18-20 siepnia VII Zjazd Forum

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
ODPOWIEDZ
dukeadam
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 32
Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:04
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: dukeadam » sobota 12 sie 2017, 12:07

W teatrze Żeromskiego na ul.Sienkiewicza 32 nikt nic nie wie i tam nikogo nie ma. Gdzie jest zjazd?




dukeadam
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 32
Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:04
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: dukeadam » sobota 12 sie 2017, 12:11

OK,wykonałem próbę generalną,przyjechałem o tydzień za wcześnie ;D Jak stwierdził odźwierny, "Ma Pan dwójkę dzieci,wcale się nie dziwię". LOL. Przynajmniej nikt mi nie odmówi determinacji ;D




Awatar użytkownika
vincent [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 410
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: vincent » sobota 12 sie 2017, 12:17

O ja pierniczę !!!!! Hahahhahaahah...no dzisiaj faktycznie są tam puchy !!!




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20548
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Mały Nemo » sobota 12 sie 2017, 12:19

autor: dukeadam » 12 sierpnia 2017, 12:11
Re: 18-20 siepnia ZJAZD

~ :)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


dukeadam
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 32
Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:04
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: dukeadam » sobota 12 sie 2017, 12:37

Wierzcie mi,na urlopie z dwójką dzieci można zapomnieć o datach :D To nic,pozwiedzamy Kielce,żona się oswoi na przyszły tydzień;) Szkoda tylko,że pogoda tak gwałtownie się zmieniła,zimno i chmury,a jak wyjeżdżaliśmy godzinę wcześniej spod Staszowa lał się żar z nieba.

Ja pewnie dam radę niestety tylko w sobotę,ale zobaczymy.




Awatar użytkownika
MaxiLager
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 114
Rejestracja: czwartek 16 paź 2014, 23:41
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 33

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: MaxiLager » sobota 12 sie 2017, 15:17

dukeadam pisze:OK,wykonałem próbę generalną,przyjechałem o tydzień za wcześnie ;D Jak stwierdził odźwierny, "Ma Pan dwójkę dzieci,wcale się nie dziwię". LOL. Przynajmniej nikt mi nie odmówi determinacji ;D
To jest właśnie ten duch gry! O to właśnie chodzi! ;D


Hunting Season Opens Again


Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 644
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Berni » niedziela 13 sie 2017, 21:28

Valdi pisze:Coś ta 3 pozycja jest lipna najpierw Blu z 3 pozycji odpadł teraz Ty...
Cholera, teraz ja jestem na trzeciej pozycji... :P




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1669
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Arthan » niedziela 13 sie 2017, 21:51

gobos77 pisze:
Valdi pisze:Coś ta 3 pozycja jest lipna najpierw Blu z 3 pozycji odpadł teraz Ty...
Cholera, teraz ja jestem na trzeciej pozycji... :P
Nie daj się! i nagrywaj wykład abubu zwłaszcza jeżeli poruszy temat własnych szablonów! :) Przydałyby się z tego jakieś notatki ;)




Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 10902
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Valdi » niedziela 13 sie 2017, 22:28

Będę miał kamerkę ze sobą :)


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
astrawiator
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Król Goblinów
Mefistofeles - Fear The Stranger
Siewcy Grozy
Posty: 401
Rejestracja: czwartek 06 cze 2013, 11:36
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 43

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: astrawiator » poniedziałek 14 sie 2017, 00:05

Zazdroszczę wam :(




Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4519
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: abubu » poniedziałek 14 sie 2017, 09:07

Chłopaki mam złą wiadomość ... jest spora "szansa", że nie dam rady przyjechać w piątek ... w grę raczej wchodzi niedziela rano lub bardzo późna sobota (o ile w ogóle zdążę naprawić samochód). W piątek i sobotę niestety muszę być na budowie.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1719
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Wiktor » poniedziałek 14 sie 2017, 14:27

Niedzielny poranek to dobry czas na wykład. Wszyscy będą mieli już dość grania i bierne uczestnictwo w czymkolwiek może być atrakcyjniejsze niż jeszcze jedna partyjka w coś...




