"Magią i Mieczem" - II Nieoficjalne Mistrzostwa Po
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Wszystkie informacje znajdują się na stronie www.coolkon.prv.pl
Sam już nie pamiętam jak tam dojechać, w końcu to dla mnie druga strona miasta dokładnie.
Najmądrzej będzie sprawdzić stronkę, bo orgowie (niektórzy) mieszkają dość blisko miejsca akcji.
Autobus A (pośpiech: 1,4 pln ulga, 2.80 normalny) do przedostatniego przystanka zdaje się ... a wsiada sie prawie na samym PKP ... pod Arkadami .. no dobra... 400 metrów od PKP
Nocleg na terenie konwentu w sypialniach (karimatka/śpiworek bierzemy ze sobą) jak ktoś chce w lepszych warunkach kimać to do orgów samego konu bezpośrednio ||-------------------->> borg@rpg.pl
Sam już nie pamiętam jak tam dojechać, w końcu to dla mnie druga strona miasta dokładnie.
Najmądrzej będzie sprawdzić stronkę, bo orgowie (niektórzy) mieszkają dość blisko miejsca akcji.
Autobus A (pośpiech: 1,4 pln ulga, 2.80 normalny) do przedostatniego przystanka zdaje się ... a wsiada sie prawie na samym PKP ... pod Arkadami .. no dobra... 400 metrów od PKP
Nocleg na terenie konwentu w sypialniach (karimatka/śpiworek bierzemy ze sobą) jak ktoś chce w lepszych warunkach kimać to do orgów samego konu bezpośrednio ||-------------------->> borg@rpg.pl
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
W sumie to stwierdziłem że nawet by było miło tam pojechać chyba się wybiorę szczególnie że teraz dopiero się zapoznałem z sytuacją noclegu który widzą jest rozwiązany bardzo sprzyjająco. tylko będzie trzeba sobie jakiś transport najwyżej pkp czy może ktoś z Trójmiasta ma wolne miejsce w chociażby bagażniku??
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Ja, Misty, Draugwen
e-siecia, Juri i Admin nam panujący
może się i Lucas pojawi (tak coś przebąkiwał w mailu)
Ci chyba na 100% - poporszę tu o potwierdzenie choć z PW wynika, że tak.
I jakiś Kufir też chyba ;p
Dodatkowo kilka osób mi maile ze zgłoszeniami przysłało
Jak ktośjeszcze z forum to proszę dać znać tutaj - jak widzicie im więcej deklaracji tym więcej chętnych nagle (i dobrze!!)
Możliwe, że bedzie potrzebna pomoc planszówkowa na Turniej, ale chyba zmotamy coś na miejscu
----------------------------
Może zeszłoroczy spóźniony Felis by się pojawił .. albo i Wilczy hę??
e-siecia, Juri i Admin nam panujący
może się i Lucas pojawi (tak coś przebąkiwał w mailu)
Ci chyba na 100% - poporszę tu o potwierdzenie choć z PW wynika, że tak.
I jakiś Kufir też chyba ;p
Dodatkowo kilka osób mi maile ze zgłoszeniami przysłało
Jak ktośjeszcze z forum to proszę dać znać tutaj - jak widzicie im więcej deklaracji tym więcej chętnych nagle (i dobrze!!)
Możliwe, że bedzie potrzebna pomoc planszówkowa na Turniej, ale chyba zmotamy coś na miejscu
----------------------------
Może zeszłoroczy spóźniony Felis by się pojawił .. albo i Wilczy hę??
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Wysłałem do admina w marcu chyba relecję ze zdjęciami i miała się na gamekeeperze ukazać .. ale nie wiem co z nią
Wygrał sobie niejaki Przemek, którego nazwiska nie pomnę niestety.
Turniej niestety był na steasznym żywiole prowadzony i dużo osób się zdeklarowało późno, a później nie przyszli, a zamiast nich inni przyleźli ... HC był
w tym roku lepiej to rozwiązemy.
oley
Wygrał sobie niejaki Przemek, którego nazwiska nie pomnę niestety.
