. Czy będzie można zaktualizować karty przed rozesłaniem?
Zastanawia mnie postać 31, trzecia zdolność. Czy rozumiecie ją od drugiego zdania? Bo jeśli postać umiera to po co ma rzucać kostką i jak może otrzymać Talisman?
Zastanawia mnie postać 31, trzecia zdolność. Czy rozumiecie ją od drugiego zdania? Bo jeśli postać umiera to po co ma rzucać kostką i jak może otrzymać Talisman?
meteser pisze: ↑czwartek 17 maja 2018, 08:45Zastanawia mnie postać 31, trzecia zdolność. Czy rozumiecie ją od drugiego zdania?
To chyba miało być coś w guście "Jeśli twój wybór spowodował że umarłeś to [twoje rzeczy przechodzą na nowego poszukiwacza]"
meteser pisze: ↑czwartek 17 maja 2018, 08:45o jeśli postać umiera to po co ma rzucać kostką i jak może otrzymać Talisman?
Nowy poszukiwacz który odziedziczył rzeczy Planszówkowego Heretyka otrzyma ten Talizman.
[quote=meteser post_id=154092 time=1526539545 user_id=12409]Zastanawia mnie postać 31, trzecia zdolność. Czy rozumiecie ją od drugiego zdania?[/quote]To chyba miało być coś w guście "Jeśli twój wybór spowodował że umarłeś to [twoje rzeczy przechodzą na nowego poszukiwacza]"[quote=meteser post_id=154092 time=1526539545 user_id=12409]o jeśli postać umiera to po co ma rzucać kostką i jak może otrzymać Talisman?[/quote]Nowy poszukiwacz który odziedziczył rzeczy Planszówkowego Heretyka otrzyma ten Talizman.
Accepted 2018-05-14 21:21 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura)
Denied 2018-05-16 17:39 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura) You cannot vote again in this poll.
Chyba, że głosowałeś z innego urządzenia, wówczas może i mogłeś (nie sprawdzamy linii papilarnych / DNA / numeru PESEL / itp. gdyż nie mamy takich możliwości a głosowanie jest otwarte, aby wszyscy mogli zagłosować ... nie tylko użytkownicy forum i/lub facebook).
Ps. Za pierwszym razem zagłosowałeś na 3 Poszukiwaczy a za drugim próbowałeś tylko na jednego.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
[quote=ModulO post_id=154048 time=1526485324 user_id=7080] Wiecie czemu wchodząc na stronę konkursu mogę zagłosować po raz drugi ? [/quote] Z tego co widzę w logach to nie mogłeś zagłosować (a już na pewno drugi głos nie został zaliczony):
[code]Accepted 2018-05-14 21:21 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura) Denied 2018-05-16 17:39 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura) You cannot vote again in this poll.[/code]
Chyba, że głosowałeś z innego urządzenia, wówczas może i mogłeś (nie sprawdzamy linii papilarnych / DNA / numeru PESEL / itp. gdyż nie mamy takich możliwości a głosowanie jest otwarte, aby wszyscy mogli zagłosować ... nie tylko użytkownicy forum i/lub facebook).
Ps. Za pierwszym razem zagłosowałeś na 3 Poszukiwaczy a za drugim próbowałeś tylko na jednego.
Mesjasz, Troglodyta i Gobliński Saper ciekawi, szczególnie ten trzeci. Choć na początku może mieć krucho z takimi statystykami. Ale umiejętność zastrzelenia Wroga i to dowolnego, daje zarąbiste widoki na szybki rozwój .
Mesjasz najbardziej irytuje tymi 3 turami czekania na "respawn" (z drugiej strony, jest to, podobnie jak wszystkie pozostałe umiejętności, bardzo klimatycznie spójne z postacią. Także pretensje powinienem tu składać do oryginalnego mesjasza ). Znaczy się można wyjść w tym czasie do sklepu po piwo?
Troglodyta bardzo klasyczny, ale w swej klasyce elegancki.
Ciekawe byłoby połączenie Ropuszej Pani z Ropuchą Bojową .
