Klub Marauder zaprasza na Specialist Games Day, który odbędzie się w kopalnii w Zgierzu, 8 czerwca 2013r.
Start godzina 10, zapisy od godziny 9:30, wstęp 10zł
Zapraszamy na turniej Gry Mordheim, rozgrywki Battle Fleet Gothic oraz turniej Kill Team w WH40K.
Poniżej zamieszczam regulamin turnieju Mordheim, dalsze info wkrótce.
1. Na turnieju obowiązują zasady z następujących źródeł:
* Niniejszego Regulaminu;
* Mordheim Annual 2002;
* Erraty i FAQs opublikowane przez GW/SG;
* Zasady dotyczące band i najemników z Empire in Flames;
2. Turniej odbywa się w formie kampanii.
3. Początkowe rozpiski układane są tradycyjnie na 500 gc (Marienburg na 600 gc).
4. Wszystkie czary i modlitwy zostają wylosowane przed pierwszą bitwą.
5. Podczas turnieju nie jest dozwolone wynajmowanie Postaci Dramatu (Dramatis Personae).
6. Do turnieju dopuszczone są bandy:
* Mercenaries:
- Reiklanders z Mordheim Rulebook
- Middenheimers z Mordheim Rulebook
- Marienburgers z Mordheim Rulebook
* Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
* Witch Hunters z Mordheim Rulebook
* Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
* Undead z Mordheim Rulebook
* Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
* Orcs & Goblins z Mordheim Annual 2002
* Dwarf Treasure Hunters z Mordheim Annual 2002
* Ostlanders z Mordheim Annual 2002
* Averlanders z Mordheim Annual 2002
* Kislevites z Mordheim Annual 2002
* Beastmen Raiders z Empire in Flames
* Carnival of Chaos z Empire in Flames
a także:
*Bretonnians z Town Cryer 8
*Pirates z Town Cryer 9
*Pit Fighters z Town Cryer 21
*Skaven Clan Pestilens z Town Cryer 29
oraz następując najemne ostrza (Hired Swords):
* Pit Fighter z Mordheim Rulebook
* Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
* Halfling Scout z Mordheim Rulebook
* Warlock z Mordheim Rulebook
* Freelancer z Mordheim Rulebook
* Elf Ranger z Mordheim Rulebook
* Troll Slayer z Mordheim Rulebook
* Imperial Assassin z Mordheim Annual 2002
* Tilean Marksman z Mordheim Annual 2002
* Beasthunter z Empire in Flames
* Highwayman z Empire in Flames
* Roadwarden z Empire in Flames
* The Arabian Merchant z Town Cryer 22
* Kislev Ranger z Fanatic Magazine
* Halfing Thief z Fanatic Magazine
* Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
* Elf Mage z Fanatic Magazine
7. Uczestnik turnieju musi przynieść figurki; muszą być w większości pomalowane. Niedopuszczalne są „proxy”, za wyjątkiem postaci niezależnych pojawiających się w scenariuszach. WYSIWYG nie obowiązuje, choć jak zawsze jest mile widziany.
8. Prócz tego należy mieć wypełnioną kartę bandy z sześcioma slotami, zasady bandy, najemników i ekwipunku przez nich używanego oraz wydrukowaną kopię Regulaminu. Mile widziane są figurki reprezentujące postacie niezależne, pojawiające się na stole w danym scenariuszu (ew. mogą być „proxy”); organizatorzy będą również niezmiernie wdzięczni za wsparcie w postaci przyniesionych elementów terenu (których w Mordheim nigdy za wiele!). Miarka i kości k6 są niezbędne. Może się przydać tzw. Scatter Dice.
9. Podczas turnieju rozegranych zostanie 5 bitew po 90 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra się kończy, przy czym nieprzydzielane są punkty za wykonanie zadania głównego. Pary w pierwszej bitwie są ustalane tylko na podstawie ratingu, w następnych na podstawie przede wszystkim ilości zdobytych Dużych Punktów, uzupełniająco na podstawie Małych Punktów, a w razie potrzeby ewentualnie ratingu bandy. Po każdej bitwie gracze mają 15 minut przerwy na eksplorację, rozwoje, zakupy itd.
Specialist Games Day
Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
-
- Losujemy postać
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sobota 11 maja 2013, 19:00
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Specialist Games Day
Klub Marauder zaprasza na Specialist Games Day, który odbędzie się w kopalnii w Zgierzu, 8 czerwca 2013r.
[img]http://stagraf.pl/marauderr.gif[/img]
Start godzina 10, zapisy od godziny 9:30, wstęp 10zł
Zapraszamy na turniej Gry Mordheim, rozgrywki Battle Fleet Gothic oraz turniej Kill Team w WH40K.
