Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Turniej MiM - Gdańsk, 27-28 sierpnia 2016

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Valdi [Autor tematu]
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 7955
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Turniej MiM - Gdańsk, 27-28 sierpnia 2016

Post autor: Valdi » piątek 24 cze 2016, 11:54

Mam zaszczyt zaprosić was do Bram Gdańska, na oficjalny turniej Magii i Miecza!

W tym roku wracamy na północ, tym razem turniej organizujemy w jednej z zabytkowych, bram miejskich Gdańska. Brama Nizinna bo o niej mowa znajduje się w Śródmieściu na Starym Przedmieściu. Jej budowa została ukończona w 1626 i oddziela Gdańsk od Bastionów obronnych.

W tym zabytkowym obiekcie Turniej odbędzie się 27-28 sierpnia 2016 roku.

Na sali która jest wyposażona w duże stoły - w razie potrzeby będzie wydzielone miejsce do spania.

Szczegóły turnieju oraz Regulamin zostaną zaprezentowane w najbliższym czasie.

Koszt wejścia 30 zł. Przewidziane jest Piwo na wejściu i Kiełbaskę wieczorem.


O co gramy?

Zwycięzca otrzyma Puchar oraz kupon na zakup w rebelu na 150 zł na dowolną grę.

Drugie i trzecie miejsce otrzymają kupony na 50 zł

Dla wszystkich uczestników upominki!


--------

Miejsce:

Gdańsk
Brama Nizinna
ul. Mostowa

Termin:
27-28.08.2016

Gospodarz:
Legendarny Klub "Zejman"

Organizator
Portal Magiaimiecz.eu


Zgłoszenia proszę kierować na maila. valdigda@gmail.com, bądź na PM
Wpłaty można kierować na konto 34 1140 2004 0000 3202 3592 2665 w tytule wpisując Nick z forum bądź/i Imię i nazwisko
Ostatnio zmieniony sobota 10 wrz 2016, 09:30 przez Valdi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: ­


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1298
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Turniej MiM - Gdańsk 2016

Post autor: Wiktor » środa 24 sie 2016, 20:25

Zjazd i Turniej już w weekend.

Streszczenie regulaminu:
Burjaufojad pisze:gracz pyta sędziego
sędzia odpowiada
gracz dziękuje, aplikując
koniec regulaminu
Gdyby powyższe było niezrozumiałe, to prosimy o zapoznanie się z bardziej szczegółowymi zasadami turnieju:

Regulamin turnieju Magii i Miecza, Gdańsk 2016, klub Zejman

Turniej ma na celu przede wszystkim dobrą zabawę i integrację uczestników. Turniej nie jest grą hazardową w myśl stosownych ustaw RP, a głównymi nagrodami są tytuły honorowe. Nie wyklucza to przyznania nagród rzeczowych o nieznacznej wartości.

I. Miejsce, cel, zasady główne.
1. Turniej odbywa się w dniach 27-28 sierpnia 2016 r., w sali klubu Zejman w Gdańsku, w ramach Zjazdu Forum Magią i Mieczem.
2. Celem Turnieju jest wyłonienie w ramach rozgrywki finałowej zwycięzców Turnieju (w zależności od ilości finalistów: I, II, III miejsca).
3. Rozstrzygnięcie turnieju możliwe jest jedynie podczas Zjazdu.
4. Podczas Turnieju uczestników obowiązują również zasady odnoszące się do udziału w Zjeździe.
5. Uczestnicy zobowiązani są do stosowania się do poleceń Organizatorów Zjazdu.
6. Sędziami podczas turnieju są Nemomon oraz Burjaufojad.
7. W sytuacji w której, w ocenie organizatorów, wspartej oceną sędziów, będzie wysoce prawdopodobne, że nie uda się zakończyć rozgrywek w przewidzianym na zjazd czasie, organizatorzy w porozumieniu z sędziami mogą podjąć stosowne decyzje.
8. Decyzje i rozstrzygnięcia Sędziów dotyczące przebiegu rozgrywek są ostateczne i nie ma od nich odwołania.
9. Decyzje Organizatorów Dotyczące przebiegu Turnieju są ostateczne i nie ma od nich odwołania.

II. Zasady prowadzenia rozgrywek.
1. Turniej prowadzony jest w oparciu o Wersję Turniejową MiM 2016.
2. Instrukcja Wersji Turniejowej MiM 2016 oraz opis zestawu kart dostępny jest na forum http://forum.magiaimiecz.eu
3. Turniej rozpoczyna się 27 sierpnia po przedstawieniu zasad turnieju uczestnikom przez Sędziów, jednak nie później jak o godz. 12.00.
4. Turniej zakończy się najpóźniej 28 sierpnia o godz. 11.30 podczas zjazdu. Najpóźniej do 11.45 nastąpi oficjalne ogłoszenie zwycięzców.
5. Rozgrywki turniejowe nie mają limitu czasu, aczkolwiek uprasza się grających, by nie przeciągali celowo rozgrywek. Wobec uczestników celowo przedłużających rozgrywkę, w sytuacji, w której może to mieć wpływ na przebieg turnieju Sędziowie mogą podjąć stosowne decyzje, zwłaszcza mające wpływ na zasady rozgrywki i stan posiadanych kart i żetonów gracza lub przyznając graczowi ostrzeżenie lub usuwając gracza z turnieju.
7. W kwestii interpretacji zasad każdy stół jest autonomiczny - gracze sami powinni byli być w stanie uzgadniać interpretacje i zgodnie z nimi grać. Jeżeli gracze nie mogą dojść do porozumienia, mogą wezwać sędziego.
8. W razie potrzeby wezwania sędziego, uczestnicy wzywają tego sędziego, który znajduje się najbliżej stołu wzywającego. Sędzia ten może poprosić o pomoc lub przekazać sytuację do rozstrzygnięcia drugiemu sędziemu.
9. Sędziowie mogą być jednocześnie graczami podczas Turnieju, nie mogą jednak sędziować rozgrywki w której sami biorą udział. Zasada ta odnosi się również do Organizatorów Zjazdu.
10. W sytuacji w której Sędziowie jednocześnie grają przy jednym stole, rolę sędziów dla tego stołu przyjmują Organizatorzy Zjazdu, o ile sami nie grają przy tym stole.
11. Sędziowie mogą dojść do wniosku, iż tylko jeden z nich będzie sędziował Turniej. W takim wypadku ten jedyny sędzia będzie niegrającym i niebiorącym udziału w Turnieju sędzią.
12. Od decyzji sędziego nie można odwołać się do drugiego sędziego.
13. Stoły, przy których dany gracz będzie grał, są przydzielane losowo. Gracze rozstrzygają między sobą losowo który rozpoczyna grę. Następnie wykonują tury zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.

