2013-01-27 PRE-BAZYL Łódź/Zgierz SUPER NAGRODY!!!

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

2013-01-27 PRE-BAZYL Łódź/Zgierz SUPER NAGRODY!!!

Post autor: stave »

Łódzki Klub Graczy Marauder
Obrazek
we współpracy ze sklepem Stagraf Studio
Obrazek

serdecznie zaprasza na turniej
PRE-BAZYL!

Termin: 2013-01-27 (niedziela)
Miejsce: TBS Zgierz, 1go maja 50 (tylko 15min od zjazdu z bezpłatnej autostrady A2)
Mapa dojazdowa:http://trasy.docelu.pl/turl,12ac1a,Wyzn ... Trasa.html
Wpisowe: 10 zł
Pula nagród: ponad 300zł
Zgłoszenia: należy przesyłać na adres prebazyl@mlotkowy.org
Osoby, które prześlą rozpiskę do 23.01.2012 do godz 23.59 otrzymają 3p do klasyfikacji końcowej.

Na turnieju nie ma wymogu pomalowanej armii ani nie będzie przeprowadzona ocena modelarska. Proxy dopuszczone w ilości 1 oddział/model na gracza. Przekroczenie tego limitu może skutkować usunięciem modelu ze stołu.

Na turnieju zostanie przeprowadzony zostanie konkurs na najładniejszego Bazyliszka (własnoręcznie pomalowanego), którego zwycięzca nie będzie żałował włożonej pracy (otrzyma +3p i coś jeszcze...).

Na miejscu dla graczy dostępna będzie herbata i coś na ząb, bardziej wyrafinowane potrzeby powinna zaspokoić pobliska Żabka.

Turniej zgłoszony do rankingu ogólnopolskiego http://ranking.wfb-pol.org

Ramówka czasowa:
9:00 - zapisy
9:20 - 12:20
12:30 - 15:30
15:40 - 18:40
18:50 - ogłoszenie wyników i wręczenie nagród

Zasady: jako turniej typu PRE PRE-BAZYL będzie miał zasady właściwego Bazyliszka (jego temat znajdziecie tutaj: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 54&start=0 ), które w dniu dzisiejszym nie są jeszcze w pełni znane, ale będą na bieżąco uzupełniane. W punktach będzie to zapewne ok. 2400p
Na turnieju pojawią się oczywiście znane i lubiane Bazyliszki, które są już znane:
Bazyliszki
1. Każdy gracz wybiera jednego Bazyliszka, który będzie towarzyszył jego armii przez okres trwania turnieju.
2. Bazyliszek jest na stałe przypisany do danego gracza i musi być uwzględniony w rozpisce.
3. Jeśli gracz zdecyduje się na wystawienie Bazyliszka musi posiadać odpowiedni pomalowany model.
4. Bazyliszki są warte 100 punktów. Na potrzeby składania rozpiski Bazyliszki warte są 0 punktów.
5. Bazyliszki traktowane są jako bohaterowie i wystawieni są razem z bohaterami, chyba, że opis ich zasad specjalnych stanowi inaczej.
6. Bazyliszki nie mogą dołączać do oddziałów.
7. Bazyliszki nie mają zasad modeli, które imitują, poza tymi, które podano w ich opisie.
8. Bazyliszki czasami dosiadają wierzchowców, lub jeżdżą na rydwanach - w każdym wypadku traktuj wierzchowca i jeźdźca jako łączony profil.
9. Na Bazyliszki można normalnie rzucać czary i atrybuty domen.
10. Bazyliszek nie może być generałem.


Pocahontas
White Lion Hero, Infantry, 20x20
M5 WS6 BS6 S4 T3 W2 I7 A3 Ld9 Asv 3+
Great Axe, Speed of Asuryan, Stubborn

Special Rulz:
Tu mam muzyka, a tu mam championa - na początku gry wybierz sojuszniczy oddział, otrzymuje on za darmo pełną grupę dowodzenia (jest to upgrade do jednostki nie dodatkowe modele, w ramach wyswyg należy zastąpić r&f odpowiednimi modelami)
Błąd w rozpisce - na początku bitwy dołącz do oddziału corowej, niestrzelającej piechoty (dotyczy tylko TT infantry) dwa dodatkowe modele, (nie zwiększa to wartości punktowej oddziału, nie można przekroczyć maksymalnej wielkości oddziału)


Pento
Night Runner lub Gutter Runner, 20x20
M6 WS5 BS3 S4 T4 W2 I6 A2/3 Ld7 Wsv 6+
Scout, Scurry Away!. Throwing Stars, AHW