Poniżej zamieszczam regulamin turnieju Mordheim, dalsze info wkrótce.
1. Na turnieju obowiązują zasady z następujących źródeł:
* Niniejszego Regulaminu;
* Mordheim Annual 2002;
* Erraty i FAQs opublikowane przez GW/SG;
* Zasady dotyczące band i najemników z Empire in Flames;
2. Turniej odbywa się w formie kampanii.
3. Początkowe rozpiski układane są tradycyjnie na 500 gc (Marienburg na 600 gc).
4. Wszystkie czary i modlitwy zostają wylosowane przed pierwszą bitwą.
5. Podczas turnieju nie jest dozwolone wynajmowanie Postaci Dramatu (Dramatis Personae).
6. Do turnieju dopuszczone są bandy:
* Mercenaries:
- Reiklanders z Mordheim Rulebook
- Middenheimers z Mordheim Rulebook
- Marienburgers z Mordheim Rulebook
* Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
* Witch Hunters z Mordheim Rulebook
* Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
* Undead z Mordheim Rulebook
* Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
* Orcs & Goblins z Mordheim Annual 2002
* Dwarf Treasure Hunters z Mordheim Annual 2002
* Ostlanders z Mordheim Annual 2002
* Averlanders z Mordheim Annual 2002
* Kislevites z Mordheim Annual 2002
* Beastmen Raiders z Empire in Flames
* Carnival of Chaos z Empire in Flames
a także:
*Bretonnians z Town Cryer 8
*Pirates z Town Cryer 9
*Pit Fighters z Town Cryer 21
*Skaven Clan Pestilens z Town Cryer 29
oraz następując najemne ostrza (Hired Swords):
* Pit Fighter z Mordheim Rulebook
* Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
* Halfling Scout z Mordheim Rulebook
* Warlock z Mordheim Rulebook
* Freelancer z Mordheim Rulebook
* Elf Ranger z Mordheim Rulebook
* Troll Slayer z Mordheim Rulebook
* Imperial Assassin z Mordheim Annual 2002
* Tilean Marksman z Mordheim Annual 2002
* Beasthunter z Empire in Flames
* Highwayman z Empire in Flames
* Roadwarden z Empire in Flames
* The Arabian Merchant z Town Cryer 22
* Kislev Ranger z Fanatic Magazine
* Halfing Thief z Fanatic Magazine
* Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
* Elf Mage z Fanatic Magazine
7. Uczestnik turnieju musi przynieść figurki; muszą być w większości pomalowane. Niedopuszczalne są „proxy”, za wyjątkiem postaci niezależnych pojawiających się w scenariuszach. WYSIWYG nie obowiązuje, choć jak zawsze jest mile widziany.
8. Prócz tego należy mieć wypełnioną kartę bandy z sześcioma slotami, zasady bandy, najemników i ekwipunku przez nich używanego oraz wydrukowaną kopię Regulaminu. Mile widziane są figurki reprezentujące postacie niezależne, pojawiające się na stole w danym scenariuszu (ew. mogą być „proxy”); organizatorzy będą również niezmiernie wdzięczni za wsparcie w postaci przyniesionych elementów terenu (których w Mordheim nigdy za wiele!). Miarka i kości k6 są niezbędne. Może się przydać tzw. Scatter Dice.
9. Podczas turnieju rozegranych zostanie 5 bitew po 90 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra się kończy, przy czym nieprzydzielane są punkty za wykonanie zadania głównego. Pary w pierwszej bitwie są ustalane tylko na podstawie ratingu, w następnych na podstawie przede wszystkim ilości zdobytych Dużych Punktów, uzupełniająco na podstawie Małych Punktów, a w razie potrzeby ewentualnie ratingu bandy. Po każdej bitwie gracze mają 15 minut przerwy na eksplorację, rozwoje, zakupy itd.
[img]http://stagraf.pl/marauderr.gif[/img]
Start godzina 10, zapisy od godziny 9:30, wstęp 10zł
Zapraszamy na turniej Gry Mordheim, rozgrywki Battle Fleet Gothic oraz turniej Kill Team w WH40K.
Poniżej zamieszczam regulamin turnieju Mordheim, dalsze info wkrótce.
