Strona 6 z 9

: piątek 12 lip 2013, 23:38
autor: abubu
Nemomon pisze:
lewy82 pisze:A ŻAROODPORNE SĄ? =P~
A chyba nie, acz potrafią naprawdę dużo wytrzymać, więcej jako klasyczny MiM ;).
jak się wcześniej piwem zaleje to pewnie tak :)

: piątek 12 lip 2013, 23:40
autor: Mały Nemo
Abubuś, a Ty będziesz? Bo Kaktusik powiada, iż jednak niet.

: piątek 12 lip 2013, 23:44
autor: abubu
... no oczywiście, że będę ... no chyba, że mnie nie będzie
co do Kaktusa, to jeszcze bym nie przesądzał ... no chyba, że (hmmm ... się powtarzam) ma konkretne plany na ten termin ... zobaczymy

: sobota 13 lip 2013, 00:25
autor: lewy82
Można wiedzieć czym kierowaliście się wybierając akurat tych Poszukiwaczy do regulaminu?

: sobota 13 lip 2013, 00:28
autor: Mały Nemo
Ja ich nie wybierałem; Pawełek, współorganizator, to robił.

: sobota 13 lip 2013, 00:36
autor: lewy82
troszkę to sztywne moim skromnym niziołkowym zdaniem =P~

: sobota 13 lip 2013, 00:38
autor: Mały Nemo
Idea jaka nam przyświecała była taka, by w pierwszych rundach wszyscy gracze, zwłaszcza ci, którzy dogłębnie nie znają zasad Małej MiM, mieli mniej więcej podobne szanse. Dlatego też jedynie w finale (lub po śmierci Poszukiwacza) dozwolone zostały losowe komplety Poszukiwacz-giermek. W ostateczności finał nie może być ustawiany ;).

: sobota 13 lip 2013, 00:45
autor: lewy82
i tak graliście w Malborku?

: sobota 13 lip 2013, 00:49
autor: Mały Nemo
Tak. W Malborku graliśmy też zestawami (możliwe, iż w nowym Regu one zostały C&P z poprzedniego):

1 runda:
Wampir+Upiór; Ciemny Elf+Wojownik; Kobold+Kapłan;
2 runda:
Rzezimieszek+Zabójca; Kaznodzieja+Krasnolud; Necromancer+Inkwizytor;
3 runda
Psioniczka+Iluzjonista; Czarownica+Gladiator; Ninja+Złodziej
4 runda:
Mag Bojowy+Kensei; Święta+Filozof; Paladyn+Czarodziejka

: sobota 13 lip 2013, 00:54
autor: lewy82
o,te zestawy są fajniejsze.ok,dajcie znać jak będzie decyzja odnośnie zestawów

: sobota 13 lip 2013, 22:38
autor: lewy82
załapię się do tej turniejowej 24 ?

: poniedziałek 15 lip 2013, 01:03
autor: Burjaufojad
Czołem,

Decyduje kolejność wplat
Zestawy są wybrane aby nie było biadolenia w czasie turnieju
Tydzień temu dzwonił Jaro i opowiedział jak jego syn wylosowal w pięciu poszukiwaczach:
Chochlik, Cyborg, Wiedźmin, Centaur (Jaro wywalił Chochlika)
Chciałbyś zagrać vs taki zestaw ?
Jeżeli grałeś już w małą i masz sugestię na ciekawy zestaw to daj znać
Gramy 27 lipca to przetestujemy ....

: poniedziałek 15 lip 2013, 01:05
autor: Burjaufojad
lewy82,

Baaaaaaardzo dobrym pomysłem jest granie w małą PRZED turniejem
To nie będzie spacerek :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: poniedziałek 15 lip 2013, 13:46
autor: lewy82
No tak spodziewam się Stalingradu :mrgreen: Czyli na pewno gramy tymi zestawami co w Regu?Mam zwołanych na środę sparingpartnerów :mrgreen:

Co do wpłaty to już dyszkie przelałem tylko czekam właśnie na potwierdzenie miejsca na liście

: poniedziałek 15 lip 2013, 14:09
autor: Mały Nemo
lewy82 pisze:Co do wpłaty to już dyszkie przelałem tylko czekam właśnie na potwierdzenie miejsca na liście
Nie sprawdzałem konta, sprawdzę pewnie pod koniec lipca lub początek sierpnia czy coś, ale raczej jesteś na liście.

