Turniejowa mechanika
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Gra przy stole wygląda tak jak pozwala na to mechanika. Ja się nie dziwię, że ktoś chce zwielokrotnić wrażenia, gdy tych wrażeń nie ma Można gdybać dziesięć stron o tym co powinno robić się przy grze, ale sensu brak, to gra ma kształtować zaangażowanie graczy, a nie traktaty o dobrym wychowaniu. Kto to by oceniał itp, to mechanika jest źródłem rozpusty
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
W MiMa to się fajnie gra jak są 3-4 osoby, co znają grę i czują klimat, to wtedy to leci.
Ale nie ma się co czarować, gra jest słaba. Rozgrywka jest powolna i bez polotu. Poza swoją turą nie robi się nic i w tej grze prawie w ogóle nie trzeba myśleć.
Co do modyfikacji, to jest to co najmniej problematyczne. Określenie czyja jest tura bywa kluczowe.
Trzeba by niektóre karty przerobić. Na pewno część Czarów.
Ale nie ma się co czarować, gra jest słaba. Rozgrywka jest powolna i bez polotu. Poza swoją turą nie robi się nic i w tej grze prawie w ogóle nie trzeba myśleć.
Co do modyfikacji, to jest to co najmniej problematyczne. Określenie czyja jest tura bywa kluczowe.
Trzeba by niektóre karty przerobić. Na pewno część Czarów.
To jest masakra. Ciężko przez to kogoś gonić (a zdarzają się takie sytuacje). No i na analizę swojego ruchu czasem chwila schodzi, a co dopiero jeszcze dodatkowo możliwości ruchu innych graczy.Misiek pisze:- gracz którego jest tura wybiera o ile ale nie w którą stronę ruszają się wszyscy. Daje to interakcję gdyż pole obok mogę mieć super bonus ale mogę umożliwić przeciwnikowi zdobycie podobnego.
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Jak na mój gust, to wystarczy brać czynny udział w rozgrywce, czyli:
- Orientować się w położeniu własnego pionka (niektórym sprawiało to problem)
- Dynamicznie rozgrywać turę, a nie mysleć o pierdołach
- Ogarniać swoje własne pole gry (względny porządek w przedmiotach, przyjaciołach itp.)
- Naciskać na innych by również przestrzegali te powyższe punkty
Przypominam, że na zlocie spotykamy się by dobrze się bawić. Jednakże, skoro postanowiliśmy wziąć udział w turnieju to należy się dostosować i grać jak na turniej przystało. Czas innych należy szanować, każdy przecież może mieć inne plany co chciałby zrobić na zjeździe.
Proponuję, ażeby sędzia mógł karać graczy celowo przeciągających rozgrywkę, natychmiastową utratą obecnej tury oraz 1 punktu życia. Ponadto sędzia nie może grać w danej partii, bo przestaje być wiarygodny. Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie.
Partia, któa miała miejsce w takim oto kształcie dała nam jasną odpowiedź jak powinniśmy postępować. Z włąsnego doświadczenia uważam, że absolutny opór to 6 poszukiwaczy. A tak na dobrą sprawę turniejowo rzadko gra się 100% obsady, stąd wcześniejsze wasze wnioski są jak najbardziej słuszne - optymalna liczba to 4!
Pozdrawiam!
- Orientować się w położeniu własnego pionka (niektórym sprawiało to problem)
- Dynamicznie rozgrywać turę, a nie mysleć o pierdołach
- Ogarniać swoje własne pole gry (względny porządek w przedmiotach, przyjaciołach itp.)
- Naciskać na innych by również przestrzegali te powyższe punkty
Przypominam, że na zlocie spotykamy się by dobrze się bawić. Jednakże, skoro postanowiliśmy wziąć udział w turnieju to należy się dostosować i grać jak na turniej przystało. Czas innych należy szanować, każdy przecież może mieć inne plany co chciałby zrobić na zjeździe.
Proponuję, ażeby sędzia mógł karać graczy celowo przeciągających rozgrywkę, natychmiastową utratą obecnej tury oraz 1 punktu życia. Ponadto sędzia nie może grać w danej partii, bo przestaje być wiarygodny. Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie.