Tak w ogóle to do kiedy czas na głosy?
z innych spostrzeżeń:
- jedna z Syren nie traci życia na Pustyni. Wydaje mi się, że co jak co, ale Syrena to powinna tam raczej tracić 2 życia
- Stalowy Alchemik strasznie męczący w tym liczeniu rund. Praktycznie całą grę wypadałoby liczyć rundy - można się zmęczyć
- Wojownik Chaosu będzie miał ciężko jeśli się pojawi w grze w wyniku śmierci poprzedniej postaci i będzie miał sporą stratę w statsach do innych graczy. Musi ich na maxa unikać, żeby go nie zabili
Mesjasz, Troglodyta i Gobliński Saper ciekawi, szczególnie ten trzeci. Choć na początku może mieć krucho z takimi statystykami. Ale umiejętność zastrzelenia Wroga i to dowolnego, daje zarąbiste widoki na szybki rozwój ;-) . Mesjasz najbardziej irytuje tymi 3 turami czekania na "respawn" (z drugiej strony, jest to, podobnie jak wszystkie pozostałe umiejętności, bardzo klimatycznie spójne z postacią. Także pretensje powinienem tu składać do oryginalnego mesjasza ;-) ). Znaczy się można wyjść w tym czasie do sklepu po piwo? ;-) Troglodyta bardzo klasyczny, ale w swej klasyce elegancki. Ciekawe byłoby połączenie Ropuszej Pani z Ropuchą Bojową :-P .
Tak w ogóle to do kiedy czas na głosy?
z innych spostrzeżeń: - jedna z Syren nie traci życia na Pustyni. Wydaje mi się, że co jak co, ale Syrena to powinna tam raczej tracić 2 życia ;-) - Stalowy Alchemik strasznie męczący w tym liczeniu rund. Praktycznie całą grę wypadałoby liczyć rundy - można się zmęczyć :-P - Wojownik Chaosu będzie miał ciężko jeśli się pojawi w grze w wyniku śmierci poprzedniej postaci i będzie miał sporą stratę w statsach do innych graczy. Musi ich na maxa unikać, żeby go nie zabili
Miszon pisze: ↑piątek 18 maja 2018, 16:42
Tak w ogóle to do kiedy czas na głosy?
Jeszcze godzinkę.
Valdi pisze: ↑poniedziałek 14 maja 2018, 20:13
Głosy można oddawać do 20.05.2018
(Jak by coś nie działało dajcie znać pierwszy raz głosowanie robimy w takiej formie )
[quote=Miszon post_id=154184 time=1526654560 user_id=7541] Tak w ogóle to do kiedy czas na głosy? [/quote] Jeszcze godzinkę. [quote=Valdi post_id=153923 time=1526321627 user_id=226] Głosy można oddawać do 20.05.2018 :) (Jak by coś nie działało dajcie znać pierwszy raz głosowanie robimy w takiej formie :) ) [/quote]
Więc tak:
Informacja o Konkursie na FB dotarła do 3672 osób.
Zgłoszono 81 poszukiwaczy
Przez 50 autorów
Informacja o Głosowaniu na FB dotarła do 5504 osób. (tak liczą się zasięgi )
Oddano 1200 głosów ważnych
A pierwsza piątka wygląda tak:
I miejsce 72 - Templariusz
II miejsce 77 - Scorpion
III miejsce 49 - Cień
IV miejsce 50 - Piromantka
V miejsce 16 - Wiedźma
Pozostałe postacie zajęły miejsce VI i dalsze, który, gdzie to nie ważne bo każdy z tych poszukiwaczy był ciekawy bo był autorski
Zwycięzcy dostaną niedługo maile.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
!!! WYNIKI !!!
Więc tak: Informacja o Konkursie na FB dotarła do 3672 osób. Zgłoszono 81 poszukiwaczy Przez 50 autorów Informacja o Głosowaniu na FB dotarła do 5504 osób. (tak liczą się zasięgi :) ) Oddano 1200 głosów ważnych
A pierwsza piątka wygląda tak:
I miejsce 72 - Templariusz II miejsce 77 - Scorpion III miejsce 49 - Cień IV miejsce 50 - Piromantka V miejsce 16 - Wiedźma
Pozostałe postacie zajęły miejsce VI i dalsze, który, gdzie to nie ważne bo każdy z tych poszukiwaczy był ciekawy bo był autorski :)
Templariusz i Scorpion.
Autorem tych postaci jestem ja. Nie sądziłem, że wygram z innymi postaciami, które były świetne.
Cieszę się z wygranej i myślę, że moimi postaciami będzie się świetnie grało.
Pytanie do organizatorów konkursu:
Jak będzie czas realizacji wygranej?
I od kiedy mogę wykorzystać rabaty za 1. miejsce i 2. miejsce?
Dziękuję wszystkim za oddany głos na moje postacie.
P. S. Oby więcej takich konkursów.
Templariusz i Scorpion. Autorem tych postaci jestem ja. Nie sądziłem, że wygram z innymi postaciami, które były świetne. Cieszę się z wygranej i myślę, że moimi postaciami będzie się świetnie grało.
Pytanie do organizatorów konkursu: Jak będzie czas realizacji wygranej? I od kiedy mogę wykorzystać rabaty za 1. miejsce i 2. miejsce?
Dziękuję wszystkim za oddany głos na moje postacie. P. S. Oby więcej takich konkursów.