Opis rozgrywek turniejowych (i może nie tylko)

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5801
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Opis rozgrywek turniejowych (i może nie tylko)

Post autor: abubu »

Krótki i nie do końca dokładny opis mojej rozgrywki (z mojej perspektywy):

1sza tura: Warp vs abubu
Po losowaniu stołów trafiłem pojedynek 1 na 1 z Warpem. Szybkie losowanie poszukiwaczy. Warp dostał zestaw Barbarzyńca+Wojownik(giermek) a ja Necromancer+Upiór(giermek). Rozpoczęła się krwawa łaźnia. Już po kilku turach zaczęliśmy się notorycznie napotykać z różnym skutkiem, raz na korzyść Warpa, raz na moją. Niestety mój Nekromanta mimo pomocy Upiora nie wytrzymał nawałnicy jaką zgotowali mu dwaj osiłki. Nekromanta ostatecznie poległ. Nastał czas wylosowania postaci ... dziwnym trafem wylosowałem Paladyna + Czarodziejkę (czy jakoś tak), pozostałych już nie pamiętam bo wybór był dla mnie oczywisty. W kilka tur bardzo szybko Paladyn uzbierał dodatkowe punkty siły (dzięki podejmowanemu ryzyku, które było zminimalizowane zdolnością regeneracji). Dopakowawszy się, Paladyn ruszył do ataku. Szczerze to szczegółów dalszej rozgrywki nie pamiętam. Sprowadziła się do wzajemnego wyniszczania się korzystając jedynie z planszy głównej. Ogólnie rozgrywkę można podsumować jednym słowem: deathmatch! Zwycięsko z pojedynków wyszedł Paladyn, od czasu do czasu używając regeneracji. W ten oto sposób abubu zyskał jeden punkt w klasyfikacji.

Pozostałe partie trwały sobie jeszcze przez jakiś czas... Nasza zleciała bardzo szybko.

Foto z naszego stołu:
Obrazek


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

Pośród wielu rzeczy magicznych jakie wydażyły się w Rzeszowie, dwie zasługują na uwagę potomnych:

1. Jaro gra Czarodziejką + Chochlikeim, którego to zestawu sam mu zazdrościłem:

Czarodziejka wykorzystuje mag przedmioty ze skutecznością większą o 1 oraz może rzucać czar z efektem tego z wierzchu stosu czarów użytych a Chochlik może modyfikować KAŻDY swój rzut o +/-1 (niestety, może nieść tylko 2 przedmioty)

Jak widać zestaw o olbrzymich możliwościach ale Jaro:
a) zaatakował księcia smoków mając siłę większą o 3 i przegrał (smok "6" Jaro "1"+1 za Chochlika - prawdopodobieństwo przegranej = 1/36
b) książe po wygranej walce zawlekł Jara do wcześniej wyciągniętego kamienia ofiarnego - prawdopodobieństwo wyciągnięcia kamienia na tym etapie gry= 1/700
c) Jaro, według instrukcji na kamieniu, przekłada stos kart przygód - jeżeli wyciągnie smoka to schodzi z łez padołu. Oczywiście wyciąga smoka i schodzi :twisted: - prawdopodobieństwo wyciągnięcia smoka = 20/700 = 1/35

Prawdopodobieństwo łączne całego zajścia = 1/36 * 1/700 *1/35 = 1/ 882 000

2. Końcówka 5-o godzinnej gry Karolina / Don / Chaos. Skupcie się na lekturze bo wiele się można nauczyć z poniższego opisu:

Sytuacja:
Chaos S17, M14(lub jakoś tak) W4 (ważne) na Koronie Władzy (gdzie wylosował Koronę Władzy: musi rzucać Czar Rozkaz gdzie: "1" -1W dla rzucającego; "2" i "3" nic się nie dzieje; "4" -1W dla celu Rozkazu; "5" -2W dla celu; "6" -3W dla celu)
Don S i M mniejsze od Chaosa W4 ale ma Różdżkę i czary: 2 Rozproszenia, Odbicie , Kopię Czaru (czar z małej mim, który działa jak się nazywa) i Uzdrowienie.
Karolina S2, M10 i W4 (chyba) pomstując Chaosowi próbuje przejść przez kopalnię do KW. Ma jeden czar