Special Rulz:
Olbrzymia lekcja pokory - Zadeklaruj przed fazą walki, raz w ciągu gry w dowolnym miejscu na stole wszystkie ataki zadeklarowane w wybrany sojuszniczy model trafiają w model w styku. Nie można tego użyć, jeśli wybrany model nie styka się z żadnym sojuszniczym modelem, lub jeśli Pento zginął.
Zbyt cwany by umrzeć - jeśli Pento zginął w czasie bitwy, po bitwie rzuć kostką. Na wyniku 4+ wraca do życia (nie oddaje punktów)


Don Wasyl
Halfling, Empire Militiant on Chariot (jeden lub dwa kucyki i to w dodatku zabiedzone), Chariot, 50x100
M6 WS4 BS3 S4 T5 W4 I3 A3 Ld8 Asv4+
Impact hits (D3)

Special Rulz:
Jawny budziet - jeśli Król Cyganów przeżył bitwę, odejmujesz 10% od swoich strat, analogicznie jak TK albo WE
Plastykowy namiot - Król Cyganów nie jeździ byle gównem, okrył swoją furmankę magicznym materiałem, który sprawia, że zawsze traktowany jest, jakby znajdował się w soft cover


Italiano
Bloodcrushers of Khorne /Herald of Khorne on Juggernaut of Khorne /Skullcrushers of Khorne /Khorne Chaos Lord on Juggernaut, Monstrous Cavalry, 50x50
M7 WS6 BS3 S6 T4 W3 I6 A3 Ld8 Asv 4+ Wsv 5+
Daemonic, Flaming Attacks, Hate, Stomp
Special Rulz:
Bunga bunga - na początku gry wybierz sojuszniczy oddział, porusza się on D6' do przodu. (Nie można łączyć z zasadą Vanguard, oddział na którym użyto tej zasady nie może szarżować w pierwszej turze jeśli zaczynał bitwę)
Po trupach do celu - ten Bazyliszek może overrunować po undeadach, demonach, slavach, itd.


Pulpet
Beastman Hero, Infantry, 25x25
M5 WS5 BS3 S5 T5 W3 I5 A3 Ld8 Asv 4+
Great Axe, Ambush, Primal Fury, Smoke Bombs

Special Rulz:
Kreatywna inżynieria - na początku gry wystaw w swojej strefie wystawienia i minimalnie 6 cali od jakiejkolwiek krawędzi stołu obelisk o rozmiarach 4'x1'. Kiedy Pulpet ginie należy natychmiast usunąć jego obelisk.
Denerwująca bestia - Pulpet doprowadza przeciwników do wrzenia samą swoją obecnością; przeciwnicy otrzymują modyfikator -1 do trafienia Pulpeta w walce wręcz i w strzelaniu


Loder (horror na dysku przypominającym książkę)
Cav, 40x40
Mv1, WS4, S3, T3, W2, I4, A2, Ld8, Sv6+, Ws5+
Daemonic, Hover

Special Rulz:
Przeczytaj sobie Rule Book - Na początku tury walki Loder na 4+ wyłącza jedną zasadę specjalną (tylko z RB! **) , jednej jednostce, z którą się styka. Jednostka nie może korzystać z tej zasady do początku następnej tury walki.
Szarża? Flee! - Loder jako jedyny demon może zadeklarować reakcję Flee! Zasady dotyczące zbierania i uciekającego modelu nie ulegają zmianie.
**
asf, ap, etheral, fear, flaming, flammable, frenzy, hate, itp, fly, kb, mr, poison, regena, unbreakable, scaly skin, stubborn, terror, stomp, asl, thunderstomp, stedfast, stupid


Żabka
Infantry, 20x20, skink chameleon, skink with blowpipe koniecznie w czapce z daszkiem i kubkiem w łapce

M6 WS2 BS5 S2 T2 W2 I5 A2 Ld7 Sv 4+
Cold Blooded, Multiple Shot(3), Poison Attack, Scaly Skin 5+, Shield, Hand Weapon, Długa Luffka (Blowpipe 19"), Regeracja 5+, Scout

Special Rulz:
Pogromca Wood Elfów - Strzelając do oddziałów wroga, które znajdują się w lesie Żabka ma dodatkowy modyfikator strzału -1. Żabka testuje DT w lesie nawet przy zwykłym ruchu.
Pan życia i śmierci - raz na grę Żabka kładzie na swojej głowie mały templejt który skateruje o D6, działa on tak jak słońce, dodatkowo jego blowpipe otrzymuje na bliskim zasięgu zasadę lethal shot
Pytania, uwagi, etc: zembol[at]mlotkowy.org


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

A oto wyniki:
1 Jacek 56
2 Azurix 52
3 Euru 39
4 Kuba 39
5 Rafixator 36
6 Voodoo 34
7 Rejki 34
8 Neko 30
9 Cluzoe 25
10 Robert Biernacki 21
11 Warboss 15
12 Napoleon 14

Zdjęcia Pre Bazyla:

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... b7e003ae38
Miłego oglądania - tam gdzieś gram także w WMiM :mrgreen:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
ODPOWIEDZ