Mistrzostwa Łodzi

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Mistrzostwa Łodzi

Post autor: stave »

Łódzki Klub Graczy Marauder
Obrazek
we współpracy z Portem Łódź
Obrazek
serdecznie zaprasza na
MISTRZOSTWA ŁODZI w WH40K oraz WFB
Termin: 2013-02-23 (sobota WH40K) – 2013-02-24 (niedziela WFB)
Miejsce: Centrum Handlowe PORT ŁÓDŹ http://www.portlodz.pl/
Wpisowe: 0 zł
Pula nagród: wyższa niż Masterowa
Limit Miejsc 32 miejsca - limit wzrośnie - info wkrótce
Zgłoszenia: Pełne zgłoszenia z rozpiskami itd proszę przesyłać na maile podane w Regach. To zapewni w 100% miejsce na turnieju. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Harmonogram całej imprezy plus wymogi od Portu (np. zakaz spożywania alkoholu przy stołach itd) pojawią się max do końca przyszłego tygodnia.

TURNIEJ WFB

Termin: 24 lutego
Miejsce: atrium Portu Łódź, ul. Pabianicka 245
Format: 1600p, single
Limit miejsc: 32, ale prawdopodobnie wzrośnie (negocjujemy)
Nagrody: sponsorowane przez Port Łódź, pula nagród powyżej średniej masterowej
Zgłoszenia: zgłoszenia zawierające id ligowe, imię, nazwisko oraz rozpiskę w formacie txt, html lub pdf przesłać należy na adres: zembol@mlotkowy.org Przesłanie zgłoszenia w terminie do 20 lutego do godz. 23.59 premiowane będzie 3 DP.

Sprawy porządkowe
  • turniej zaliczany do ligi ogólnopolskiej: http://ranking.wfb-pol.org
    nie ma wymogu pomalowanych armii
    zakaz proxowania
    rozgrywamy 3 bitwy, pierwsze parowanie losowe, dalsze z wykorzystaniem systemu szwajcarskiego
Zasady kompozycji
  • limit rozpiski: 1600p
    zakaz wystawiania bohaterów imiennych
    dopuszczone wszystkie obecne oficjalne podręczniki GW oraz Chaos Dwarfy
    dozwolone maksymalnie 2 maszyny wojenne i/lub modele strzelające wzornikiem (krasnoludzkie "kowadło" nie jestliczone jako maszyna)
    żaden oddział ani pojedynczy model (także bohaterer) nie może być wart więcej niż 350p (wliczając opcje uzbrojenie, grupy dowodzenia, magiczne przedmioty) na etapie układania rozpiski. W trakcie bitwy wartość oddziału może wzrosnąć ponad limit (np. przez przyłącznie się bohatera)
    zakaz dublowania jednostek rzadkich (rare) - HE w ramach tego limitu mają swoje podwojone sloty, czyli mogą wziąć np. 2 orły
Zasady magii
  • bohaterom przysługuje zasada Look Out Sir od czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (efekt 11-12)
    w fazie magii gracz może użyć maksymalnie 12 kości do rzucania/rozpraszania czarów
    do rzucenia czaru użyć można maksymalnie 5 kości (w przypadku domen Cienia i Śmierci limit ten wynosi max. 4 kości na czar)
    w jednej fazie magii można użyć maksymalnie 2 kości nie pochodzących z rzutu na wiatry magii (z magicznych przedmiotów, zdolności, kości przeniesionych, uzyskanych z atrybutu lub czaru)
Scenariusze
3x battleline

Punktacja:

Kod: Zaznacz cały

0    -  119p     10p
120  -  239p     11p
240  -  359p     12p
360  -  479p     13p
480  -  599p     14p
600  -  719p     15p
720  -  839p     16p
840  -  959p     17p
960  - 1079p     18p
1080 - 1199p     19p
1200 +           20p
  • progi punktowe co 120p
    zabicie generała: 75p
    zabicie BSB: 75p
    zdobyty sztandar: 25p
    zasada underdog: 50p
    za oddział sprowadzony do 25% pierwotnego stanu liczebnego przeciwnik otrzymuje połowę punktów
    za uciekający oddział przeciwnik otrzymuje połowę punktów
    za uciekający oddział sprowadzony do 25% pierwotnej liczebności przeciwnik otrzymuje całe punkty
Ocena modelarska
Na turnieju nie ma wymogu posiadania pomalowanej armii, jednak przeprowadzona zostanie ocena modelarska w ramach której otrzymać będzie można dodatkowe 6p. Ocenie podlegać będą:
-stan pomalowania armii (poniżej 50% modeli - 0p, 50-99% modeli - 1p, 100% modeli - 2p)
-jakość malowania (0-2p, oceniana tylko dla armii pomalowanych w min. 75%)
-WYSIWYG (0-1p)
-podstawki (0-1p)
Na turnieju nie jest dopuszczone 'proxowanie', czyli wystawianie innych modeli niż wybrane w rozpisce (np. glade riderzy nie mogą zastępować wild riderów). Oczywiście konwersje (nie konwulsje) i alternatywne modele są mile widziane!