: wtorek 13 sie 2013, 15:54
autor: Mały Nemo
Przypominam o zjeździe odbywającym się 14-15 września. W miarę możliwości będziemy starać się przyprowadzić lokalną prasę, która nota bene pisała już o nas w Malborgu, ażeby rozpowszechniła zainteresowanie turniejem jak i magią i Miecz w ogóle.

: środa 14 sie 2013, 08:09
autor: Burjaufojad
Chcielibyśmy aby członkowie Gamekeeper mieli pierszeństwo.
Macie taką szansę do "opublikowania" turnieju - potem decyduje kolejność wpłat.
Ze względu na ilość kompletów mamy tylko max 24 miejsca

: wtorek 20 sie 2013, 09:46
autor: Chaos
Mam już grafik na wrzesień i mam wolne 14-15, więc będę obecny na turnieju :)

: wtorek 20 sie 2013, 18:00
autor: Gamekeeper
Pilnie potrzebuje kontaktu telefonicznego w omówieniu miejsca grania i spania, ultra pilne !!!

: wtorek 20 sie 2013, 19:01
autor: Mały Nemo
Jestem po rozmowie z Denverem i omówiliśmy następujące rzeczy:

Turniej będziemy prowadzić w Pubie Talizman. Jest to dosyć dobry pub, który dodatkowo na związek z nami poprzez swoją nazwę. Strona pubu znajduje się tutaj: https://pl-pl.facebook.com/PubTalizman

Zarezerwowany został nocleg dla 24 osób w pobliskim domu studenta. Opłata za nocleg jest już uwzględniona w opłacie za uczestnictwo w turnieju (10 zł). Pokoje są 3-osobowe.

Omówiona została też kwestia nagród. I tak,

I miejsce - bon na wartość 200 zł
II miejsce - bon na wartość 150 zł
III miejsce - bon na wartość 75 zł

wszystkie do zrealizowania w sklepie naszego Wodza - GameKeeper. Wszystkich zwycięzców poprosimy o podanie imienia, nazwiska oraz adresu, celem późniejszej weryfikacji osoby podczas zamawiania. Dane te zostaną przekazane właścicielowi sklepu.

Do zobaczenia wkrótce! :)

Jednocześnie przypominamy o wpłacie na konto dobrowolnej wpłaty za uczestnictwo w turnieju (10 zł). Jedynie osoby, które wpłaciły dobrowolną wpłatę będą mogły wziąć udział w turnieju. Numer konta znajduje się tutaj.

: środa 21 sie 2013, 08:46
autor: arai
No, no, robi sie ciekawie ;)

: środa 21 sie 2013, 10:04
autor: lewy82
nic tylko czekać na listę uczestników

: środa 21 sie 2013, 10:34
autor: Chaos
Może ktoś z Warszawy jedzie autem i ma wolne miejsce lub wybiera się pociągiem/autobusem ?

: niedziela 25 sie 2013, 13:27
autor: Burjaufojad
Obydwa zestawy przetestowane. oto wnioski:
1. Necromancer+Upiór; Barbarzyńca+Wojownik; Kobold+Inkwizytor
ze względu na super szybki wzrost siły u Barbarzyńcy wskazana szybka eliminacja poprzez walkę psychiczną. Przy współdziałaniu obu psychików wariant jak najbardziej realny

2. Wiedźmin+Psioniczka; Święta+Kapłan; Mag Bojowy+Paladyn:
tutaj już jest jazda. Od początku gry 6 czarów (ja np rozpocząłem Hulaszczym żywotem na Palladyna). Początkowo Paladyn jest najlepszy (nie ma wprawdzie ataku psych ale siła 3 albo 4 (w zależności od ustawienia główny / giermek) i moc w walce 6 albo 7 utrudnia ataki na tę postać. Myślę, że potem prym wieść może Widźmin (myślę, że musi być Głównym) ze względu na dodawanie siły do mocy w walce (z Psioniczki). Jeżeli Swięta znajdzie różdżkę lub za długo z koniem pochasa w Środkowej to koniec (szybki wzrost mocy dzięki autokill na duchy i modliwnie w Światyni)

Obie gry odbiegają od konwencji - to nie fizol zabija ale jego gonią ...
W obu Podziemia mogą zdecydować co i jak (spodziewam się częstych wizyt ze względu na unikanie albo wręcz autokill duchów i autoleczenia u Palladyna)

: środa 28 sie 2013, 17:01
autor: Hawi
My bedziemy jechac z Grodziska (30km od Wawy) ale jeszcze nie ustalilismy w jaki sposob, jak cos to dam znac