Partia, któa miała miejsce w takim oto kształcie dała nam jasną odpowiedź jak powinniśmy postępować. Z włąsnego doświadczenia uważam, że absolutny opór to 6 poszukiwaczy. A tak na dobrą sprawę turniejowo rzadko gra się 100% obsady, stąd wcześniejsze wasze wnioski są jak najbardziej słuszne - optymalna liczba to 4!
Pozdrawiam!
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
W sumie nie chce mi się pchać tematu, najwyżej będę grał w dixita jak teraz albo wcale i oddawał się pogaduchom. Z bólem stwierdzam, że ta gra nie wciąga, gdy nie ma czasu na czytanie sobie kart i dorabianie własnych historyjek. Bez zmian w mechanice będzie nuda, a zwracanie komuś uwagi czy nadzieja że będzie dobrze szło, to ułuda. Niech ktoś mi powie jak sprawić by Mirut zakończył dzień w mafi, wtedy będę wiedział wszystko. Szkoda że nie padają kontrpropozycje, tylko jęki. Nie lubię pracować takim systemem, magisterkę obroniłem i nie chce mi się bronić niczego innego.
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
Niedźwiedź na Prezydenta!!!Niedźwiedź pisze:Jak na mój gust, to wystarczy brać czynny udział w rozgrywce, czyli:
- Orientować się w położeniu własnego pionka (niektórym sprawiało to problem)
- Dynamicznie rozgrywać turę, a nie mysleć o pierdołach
- Ogarniać swoje własne pole gry (względny porządek w przedmiotach, przyjaciołach itp.)
- Naciskać na innych by również przestrzegali te powyższe punkty
Przypominam, że na zlocie spotykamy się by dobrze się bawić. Jednakże, skoro postanowiliśmy wziąć udział w turnieju to należy się dostosować i grać jak na turniej przystało. Czas innych należy szanować, każdy przecież może mieć inne plany co chciałby zrobić na zjeździe.
Proponuję, ażeby sędzia mógł karać graczy celowo przeciągających rozgrywkę, natychmiastową utratą obecnej tury oraz 1 punktu życia. Ponadto sędzia nie może grać w danej partii, bo przestaje być wiarygodny. Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie.
Partia, któa miała miejsce w takim oto kształcie dała nam jasną odpowiedź jak powinniśmy postępować. Z włąsnego doświadczenia uważam, że absolutny opór to 6 poszukiwaczy. A tak na dobrą sprawę turniejowo rzadko gra się 100% obsady, stąd wcześniejsze wasze wnioski są jak najbardziej słuszne - optymalna liczba to 4!
Pozdrawiam!
Kilka zasada zachowanie się przy stole i od razu gra się lepiej. Ja dostawałem na tym turnieju białej gorączki. W pewnym momencie bieguny się odwróciły i zamiast wygrać chciałem jak najszybciej przegrać żeby skończył się wreszcie tan koszmar
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Misiek i się w tobą w pełni zgadzam, zjazd służy temu co by się dobrze bawić. Nie chodzi tutaj o podrzucanie jakiś radykalnych pomysłów. Ja tam odczuwałem frajdę bez względu na to czy grałem z wami w Mafię, MiM-a czy Talizman-a, a o pogaduchach nawet już nie wspominając (bo według mnie to było najbardziej interesujące, poznać innych RMowców).
Może zabrzmię jak stary powtarzający się gramofon, ale na turnieju gramy turniejowo.
Tam od razu na prezydenta, Qxa Panie ja tam żadnej fizyki kwantowej, żem nie wymyślił.
Może zabrzmię jak stary powtarzający się gramofon, ale na turnieju gramy turniejowo.
Tam od razu na prezydenta, Qxa Panie ja tam żadnej fizyki kwantowej, żem nie wymyślił.
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
To indywidualne odczucie.Misiek pisze:Szkoda że nie padają kontrpropozycje, tylko jęki.
Dałeś propozycje, pojawiły się kontrargumenty. Do tego uważam, że istotne. Jakby było proste rozwiązanie usprawniające rozgrywkę, to możesz być pewien, że propozycja by się pojawiła.