14. Jeżeli dana rozgrywka się zakończy, gracze wzywają sędziego który zanotuje, kto wygrał. Z danego stołu może być tylko jeden zwycięzca, otrzymując 1 punkt. Trzej gracze z najwyższą liczbą punktów przechodzą do finału. Jeżeli jest więcej graczy, którzy mają wystarczająco punktów, by wejść do finału, przeprowadzone zostaną dodatkowe rozgrywki wyłaniające zwycięzcę (lub zwycięzców).

III. Postępowanie sędziów
1. Sędzia ma prawo wystosować oficjalne upomnienie dla danego gracza, a w nagannych przypadkach (np. przyłapaniu na oszukiwaniu) usunąć go permanentnie z turnieju. Drugie upomnienie zawsze skutkuje permanentnym usunięciem z turnieju
2. Podważanie decyzji i rozstrzygnięć sędziego może zakończyć się zastosowaniem łagodnych środków dyscyplinujących, a w przypadku dalszego niepodporządkowania poważnych środków dyscyplinujących.
3 .Łagodnymi środkami dyscyplinującymi są: decyzje mające wpływ na zasady rozgrywki i stan posiadanych kart i żetonów gracza.
4. Poważnymi środkami dyscyplinującymi są: przyznanie ostrzeżenia lub wykluczenie z turnieju.

IV. Szczeble rozgrywek, finał i półfinały.

1. Każda rozgrywka MiM będzie trzyosobowa; w skrajnych przypadkach będą pojawiać się stoły dwuosobowe.
2. W zależności od ilości graczy, mogą pojawić się dodatkowe rozgrywki, aby wyłonić finałową trójcę.
3. W czasie rozgrywek przedfinałowych Poszukiwacze będą grać przygotowanymi specjalnie zestawami Poszukiwaczy (gracze powinni sami między rozlosować, kto gra danym zestawem)
4. Podczas finału oraz ewentualnych dogrywek, gracze losują pakiety Poszukiwaczy zgodnie z Instrukcją.
5. Każdy gracz może zginąć tylko raz. Wtedy losuje 3 Poszukiwaczy i wybiera z nich dwóch, którymi będzie grać. Jeżeli i za drugim razem zginie, odpada z gry. Sytuacja ta nie ma miejsca, gdy któryś z graczy wcześniej wszedł na Koronę Władzy (nie musi się obecnie na niej znajdować) - wtedy gracze już po swojej pierwszej śmierci odpadają z gry.
6. Cały turniej musi zakończyć się w sobotę, ewentualnie w nocy z soboty na niedzielę. Organizatorzy zjazdu, Valdi oraz Wiktor, w porozumieniu z sędziami, mają prawo przed rozgrywkami oraz w trakcie rozgrywek nałożyć dodatkowe ograniczenia, limity czasowe lub zmienić zasady gry, by umożliwić zakończenie turnieju i wyłonienie zwycięzcy przed upłynięciem czasu poświęconego na turniej. W takim wypadku gracze natychmiast zostaną o tym powiadomieni. W skrajnych wypadkach zwycięzca może zostać wyłoniony przez sędziów oraz organizatorów na zasadzie "on jest tak potężny, że na dłuższą metę najprawdopodobniej to on by wygrał grę" lub poprzez rzut monetą lub kostką.

V. Zasady szczegółowe.
1. Zwycięzca Turnieju może być i musi być wyłoniony jedynie podczas Zjazdu. W tym celu, w sytuacji w której, w ocenie organizatorów, wspartej oceną sędziów, będzie wysoce prawdopodobne, że nie uda się zakończyć rozgrywek w przewidzianym na zjazd czasie, organizatorzy w porozumieniu z sędziami mogą podjąć stosowne decyzje. Oznacza to w szczególności taką modyfikację zasad półfinału i finału, która przyspieszy rozgrywkę. Zasadami tymi są w pierwszej kolejności:
- Koniec żyć,
- Jedna śmierć,
- Rywalizacja czasowa.
2. Koniec żyć, czyli gdy gracz przebywa na koronie władzy inni gracze nie mogą się leczyć i zdobywać żyć,
3. Pierwsza śmierć, czyli i pierwsza śmierć postaci jest ostateczna,
4. Rywalizacja czasowa, czyli rozegranie określonej ilości obiegów (zwyczajowo 5), na koniec których zlicza się punkty Siły i Mocy oraz liczbę Przedmiotów, Przyjaciół, Czarów (na Poszukiwaczu, ale nie na jego kartach) i mieszków złota, przyznając 1 punkt za każdą z tych rzeczy. Gracz, który posiada najwięcej punktów, wygrywa.[/quote]




ODPOWIEDZ