Turniej: Zasady Szczegółowe

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Turniej: Zasady Szczegółowe

Post autor: Oley »

W tym topicu dyskutujemy kwestie interpretacji kart, doboru talii i Poszukiwaczy, wszelkie interakcje zachodzące podczas gry


Jeśli ktoś pamięta "bugi" jakie wychodziły podczas gry na obu Turniejach to o ile nie są one związane z kwestiami Ogólnymi to należy je rozwiązywać tutaj (a właściwie tutaj wpisywać już gotowe i zaakceptowane rozwiązania)

Dyskutujemy kwestie combosów i różnych powergamingów oraz możłiwośc sensownego zrównoważenia gry.

Część regulaminu dotycząca tych kwestii wkrótce zostanie wyszczególniona.


Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

TUTAJ od tej pory dyskutujemy o takich kwestiach jak:


wylaczanie kart przygod, Poszukiwaczy,
dolaczanie dodatkow,
bugi i rozbieznosci w intepretacji zasad.



Wkrotce nowe rzeczy w tym poscie jak sadze:


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Jak będzie rozwiązana sprawa przydzielania doświadczenia w postaci SIŁY za pokonanych wrogów? Czy pokonanie wroga przy użyciu Robota bojowego dostarczy nam pkt czy też nie? (i inne takie jak różdżka ognia i podobne)

Jak będzie wyglądała sprawa strzelania z łuku/broni palnej w kontekście powyższego pytania? I jak obliczana będzie skuteczność takich strzałów? Czy do siły strzału liczy się niesiona broń/przyjaciele itp?

Jak coś więcej wymyślę to zapytam :P


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Piecho
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: niedziela 11 lut 2007, 10:26
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Piecho »

Jak będzie wyglądała sprawa strzelania z łuku/broni palnej w kontekście powyższego pytania?
Ja byłbym za tym, żeby taka strzała lub pocisk, miał określoną siłę, np. 3.
Dotychczas jak grałem w MiMa, strzelanie z łuku było przesadzone trochę ;p.
Strzała ma taką samą siłę jak ty i walka toczy się normalnie...Overpowered moim zdaniem.
Czy do siły strzału liczy się niesiona broń/przyjaciele itp?
Hmm...miecz raczej nie będzie ci dodawał siły przy strzelaniu z łuku ;),a co do przyjaciół to już jest trochę trudniejsza kwestia...No bo dlaczego taki jednorożec ma Tobie dodawać 1 pkt Siły jak walczysz normalnie,a jak strzelasz to już nie?


Life is life.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Ja tam gram tak, że pkt siły zbiera się tylko w momencie kiedy walkę wygramy poprzez porównywanie współczynników lub zdolność typu Tajne pchnięcie Karateki. W momencie wykorzystywania przedmiotów typu różdżka ognia czy przyjaciół walczących za nas, pkt siły się nie zbiera.

Co do strzelania - gram według zasad, siła rośnie wraz ze wzrostem siły poszukiwacza, ale nie dodaje się do niej siły jaką zyskujemy dzięki broni i strzelanie również nie daje pkt siły.

Co do Jednorożca - podczas walki może kogoś trafić rogiem, a podczas strzelania może conajwyżej podpowiadać: "lewiej, lewiej... ognia" :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Piecho
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: niedziela 11 lut 2007, 10:26
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Piecho »

pretorianstalker pisze:Ja tam gram tak, że pkt siły zbiera się tylko w momencie kiedy walkę wygramy poprzez porównywanie współczynników lub zdolność typu Tajne pchnięcie Karateki. W momencie wykorzystywania przedmiotów typu różdżka ognia czy przyjaciół walczących za nas, pkt siły się nie zbiera.
Gram podobnie.
pretorianstalker pisze:Co do strzelania - gram według zasad, siła rośnie wraz ze wzrostem siły poszukiwacza, ale nie dodaje się do niej siły jaką zyskujemy dzięki broni i strzelanie również nie daje pkt siły.
Wg mnie właśnie to strzelanie, na zasadzie , że strzała ma siłę poszukiwacza jest trochę przesadzone. Równoważy to na szczęście to, że nie bierzesz pkt siły jak napisałeś. Ale mimo wszystko jest dobre.
pretorianstalker pisze:Co do Jednorożca - podczas walki może kogoś trafić rogiem, a podczas strzelania może conajwyżej podpowiadać: "lewiej, lewiej... ognia":)
Albo moze w jakiś magiczny sposób mobilizować twoją celność ;)