Sądzę, że działalność forum jasno udowodniła, że przy modyfikacjach mechaniki zdania są skrajnie rozbieżne i prowadzą do powstania odmiennych rzeczy.
Turniejowe to mogą być zasady odnośnie tego co powinno być zbanowane. Jak się zmieni mechanikę, to będzie inna gra. I czy posty w tym temacie tego nie potwierdzają?
Myślę, że dochodzimy do tego samego etapu dyskusji, co przy ZunTzu.
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 32
Moim zdaniem rozgrywka idzie dużo szybciej jak ludzie znają karty. Jak się pojawiają nowe, to oczywiście tak jak mówisz Nemo jest ciekawiej, jest to zaskakujące, ale wydłuża to grę i wprowadza dużo zamieszania, zwłaszcza jeśli są to karty twojego autorstwa A jeśli już się upieracie tak bardzo na te zmiany, to rzeczywiście pograjcie na takich zasadach kilka razy i napiszcie jak to się sprawdziło, wtedy myślę, będzie można podjąć dyskusję na nowo, bo póki co nie jestem ani trochę przekonana do tego pomysłu.
PS. Nemo w twojej karcie chyba jest błąd ("dwu Poszukiwaczy" raczej nie jest poprawną formą). Poza tym o ile masz nieraz naprawdę interesujące pomysły na efekty, to sposób w jaki je formułujesz na swoich kartach jest mętny jak woda w kałuży
PS. Nemo w twojej karcie chyba jest błąd ("dwu Poszukiwaczy" raczej nie jest poprawną formą). Poza tym o ile masz nieraz naprawdę interesujące pomysły na efekty, to sposób w jaki je formułujesz na swoich kartach jest mętny jak woda w kałuży
"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
To zabija rozgrywkę.the MackaN pisze:Następnym razem mogę się poświęcić i sędziować nie biorąc udziału w rozgrywce.
Arai ma rację. Gracze muszą znać grę i znać właśnie karty, żeby nie trzeba było czytać.
Dalej reszta to kwestia odpowiedniego tempa. Rzuty za ruch można spokojnie wykonywać pod koniec tury poprzednika i już obmyślać ruch, a wtedy tury postępują szybko.
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Życzeniowy sposób myślenia, bo jak mam je poznać skoro np nie posiadam talismana, jak mam zagrać z kimś skoro muszę zrobić zjazd by mieć z kim, jak grać na zjeździe skoro nie miałem wcześniej jak się nauczyć. Pozostaje czytać i wkuwać na sucho, jednak nie widzę sensu w tym.Artownik pisze:Gracze muszą znać grę i znać właśnie karty
Impulsem do zjazdu dla mnie było zerwanie z czysto internetowym tworzeniem dodatków, chciałem i chcę by była to weryfikacja na żywo naszej twórczości i by było jej możliwie jak najwięcej, bo na niej opiera się nasze przesiadywanie tu. Nie jest fizyczną możliwością wczytać się w karty np wałkowanego w dyskusjach po zjeździe Nemo, bo ma ich za dużo, jakiekolwiek zbierają te karty opinie, to zazdroszczę mu tego że były użyte i ocenione w luźnej atmosferze na żywo. Takie zbieranie wrażeń pozwoli na nie tworzenie potworków w sieci. Korczyk np ma całkiem inną wrażliwość od przeciętnych ludzi i powiedział ciekawą rzecz o mojej rozszerzonej planszy. Była robiona małymi etapami i poziom detali pasował do takiego sposobu tworzenia. Internet nie pozwala na takie opinie jak spotkania twarzą w twarz, więc głosy że granie konwentowe powinno dla prostoty omijać naszą twórczość uważam za strzał we własną forumową nogę.
Załóżmy więc że A wszyscy gracze nigdy nie będą znać zasad i wordingów, B wszyscy nie będą chcieli grać w skupieniu, bo różnimy się emocjonalnością. Tego uważam że się nie ruszy i szkoda się rozwodzić nad tym. Co innego mechanika, bo te same osoby przy innej grze będą inaczej się zachowywać. Ciężko np w Hexie, Carcassone biegać po sali. Gramy, skupiamy się, angażujemy dlaczego? Nagle staliśmy się inną osobą, czy może zasady gry to dają?