Budowniczy Mostów
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1267
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Budowniczy Mostów » poniedziałek 14 sie 2017, 19:29

dukeadam pisze:OK,wykonałem próbę generalną,przyjechałem o tydzień za wcześnie ;D Jak stwierdził odźwierny, "Ma Pan dwójkę dzieci,wcale się nie dziwię". LOL. Przynajmniej nikt mi nie odmówi determinacji ;D
Z takim wyprzedzeniem będziesz miał najlepiej rozwiniętą postać.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20548
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 14 sie 2017, 19:34

Budowniczy Mostów pisze:
dukeadam pisze:OK,wykonałem próbę generalną,przyjechałem o tydzień za wcześnie ;D Jak stwierdził odźwierny, "Ma Pan dwójkę dzieci,wcale się nie dziwię". LOL. Przynajmniej nikt mi nie odmówi determinacji ;D
Z takim wyprzedzeniem będziesz miał najlepiej rozwiniętą postać.
Co nie? Od ręki wam powie, które bary omijać, bo chrzczą piwo lub cenią je sobie drożej jako ---CENZURA--- za żonę, ewentualnie które ścieżki omijać w nocy po północy, by nie nadziać się na kwiat polskiej młodzieży z nożami i bejsbolami w rękach ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Budowniczy Mostów
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1267
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Budowniczy Mostów » wtorek 15 sie 2017, 00:59

Jak wygląda sprawa z planszą, kartami, żetonami itp?
Dwanaście osób nijak się przy jednej nie zmieści. Dobrze byłoby mieć dwa, trzy stoły, Dobrze myślę?
Z ciekawości pytam - skąd asortyment na stołach?



Awatar użytkownika
vincent [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 410
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: vincent » wtorek 15 sie 2017, 06:08

Pisałem i apelowałem o to,aby w miarę możliwości wziąć ze sobą gre...ja mam jeden egzemplarz,abubu miał mieć jeden i moi koledzy z Kielc będą mieli jeden...więc asortymentu na stołach nie ma za bardzo..Liczę na kogoś,kto będzie jechał samochodem aby wziął egzemplarz tym bardziej,że Daniel odpadł z piątku




Budowniczy Mostów
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1267
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Budowniczy Mostów » wtorek 15 sie 2017, 08:50

Rozumiem.
Jadę pociągiem, zabieram ze sobą planszę i karty do Bezkresnego Morza (w wersji beta). Kto jedzie samochodem? Przyznać się :)



Awatar użytkownika
vincent [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 410
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: vincent » wtorek 15 sie 2017, 08:58

Ja mam full komplet oficjalnych dodatków plus około 10 autosrkich...przyznam,że liczę na niespodzianki od valdiego w tejże kwestii...;)




Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 644
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Berni » wtorek 15 sie 2017, 12:25

Ja zabieram mojego podrasowanego Talismana i jeszcze z dwie inne planszówki też wezmę :)




Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1719
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Wiktor » wtorek 15 sie 2017, 21:42

Zróbcie aktualizację listy obecności z deklaracjami kto co zabierze ze sobą.




Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 644
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Berni » wtorek 15 sie 2017, 23:18

Proszę bardzo :)

1. Andrzej (Vincent) - bez noclegu
2. Daniel (abubu) - z noclegiem (2 noce)
3. Andrzej (gobos77) - z noclegiem (18/19) 1 noc /TMiM (ze wszystkimi dodatkami), Runebound 3ed (z dodatkami), Drakon, Warhammer Quest, mogę też zabrać Ucztę dla Odyna
4. Adam (dukeadam) -
5. Tomek (tito79) -2 noclegi ( jakc cos moge na wlasna reke szukac)
6. Wiktor (Wiktor) - (1 noc sobota/niedziela)
7. Darek (Budowniczy Mostów) - 2 noclegi (jak coś, mogą na własną rękę szukać)
8. Piotr (...) - 2 noclegi (jak coś, mogą na własną rękę szukać)
9. Michał (MjhaL) - bez noclegu
10. Daniel (MaxiLager) - od 18 do 20. 2 noce.
11. Valdi - (1 noc sobota/niedziela) - fajnie jak by dla tych 5 osób znalazło się w Teatrze miejsce jak nie to ja w Bartku
12. Tomek (tomkasz) - nocleg w Bartku