Life is life.
Awatar użytkownika
Nekrus
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Posty: 62
Rejestracja: poniedziałek 04 lip 2005, 16:16
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć:

Post autor: Nekrus »

pretorianstalker pisze: Co do Jednorożca - podczas walki może kogoś trafić rogiem, a podczas strzelania może conajwyżej podpowiadać: "lewiej, lewiej... ognia" :)
No wiesz takiego jednorożca jeszcze niby dosiąść można, ew ukryć się za nim, poza tym alikorn był mmagicznym rogiem więc można jeszce powwiedzieć że dzięki samej obecnośći jego rogu zwiększa ci się siła.


Zawiesiłem robienie kart, aktualnie tworzę figurki do gier planszowych i Fantasy jako "Marek Miniatures"
Tutoriale mam na kanale Youtube "Marcus Fox" zapraszam. :-)
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

Lista do dyskusji:

Amulet 3
Magiczna Różdżka 4
Pies 1
Szkic 1
Bransoleta Siły 3
Magiczna Strzała 5
Pochodnia 1
Szklana Kula 2
Butelka wody 1
Magiczna Tarcza 4
Psioniczna Różdżka 3
Sztylet 2
Ciężka Zbroja 6
Magiczna Uprząż 4
Róg Przerażenia 3
Sztylet (Miasto) 1
Ciężki Topór Obos. 4
Magiczne Rękawice 2
Różdżka 3
Sztylet Egzorcysty 3
Czaszka Smoka 4
Magiczny Hełm 4
Różdżka Grozy 5
Święta Lanca 3
Eliksir Siły 2
Magiczny Kryształ 6
Różdżka Ognia 5
Święty Gral 3
Hełm 2
Magiczny Kufel 2
Różdżka Wyverna 4
Talizman 4
Hełm Pełny 3
Magiczny Miecz 3
Różdżka zniszczenia 4
Tarcza 2
Karty Taroka 2
Magiczny Pas 2
Rumak 5
Topór 2
Koń 3
Magiczny Pierścień 3
Sakwa Bez Dna 3
Topór Grimnira 4
Koń i wóz 5
Magiczny Sztandar 3
Skarb Zbójców 2K6
Topór obosieczny 4
Korona Dominacji 3
Magiczny Zwój 3
Skrzydlate Buty 3
Tratwa 4
Korona Salomona 4
Mapa 1
Skrzynia 6
Ukryta kieszeń 1
Kryształ Mocy 2
Mapa Podziemi 1
Skrzynia Skarbów 1K6
Uszkodzona Zbroja 1
Krzyż 3
Miecz 2
Smocza Kolczuga 5
Uzdrawiający napój 3
Księga Smoczej M. 2
Miecz oburęczny 4
Smocza Krew 4
Wielka Tarcza 4
Kula Jasnowidzenia 2
Minerał 6
Smocze jaja 5
Włócznia 2
Lanca 3
Morning Star 5
Smocze Łzy 5
Wyrok Banicji 1
Laska Władzy 4
Muł 2
Smocze Skrzydła 2
Zatrute Strzały 3
Latarnia 1
Napój Feniksa 2
Smocze Zęby 2
Zbroja 3
Łopata 1
Pas 2
Smoczy Amulet 6
Zbroja Płytowa 6
Łuk 3
Pączki 1
Smoczy Hełm 3
Złamany Miecz 1
Maczuga 3
Pęknięty Hełm 1
Smoczy Lęk 5
Złota Rękawica 4
Magiczna Buława 4
Pierścień 3
Starożytny Artefakt 2
Złota Statuetka 5
Magiczna Kusza 4
Pierścień Władzy 2
Szkatułka 1
Zwój Papirusu 1
1K6, 2K6 – rzut jedną lub dwoma kostkami sześciościennymi


EDIT: daj wyedytowac
Ostatnio zmieniony środa 21 lut 2007, 10:55 przez Oley, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Jaki jest klucz do tej zagadki? (pytałem jak odczytywać ten zapis, który już został poprawiony) A swoją wycenę też zrobię jak znajdę chwilę :)
Ostatnio zmieniony środa 21 lut 2007, 12:16 przez pretorianstalker, łącznie zmieniany 1 raz.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Mamy wprowadzić własne propozycje punktowania przedmiotów. Dodałbym tu też listę odpowiednich przyjaciół.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

Nie macie, a mozecie skoro Wam sie nie podoba. Zeby nie bylo ze oley faszysta uznaje swoje zdanie tylko.