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Misiek, dobrze prawisz, że znajomość kart nie powinna być obowiązkowa.
Jednakże pomysł ze zmianą mechaniki, może i jest ciekawy, jaki zaproponowałeś wcześniej, ale nie będziemy mogli już nazywać tej gry turniejem Talismanu. Za dużo zmian w kartach trzeba by wprowadzić.
Pozostawmy Talizman jakim jest, na jego własnym turnieju.
Natomiast poza turniejem...
Nie ukrywam, że z chęcią bym się spotkał z ludźmi i przetestował zaproponowane nowe idee zasadowe w praniu, bo mogło by to zaowocować nową ciekawą grą przygodową. Nakago już nieźle, przynajmniej teoretycznie, na zlocie kombinował z wyeliminowaniem losowości podczas ruchu.
PS: Proponuję się w ogóle za miesiąc jakoś, ustawić na Magiczny Miecz czy Talizman. Gdzieś w okolicach Kraków, Wrocław...
Jednakże pomysł ze zmianą mechaniki, może i jest ciekawy, jaki zaproponowałeś wcześniej, ale nie będziemy mogli już nazywać tej gry turniejem Talismanu. Za dużo zmian w kartach trzeba by wprowadzić.
Pozostawmy Talizman jakim jest, na jego własnym turnieju.
Natomiast poza turniejem...
Nie ukrywam, że z chęcią bym się spotkał z ludźmi i przetestował zaproponowane nowe idee zasadowe w praniu, bo mogło by to zaowocować nową ciekawą grą przygodową. Nakago już nieźle, przynajmniej teoretycznie, na zlocie kombinował z wyeliminowaniem losowości podczas ruchu.
PS: Proponuję się w ogóle za miesiąc jakoś, ustawić na Magiczny Miecz czy Talizman. Gdzieś w okolicach Kraków, Wrocław...
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Troll przy wyborze 6 zyska automatycznie. Przy dwóch rzutach jeden jest ustalony, a drugi normalnym trybem losowy. To nie są wielkie rzeczy, ale widać nie do przepchania. Inny problem o którym wspominałem to organizacja tury. Teraz jest:
Gracz A
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz B
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz C
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz D
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz E
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Dla mnie powinno być:
Gracz ABCDE rzuca
Gracz ABCDE porusza się
Gracz ABCDE ciągnie
Gracz ABCDE rozpatruje
To po takim schemacie widać osczędność czasu praktycznie bez zmian w mechanice kart.
Gracz A
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz B
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz C
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz D
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Gracz E
rzuca
porusza się
ciągnie
rozpatruje
Dla mnie powinno być:
Gracz ABCDE rzuca
Gracz ABCDE porusza się
Gracz ABCDE ciągnie
Gracz ABCDE rozpatruje
To po takim schemacie widać osczędność czasu praktycznie bez zmian w mechanice kart.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
A ja dalej bym pomyślał, szkoda tylko że mnie identycznie zagryziecie jak Miśka (on przynajmniej ma ostre kły i może się bronić...), nad kooperacją w Talismanie/MMie/MiMe. Wtedy gracze podczas jednej tury zamiast snuć opowieści o dupie Marynie będą snuć strategoczno-taktyczne opowieści jak tu wspólnie wygrać grę.
Na Talisman/&c trza spojrzeć jako na jakąś mechanikę, którą można zmienić i dopasować do swoich potrzeb. Talisman/&c to tylko nazwy i nic więcej. Jak powiem, że następny turniej będzie turniejem Tazmana, który będzie identyczny jak Talisman z tym, że gracze wspólnie wykonują turę, to wtedy nie będzie głosów sprzeciwu, że niszczę grę/markę?