1. Na turnieju obowiązują zasady z następujących źródeł:
* Niniejszego Regulaminu;
* Mordheim Annual 2002;
* Erraty i FAQs opublikowane przez GW/SG;
* Zasady dotyczące band i najemników z Empire in Flames;
2. Turniej odbywa się w formie kampanii.
3. Początkowe rozpiski układane są tradycyjnie na 500 gc (Marienburg na 600 gc).
4. Wszystkie czary i modlitwy zostają wylosowane przed pierwszą bitwą.
5. Podczas turnieju nie jest dozwolone wynajmowanie Postaci Dramatu (Dramatis Personae).
6. Do turnieju dopuszczone są bandy:
* Mercenaries:
- Reiklanders z Mordheim Rulebook
- Middenheimers z Mordheim Rulebook
- Marienburgers z Mordheim Rulebook
* Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
* Witch Hunters z Mordheim Rulebook
* Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
* Undead z Mordheim Rulebook
* Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
* Orcs & Goblins z Mordheim Annual 2002
* Dwarf Treasure Hunters z Mordheim Annual 2002
* Ostlanders z Mordheim Annual 2002
* Averlanders z Mordheim Annual 2002
* Kislevites z Mordheim Annual 2002
* Beastmen Raiders z Empire in Flames
* Carnival of Chaos z Empire in Flames
a także:
*Bretonnians z Town Cryer 8
*Pirates z Town Cryer 9
*Pit Fighters z Town Cryer 21
*Skaven Clan Pestilens z Town Cryer 29
oraz następując najemne ostrza (Hired Swords):
* Pit Fighter z Mordheim Rulebook
* Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
* Halfling Scout z Mordheim Rulebook
* Warlock z Mordheim Rulebook
* Freelancer z Mordheim Rulebook
* Elf Ranger z Mordheim Rulebook
* Troll Slayer z Mordheim Rulebook
* Imperial Assassin z Mordheim Annual 2002
* Tilean Marksman z Mordheim Annual 2002
* Beasthunter z Empire in Flames
* Highwayman z Empire in Flames
* Roadwarden z Empire in Flames
* The Arabian Merchant z Town Cryer 22
* Kislev Ranger z Fanatic Magazine
* Halfing Thief z Fanatic Magazine
* Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
* Elf Mage z Fanatic Magazine
7. Uczestnik turnieju musi przynieść figurki; muszą być w większości pomalowane. Niedopuszczalne są „proxy”, za wyjątkiem postaci niezależnych pojawiających się w scenariuszach. WYSIWYG nie obowiązuje, choć jak zawsze jest mile widziany.
8. Prócz tego należy mieć wypełnioną kartę bandy z sześcioma slotami, zasady bandy, najemników i ekwipunku przez nich używanego oraz wydrukowaną kopię Regulaminu. Mile widziane są figurki reprezentujące postacie niezależne, pojawiające się na stole w danym scenariuszu (ew. mogą być „proxy”); organizatorzy będą również niezmiernie wdzięczni za wsparcie w postaci przyniesionych elementów terenu (których w Mordheim nigdy za wiele!). Miarka i kości k6 są niezbędne. Może się przydać tzw. Scatter Dice.
9. Podczas turnieju rozegranych zostanie 5 bitew po 90 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra się kończy, przy czym nieprzydzielane są punkty za wykonanie zadania głównego. Pary w pierwszej bitwie są ustalane tylko na podstawie ratingu, w następnych na podstawie przede wszystkim ilości zdobytych Dużych Punktów, uzupełniająco na podstawie Małych Punktów, a w razie potrzeby ewentualnie ratingu bandy. Po każdej bitwie gracze mają 15 minut przerwy na eksplorację, rozwoje, zakupy itd.
Wróć do „Regulamin, Ogłoszenia, Konkursy, Turnieje i Zjazdy”
Przejdź do
- Talisman - Magia i Miecz [TMiM]
- ↳ [TMiM] Dział Ogólny
- ↳ [TMiM] Kwestia Zasad
- Magia i Miecz [MiM]
- ↳ [MiM] Dział Ogólny
- ↳ [MiM] Kwestia Zasad
- Magiczny Miecz [MM]
- ↳ [MM] Dział Ogólny
- ↳ [MM] Kwestia Zasad
- Talisman 5. Edycja [T5]
- ↳ [T5] Dział Ogólny
- ↳ [T5] Kwestia Zasad
- Neuroshima Hex [NH]
- ↳ [NH] Dział Ogólny
- ↳ NeuroshimaHex.pl
- Różne
- ↳ Regulamin, Ogłoszenia, Konkursy, Turnieje i Zjazdy
- ↳ Inne Gry
- ↳ Relic
- ↳ Ratusz Arkham
- ↳ Schron Zero
- ↳ Runebound
- ↳ Terraformacja Marsa
- ↳ Gry cyfrowe