Turniej niestety był na steasznym żywiole prowadzony i dużo osób się zdeklarowało późno, a później nie przyszli, a zamiast nich inni przyleźli ... HC był
w tym roku lepiej to rozwiązemy.
oley
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Kwestię odbioru wejściówek dogadam z orgami
Podam listę uczestników i pomocników i przy akredytacji przy wejściu na konwent powiecie co i jak a oni spojrzą łaskawym okiem organizatora, wylegitymują Was ofkors (więc miejcie dowody osobiste lub co) i rzekną
"You may pass !!"
po czym pokierują Was w miejsce "MiMa" gdzie to mnie już odnajdziecie jak będę krowami i innymi miłymi słowami rzucał na lewo i prawo
Jeszcze do Was PW napiszę.
Podam listę uczestników i pomocników i przy akredytacji przy wejściu na konwent powiecie co i jak a oni spojrzą łaskawym okiem organizatora, wylegitymują Was ofkors (więc miejcie dowody osobiste lub co) i rzekną
"You may pass !!"
po czym pokierują Was w miejsce "MiMa" gdzie to mnie już odnajdziecie jak będę krowami i innymi miłymi słowami rzucał na lewo i prawo
Jeszcze do Was PW napiszę.
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
Regulamin wstępny Turnieju "Magia i Miecz"
------------------------
Ogólne:
------------------------
1) Gramy w grę "Magia i Miecz" (No shit, Jason !! )
a) jak wygramy to dostaniemy nagrody (Borga się pytać jakie:D)
Np: Uścisk dłoni Prezesa i jego Załogi G
2) Na 30 minut przed początkiem Turnieju nie można już się do niego zgłosić.
+ Turniej odbywa się w 2-3 fazach zależnie od ilości chętnych do wzięcia udziału w ;P
+ Gra odbywa się w grupach 4-5-cio osobowych przy każdym stoliku (raczej 4-o osobowych). Do dalszego etapu przechodzi pierwsze X osób (ale, co najwyżej połowa !! ) zależnie od ilości uczestników.
Po rozpoczęciu Turnieju, gdy dokładna ilość graczy będzie znana, określona zostanie ilość graczy awansujących do kolejnych rund.
+ Gra odbywa się na planszy podstawowej, a także na plaszy "Podziemia", "Miasto" oraz "Jaskinia". Stosujemy także karty z dodatku "Smoki".
W I i II rundzie gramy na planszy podstawowej.
W Finale gramy ze wszystkimi dodatkami wymienionymi wcześniej.
I runda rozgrywana jest 2 godziny i po tym czasie określa się zwycięzców. (Warunki zwycięstwa wkrótce). Podobnie w (ewentualnej) II rundzie.
+ Na początku Gracze rzucają K12, by określić kolejność losowania Poszukiwaczy. Losuje się jedną kartę i trzeba zaakceptować wynik losowania z jednym wyjątkiem: można poprosić o powtórne wylosowanie Poszukiwacza (zwracając niechcianą kartę do puli przed losowaniem) jednocześnie rezygnując z możliwości powtórnego startu w przypadku przedwczesnej eliminacji
+ Gracz ma prawo wykorzystać w trakcie jednej gry 2 Poszukiwaczy, przy czym drugi jest oczywiście uruchamiany po utracie pierwszego.
+ W przypadku rezygnacji jednego z graczy z dalszej gry wszystkie przedmioty i dobra jakie on posiadał PRZESTAJĄ ISTNIEĆ i są usuwane z planszy, a nie pozostawiane tam jak w przypadku śmierci gracza
+ Na sali jest sędzia, z egzemplarzem zasad ustalonych na ten Turniej i Oficjalnymi Zasadami Gry
--------------------
Gra:
--------------------
3) Zasady:
+ Obowiązują zasady z Instrukcji MiM, z następującymi wyjątkami:
+ kolejka biegnie zgodnie z ruchem wskazówek zegara
+ przy ciągnięciu kart Przygód liczy się kolejność wyciągnięcia , a nie liczba porządkująca zapisana na górze karty tzn najpierw można znaleźć miecz w Ruinach, a później może nas napaść Goblin
--------------
+ następuje rozdzielenie profesji graczy (równouprawnienie):
magowie łatwiej mogą zbierać moc a wojownicy siłę. Kryterium rozdziąłu jednych od drugich są ich startowe statystyki.