Na Talisman/&c trza spojrzeć jako na jakąś mechanikę, którą można zmienić i dopasować do swoich potrzeb. Talisman/&c to tylko nazwy i nic więcej. Jak powiem, że następny turniej będzie turniejem Tazmana, który będzie identyczny jak Talisman z tym, że gracze wspólnie wykonują turę, to wtedy nie będzie głosów sprzeciwu, że niszczę grę/markę?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
To jest dobra idea.Misiek pisze:Dla mnie powinno być:
Gracz ABCDE rzuca
Gracz ABCDE porusza się
Gracz ABCDE ciągnie
Gracz ABCDE rozpatruje
Natomiast nadal uważam, że jeśli by wybierać wynik rzutu kostką, to wtedy Troll dużo rzadziej miał by 6. Aczkolwiek, z drugiej strony, miałby PEWNE 6 kiedy przypadała by jego kolejka wyboru rzutu. Nie wiadomo w którą stronę jest to przegięcie.
Trzeba by naprawdę przetestować taką grę w praniu.
Tak czy inaczej przetestował bym to pozaturniejowo, bo to dla wielu dość znaczne zmiany w mechanice.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Nie rozumiem w jaki sposób oceniasz, że tak będzie szybciej?Misiek pisze:Dla mnie powinno być:
Gracz ABCDE rzuca
Gracz ABCDE porusza się
Gracz ABCDE ciągnie
Gracz ABCDE rozpatruje
Przecież to są te same czynności, co normalnie, tylko kolejność inna :-k
No i nie da się tak rozpatrywać tur bez ingerencji w karty, skoro rozpatrywanych jest pięć tur jednocześnie.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Misiek! Innowacyjność kluczem do rozwoju cywilizacji, tak jest!
Natomiast biorąc pod wzgląd wszystko co powiedziałeś, to odnoszę wrażenie (wedle zasady Browna), "chiałbym zjeść to ciastko i jednocześnie mieć to ciastko".
Trzeba wybrać, czy jedziemy turniej z ludźmi mającymi zbliżony poziom percepcji danej gry (jakakolwiek by ona nie była), czy też organizujemy osobny dla ludzi chcących zagrać ze wszystkimi/z częscią/bez dodatków. Nigdy wszystkim na raz nie dogodzisz, to fakt.
Żebym to ja wiedział, to sam z chęcią zagrałbym z tobą "tutoriala" w Talizman-a ^^.
Następnym razem jestem pewien, że miast grać w Talizman-a to dorwę ludzi mających MiM-a i ich będę męczył, co by ze mną zagrali, a swojego udostępnię innym.
Tak naprawdę, gdybyśmy więcej czasu mieli to na spokojnie zagrałbyś parę gier w Talizman-a i kwestia przestałaby już być aż tak drażliwa.
Ja tam nie żałuję, że popłynąłem tak jak "rzeka przypadkowości" nakazała mi płynąć.
Na następny raz będziemy już wiedzieć czego się mniej więcej spodziewać i tyle w tym temacie sądzę. :badgrin:
Natomiast biorąc pod wzgląd wszystko co powiedziałeś, to odnoszę wrażenie (wedle zasady Browna), "chiałbym zjeść to ciastko i jednocześnie mieć to ciastko".
Trzeba wybrać, czy jedziemy turniej z ludźmi mającymi zbliżony poziom percepcji danej gry (jakakolwiek by ona nie była), czy też organizujemy osobny dla ludzi chcących zagrać ze wszystkimi/z częscią/bez dodatków. Nigdy wszystkim na raz nie dogodzisz, to fakt.
Żebym to ja wiedział, to sam z chęcią zagrałbym z tobą "tutoriala" w Talizman-a ^^.
Następnym razem jestem pewien, że miast grać w Talizman-a to dorwę ludzi mających MiM-a i ich będę męczył, co by ze mną zagrali, a swojego udostępnię innym.
Tak naprawdę, gdybyśmy więcej czasu mieli to na spokojnie zagrałbyś parę gier w Talizman-a i kwestia przestałaby już być aż tak drażliwa.
Ja tam nie żałuję, że popłynąłem tak jak "rzeka przypadkowości" nakazała mi płynąć.
Na następny raz będziemy już wiedzieć czego się mniej więcej spodziewać i tyle w tym temacie sądzę. :badgrin:
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!