Opis rozgrywek turniejowych (i może nie tylko)

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

We wszystkich opisach jest to sprecyzowane:
KW, Puszka i Władca można zejść
Siła i niektóre przypadki Króla - nie można


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Zerknij sobie na regulamin turnieju - nic o tym nie ma.

Ale spoko, ocenię w jaki sposób to ogarnąć żeby było jak najbardziej klarownie i się poprawi instrukcję / opisy.


Arai mi wspominała, że wylosowała Siłę Herkulesa, a jedyny pozostały gracz był w Otchłani i nie wykonywała zupełnie tur. Czy tak powinno być?


Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

Władca Demonów:
Na początku swej tury możesz uciec z pola walki. Pojawiasz się na Równinie Grozy,
Król Smoków:
1-2 i wyrzuca cię z powrotem na Równinę Grozy.
Korona Władzy:
faktycznie można by doprecyzować

z Arai temat osobny ...


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 52

Post autor: Burjaufojad »

... myślę, że razem z Jarem to najwięksi pechowcy turnieju. Oboje grają dobrze, oboje nie grają dalej.

Z tego co pamiętam nie miała szczęścia w I-szej partii ...
W partii o której piszesz weszła na KW i wylosowała Siłę Herkulesa. Jedyną skuteczną strategią dla atakowanych jest dać nogę do Otchłani i tak Cyprian zrobił. Mamy teraz 2 wyjścia: albo uda się zablokować w Otchłani pasem podprzestrzennym (w Królestwie Chaosu) albo nie i wtedy trzeba wyjść (i poddać się atakom Siły H). Tu normalnie partia się kończy ale:
- z Otchłani przez Wir wychodzi się w Mieście, Wiosce, Jaskini Czarownika (skąd do Otchłani można wrócić) albo przy "6" wracamy na poczatek Otchlani
- Cyprian miał tyle szczęścia, że wracał, i wracał, i wracał aż tak się napakował (o co w Otchłani nie trudno), że już wracać nie musiał (Siła 24).

Jeżeli po dojściu do KW gracz powinien ZAWSZE wygrać to po co zakończenia alternatywne ?
Otchłań daje praktycznie jedyną szansę na wygraną vs Siła H i Cyprian tę szansę wykorzystał. Inna sprawa, że ataki Siły należy tak wykorzystać tak aby zminimalizować szansę powrotu celu do Otchłani (zabrać skoczka czy mag przedmiot który można oddać Czarodziejowi za powrót) a nie na przykład wytrzymałość ...

Podsumowując: Arai ma rację, że nudnym i frustrującym jest siedzenie i patrzenie jak cel się pakuje a ty nic nie możesz zrobić, ale nic z tym zrobić nie chcę - są zakończenia lepsze (Puszka czy Król Smoków) i są gorsze (Sila i Korona). Od tego są czary (których w oryginalnej Sile nie można używać) aby grę kontrolować ... :-k


Wasz Niedozajebicia
Awatar użytkownika
arai
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1664
Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
Lokalizacja: Wonderland
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: arai »

Ehh, nie chce mi się już n-ty raz powtarzać, ale można to zakończenie zmienić tak żeby osoba, która ucieknie do KO mogła nadal wygrać, ale żeby osoba, która wylosuje Siłę Herkulesa miała też jakąś opcję oprócz czekania.


"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
Awatar użytkownika
abubu [Autor tematu]
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5804
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

arai pisze:(...) ale żeby osoba, która wylosuje Siłę Herkulesa miała też jakąś opcję oprócz czekania.
piwko? jakieś papu? wc? papierosek? ... opcji jest wiele, a to tylko niektóre z nich :P


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Np, gdy Herkules nie ma kogo atakowac, moze skakac po krainie i badac obszary :)


alea iacta est
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23515
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Dontoh pisze:Np, gdy Herkules nie ma kogo atakowac, moze skakac po krainie i badac obszary :)
Można tak pójść. Opcjonalnie, może skakać po wrogach, a jak ci się skoń czą, to co turę losuję kartę przygody - jeżeli to wróg, to z nim walczy, jeżeli nie, to odrzuca.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Dontoh
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 26 mar 2012, 10:21
Lokalizacja: M-k
Płeć:

Post autor: Dontoh »

Eee, noo, cieżko byłoby odrzucić różdżkę, mogłoby pęknąć serce. Jeszcze po tym zakarzą prawnie turniejów MiM ;-]


alea iacta est
Awatar użytkownika
arai
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1664
Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
Lokalizacja: Wonderland
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: arai »

Skakanie po całej planszy, to trochę przesada znowu na rzecz Herkulesa moim zdaniem. Powinien wykonywać normalny ruch i badać obszary, oczywiście tylko w sytuacji kiedy nie może się teleportować na innego gracza.
Abubu nie liczyłabym aż na taką uczciwość gracza, żeby go zostawić sam na sam i niech robi co chce i zawoła mnie jak będzie już miał 100 siły ;P


"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
ODPOWIEDZ