Z tego co pamietam kazdy 'plus' danego przedmiotu/przyjaciela dawal 1 PZ, kazdy minus dawal -1 PZ.

Do tego dochodzila kwestia magicznosci przedmiotu (+1) lub 'hermetycznosci' uzycia (lopata).

Jakis fajny algorytm byl na to, ale wylecial mi z glowy totez 'feel free to invent your own'.

To bylo cos w rodzaju "miecz - +1 do sily, wiec +1 PZ, mozna go sprzedac/przerobic na MZ wiec + 1 PZ = 2 PZ"

Dalej porownawczo robilismy. Nikt nie napisal ze to ostateczne i jedynie sluszne, wiec prosze mi nie imputowac takich stwerdzen.

Pokrak wypisal ciekawe porownania przedmiotow po publikacji wartosci PZ, szkoda ze nie podal jego wizji.

Ognia!


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Amulet 2
Bransoleta Siły 3
Butelka wody 1
Ciężka Zbroja 4
Ciężki Topór Obos. 4
Czaszka Smoka 2
Eliksir Siły 2
Hełm 1
Hełm Pełny 2
Karty Taroka 1
Koń 2
Koń i wóz 5
Korona Dominacji 2
Korona Salomona 4
Kryształ Mocy 2
Krzyż 3
Księga Smoczej M. 2
Kula Jasnowidzenia 2
Lanca 1
Laska Władzy 6
Latarnia 1
Łopata 1
Łuk 2
Maczuga 4
Magiczna Buława 5
Magiczna Kusza 5
Magiczna Różdżka 4
Magiczna Strzała 3
Magiczna Tarcza 4
Magiczna Uprząż 5
Magiczne Rękawice 2
Magiczny Hełm 4
Magiczny Kryształ 7
Magiczny Kufel 2
Magiczny Miecz 3
Magiczny Pas 3
Magiczny Pierścień 3
Magiczny Sztandar 2
Magiczny Zwój 2
Mapa 1
Mapa Podziemi 0
Miecz 1
Miecz oburęczny 4
Minerał 2
Morning Star 5
Muł 3
Napój Feniksa 2
Pas 1
Pączki 1
Pęknięty Hełm 0
Pierścień 4
Pierścień Władzy 2
Pies 1
Pochodnia 1
Psioniczna Różdżka 4
Róg Przerażenia 2
Różdżka 7
Różdżka Grozy 4
Różdżka Ognia 4
Różdżka Wyverna 2
Różdżka zniszczenia 4
Rumak 5
Sakwa Bez Dna 4
Skarb Zbójców K 0
Skrzydlate Buty 2
Skrzynia 0
Skrzynia Skarbów K 0
Smocza Kolczuga 4
Smocza Krew 3
Smocze jaja 2
Smocze Łzy 2
Smocze Skrzydła 3
Smocze Zęby 3
Smoczy Amulet 3
Smoczy Hełm 2
Smoczy Lęk 2
Starożytny Artefakt 2
Szkatułka 1
Szkic 1
Szklana Kula 1
Sztylet (Miasto) 1
Sztylet 3
Sztylet Egzorcysty 4
Święta Lanca 3
Święty Gral 3
Talizman 6
Tarcza 2
Topór 2
Topór Grimnira 2
Topór obosieczny 4
Tratwa 0
Ukryta kieszeń 1
Uszkodzona Zbroja 0
Uzdrawiający napój 4
Wielka Tarcza 3
Włócznia 1
Wyrok Banicji 1
Zatrute Strzały 4
Zbroja 3
Zbroja Płytowa 5
Złamany Miecz 0
Złota Rękawica 4
Złota Statuetka 3
Zwój Papirusu 1