Chaos, ze względu na niskie parametry Karoliny a co za tym idzie małe prawdopodobieństwo przejścia do KW ORAZ brak jakiejkolwiek szansy na wygranie z nim potyczki na KW, rzuca czar Rozkaz w Dona.
Don mając odbicie może zabić Chaos'a co daje mu realną szansę na zwycięstwo ale:
- jak za szybko pokaże, że ma odbicie (czy to rzucając sam czar, czy to rzucając jego kopię) spowoduje odwrót Chaosa z KW i ściganie po planszy co niekoniecznie skończy się Don'a sukcesem;
- pierwsze użycie Odbicia powinno więc być ostatnim – powinno zabić Chaosa
- poniewa ż Chaos miał 4 punkty Wytrzymałości należy czekać aż rzuci „1” i straci jeden punkt a potem czakać aż rzuci „6” i odbić Rozkaz
Chaos długo nie rzucał „1”. Kiedy rzucał „2” lub „3” wszystko było ok. Kiedy rzucał „4” lub „5” Don rozpraszał albo się uzdrawiał. Wreszcie pada upragniona przez Dona „1”, potem Chaos rzuca „5” a ponieważ Don nie ma już Rozproszeń, Uzdrowienia i Kopii (rzuconej wcześniej jako rozproszenie) jego wytrzymałość spada do 2W. W tym czasie chwilowo zapomniana Karolina weszła w końcu przez Kopalnię do wierzy Wampira. W następnym rzucie Chaos rzuca „4” i modyfikuje Weryfikacją na „6”. Don rzuca Odbicie i zabija Chaosa ciesząc się niezmiernie. Niedługo ...
Karolina (w której przejście do KW nikt z czytających nie wierzył bo Siła 2 przy walce z Diabłami to zdecydowanie za mało) rzuca „1” ustalając ilość diabłów z którymi musi się zmierzyć. W walce z Diabłem rzuca Cios Psioniczny i zabija gada. Przechodzi do KW gdzie już nie ma Chaosa i jednym strzałem zabija Don’a który wystrzelał przecież wszystkie Czary obronne
Takiej końcówki nie widziałem przez 25 lat grania w mim
Bravo za Determinację (albo brak wiedzy) Karoliny
Bravo za rozwagę Dona (ja bym rzucił Odbicie wcześniej i Chaos by wyszedł z Korony)
Bravo dla Ciebie jeżeli (jak Chaos następnego dnia rano) znajdziesz sposób w jaki sposób Chaos mógł tą partię wygrać !


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Trochę Paweł przesadziłeś w obliczeniach. Wszystkich kart przygód jest bodajże 301.
Co nie zmienia faktu, że pech totalny :lol:

Brawa dla Karoliny, no i genialne rozstrzygnięcie!


Awatar użytkownika
Gralo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 65
Rejestracja: piątek 25 sty 2013, 16:00
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Gralo »

Pytanie i jednocześnie chyba odpowiedź na pytanie Pawła - po co weryfikować z 4 na 6 skoro Don miał tylko 2 punkty wytrzymałości? Chaos, mając 3, wystarczyło, że zweryfikowałby rzut kostą na 5, wtedy Don, nawet po odbiciu niebyłby w stanie zabić Chaosa a odbicie musiałby już wykorzystać, chcąc czy nie, inaczej game over. Potem mógłby już tylko liczyć na szczęście i wyrzucenie przez Chaosa 1 zanim wyrzuci 4-6:)

Ale faktem jest, że partia bardzo ciekawa:) I zwyciężczyni zupełnie niespodziewana. Gratulacje!


..::Dare to Dream::..
Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Konteksty
Krasnoludzka Kopalnia
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Łosiu »

To chyba o ten sposób chodziło :D


Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

Łosiu pisze:To chyba o ten sposób chodziło :D
dokładnie o ten

Bravo Gralo


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Miszon
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Miszon »

Trzeba przyznać, że bardzo zaskakująca, niesamowita końcówka!


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 479
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos »

Emocje sięgały zenitu i zamiast 5, zweryfikowałem na 6 aby Dona dobić totalnie, nie ma co przeżywać :mrgreen: , na szczęście następne 2 partie wygrałem.


WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Tia, było ostro. Niezwykłe było, to, że Karolina wlazła do KW, akurat jak Padł Chaos ;-) Dlaczego qrka nie o turę wcześniej? grrr ;-]

Mieliśmy bardzo ciekawą 3 grę z Nemo i Abubu, ale nie czuję się na siłach jej opisać, a sie działo... opisze bardzo krótko. Każdy był "u władzy" i każdy padł.
W 4 turze Nemo i Abubu mieli po 1 punkcie życia, stanąłem na Nemo i padł. On wylosował Akolite z czymś i ze zdolności (wybierz sobie 1 czar) wybrał przeistoczenie, które rzucił na giermka Abubu czyli mnicha. Abubu po kilku turach i tak padł. Gra sie toczyła dalej i sie działo ;-) Udało mni sie wygrać, aczkolwiek chłopaki byli już zmęczeni i chyba stracili wolę walki ;-]