Zgłoszeni na turniej WFB

1. Kacper "Barnaky" Myszkorowski
2. Piotr „Azurix” Milski
3. Warboss
4. Neko
5. Euru
6. Shino
7. Misiek
8. AlexTrusk
9. Marinechaosu
10. tomekjar
11. Kor Phaeron
12. Wicher
13. ślivek
14. Urban
15. Lizak
16. Bartool
17. Rey
18. Thain

Po otrzymaniu rozpiski itd pojawi się stosowne R w zgłoszeniach i taka osoba ma zaklepane miejsce w 100% oraz dodatkowe punkty (pamiętajcie do 20 lutego :D )


Turniej WH40K

Termin: 2013-02-23 (sobota)
Miejsce: atrium Portu Łódź, ul. Pabianicka 245
Wpisowe: 0 zł
Format 1850
Limit miejsc: 32, ale prawdopodobnie wzrośnie (negocjujemy)
Nagrody: sponsorowane przez Port Łódź, pula nagród powyżej średniej masterowej
Zgłoszenia: zgłoszenia zawierające id ligowe, imię, nazwisko oraz rozpiskę w formacie txt, lub pdf przesłać należy na adres: stagraf@gmail.com Przesłanie zgłoszenia w terminie do 20 lutego do godz. 23.59 premiowane będzie 3 DP

Gramy 3 bitwy na 1850
Czas jednej gry: 3:00

2. Ramówka
Zapisy: 9:00-9:20
Pierwsza bitwa: 9:30-12:30
Druga bitwa: 12:45-15:45
Trzecia bitwa: 16:00-19:00

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 pkt. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a gracze dostają automatyczne 0:0.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Woda: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+


4. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1850 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC z zastrzeżeniem że, jednostki nie mogą się triplować tzn. nie można wziąć 3 razy jednostki tego samego typu, nie dotyczy to troops.

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy
- Fortyfikacje poza Fortress of Redemtion
- Sojusznicy zajmują sloty w głównym FOC (ze swoimi normalnymi ograniczeniami), ale wymagane 1 HQ i 2 Troops muszą pochodzić z głównej armii.
- Jedna armia może posiadać albo sojuszników albo fortyfikacje. Nie może posiadać obu naraz.


Niedopuszczone są:
- Imperial armour


5. Zgłoszenia
Rozpiska powinna zawierać:

Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, miasto, ew.Id ligowe)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane

6. Wymogi
- Każdy gracz zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

7. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 3 D.pkt dla gracza za przesłanie ważnego zgłoszenia do 20 lutego do godz. 23:59

+ 10 D.pkt ocena kolekcjonerska- opis szczegółowy w późniejszym terminie.

b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

8. Bitwy
a) Gracze w I bitwie będą dobierani losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, fast attack scoruje
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 5vp. Dodatkowo za każdy zabity fast przeciwnika gracz otrzymuje 1vp
Przyjmujemy, że jednostki latające mogą scorować w hoover mode
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Hammer and Anvil

Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: : Relic - na środku stołu ustawiamy znacznik wart 8vp. Obowiązują zasady Relic z podręcznika. Dodatkowo za każde dwie zabite jednostki wroga otrzymujemy 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Dawn of War

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe na środku ćwiartek stołu.
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Vanguard strike


Zgłoszeni:
1. Marcin "Templariusz" Błaszczyk
2. Kacper "Barnaky" Myszkorowski R
3. Mateusz Marczak R
4. Piotr Zieliński "Zielus"
5. Piotr Jasiaczyk
6. Robert „Rupert” Rajkowski
7. Mateusz „Rydl” Karczewski
8. Forest R
9. Lucas
10. Shino
11. AlexTrusk
12. Marinechaosu R
13. metalfan
14. tomekjar
15. Markus
16. Reksio R
17. Major
18. SlaaN
19. Krysiak
20. Relax R
21. kard
22. Maciej Uriel Sułkowski
23. Maciej 'crazyman' Ptasiński
24. Jacek 'squidioo' Obłaza
25. Michał 'miweq' Węgrzyn
26. Czart
27. UrbanChaos R
28. Skark
29. Smaltz
30. Ahosyta
31. Fastys
32. Alkasyn
33. Malinka
34. Maciej "Cebul" Cebula
35. Cezary R
36. Marcin Łukasiak R
37. Gothomog
38. Michał Purc
39. Szopen
40. Endi

Po otrzymaniu rozpiski itd pojawi się stosowne R w zgłoszeniach i taka osoba ma zaklepane miejsce w 100% oraz dodatkowe punkty (pamiętajcie do 20 lutego :D )

Będą także inne atrakcje.
Ostatnio zmieniony piątek 08 lut 2013, 15:23 przez stave, łącznie zmieniany 3 razy.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Up Regów oraz zgłoszonych i paru innych pierdółek.
Gorąco zapraszamy.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Kolejny Up zgłoszonych


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
ODPOWIEDZ