a) koszt podniesienia siły wynosi 8 a nie 7 jak w instrukcji - dla wojowników, a 12 dla magów
b) można podnosić sobie w analogiczny sposób moc 8 dla magów a 12 dla wojowników
UWAGA: Wyjątek: Szaman (szczegóły wkrótce - musimy rozwiązać pewnien problem jeszcze )
c) postaci zaczynające grę ze statystykami równymi musza wydać po 10 pkt Wrogów by podnieść którąś ze statystyk
+ Czary:
Można mieć do 3 Czarów jeśli pozwala Ci na to Moc (liczona z przedmiotami dodającymi Moc)
3 ptk mocy - 1 czar
5 pkt mocy - 2 czary
7 pkt mocy - 3 czary
Dodatkowo jest opcja 4 czaru (magiczna różdżka, Dżin itd)
+ Jeżeli w Sp. Zd. jest napisane, że zawsze musi posiadać co najmniej 1 Czar to posiada nawet wtedy gdy moc mu już na to nie pozwala.
+ Siła i Moc mogą spaść poniżej poziomu startowego, a spadek do zera
którejkolwiek z nich powoduje śmierć Poszukiwacza
+ W sytuacji gdy Ninja lub Poszukiwacz z przekleństwem itd spotkają przyjaciela, który ze zrozumiałych względów się do nich nie przyłączy, karta Przyjaciela idzie na stos kart zużytych, a nie pozostaje na obszarze, na którym została wyciągnięta, bo trudno sobie wybrazić księżniczkę czy cos innego co by warowało w jednym miejscu na świecie, by się z kimś zaprzyjaźnić.
-------------------
Finał:
--------------------
+ W Finale gramy aż do oficjalnego przewidzianego zasadami końca, czyli wyeliminowania wszystkich graczy przez zdobywcę Korony Władzy, Czarem Rozkaz
Do czasu wejścia na KW każdy uczestnik Finału może dolosowywać sobie postaci. Nie moze on jednak Zmienić wylosowanej postaci - musi nią zginąć.
+ Kwestie włączenia/wyłączenia niektórych Poszukiwaczy i Przedmiotów oraz Przyjaciół z Turnieju rozwiążemy później (czekam na sugestie Wędrujący Pustelnik, Jaznowidz, Legionista, Rumak, Magiczna Kusza)
Wszelkie uwagi i propozycje mile widziane
Ostateczne Zasady wywiesimy w pierwszy dzień Konwentu
pozdrawiam
Oley
------------------------
Ogólne:
------------------------
1) Gramy w grę "Magia i Miecz" (No shit, Jason !! )
a) jak wygramy to dostaniemy nagrody (Borga się pytać jakie:D)
Np: Uścisk dłoni Prezesa i jego Załogi G
2) Na 30 minut przed początkiem Turnieju nie można już się do niego zgłosić.
+ Turniej odbywa się w 2-3 fazach zależnie od ilości chętnych do wzięcia udziału w ;P
+ Gra odbywa się w grupach 4-5-cio osobowych przy każdym stoliku (raczej 4-o osobowych). Do dalszego etapu przechodzi pierwsze X osób (ale, co najwyżej połowa !! ) zależnie od ilości uczestników.
Po rozpoczęciu Turnieju, gdy dokładna ilość graczy będzie znana, określona zostanie ilość graczy awansujących do kolejnych rund.
+ Gra odbywa się na planszy podstawowej, a także na plaszy "Podziemia", "Miasto" oraz "Jaskinia". Stosujemy także karty z dodatku "Smoki".
W I i II rundzie gramy na planszy podstawowej.
W Finale gramy ze wszystkimi dodatkami wymienionymi wcześniej.
I runda rozgrywana jest 2 godziny i po tym czasie określa się zwycięzców. (Warunki zwycięstwa wkrótce). Podobnie w (ewentualnej) II rundzie.
+ Na początku Gracze rzucają K12, by określić kolejność losowania Poszukiwaczy. Losuje się jedną kartę i trzeba zaakceptować wynik losowania z jednym wyjątkiem: można poprosić o powtórne wylosowanie Poszukiwacza (zwracając niechcianą kartę do puli przed losowaniem) jednocześnie rezygnując z możliwości powtórnego startu w przypadku przedwczesnej eliminacji
+ Gracz ma prawo wykorzystać w trakcie jednej gry 2 Poszukiwaczy, przy czym drugi jest oczywiście uruchamiany po utracie pierwszego.