Pzdr
Don


alea iacta est
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Dontoh pisze:Udało mni sie wygrać, aczkolwiek chłopaki byli już zmęczeni i chyba stracili wolę walki ;-]
Raczej Maniek miał do pracy w poniedziałek na rano, a przeciąganie gry o kolejną godzinę (gdybyśmy ani ja, ani Abubu nie poddali się) nie miało sensu :P. Poszliśmy Tobie oraz Mańkowi na rękę (w końcu wy z nas wszystkich mieliście najdalej do domu...).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Ja nie widziałem problemu ;-)
Wola walki musi być!!! Howgh!!


alea iacta est
Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5801
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Rozgrywka była ciekawa ... i dłuuuga ... 01:00-03:00 + 10:00-16:00 (tak w przybliżeniu).
W końcówce co postanowiłem, to uczyniłem:
Jako, było już dość późno a końca nie było widać, postanowiłem uderzyć na KW od tak zwanej d*py strony... Don skutecznie blokował mi Różdżkę swoją zdolnością, więc na czary nie miałem co liczyć. Posiadając Zabójcę i kilka żetonów siły, mogłem zdejmować wszystkie Smoki z planszy, pakując się jeszcze bardziej w siłę, a następnie wybić kolejno Dona, który musiał się otrząsnąć po ataku Nemo (Dotyk Śmierci + Kopia Czaru [albo przywrócenie?] i znowu Dotyk Śmierci ... -4PW ... instant death :P ). Udało mi się zdobyć Smocze skrzydła, które od razu trafiły do ukrytej kieszeni. Przez kilka tur pozornie nic nie atakowałem, próbując trafić na wejście do podziemi ... udało się. Don zajęty swoimi sprawami, chyba nie zwrócił na mnie uwagi (tym bardziej, że wcześniej na własne życzenie się praktycznie wypstrykałem Entianą w podziemiach - wyszedłem mając 1pkt i zanim się zregenerowałem w Lesie/Puszczy, Nemo mnie dobił błyskawicą ... ehhh - oj gupi ja, gupi). W następnej turze użyłem Smoczych skrzydeł i bum -> Skarbiec. Kolejna tura, chuchanie w kość i rzut... pada szóstka! (szkoda że nie w totka). Trafiam na KW i losujemy alt.zakończenie (pierwsze odwiedziny KW w ciągu całej gry). Nemo masuje masuje karteczki ... i wyciągam kartę ... a tam najgorsze co mogło być... Władca Demonów! Najgorsze bo miałem niewiele pkt. mocy, więc szans na wygraną zero (przypominam - różdżka zablokowana). Wcześniej zdobyłem talizman, więc mogłem uciekać w następnej turze z KW i spróbować ubić chłopaków, jednak "walczyłem do końca", co można uznać za poddanie partii. Zgarnąłem utorbienie, pożegnałem się z chłopakami i długa do domu na obiad (kobieta czekała z nim od kilku godzin :P).

Szala zwycięstwa w ciągu tych kilku godzin przechylała się dość regularnie i (jak Don wspomniał) każdy miał swoje 5 minut. Generalnie ten, kto się wybił do przodu, szybko ginął, aby zacząć wyścig ponownie.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Nooo z tą siła to ostrożnie ;-) Ja też już miałem siły 11 a różdżkę ci odebrałem i miałem już 3 czary zawsze ;-p i do tego konia z wozem. Konia z wozem temu, kto tu by mnie tu lekko ubił ;-]
Do przykrych wiadomości należy to, że każdy zdobyty nowy czar powodował, że mam tyle czarów zawsze - zdolność eremity <--- ten koleś jest do ubicia od ZARAZ ;-)

Tutaj ciekaowstka, bo gdy Nemo ubił mojego centaura ze złodziejem (miodny zestaw) to własnie wylosowałem Eremitę. Udało się przetrwać - a miałem w pewnym momecie 1W, zawładnieciem skosiłem połowę przedmiotów Abubu, które leżały na wozie (resztę miał na mule) a pozostałe jakiś czas później w kombo czarów Pan chaosu (ustalam wyniki rzutu na całą turę) oraz Przywołanie czegośtam (przy 6 przedmiot wylatuje w kosmos) wywiałem mu wszystko oprócz różdżki

Gra była naprawdę arcyciekawa, aczkolwiek długa. Dzięki za dobrą zabawę oraz mieszankę radości z poczuciem przykrości na przemian ;-). Przeciwnicy byli conajmniej dobrzy i mogę się tylko cieszyć, ze mnie sie akurat udało :-)

Pzdr,
Don


alea iacta est
Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5801
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Dontoh pisze:Nooo z tą siła to ostrożnie ;-) Ja też już miałem siły 11 a różdżkę ci odebrałem i miałem już 3 czary zawsze
no też prawda ... zapomniałem o tym fakcie bo z niej nie korzystałem ... Ale spokojnie atakując (zanim wypiłeś całe jeziorko) dał bym radę :)