Budowniczy Mostów
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 1267
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Budowniczy Mostów » wtorek 15 sie 2017, 23:24

Wezmę jeszcze Miasto.
bm

1. Andrzej (Vincent) - bez noclegu
2. Daniel (abubu) - z noclegiem (2 noce)
3. Andrzej (gobos77) - z noclegiem (18/19) 1 noc /TMiM (ze wszystkimi dodatkami), Runebound 3ed (z dodatkami), Drakon, mogę też zabrać Ucztę dla Odyna
4. Adam (dukeadam) -
5. Tomek (tito79) -2 noclegi ( jakc cos moge na wlasna reke szukac)
6. Wiktor (Wiktor) - (1 noc sobota/niedziela)
7. Darek (Budowniczy Mostów) - 2 noclegi (w Bartku?) TMiM Miasto, TMiM Bezkresne Morze (aut.)
8. Piotr (...) - 2 noclegi (w Bartku?)
9. Michał (MjhaL) - bez noclegu
10. Daniel (MaxiLager) - od 18 do 20. 2 noce.
11. Valdi - (1 noc sobota/niedziela) - fajnie jak by dla tych 5 osób znalazło się w Teatrze miejsce jak nie to ja w Bartku
12. Tomek (tomkasz) - nocleg w Bartku



Awatar użytkownika
MaxiLager
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 114
Rejestracja: czwartek 16 paź 2014, 23:41
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 33

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: MaxiLager » środa 16 sie 2017, 09:59

1. Andrzej (Vincent) - bez noclegu
2. Daniel (abubu) - z noclegiem (2 noce)
3. Andrzej (gobos77) - z noclegiem (18/19) 1 noc /TMiM (ze wszystkimi dodatkami), Runebound 3ed (z dodatkami), Drakon, mogę też zabrać Ucztę dla Odyna
4. Adam (dukeadam) -
5. Tomek (tito79) -2 noclegi ( jakc cos moge na wlasna reke szukac)
6. Wiktor (Wiktor) - (1 noc sobota/niedziela)
7. Darek (Budowniczy Mostów) - 2 noclegi (w Bartku?) TMiM Miasto, TMiM Bezkresne Morze (aut.)
8. Piotr (...) - 2 noclegi (w Bartku?)
9. Michał (MjhaL) - bez noclegu
10. Daniel (MaxiLager) - od 18 do 19 sierpnia - 1noc - jadę z gobos77 - Talisman 4th Black Industries (jako ciekawostka).
11. Valdi - (1 noc sobota/niedziela) - fajnie jak by dla tych 5 osób znalazło się w Teatrze miejsce jak nie to ja w Bartku
12. Tomek (tomkasz) - nocleg w Bartku


Hunting Season Opens Again


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 10902
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: Valdi » środa 16 sie 2017, 10:29

Dobra co mam wziąć?

Będziemy w sobotę z rana z Wiktorem
Będę miał na pewno:

MiM - wersja turniejowa

Czy mam brać Podstwakę jakies dodatki oficjalne?

Będę miał pare dodatków autorskich.

Ale pamiętajcie że jedziemy Pociągiem z Gdańska więc miejcie litość żebym nie musiał za dużo dźwigać.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
vincent [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 410
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 34

Re: 18-20 siepnia ZJAZD ZAPISY

Post autor: vincent » środa 16 sie 2017, 10:50

weź coś fajnego autorskiego..przyznam,że najbardziej bym pograł w ten Las alternatywny..nie pamiętam nazwy..z narożną planszą.




ODPOWIEDZ