+ W przypadku rezygnacji jednego z graczy z dalszej gry wszystkie przedmioty i dobra jakie on posiadał PRZESTAJĄ ISTNIEĆ i są usuwane z planszy, a nie pozostawiane tam jak w przypadku śmierci gracza
+ Na sali jest sędzia, z egzemplarzem zasad ustalonych na ten Turniej i Oficjalnymi Zasadami Gry
--------------------
Gra:
--------------------
3) Zasady:
+ Obowiązują zasady z Instrukcji MiM, z następującymi wyjątkami:
+ kolejka biegnie zgodnie z ruchem wskazówek zegara
+ przy ciągnięciu kart Przygód liczy się kolejność wyciągnięcia , a nie liczba porządkująca zapisana na górze karty tzn najpierw można znaleźć miecz w Ruinach, a później może nas napaść Goblin
--------------
+ następuje rozdzielenie profesji graczy (równouprawnienie):
magowie łatwiej mogą zbierać moc a wojownicy siłę. Kryterium rozdziąłu jednych od drugich są ich startowe statystyki.
a) koszt podniesienia siły wynosi 8 a nie 7 jak w instrukcji - dla wojowników, a 12 dla magów
b) można podnosić sobie w analogiczny sposób moc 8 dla magów a 12 dla wojowników
UWAGA: Wyjątek: Szaman (szczegóły wkrótce - musimy rozwiązać pewnien problem jeszcze )
c) postaci zaczynające grę ze statystykami równymi musza wydać po 10 pkt Wrogów by podnieść którąś ze statystyk
+ Czary:
Można mieć do 3 Czarów jeśli pozwala Ci na to Moc (liczona z przedmiotami dodającymi Moc)
3 ptk mocy - 1 czar
5 pkt mocy - 2 czary
7 pkt mocy - 3 czary
Dodatkowo jest opcja 4 czaru (magiczna różdżka, Dżin itd)
+ Jeżeli w Sp. Zd. jest napisane, że zawsze musi posiadać co najmniej 1 Czar to posiada nawet wtedy gdy moc mu już na to nie pozwala.
+ Siła i Moc mogą spaść poniżej poziomu startowego, a spadek do zera
którejkolwiek z nich powoduje śmierć Poszukiwacza
+ W sytuacji gdy Ninja lub Poszukiwacz z przekleństwem itd spotkają przyjaciela, który ze zrozumiałych względów się do nich nie przyłączy, karta Przyjaciela idzie na stos kart zużytych, a nie pozostaje na obszarze, na którym została wyciągnięta, bo trudno sobie wybrazić księżniczkę czy cos innego co by warowało w jednym miejscu na świecie, by się z kimś zaprzyjaźnić.
-------------------
Finał:
--------------------
+ W Finale gramy aż do oficjalnego przewidzianego zasadami końca, czyli wyeliminowania wszystkich graczy przez zdobywcę Korony Władzy, Czarem Rozkaz
Do czasu wejścia na KW każdy uczestnik Finału może dolosowywać sobie postaci. Nie moze on jednak Zmienić wylosowanej postaci - musi nią zginąć.
+ Kwestie włączenia/wyłączenia niektórych Poszukiwaczy i Przedmiotów oraz Przyjaciół z Turnieju rozwiążemy później (czekam na sugestie Wędrujący Pustelnik, Jaznowidz, Legionista, Rumak, Magiczna Kusza)
Wszelkie uwagi i propozycje mile widziane
Ostateczne Zasady wywiesimy w pierwszy dzień Konwentu
pozdrawiam
Oley
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Egon
-
- Posty: 119
- Rejestracja: wtorek 10 sty 2006, 11:59
- Płeć:
Rozumiem że wymienione karty na pewno nie będą już brały udziału w grze?Oley pisze:Kwestie włączenia/wyłączenia niektórych Poszukiwaczy i Przedmiotów oraz Przyjaciół z Turnieju rozwiążemy później (czekam na sugestie Wędrujący Pustelnik, Jaznowidz, Legionista, Rumak, Magiczna Kusza)
(Dorzuciłbym jeszcze do wykluczonej listy: Morloka)