A z tymi przedmiotami to też były jaja ... :) miałem tego od groma dzięki twojemu zejściu. No i niepotrzebnie wcześniej użyłem palec boży jako rozproszenie, odsłaniając się całkowicie. :) fajna rozgrywka i dzięki niej jestem "napalony" na Małą MiM.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Apropo mułów, to w naszej 1 grze z Chaosem i Karoliną, Chaos miał wszystkie muły z ekwipunku, czyli zdaje się 6 czy 8? ;-)

Tutaj pytanie do znawców. Czy muł zajmuje przestrzeń przedmiotów? bo to głupio troche nosić muła na mule ;-) W/g mnie taki przedmiot nie powinien zajmowac miejsca, bo jakoby nosi sie sam :)


alea iacta est
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Dontoh pisze:Tutaj pytanie do znawców. Czy muł zajmuje przestrzeń przedmiotów? bo to głupio troche nosić muła na mule ;-) W/g mnie taki przedmiot nie powinien zajmowac miejsca, bo jakoby nosi sie sam :)
To pytanie z cyklu masło czy margaryna. Ok, Ciebie Donald o to nie pytam, bo powiesz zioła... ;).

Anyway, według zasad się wlicza. Ale osobiście uważam, iż nie powinien był.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5801
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

zajmuje ... w końcu trzeba drania upilnować ... a jeżeli muł "na mule" to bardziej przywiązany jeden do drugiego co by się nie zgubiły.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Pokrętna logika, bo dlaczego 1 musi byc przywiązany do 2, gdy jest ich więcej niż 4, a w limicie 4 nie? ;-) Na oko 4 łatwo upilnować, a wiecej już nie? ;-)


alea iacta est
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Była już na ten temat dyskusja.

Ostatecznie żadne ze Zwierząt (Muł, Koń, Koń i Wóz, Rumak) się nie wlicza.


Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Dyskusja była, ale jej efekt wyraźnie nie został włączony do zasad turnieju ;-)


alea iacta est
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Niektórzy nie nadążają, ale już niedługo cała instrukcja będzie poprawiona i gotowa. ;)


Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5801
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Artownik pisze:Niektórzy nie nadążają, ale już niedługo cała instrukcja będzie poprawiona i gotowa. ;)
... sędziowie? :P
Dontoh pisze:Pokrętna logika, bo dlaczego 1 musi byc przywiązany do 2, gdy jest ich więcej niż 4, a w limicie 4 nie? ;-) Na oko 4 łatwo upilnować, a wiecej już nie? ;-)
nic bardziej mylnego :) ty możesz prowadzić 4 muły, a kolejne muły mogą być przywiązane do tych że mułów, i tak dale... tworząc zaprzęg mułów :P

A ogólnie to się droczę z tymi, co szukają "logicznych" wyjaśnień "jak to muł na mule? przecie to nie logiczne". Tak samo jak kiedyś gdzieś wygrzebałem rysunek minotaura na koniu :P

Mowa tutaj o wersji Mała MiM ... jest ona praktycznie oryginałem + nowe karty + regulamin. Nigdzie nie ma przypisania typu "Przedmiot Zwierzę". Stąd (jak dla mnie), obowiązuje zasada ogólna. Poszukiwacz może nieść maksymalnie 4 przedmioty (nie zależnie czy te przedmioty są przedmiotami "noszącymi"). Jak nie ma w regulaminie napisanego inaczej, to gramy wg oryginalnej instrukcji.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Burjaufojad pisze: jak za szybko pokaże, że ma odbicie (czy to rzucając sam czar, czy to rzucając jego kopię) spowoduje odwrót Chaosa z KW i ściganie po planszy co niekoniecznie skończy się Don'a sukcesem
Powstała we mnie pewna wątpliwość co do tej kwestii. :-k
Wyszło wszystko przy poprawianiu instrukcji.


Problem jest następujący - czy można opuścić obszar KW, gdy jest zakończenie KW?
Wydaje mi się, że nie. Jeśli będzie na to przyzwolenie, to zmieni to znacznie sytuację względem Otchłani.


Inna sprawa, że można zadeklarować ucieczkę w Krainie Wewnętrznej, ale w przypadku obszaru Korony w sumie każda karta z osobna opisywała co jest możliwe, a co nie.


Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

Można zejść z KW (opis na karcie)
Sam schodziłem 2 razy w Rzeszowie - razy z w=1 (ze strachu przed "1", drugi razy go przeciwnik nie rzucał 2 czarów przez kilkadziesiąt tur i myślałem, że ma odbicie


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

No to w takim układzie trzeba się teraz zastanowić - albo dać globalną możliwość deklarowania ucieczki.

Albo zapisać, że nie można zejść i precyzować na kartach zakończeń.


ODPOWIEDZ