To taki projekt na szybko :P Liczby odzwierciedlają stosunek siły przedmiotów do siebie, nie da się jednak tego w takiej postaci porównać z wartością w MZ - trzebaby troszkę wartości podnieść wtedy.
Podstawowe zmiany:
-Przedmioty typu Minerał, Smocze łzy itp - same w sobie nie dają zupełnie nic, więc wartość jest mała - chcesz mieć za to pkt to se wymień :P
-Przedmioty bezużyteczne - 0 pkt, bo niby co to daje, że nosisz coś co nic nie daje? :)
-Różdżka - jeden z najbardziej pożądanych przedmiotów zawsze był mało punktowany - na równi z amuletem np (a ten ostatni to badziew niesłychany), a powinna być jednym z najlepiej pkt - daje najwięcej możliwości.
-Wysoko punktowane są również Laska władzy, Magiczny kryształ i Talizman. Laska władzy za świetne działanie, Talizman jako niezbędny do zdobycia korony i Magiczny kryształ - działa jak talizman, a do tego pozwala przejść wewnętrzną krainę bez problemów, wiec jest wart więcej.
-Przedmioty typu Tratwa, Skrzynie itp - 0. To się zamiania w MZ i liczyłbym już jako MZ, tratwa się rozpada podobnie jak mapa podziemii więc nie ma opcji jej noszenia.

Gdybym miał zrobić to na własny turniej to skalę bym trochę bardziej rozciągnął, żeby pokazać jeszcze drobne różnice pomiędzy niektórymi przedmiotami, ale że turnieju nie robię to mi się nie chce tak dokładnie rozpatrywać.

Co więcej - żaden algorytm do obliczania się tu nie sprawdzi, bo nie da się przeliczyć zdolności na pkt automatycznie. Ilość zdolności i jakość to dwie zupełnie różne rzeczy. Czasem warto nawet znosić jakieś minusy przedmiotu żeby tylko móc z niego skorzystać, więc każda wada też nie powinna być traktowana jako -1pkt od razu itd...


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Generalnie podoba mi się taka punktacja. Jest bardziej z sensem. Pretorianstalker ma rację, zastosowanie tylko wzoru do wyliczania wartości nie jest do końca miarodajne.

Dodatkowo dodałbym zasadę, że za drugi identyczny przedmiot nie dostaje się PZ. Można go oczywiście wymienić na Złoto i wtedy będzie się miało punkty z ilości posiadanego Złota.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

W wersji pretorianstalkera na pierwszy rzut oka nie widzę żadnych buraków, może coś by wylazło przy dokładniejszej analizie, ale wygląda dobrze =D>


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

SeSim pisze:Dodatkowo dodałbym zasadę, że za drugi identyczny przedmiot nie dostaje się PZ. Można go oczywiście wymienić na Złoto i wtedy będzie się miało punkty z ilości posiadanego Złota.
To dobra zasada, ale jest jeden wyjątek. Nie powinny jej podlegać przedmioty, z których można korzystać równocześnie i przedmioty, które się zużywają.
Jeżeli gramy wojownikiem to dwa miecze dają nam więcej niż jeden miecz :)
Jeżeli mamy apteczkę, to wiadomo, że lepiej jednak mieć dwie - jak się jedna zużyje to można skorzystać z drugiej. Jak mamy pączki... itd.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

no i fajno

nie chodzilo mi o algorytm stricte matematyczny tylko pogladowy -

zawsze sie zastanawialem czy hermetycznosc "lopaty" jest jej minusem czy raczej plusem

spoko - przejrzymy - na pierwszy rzut oka wyglada w porzadku - tak wlasnie robilismy rok temu najpierw algorytm ale pozniej porownawczo do innych przedmiotow

co wyszlo to wyszlo - wazne ze cos bylo. Jak te sa lepsze to nie widze powodu by ich nie zastosowac.


Awatar użytkownika
Mathim
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mathim »

Pretorianstalker: Zamierzamy zmodyfikować tabelę ważności przedmiotów na Turniej na podstawie dokonanej przez Ciebie gradacji wartości przedmiotów - skoro nie budzi ona niczyjego sprzeciwu :) . Będziemy zamieniać je na wartość w MZ "rozciągając" przy okazji skalę. Myślę, że pozostawimy jako najdroższy przedmiot Magiczny Kryształ za 25 MZ.
Faktycznie dolną granicę wartości przedmiotów przesuniemy na 0 MZ.

