[WH40K] Turniej PRE DMW

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

[WH40K] Turniej PRE DMW

Post autor: stave »

Klub Marauder Łódź oraz Spółdzielczy Dom Kultury w Pabianicach zaprasza serdecznie na turniej przygotowujący do Mastera DMW.

Turniej odbędzie się 16 grudnia 2012 roku.

Miejsce Turnieju:
Spółdzielczy Dom Kultury
Pabianice
ul Orla 45

Wpisowe 45 zł od drużyny

Max 16 drużyn (ewentualnie będziemy coś kombinować jak będzie więcej)

Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:45

2. Ramówka
Zapisy: 9:00-9:20
Pierwsza bitwa: 9:30-12:15
Druga bitwa: 12:30-15:15
Trzecia bitwa: 15:30-18:15

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

4. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

- Każda drużyna może wydać do 10pkt na armie. Armie kosztują następujące ilości punktów:
4pkt: Chaos Daemons, Necrons, Tyranids, Grey Knights, Imperial Guard
3pkt: Blood Angels, Chaos Space Marines, Dark Eldar, Orks, Space Marines, Space Wolves
2pkt: Black Templars, Dark Angels, Eldar, Sisters of Battle, Tau


Jak powstawała tabelka:
Powstała ona na podstawie tego ile razy dana armia znalazła się w top3/5 na turnieju, biorąc pod uwagę ilu ludzi daną armią grało.

5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy:
- Sojusznicy zajmują sloty w głównym FOC (ze swoimi normalnymi ograniczeniami), ale wymagane 1 HQ i 2 Troops muszą pochodzić z głównej armii.
- Pula armii jest wspólna tzn. nie można wystawić SW jako sojuszników i jako głównej armii.
- Armia względem 10pkt limitu na armie liczy się zawsze jak ta wyższa w tabelce. Np. BT z sojusznikami z GK są warci 4pkt.
- Armie z kategorii 4pkt nie mogą brać sojuszników, ale nadal mogą być brane jako sojusznicy.

Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Fortyfikacje


6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila lrgp @ wp.pl do 12 grudnia punktowane są 5 DP do klasyfikacji ogólnej teamu.

*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:

Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, miasto, ew.Id ligowe)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane

7. Wymogi
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 3 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 9 grudnia do godz. 23:59

+1 D.pkt jeśli wszystkie armie w drużynie są pomalowane w odpowiednich schematach (aka śmiecio-armiom mówimy nie)- masz wątpliwości czy Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b) PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole


Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie Vanguard strike

Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attack scoruje
Cel misji: : każdy z graczy wystawia 2 znaczniki w swojej strefie wystawienia (przed wystawieniem armii, min. 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie) warte 2, 4vp (zapisuje w tajemnicy poszczególne wartości). Następnie przed rzutem na przejęcie inicjatywy trzeba podać przeciwnikowi wartość poszczególnych znaczników.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie Dawn of War

Wpisowe można wpłacać w dniu turnieju oraz dokonując przedpłaty na konto:

mBank
84 1140 2004 0000 3902 3467 9240

Kryspin Świtlicki
Łanowa 20/85
91-101 Łódź

Jak będą zmiany w regu DMW to też będziemy wprowadzać poprawki.

I dla przypomnienia:

Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila
lrgp@wp.pl lub w razie problemów na stagraf@gmail.com do 12 grudnia punktowane są 5 DP do klasyfikacji ogólnej teamu.
Jest to w punkcie 6 Regulaminu z dokładnym infem.

Zgłoszeni:
0. Prezesi i s-ka (skład rezerwowy)
1. TEAM "SSR"
Slaan Stalker Reksio albo Siły Szybkiego Reagowania
2. "Lepsi od Żalszawki"
Kapitan: Typhus
Gracze: Aleksander Sternik, Arkadiusz Sternik, Piotr Zawiła-Niedźwiecki
3. "Mordercze Stokrotki"
Kapitan: Forest
Gracze: Forest, Cezary, Alchemik
4. Mateusz, Fenio, Lajon
Ostatnio zmieniony czwartek 06 gru 2012, 13:29 przez stave, łącznie zmieniany 1 raz.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Up Regu i Zgłoszeń


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
stave [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Wyniki na szybko:

1. Banda Karkówy 162/9
2. T3FTW 138/6
3. Lepsi od Żalszawki 116/6
4. SSR 85/6
5. Hardcorowo Różowo (Grzenio i s-ka) 81/4
6. Mordercze Stokrotki 48/2
7. Łatwe Punkty 51/0
8. Team Iron 39/0


Bony jakie otrzymaliście w nagrode można realizować u mnie lub u Kryspina.
PM z zapytaniem o modele itd...proste.

Dzięki za przybycie. Do 12 teamów zabrakło nam w sumie 2 graczy bo po terenie szlajało się kilku "bezrobotnych" którzy mogli spokojnie zagrać.

Zapraszamy wkrótce.

Fotorelacja na naszym klubowym facebooku


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
ODPOWIEDZ