Wydaje mi się, że taki Minerał, mimo, że nie można natychmiast za niego coś kupić, reprezentuje sobą jedna realną wartość, precyzyjnie podaną w instrukcji. Mając ten przedmiot niewątpliwie będziesz go wymieniał na MZ, ale jeśli w międzyczasie Sędzia skończy Rozgrywkę, nie ma co Gracza za to karać.

Może masz jeszcze dodatkowe uwagi co do mniejszych różnic pomiędzy przedmiotami, np:
czy na pewno następujące różdżki:

Psioniczna Różdżka 4
Różdżka Grozy 4
Różdżka Ognia 4
Różdżka zniszczenia 4

są tyle samo warte po rozciągnięciu skali?

Rozumiem, że nikt nie ma zastrzeżeń co do zaprezentowanego w regulaminie Poziomu Wpływów (PW) potencjalnych przyjaciół? Jeszcze raz cytuję:

Przyjaciel PW
Alchemik 6
Chłopiec na posyłki 5
Druid 6
Dziewica 6
Dżin 6
Fanatyczny Goblin 10
Gandalf 8
Giermek 7
Gigant Burzy 7

Gnom 6
Inni (zwerbowani wrogowie) (3*siła) (3*moc) lub (1*siła) (1*moc) jeśli na czas jednej walki.
Jednorożec 7
Książę 5
Księżniczka 5
Legionista 14
Łowczy 6
Łucznik 8
Magiczny Pomocnik 8

Mędrzec 6
Najemnik 8
Pies 5
Pogromca Smoków 8
Poltergeist -4
Przewodnik 4
Skrzat 4
Smoczek 8
Smoczy Jeździec 7

Strażnik 8
Tancerka 4
Tragarz 5
Ulicznik 4
Wiedźma -5
Władca Smoków 5
Wojownik 7

Przypominam, że 1 PW=3 PZ.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Co do wartości różdżek (czy jak to się w liczbie mnogiej pisze):
Uważam, że najwięcej warta powinna być Psioniczna - dzięki niej możemy odpuścić trochę zwiększanie jednej z cech, a i tak pozwoli nam pokonać smoka na końcu, który to walczy siłą i mocą. Nie jest jednorazowa i przydaje się podczas wielu walk po drodze, więc jest dość dobra.

Różdżka ognia - może zabić jednego dowolnego worga i zbrać 1wt. Dobre, ale jednorazowe.

Różdżka zniszczenia - dobre, ale jednorazowe i niekoniecznie wiele musi zmienić, no chyba, że zabije kogoś o małej Mocy czy Sile.

Różdżka grozy - tylko wymykanie się. Do samego zwycięstwa wiele się nie przyczyni.

Ja bym proponował Psioniczną i Ognia punktować lekko wyżej niż pozostałem - poza tym z Różdżką zniszczenia i tak nikt do końca nie dotrwa :) Przecież na sekunde przed gongiem zawsze lepiej liderowi zabrać trochę cech :P

Co do przyjaciół - już widzę pare dziwnych rzeczy ;)
1. Fanatyczny Goblin - średnia wartość bojowa to 7, a do tego jest 6 kombinacji, przy których się sam zabija - generalnie leszcz :) Osobiście uważam, że jego wartość jest znacznie niższa niż np: Gandalf, Giermek, Jednorożec, Magiczny pomocnik, Najemnik czy Pogromca smoków.

2. Gandalf, Magiczny pomocnik powinni być chyba najlepiej punktowani.

3. Jednorożec powinien być lepiej punktowany niż Giermek - dodaje zawsze siłę i moc, co można wykorzystać w Kopalni/Krypcie - Giermek tam nie pomoże.

4. Łucznik i Gigant burzy. Pierwszy jest słaby strasznie - może na początku coś potrafi, ale jak gracze mają po 6/7 siły, to szkoda sobie zawracać głowę ganianiem ich, żeby strzelać z Łuku. Gigant burzy natomiast jako zdrajca jest niebezpieczny i dla nas :)

Ja sobie najbardziej cenię Magicznego pomocnika, Gandalfa, Jednorożca i Giermka. Pogromca smoków i Najemnik tez są nieźli. Przyjaciele, którzy walczą za poszukiwacza to dla mnie jeden kij, bo i tak zawsze w sumie wysyłam ich jak chce się wymknąć przeciwnikowi, a nie po to, żeby wygrywali ;) Do walki ewentualnie tylko Robot bojowy :P


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Zablokowany